danny_nt Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 sal, am permisul de 2 luni si ma gandesc la un hornet de 600 (stiu ca e putin cam mare pt un incepar dar nu-mi permit s-o schimb curand), problema e ca nu stiu daca mi se potriveste. Am 1.83 si 75 kg, o sa am o pozitie acceptabila pe ea? dc nu, ce mi s-ar potrivi tot din clasa naked... Va rog sa-mi raspundeti!!! Eu am 1.83 cu 93 kg si e perfecta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wakasaki_san Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 pana la ce ora stati in piata , ca poate ajung si eu azi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 mathe, am primit coletul (teafar si nevatamat) si abia astept sa le montez azi dupa masa! sunt finisate SUPER! Salut , imi pare bine ca au sosit nevatamate , imi era frica de posta romana....montatul merge repede si usor , ma bucur ca iti place sa-l folosesti cu placere. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Salut , imi pare bine ca au sosit nevatamate , imi era frica de posta romana....montatul merge repede si usor , ma bucur ca iti place sa-l folosesti cu placere. Asfalt uscat. Mathe, nu reusesc sa gasesc posturile cu pretul pentru aparatoarea spate (negru mat). Imi poti spune cat costa? Si daca cumva ai deja una eu ajung oricum maine in TGM. Poate o si iau. Uite nr. meu ca o sa ma deconectez pana Luni. 0721240806. Multzam fain. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuxu Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Imi pare rau pt scarita, dar nu o mai gasesc pe acasa, sper ca ati rezolvat cei care isi cautau. Eu am rezolvat cu ajutorul lui vladdygo. Bzzz,ne adunam in seara asta din nou? Azi e joi nu?) Cred ca dau si eu o tura. Program-ul este cel traditional, nu? adica 8-9 Piatza Constitutiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Mai usor ca o viespe tot la aproximativ aceeasi cilindree este SVul 650 (160 kg) dar nu se compara la ciclistica si in plus cuplul din turatii mici al V2ului nu e cel mai recomandat la incepatori. sv-ul are 165 de kg. nu se compara ciclistica???? asta de unde ai scos-o????mie mi s-au parut a fi destul de asemanatoare intr-adevar cuplul mai mare necesita un efort mai ridicat la inceput pentru a te obisnui la viteze mici, dar asta face sv-ul sa fie un motor mai cu personalitate dupa parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 (editat) Am uitat sa va intreb azi la intalnire, pls: bateria la hornet e pe gel sau lichid? Editat Iunie 18, 2009 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalingheonea Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 gata......m-am hotarat, vreau un hornet La ce ar trebui sa fiu atent cand o sa-l cumpar dpdv tehnic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 care v-ati intalnit cu simtomele: accelerare suava, in sarcina, pe la 5-6mii motorul nu mai trage de nici o culoare. dupa 6mii gata, parca acolo-i limita. fost cu ea la mecanic (nush ce mecanic sau cat de mecanic) reglat carburatoare, dupa care aceleasi simtome. "mecanicul" gata, nu stie ce poa sa aiba. curatat filtrul de aer (avea un pumn de praf), la fel. pe langa, in mers gata benzina, trecut pe rezerva dupa care la cateva min. se opreste. mai da si ceva rateuri in mers (prea multa benzina?) si cica-n ultima perioada face urat becu de neutral. toate astea unui prieten. sper sa nu-i fie cdi-u', o sa-l schimbam cu unul ok sapt. viit, sa eliminam posibilitatea. ms, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Mathe, nu reusesc sa gasesc posturile cu pretul pentru aparatoarea spate (negru mat). Imi poti spune cat costa? Si daca cumva ai deja una eu ajung oricum maine in TGM. Poate o si iau. Uite nr. meu ca o sa ma deconectez pana Luni. 0721240806. Multzam fain.Asfalt uscat. Salut costa 200 lei , si am gata Inca nu am ajuns sa strang suruburi, fiind pe drumuri. Poate in WE. Gombocka, este gata masca radiator pt Hornetul tau , atasez poze sa vezi cam cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Gombocka, este gata masca radiator pt Hornetul tau , atasez poze sa vezi cam cum arata. chiar ma gandeam ca poate ar arata mai beton albastra ca si o continuare la rezervor! ) mi-ai luat-o inainte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Am uitat sa va intreb azi la intalnire, pls: bateria la hornet e pe gel sau lichid? De care vrei tu si de care gasesti la dimensiunile alea. Dar cred ca pe gel e cea mai des intalnita pe Horneturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Gombocka, este gata masca radiator pt Hornetul tau , atasez poze sa vezi cam cum arata. chiar ma gandeam ca poate ar arata mai beton albastra ca si o continuare la rezervor! ) mi-ai luat-o inainte! o sa-l rugam pe el sa puna poza cand e montat sa vedem cum arata. Tommy ai montat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 care v-ati intalnit cu simtomele: accelerare suava, in sarcina, pe la 5-6mii motorul nu mai trage de nici o culoare. dupa 6mii gata, parca acolo-i limita. fost cu ea la mecanic (nush ce mecanic sau cat de mecanic) reglat carburatoare, dupa care aceleasi simtome. "mecanicul" gata, nu stie ce poa sa aiba. curatat filtrul de aer (avea un pumn de praf), la fel. pe langa, in mers gata benzina, trecut pe rezerva dupa care la cateva min. se opreste. mai da si ceva rateuri in mers (prea multa benzina?) si cica-n ultima perioada face urat becu de neutral. toate astea unui prieten. sper sa nu-i fie cdi-u', o sa-l schimbam cu unul ok sapt. viit, sa eliminam posibilitatea. ms, bafta am patit eu asa de la benzina insuficienta, de verificat robinetul de benzina, are o membrana acolo, mai trebuie verificata din cand in cand. curatat asa zisul filtru de benzina din interiorul rezervorului si daca a dat destule rateuri, s-a oprit de mai multe ori, ar trebuii schimbate si bujiile, sau curatate, depinde cat de vechi sunt. eu acolo am umblat prima data si problema s-a rezolvat. iar legat de neutral, se intampla mai des la motorul de hornet/cbr, ca doar este acelasi. senzorul de neutral fiind foarte murdar nu mai functioneaza corect. trebuie curatat. aici nu am umblat inca deoarece nu am reusit sa scot senzorul respectiv cu o tubulara sau vreo alta cheie normala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 o sa-l rugam pe el sa puna poza cand e montat sa vedem cum arata. Tommy ai montat? am montat si imi place f mult cum arata! e mai masiv motorul privit din fata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 gata......m-am hotarat, vreau un hornet La ce ar trebui sa fiu atent cand o sa-l cumpar dpdv tehnic? De unde esti? Esti la inceput de motociclism? Daca da, mai bine iei pe cineva care cunoaste, sa vada cu tine motorul, sa-l asculte, eventual sa faca 2km. Cineva care cunoaste iti poate spune "bubele" motorului, daca merita banii si cat mai ai tu de bagat in ea ca sa fie in regula. Daca totusi vrei sa faci treaba de unul singur, atunci citeste aici "Ghid: verificarea motocicletelor la cumparare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indispus Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Salutare! Este cineva interesat de o excursie de doua zile sambata si duminca asta? Mai multe detalii aici. Va atasez trei poze facute la intalnirea de aseara... nu stiu cum i-am prins, dar toti sunt cu spatele in aceste poze . Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalingheonea Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 De unde esti? Esti la inceput de motociclism? Daca da, mai bine iei pe cineva care cunoaste, sa vada cu tine motorul, sa-l asculte, eventual sa faca 2km. Cineva care cunoaste iti poate spune "bubele" motorului, daca merita banii si cat mai ai tu de bagat in ea ca sa fie in regula.Daca totusi vrei sa faci treaba de unul singur, atunci citeste aici "Ghid: verificarea motocicletelor la cumparare" Da, sunt la inceput de motociclism, din Craiova, am in jur de 1000km facuti pe o Gilera de 125cc si cred ca un hornet ar fi cea mai buna alegere pt mn. Ms pt ghid, foarte bun, o sa il dau mecanicului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Da, sunt la inceput de motociclism, din Craiova, am in jur de 1000km facuti pe o Gilera de 125cc si cred ca un hornet ar fi cea mai buna alegere pt mn. Ms pt ghid, foarte bun, o sa il dau mecanicului... Daca ai un mecanic, banuiesc ca stie sa verifice o motocicleta si ce e scris in ghidul ala, ii sunt notiuni cunoscute. Sa-l iei cu tine la achizitionarea Hornetului. Te asteptam cu primele impresii despre..., ce vrei tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 am montat si imi place f mult cum arata! e mai masiv motorul privit din fata ! daca ai timp fa-i poza sa vedem cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wanted2090 Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 care v-ati intalnit cu simtomele: accelerare suava, in sarcina, pe la 5-6mii motorul nu mai trage de nici o culoare. dupa 6mii gata, parca acolo-i limita. fost cu ea la mecanic (nush ce mecanic sau cat de mecanic) reglat carburatoare, dupa care aceleasi simtome. "mecanicul" gata, nu stie ce poa sa aiba. curatat filtrul de aer (avea un pumn de praf), la fel. pe langa, in mers gata benzina, trecut pe rezerva dupa care la cateva min. se opreste. mai da si ceva rateuri in mers (prea multa benzina?) si cica-n ultima perioada face urat becu de neutral. toate astea unui prieten. sper sa nu-i fie cdi-u', o sa-l schimbam cu unul ok sapt. viit, sa eliminam posibilitatea. ms, bafta exact aceleasi simtome le-am avut si eu la a mea, mai mult de 8mii d ture nu mergea, iar ca sa ajunga aici trebuia sa-i dau incet, nu sa bag mana in gas pentru ca altfel dadea in nas .pana la urma am rezolvat, dar nu inainte sa schimb vreo 2 randuri de bujii si sa-i fac si carburatia, problema fiind de la filtrul de aer, era plin de praf. take care Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Cand cumperi un Hornet sa fii atent daca porneste bine la rece si sa nu sune distributia...sa nu aiba nici un ticait in partea dreapta a motorului (de fapt nicaieri ), pt ca, daca are, o sa trebuiasca sa schimbi lantul de distributie sau intinzatorul curand si costa.. In rest urmeaza ghidul acela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nicolas Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Salutare dragi Hornetisti.... detin si eu o asemenea motoreta de circa un an de zile, o Honda Hornet S din 2000, pot zice ca am fost multumita de ea pana acum, adica nu am avut nici un fel de problema cu ea... pana acum 2 saptamani, cand ce sa vezi... necaz, probleme la cutia de viteze. Sa ma fac inteles: in treapta a II-a daca ma dau mai tare la ea... im scapa si imi sare in treapta a III-a sau pe liber...in rest toate vitezele sunt ok... ce poate sa aiba?!?! apelez la bunatatea dumneavoastra domnilor... si astept... un sfat, o idee, o vorba buna.... va multumesc, o zi minunata in continuare si asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Si eu am patit sa imi intre greu la liber, mai ales dintr-a 1-a. Era slabit cablul de ambreiaj....maneta avea joc de vreo 2-3 cm..... Am intins cablul sa aiba maneta joc de doar 1 cm si gata...s-a rezolvat problema. Faza e ca ar trebui schimbat cablul sa nu se rupa cand mi-a fi lumea mai draga. Asa fa si tu...verifica jocul manetei (free play) sa fie de 1 cm...apoi vezi daca s-a rezolvat problema. Daca da, ar fi timpul sa schimbi si tu cablul de ambreiaj, ca da semne de batranete. Sper sa fie de folos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuxu Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Cand cumperi un Hornet sa fii atent daca porneste bine la rece si sa nu sune distributia...sa nu aiba nici un ticait in partea dreapta a motorului (de fapt nicaieri ), pt ca, daca are, o sa trebuiasca sa schimbi lantul de distributie sau intinzatorul curand si costa.. In rest urmeaza ghidul acela. care ar fi cauzele pentru care nu porneste bine la rece? La mine de exemplu pentru a porni-o dimineatza (pe la 9-10 e dimineatza la mine) chiar si in zilele calduroase cand sunt deja peste 20*C trebuie sa ii trag socul si sa ii dau gaz. Daca doar apas pe starter chiar si cu socul tras nu sta pornita.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.