danny_nt Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 undeva in 4-5-6000 de ture cam asta e intervalul de mers daca vrei sa zici ca ti-ai luat hornet "economic" daca mergi in 11000 leaga si o cisterna dupa tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 eu am scos consum de 4.8% mergand cu 110-120! Dar...am scos si consum de 10! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 eu am scos consum de 4.8% mergand cu 110-120! Dar...am scos si consum de 10! mdaaa...cred ca 10 mi-a luat si mie sapt trecuta duminica,cand am ramas in pana de benzina,mergand ca bou` pe rezerva.......dar al naibii sa fiu daca nu ii placea la viespe sa "bea" ca o alcoolica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 aveti vreo idee ref la intrebarea mea cu suspensia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 (editat) 2 saptamani am stat pe tusa ca mi-a fost albina la mecanic. A cedat intinzatorul lantului de distributie. Aveam de mut un ticait in zona distributiei cand era motorul la relanti, dar nu m-a ingrijorat. Se stie ca la motoarele astea (CBR 600 si Hornet) e o problema cu intinzatorul care cedeaza cam repede. Cand a cedat al meu a inceput sa sune motorul ca o drujba si bineinteles l-am oprit. Noroc ca eram la 200 de m de mecanic si nu am avut mult de impins. Daca mai lasam motorul pornit, sarea lantu de pe pinioane si apoi sa vezi motor reising Asa ca, daca aveti acel sunet la distributie, mergeti la mecanic, nu stati asa ca va poate lasa cand e lumea mai draga. Acuma ma gandesc...bine ca nu m-a lasat anu trecut cand am fost prin Ungaria....apoi sa vezi aventuri. sta perfect.pe traseul pe care ma dau eu,SS-urile nu au nici o sansa in fata supermoto-urilor si a naked-urilor.poa` sa fie SS de 600 sau 1000,nu sta nimic in fata unui hornet de exemplu.unde e vb de un traseu super tehnic cu viteze nu foarte mari(pana prin 150kmh) un hornet va da clasa unui SS.sa ma contrazica cineva daca gresesc. Pe serpentine e ideal....are cuplu mai mare in ture joase decat CBR 600 de ex si la cate ace de par sunt aici la noi pe Gutinu ii numa bun. aveti vreo idee cum se poate face mai moale suspensia pe spate ?arcul este reglat la maxim dar tot nu-i suficient .... pe drumurile cu galme pe care ma duc eu, dupa vreo 2 ore de plimbare ma doare spatele ..... Ca sa fie moale trebuie sa fie la minim, nu la maxim....adica sa fie pe pozitia 1...... 1= moale si 7= tare. mdaaa...cred ca 10 mi-a luat si mie sapt trecuta duminica,cand am ramas in pana de benzina,mergand ca bou` pe rezerva.......dar al naibii sa fiu daca nu ii placea la viespe sa "bea" ca o alcoolica Acuma mi-am curatat si sincronizat carburatoarele si motorul merge mult mai fin si suna mai bine. Is curios daca a scazut consumul ca deja in ultima vreme incepuse sa treaca de 6 % si anu trecut aveam cam 5 in medie. (mers domol, ca de obicei....doar cu mici escapade pe la 12000rpm Stau la tzara si orin oras trec doar ocazional......in oras consumul e cel mai mare. Editat Mai 18, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 se vinde asta http://www.youtube.com/watch?v=iKiWINV_xVE detalii aici: /index.php?showtopic=339947 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet_basic Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 @vladut50 cat te-a costat curatatul si sincronizatul? asa sa-mi fac si eu o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Eu acu o saptamana am alimentat la iesirea din bucuresti si aproape de pitesti am trecut pe rezerva. Viteza a fost undeva pe la 160-170. La viteze rezonabile, adica mers 120-130 ( la 3/4.000 ture- mers intins si max. 7/8.000 ture la depasiri) imi papa cam 6 la suta. Mi se pare cam mult, avand in vedere ca abia am curatat/sincronizat carburatoarele si i-am pus bujii iridium ( o caruta de bani) Cred ca trebuie sa umblu la filtrul de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 @vladut50 cat te-a costat curatatul si sincronizatul? asa sa-mi fac si eu o idee 150 de lei in Baia Mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Am mers cel mai mult 313 km calare dupa care 1,5 impingand-o pe trotuar in Satu-Mare. Nu intrebati de ce? Prostia mea. In rest consumul e ok pentru turatii pana la 7000. De doua ori calculat: 5,08 si 5,07 L/100km. Am mers intre 90-110 cu cateva treceri peste si cateva zeci de km in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=58070 un hornet de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
podaruc Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 salut la toata lumea as avea si eu nevoie de ceva piese pt un hornet din 2001 de 600 ex. disc frana fata,plasticul de sub saua si alte maruntisuri,daca aveti ceva idee de unde se poate comanda (de ex pt yamaha exista kedo,stiti ceva asemanator si pt honda),sau aveti second,astept raspuns,sau dati un tel la 0721400131 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 pai...da-mi un PM cu ce iti trebuie exact! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 [offtopic] Nea (sau tanti, mai stii) cu Hornetul gri cu ......YOZ, ma uitai in ochii lu matale da' nustiu cine esti. Era prea de dimineatza.(*) (*) m-am intilnit in dimneatza asta cu un hornetist, m-a salutat, l-am salutat. Se pare ca ma cunostea insa eu nu am idee cine este. [/offtopic] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Eu acu o saptamana am alimentat la iesirea din bucuresti si aproape de pitesti am trecut pe rezerva. Viteza a fost undeva pe la 160-170. La viteze rezonabile, adica mers 120-130 ( la 3/4.000 ture- mers intins si max. 7/8.000 ture la depasiri) imi papa cam 6 la suta. Mi se pare cam mult, avand in vedere ca abia am curatat/sincronizat carburatoarele si i-am pus bujii iridium ( o caruta de bani) Cred ca trebuie sa umblu la filtrul de aer cred ca este un consum ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 AJUTOOOOOOR!...fratilor....care ma ajuta cu un intinzator lant pe dreapta?ca l-am pierdut pe drumurile patriei nu stiu cum.....sper ca zic bine intinzator lant,capacu ala de pe capatul bratului drept de la bascula spate......help help..dau muulte beri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 cred ca este un consum ok cred ca daca-i pui bujii FARA iridium e deja altceva.....pune-i-le la loc p`alea vechi (daca sunt fara iridium ) si fa acelasi drum - daca ai ocazia. ......parerea mea..... care din voi sta in titan ?....e vreunul ? ....danny stiu unde sta; ne-am cunoscut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) Anul trecut am schimbat si eu bujiile si am pus Iridium. Rezultatul a fost spectaculos....mai multa putere de la motor.....insa bujiile celelalta erau varza...poate si de aia. Cand mi-am sincronizat carburatoarele, un mecanic f bun mi-a zis ca deja bujia dreapta face scheme si din cauza ei pierd 10-15% din putere. I-am zis ca am iridium si mi-a recomandat sa pun normale pt ca iridium sunt pt motoarele mai noi cu turatii mai mari. Sa ii placa Hornetului bujiile standard mai bine? Oare asa o fi? NGK nu zice asa ceva despre bujiile lor... Editat Mai 20, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ryco78 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 pai de ce sa zica ca doar sunt mai scumpe ,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Anul trecut am schimbat si eu bujiile si am pus Iridium. Rezultatul a fost spectaculos....mai multa putere de la motor.....insa bujiile celelalta erau varza...poate si de aia. Cand mi-am sincronizat carburatoarele, un mecanic f bun mi-a zis ca deja bujia dreapta face scheme si din cauza ei pierd 10-15% din putere. I-am zis ca am iridium si mi-a recomandat sa pun normale pt ca iridium sunt pt motoarele mai noi cu turatii mai mari. Sa ii placa Hornetului bujiile standard mai bine? Oare asa o fi? NGK nu zice asa ceva despre bujiile lor... hornetul 600 intrerupe la 13500-14000 rpm deci are plaja de turatie serioasa! nush daca se pot strica bujiile de la alte filtru imbacsit,benzina proasta sau alte chestii de gen! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 ....pai la fel e si cu benzina.....daca te uiti in cartea tehnica de acu 10 ani iti zice ala sa-i pui euro 5 ? cand mi-am luat masina mi-au zis de cateva ori aia la dealer ca sa-i bag numai 98 euro 5...doar ca masina asta se produce din 1998 si in manualul de service scrie altceva....asa ca i-am bagat 95 si merge mai bine....si mi se pare normal.... si exemplele pot continua....e mult marketing la mijloc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristigh Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 prezent, una bucata titanist.... care maine va veni la pta constitutiei... haide popor, care mai sunteti cu hornet... deja avem un subiect fierbinte de discutat....."plecarea roiului la brasov" ...care din voi sta in titan ?....e vreunul ?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 prezent, una bucata titanist....care maine va veni la pta constitutiei... haide popor, care mai sunteti cu hornet... deja avem un subiect fierbinte de discutat....."plecarea roiului la brasov" da da...intalniti-va si bateti in cuie intalnirea de la brasov.am o rugaminte eu,personal...am licenta prin 6-9 iulie.numa sa nu fie atunci .si inca o data va cer ajutorul din ultimul meu post....am nevoie de intinzator de lant dreapta.l-am pierdut pe drum.nu ma poate ajuta nimeni? numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Georgele...si tu si Hornet_Basic lasati-mi adresele si numerle de telefon sa va trimit pachete! O sa va viziteze Cargusul cu piesele cerute! amandoi aveti aceeasi problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) Georgele...si tu si Hornet_Basic lasati-mi adresele si numerle de telefon sa va trimit pachete! O sa va viziteze Cargusul cu piesele cerute! amandoi aveti aceeasi problema! sa ne traiesti maestreeeeeee!!! ...eu personal fac cinste cu prima lada de bere,apoi hornet_basic la intrunirea viespilor de la brasov sanatate maxima! Editat Mai 20, 2009 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.