vladut50 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 salutare,trebuie sa-mi schimb suportul de numar, in sfarsit am inmatriculat si eu permanent Hornetul si suportul de numar pe care il am nu este potrivit pentru ce tablite avem noi in romania. daca il pun mai sus pe suport imi astupa semnalele, iar mai jos, cum este montat momentan arata aiurea, ramane o portiune descoperita prin care se vede roata, fire, urat - ce sa mai. voi ce suport de numar aveti? in afara de cel original, pe care eu nu il mai am, asa am luat-o. numai bine! Ca sa imi incapa numarul romanesc, am bagat cate o piulita pe post de distantier la fiecare semnalizare, astfel marind distanta intre ele (intre plasticul semnalizarii si suportul de metal pe care sunt prinse). Asa imi incape placuta cu numarul aproape la fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motociclist forumist nevorbaret Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Salut. Daca nu-ti mai merge vitezometrul inseamna ca ai cablul de kilometraj rupt. E simplu si nu e vb de nici un senzor sau alte minunatii Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Ca sa imi incapa numarul romanesc, am bagat cate o piulita pe post de distantier la fiecare semnalizare, astfel marind distanta intre ele (intre plasticul semnalizarii si suportul de metal pe care sunt prinse). Asa imi incape placuta cu numarul aproape la fix. la mine nu merge, ca m-am gandit si la asta. semnalul din dreapta este fix pana in toba, nu il pot misca mai mult. trebuie alt suport si dupa 1mai ma apuc sa-mi fac unul home-made, vedem ce iese. Salut.Daca nu-ti mai merge vitezometrul inseamna ca ai cablul de kilometraj rupt. E simplu si nu e vb de nici un senzor sau alte minunatii Numai bine. la hornet nu exista cablu de kilometraj, este un senzor in cutia de viteze, din cate stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 la mine nu merge, ca m-am gandit si la asta. semnalul din dreapta este fix pana in toba, nu il pot misca mai mult. trebuie alt suport si dupa 1mai ma apuc sa-mi fac unul home-made, vedem ce iese. la hornet nu exista cablu de kilometraj, este un senzor in cutia de viteze, din cate stiu. La modelele din 1999 pana in 2002 exista.Aici vorbim de primul model .E un cablu negru pe partea stanga . Nu ai cum sa nu-l vezi mai ales ca iese din motor si duce la kilometraj.De obicei ala se rupe in interior la unul din capete. La modelele dupa 2003 nu mai exista cablu respectiv e doar un senzor. Salve. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditz Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 La modelele din 1999 pana in 2002 exista.Aici vorbim de primul model .E un cablu negru pe partea stanga .Nu ai cum sa nu-l vezi mai ales ca iese din motor si duce la kilometraj.De obicei ala se rupe in interior la unul din capete. La modelele dupa 2003 nu mai exista cablu respectiv e doar un senzor. Salve. hmmm...nu e obligatoriu....horneta mea e din 2001 si nu are cablu de kilometraj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) pana in 2002 au cablu de kilometraj! pleaca de la pinionul de la motor (e ala pe care il dai jos cand cureti pinionul) un cablu mai gros si merge paaaana la cutia vitezometrului! Editat Aprilie 30, 2009 de tommy_the_gun_2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornetdyn@mic Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 modelul de hornet a lui banditz (hornet S) are senzor exact ca modelele de dupa 2003, regula cu cablu pt vitezometru e valabila doar pt modelul F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 as vrea un alt ghidon pe hornet...ceva mai larg! ceva sugestii de modele, cei care ati facut chestia asta? ma gandesc la barracuda sau rizoma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyy Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Salutare, Astazi in timp ce mergeam la birou am observat ca vitezometrul nu imi mai arata nimic. Imi poate spune cineva unde este senzorul si cam ce ar fi un check-up list pentru a remedia problema? Este o problema comuna? Turometrul si restul instrumentelor merg. Am o honda hornet 600 din 99. Multzam. Ieri cand am plecat de acasa, dupa ce am citi pe aici despre defectiunile la vitezometru, am patit si eu minunea. Se pare ca se ia de pe forum ) Am comandat cablu, eu am model 2002 si e cu cablu. Reparatii vesele!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indispus Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Si vorbind de vitezometre, eu am urmatoarea problema: motor din 2002, bord din 2003 => lipsa functionalitate vitezometru. Mentionez ca turometrul si restul instrumentelor functioneaza. Cum pot rezolva problema? Bordul asteapta un semnal digital de la pinion, nu un cablu care se invarte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 as vrea un alt ghidon pe hornet...ceva mai larg! ceva sugestii de modele, cei care ati facut chestia asta? ma gandesc la barracuda sau rizoma! maestre...eu am ghidon mai lat.ceva "italian job" nota 10.merita investitia,parerea mea.e mult mai oki.la mine e mai lat si mai jos.voi reveni cu poze pe luni,dupa ce ma introc dinr-o tura de 1000 de km prin tara cu viespea.asfalt uscat tuturor. sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi111adi Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 salut am si eu o problema si as avea ceva ajuto de la vreun posesor de hornet. eu am un hornet 600 din '99, si mi sa defectat cdiul, problema mea este ca am cumparat un cdi de hornet din 99 de pe forum de la un tip din bucuresti si motorul tot nu porneste, dar porneste cu un cdi de cbr 600 f2 si f3 . deci in concluzia mea cdiul cumparat este defect , tipul nu vrea sa imi returneze bani pe motiv ca cdiul pe care l-am cumparat de la el nu merge ca nu se potriveste cu codul de motorul meu . cei de la reprezentanta honda au spus ca nu il pot proba decat pe un motor cu serile pt care este cdiul, acuma vine intrebarea mea : cine are un hornet 600 '99 cu cu urmatoarele serii CB600FX H/KPH34P Frame s/n: from XM100001 to XM199999 Engine s/n: from 8550001 to 8569999 pt a testa cdiul, sa ii dovedesc tipului ca cdiul cumparat e defect sau nu , pt ami recupera banii. va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 tu nu ai cumparat un CDI de la mine si mi-ai zis ca nu merge? Acum ai cumparat altul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karavei Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Salut, am si eu o problema daca rezervorul de benzina este sub 7 litri de benzina motorul nu se mai alimenteaza cum trebuie , si trebue sa il tin mereu full ....dupa ce mi se opreste treb sa astept 30 de secunde si sai dau la automat cu soclu pna incepe sa se umple iar carburatoaarele si filtru de benzina ,de la ce poate fi problema de la vacumul , membrana robinetului ? multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Salut, am si eu o problema daca rezervorul de benzina este sub 7 litri de benzina motorul nu se mai alimenteaza cum trebuie , si trebue sa il tin mereu full ....dupa ce mi se opreste treb sa astept 30 de secunde si sai dau la automat cu soclu pna incepe sa se umple iar carburatoaarele si filtru de benzina ,de la ce poate fi problema de la vacumul , membrana robinetului ? multumesc . Salut ,ma gandesc ca ai mutat robinetul pe rezerva... daca da si tot face chestia asta ar trebui sa incerci sa dai jos rezervorul sa scoti din ea robinetul si curata-l pt ca poate e plin cu mizerie. Si daca tot faci asta sacrifica 1-2 l de benzina si spala si rezervorul ca probabil ca are depuneri de la benzina foarte buna care se vinde la noi...... Asfalt uscat. Vand aripa spate pt hornet. Editat Mai 4, 2009 de mathe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 maestre...eu am ghidon mai lat.ceva "italian job" nota 10.merita investitia,parerea mea.e mult mai oki.la mine e mai lat si mai jos.voi reveni cu poze pe luni,dupa ce ma introc dinr-o tura de 1000 de km prin tara cu viespea.asfalt uscat tuturor. sanatate numai bine pai nu fi asa secretos! zi ce model aici in public ca poate mai sunt si altii interesati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 din ce an s-a inceput productia hornetelor care au codita ascutita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 2003- de la al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 pai nu fi asa secretos! zi ce model aici in public ca poate mai sunt si altii interesati! ai grija daca-ti pui ghidon mai lat sau chiar mai inalt; eu am patit-o cu un ghidon touring....de ras....in parcare cand blocam ghidonul pe stanga, cablurile de ambreiaj si soc statea FOARTE tensionate; deci imi trebuiau cabluri mai lungi.... spor ! p.s. - uita-te la ghidoane Renthal - cam 2 bulioane la yamaha pipera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karavei Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Salut ,ma gandesc ca ai mutat robinetul pe rezerva... daca da si tot face chestia asta ar trebui sa incerci sa dai jos rezervorul sa scoti din ea robinetul si curata-l pt ca poate e plin cu mizerie. Si daca tot faci asta sacrifica 1-2 l de benzina si spala si rezervorul ca probabil ca are depuneri de la benzina foarte buna care se vinde la noi...... Asfalt uscat. Vand aripa spate pt hornet. Da face in ambele poziti la fel si .... lam curatat de 2 ori nui vb de mizerie cred cai alceva, cand am rezervorul full nu am nici un fel de problema apoi dupa ce consum 5 -6 l benzina incep problemele , deci daca mai era sa fie ceva mizerie i-mi facea aceeasi chestie si cu el plin si jumatate oricum o sa incerc sa caut alt robinet nou sa nu mai am probleme poate asa o sa o rezolv...# si ms pentru raspuns... apropo aripa de spate cu cat o dai : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 ai grija daca-ti pui ghidon mai lat sau chiar mai inalt; eu am patit-o cu un ghidon touring....de ras....in parcare cand blocam ghidonul pe stanga, cablurile de ambreiaj si soc statea FOARTE tensionate; deci imi trebuiau cabluri mai lungi....spor ! p.s. - uita-te la ghidoane Renthal - cam 2 bulioane la yamaha pipera. VREAU SA VAD EXACT MODELUL LU GEORGE PT CA DUPA C AM VAZUT POZE CU MOTO LUI AM AVUT ORGASM MULTIPLU! CELE DE LA RIZOMA SUNT 70EURO! DECI NU E NUSH CE DE SCUMP! NUMA CA MANSOANELE SI CAPETII SUNT INCA VREO 100EURO! SHTUDIEM DEOCAMDATA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 am dat gsxr-ul,am revenit la hornet. vad ca prinde ciuda ca il folosesc doar cand nu am altceva,si vrea sa imi faca probleme.mai exact ,am lasat bateria toata iarna in el,i-am dat curent in februarie,a pornit si am umblat mai bine de 1 luna fara sa imi faca probleme.dupa care l-am pus in garaj,cu aceasi baterie pe el timp de o luna si ceva,si azi nu a mai vrut sa porneasca.i-am dat curent,a pornit,am mers vreo 10 km sa il incarc si surpriza ..a murit in mers.lipsa totala de curent.mi-a dat cineva curent,am venit vreo 5 km inapoi si iar a murit.incarcare motocicleta are bateria e dusa.am pus alta(luata imprumut) si acu merge. aveti grija cum va purtati cu hornetul,ca se razbuna ps.ce baterii aveti?trebuie sa imi comand una ,si nu stiu ce fel.(Yuasa am avut pana acu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) pai nu fi asa secretos! zi ce model aici in public ca poate mai sunt si altii interesati! maestre,maine dimineatza promit ca ii fac poze in detaliu si incerc sa le pun aici sa se vada ce si cum. ps:nu stiu daca o sa ma creada careva dar va dau un consum scos acum in weekend la o tura de 700 de km.3,61L/100KM!!!mers super linistit maxim 100KMH.carburi prospat sincronizate,totul curatat frumos... sanatate numai bine Editat Mai 4, 2009 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 am dat gsxr-ul,am revenit la hornet. vad ca prinde ciuda ca il folosesc doar cand nu am altceva,si vrea sa imi faca probleme.mai exact ,am lasat bateria toata iarna in el,i-am dat curent in februarie,a pornit si am umblat mai bine de 1 luna fara sa imi faca probleme.dupa care l-am pus in garaj,cu aceasi baterie pe el timp de o luna si ceva,si azi nu a mai vrut sa porneasca.i-am dat curent,a pornit,am mers vreo 10 km sa il incarc si surpriza ..a murit in mers.lipsa totala de curent.mi-a dat cineva curent,am venit vreo 5 km inapoi si iar a murit.incarcare motocicleta are bateria e dusa.am pus alta(luata imprumut) si acu merge.aveti grija cum va purtati cu hornetul,ca se razbuna ps.ce baterii aveti?trebuie sa imi comand una ,si nu stiu ce fel.(Yuasa am avut pana acu) Bateria nu se incarca mergand cu ea pe motor (adica se incarca ea cat de cat, dar nu se face asa). Trage-i o incarcare de vreo 10 ore cu un redresor si apoi vezi daca mai trebuie schimbata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 maestre,maine dimineatza promit ca ii fac poze in detaliu si incerc sa le pun aici sa se vada ce si cum. ps:nu stiu daca o sa ma creada careva dar va dau un consum scos acum in weekend la o tura de 700 de km.3,61L/100KM!!!mers super linistit maxim 100KMH.carburi prospat sincronizate,totul curatat frumos... sanatate numai bine consumul asta bate si criza mondiala )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.