mathe Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 aripa spate este fara lac ? daca da, cred ca ar arata mai bine si masca pt radiator fara...se pupa mai bine cu plasticul de sub sa , zic si eu Da aripa spate e fara lac , daca vrei nu pun lac peste vopsea la masca radiator. Iar in legatura cu presiunea din cauciuc in fata pun 2.1 si spate 2.3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 apropos de vulcanizare : voi ce presiune aveti in gume ? cat imi recomandati sa bag ; merg fara pasagerla mine am verificat si am intre 1,8-1,9 la rece si eu stiam ca trebuie 2,5 ( asa scrie pe aparatoarea de la lant : 2,5 fara pasager ) 2,3 pe fata si 2,5 pe spate am eu, cu sau fara pasager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) Presiunea recomandata (la rece) e 2,5 fatza si 2,9 spate (cu sau fara pasager). La cald cred ca e mai mare. Eu folosind gume second destul de vechi (2-3 ani, deci intarite putin de timp) folosesc 2,3 fatza si 2,6 spate (la caldut). Gume cu presiune mai mica inseamna aderenta mai buna pe curbe, dar stabilitate scazuta pe linie dreapta si consum mai mare de benzina. Presiune mai mare inseamna stabilitate f buna in linie dreapta si consun mai mic de benzina, dar aderenta scazuta la inclinari mari....genunchiu pe jos si alea alea. Totusi, daca pui gume noi, mai ales ceva hypersport, care sunt f moi (BT016, Conti Sport attack, Pilot POwer 2 CT, etc),cred ca poti sa te inclini la maxim (cu jenuntii pe jos) si cu 2,5 si 2,9 cum zice manualul. Editat Iunie 15, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 George...exact placute d-astea mi-am luat si eu! din pacate daca ti-as fii trimis eu prin curierat cam la acelasi pret iti ajungeau(de...transportul) Vladutz...permite-mi sa te contrazic cu presiunea in pneuri! ia incearca sa iei o curba cu presiune mica in ele! o sa vezi ce se intampla! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet_basic Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Haideti fratilor...cum facem cu intalnirea la BV? Cine nu poate veni in 7-9 august? Am facut o mica editare a listei, imi cer scuze pentru eventualele greseli si va rog sa corectati unde este cazul 1. MetalWarrior + prietena - iulie\august 2. rookie22 3. serbi 4. george05 - iulie\august 5. arlequin 6. danny_nt + prietena - iulie, posibil august 7. cristigh - iulie\august 8. stel_ice + sotia 9. catamenia + prietena 10. candea_cipri + sotia 11. Stephon 12. cappac44 + prietena 13.grigu & pitica ?? 14. hornet_basic + prietena - august, nu cred ca mai putem ajunge in iulie 15. thea + prieten - august 16. Orcul - august Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristigh Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Haideti fratilor...cum facem cu intalnirea la BV? Cine nu poate veni in 7-9 august?Am facut o mica editare a listei, imi cer scuze pentru eventualele greseli si va rog sa corectati unde este cazul 1. MetalWarrior + prietena - iulie\august 2. rookie22 3. serbi 4. george05 - iulie\august 5. arlequin 6. danny_nt + prietena - iulie, posibil august 7. cristigh - doar august 8. stel_ice + sotia 9. catamenia + prietena 10. candea_cipri + sotia 11. Stephon 12. cappac44 + prietena 13.grigu & pitica ?? 14. hornet_basic + prietena - august, nu cred ca mai putem ajunge in iulie 15. thea + prieten - august 16. Orcul - august Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catamenia Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 1. MetalWarrior + prietena - iulie\august 2. rookie22 3. serbi 4. george05 - iulie\august 5. arlequin 6. danny_nt + prietena - iulie, posibil august 7. cristigh - doar august 8. stel_ice + sotia 9. catamenia + prietena pot si in iulie si in august 10. candea_cipri + sotia 11. Stephon 12. cappac44 + prietena 13.grigu & pitica ?? 14. hornet_basic + prietena - august, nu cred ca mai putem ajunge in iulie sad.gif 15. thea + prieten - august 16. Orcul - august Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orcul Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 1. MetalWarrior + prietena - iulie\august 2. rookie22 3. serbi 4. george05 - iulie\august 5. arlequin 6. danny_nt + prietena - iulie, posibil august 7. cristigh - doar august 8. stel_ice + sotia 9. catamenia + prietena pot si in iulie si in august 10. candea_cipri + sotia 11. Stephon 12. cappac44 + prietena 13.grigu & pitica ?? 14. hornet_basic + prietena - august, nu cred ca mai putem ajunge in iulie sad.gif 15. thea + prieten - august 16. Orcul - august Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 George...exact placute d-astea mi-am luat si eu! din pacate daca ti-as fii trimis eu prin curierat cam la acelasi pret iti ajungeau(de...transportul) Vladutz...permite-mi sa te contrazic cu presiunea in pneuri! ia incearca sa iei o curba cu presiune mica in ele! o sa vezi ce se intampla! moshu...eu am dat cu tot cu transport 300 ron.dar nu imi pare rau...o fi diferenta de bani,dar isi merita fiecare banutz....era sa ma arunc peste cap la unele frnari ...corect faza cu presiunea.eu anul trecut mergeam cu ce zice pe aparatoare aia de lant.si mergeam ca fanu`.....de anu asta am 2,2 cu 2.si doamneeeeeeeee ce meserie poate fi. .. @vlad:mane,faza cu consumu eu zic ca e can can...avand in vedere ca eu am scos cu presiunea asta 3,61 la drum intins si in rest stii si tu,de la 6 la 10 in oras.tare ma indoiesc ca daca am presiune mare mare o sa ajung sa consum cat un scuter..vreo 2 litri oricum,distractie maxima cu presiune mica.acuma astept sa pun ceva gume mai noi(ca nu sunt inca bani de gume noi noi) si sa mai scad un pic presiunea sa vedem ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 eu...oricand! deci...august sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Astazi mi-am dotat frumusetea cu seturi noi de placute de frana(SBS) si gume noi(Dunlop D208RR spate si Dunlop Qualifier RR fata) saptamana aviatoare cred ca o sa-i iau si manete Titax! yoooohoooo De unde ai luat placutele? din bucuresti sau de pe net? Parca mi-as lua si eu ca nu mai ma duc mult astea... Cat despre intalnire inca e incerta perioada aia...nu zic nimic, facem tot posibilul sa ajungem. Daca imi schimb concediul in alta perioada ajungem sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuxu Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 nuxu, ce cod e parbrizul tau ? Man nush exact...eu asa l-am luat cu motor cu tot.. Scrie biondi pe el intr-un colt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuxu Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 (editat) by the way .... Rugby Romania -Franta ora 8 astazi pe Stadionul National de Rugby de la Arcul de Triumf, 10 lei biletu' tribuna II si 20 de lei la tribuna I pentru cine e interesat Editat Iunie 16, 2009 de nuxu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Vladutz...permite-mi sa te contrazic cu presiunea in pneuri! ia incearca sa iei o curba cu presiune mica in ele! o sa vezi ce se intampla! Te cred. Faza cu consumul o zic din auzite si citite pe net, dar faza cu stabilitatea in linie dreapta am si auzit-o si patit-o. Am mers la benzinarie sa verific presiunea si am vazut ca aveam vreo 1,8...am bagat repede 2,3 - 2,5 parca si a fost mult mai fain in linie dreapta. Se poate insa sa iei curbele mai bine cu presiune mai mica pentru ca ar creste aderenta...ar fi logic si asa se merge si la curse cica....o sa incerc. Asa merge si George05 cu jenuntii pe jos pe serpentine, cu ceva presiune mica. Eu cum inca mai am pana sa ajung sa tocesc pantalonii (fara slidere) pe la genunchi, ma duc cu presine de 2,3/2,6...si asa cand o verific is calde gumele, asa ca reci ar fi poate 2,2/2,5...ceea ce e foarte OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 eu am verificat presiunea la mine pentru ca am impresia ca nu prea am aderenta la rece (patineaza la plecarea de pe loc , si frana spate se cam blocheaza pana se incalzeste guma) . abia dupa ce merg ceva sa se incalzeasca anvelopa am aderenta buna si am crezut initial ca sunt umflate mai mult decat trebuie gumele dar... surpriza : si fata si spate intre 1,8-1,9 la rece precizez ca anvelopele sunt foarte bune , nu tocite dar au cam 4 ani si patinatul si blocatul rotii se intampla la accelerari si franari medii atunci cand este rece guma consumul stiu ca este un pic mai mare daca presiunea in anvelope este mai mic decat trebuie (asta o stiu de la masina : cu rotile mai moi sa nu troncane la gropile din oras consuma cam cu 1 litru mai mult , iar cand ieseam afara cu rotile umflate aveam un consum de 6-7 iar cu ele desumflate aveam 7-8 litri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terror_east Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 salutare hornetisti-lor ma ajuta si pe mine careva cu un manual pt hornet 600 an 2000 ???mersik -berea an pus-o la rece deja.............................. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orcul Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 am eu, dar nu stiu cum sa ti-l trimit - are 85 de megi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 (editat) De unde ai luat placutele? din bucuresti sau de pe net? Parca mi-as lua si eu ca nu mai ma duc mult astea... Cat despre intalnire inca e incerta perioada aia...nu zic nimic, facem tot posibilul sa ajungem. Daca imi schimb concediul in alta perioada ajungem sigur. da...din Bucuresti! de la C&C Motorbikes @Vladutz - eu am 2,7 pe spate si 2.4 pe fata! anvelope noi duse la maxim pe ambele parti, aderenta extrem de buna! @arycy - anvelope de 4 ani sunt deja foarte vechi iar cauciucul din care sunt fabricate nu mai are aceleasi proprietati! Astea cu anvelopele noi care depind de stilul de mers al fiecaruia nu sunt povesti! Chiar conteaza enorm de mult pt. mers in conditii optime(oricare ar fii el) Editat Iunie 16, 2009 de Stephon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Salutare! Cum m-am reorientat catre un naked, iar Hornetul este cel mai ieftin dintre cele 3 (Bandit, Fazer, Hornet) am zis sa intreb cate ceva direct la sursa. Vreau sa stiu daca e buna pentru persoanele inalte (1,86 m), daca masca fata de pe unele modele ajuta cu ceva (la curentii de aer resimtiti la viteza mai mari - stiu ca si la cruisere se intalneste fenomenul), cum se comporta la viteza de croaziera (130 km/h - viteza de autostrada), care ar fi dezavantajele si avantajele fata de celelalte modele amintite mai sus si, eventual, de ce preturile variaza asa de mult (chiar si intre Horneturile din acelasi an). O seara placuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) ai dreptate , sunt vechi si le voi schimba dar abia sezonul urmator , pana atunci mai ma tarai asa cu ele , dar sunt curios de presiune pt. ca am auzit foarte multe valori : 2.5 , 2.6 , 2.1 , 2,2 etc si sunt deja in ceata cu cat trebuie sa fie eu am 1,8-1,9 la rece si 2,0-2,1 la cald in fine o sa intreb maine in piata constitutiei P.S. ne mai intalnim la ora 20:00 , nu ?!? P.S.2 de cat este rezerva la viespea din '99 @arycy - anvelope de 4 ani sunt deja foarte vechi iar cauciucul din care sunt fabricate nu mai are aceleasi proprietati! Astea cu anvelopele noi care depind de stilul de mers al fiecaruia nu sunt povesti! Chiar conteaza enorm de mult pt. mers in conditii optime(oricare ar fii el) Editat Iunie 17, 2009 de arycy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caciapercius Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) Eu am 184 cm si inca nu mi-a spus nimeni ca arat caraghios pe Hornet. Ajung cu toata talpa jos cand stau pe loc ceea ce imi confera o siguranta pasiva ridicata. Am facut un drum in afara orasului de 100 km, consulul a fost de 4,24, atata am alimentat la pompa dupa ce la plecare am facut in prealabil plinul. Eu unul nu am mers foarte tare cu Hornetul, la drum intins in afara orasului aveam o viteza de croaziera cam de 100-120 iar maxim, la unele depasiri i-am dat 140. Pana la viteza de 120 km totul este placere, cand trec de aceasta viteza simt vantul mai tare iar o parte din placere se transforma in emotii,teama.....sunt incepator, poate dupa multi si multi km totul va fi altfel. Am iesit la plimbare cu cativa prieteni cu diverse motoare dar trebuie sa va marturisesc ca nu m-am putut tine dupa ei, de fapt nici nu am incercat, eu mi-am continuat drumul in ritmul meu fara sa trec de limita sigurantei . Astfalt uscat si numai bine. Editat Iunie 17, 2009 de caciapercius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 @terror_east - PM cu IDul de YMS si ti-l trimit.... Duku il are deja - i l-am trimis zilele trecute.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Salutare! Cum m-am reorientat catre un naked, iar Hornetul este cel mai ieftin dintre cele 3 (Bandit, Fazer, Hornet) am zis sa intreb cate ceva direct la sursa. Vreau sa stiu daca e buna pentru persoanele inalte (1,86 m), daca masca fata de pe unele modele ajuta cu ceva (la curentii de aer resimtiti la viteza mai mari - stiu ca si la cruisere se intalneste fenomenul), cum se comporta la viteza de croaziera (130 km/h - viteza de autostrada), care ar fi dezavantajele si avantajele fata de celelalte modele amintite mai sus si, eventual, de ce preturile variaza asa de mult (chiar si intre Horneturile din acelasi an). O seara placuta! Aproape aceeasi alegere am avut de facut si eu (Hornet, Bandit sau Monster). In ulltima instanta a contat designul si ciclistica. Eu am pe ea un parbriz touring si ajuta un pic la viteze mai mari de 120. Pot merge (aproape) linistit si cu 140 constant. Oricum placerea e acolo la 100 - 120 - vei vedea si tu ca preferi sa mergi "mai linistit" si sa adminri peisajul. Cat despre inaltime eu nu am decat 1.75 asa ca nu te pot ajuta cu un sfat. Preturile variaza asa mult din doua motive : 1. Cat de intretinuta este viespea si 2. In ultimele luni preturile au scazut la toate motocicletele iar cei care "au ramas cu ele pe stoc" incearca totusi sa isi scoata parleala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Salutare! Cum m-am reorientat catre un naked, iar Hornetul este cel mai ieftin dintre cele 3 (Bandit, Fazer, Hornet) am zis sa intreb cate ceva direct la sursa. Vreau sa stiu daca e buna pentru persoanele inalte (1,86 m), daca masca fata de pe unele modele ajuta cu ceva (la curentii de aer resimtiti la viteza mai mari - stiu ca si la cruisere se intalneste fenomenul), cum se comporta la viteza de croaziera (130 km/h - viteza de autostrada), care ar fi dezavantajele si avantajele fata de celelalte modele amintite mai sus si, eventual, de ce preturile variaza asa de mult (chiar si intre Horneturile din acelasi an). O seara placuta! Hornetul este un motor destul de mic....acuma la 1,86 nu stiu cum ar fi. Oricum se poate inalta saua cat de cat de la suspensia spate. Masca fata..adica parbrizele aftermarket? Alea deviaza tot vantul direct in casca ta si creste f mult zgomotul. Daca te referi la Hornet S, semicarenat, nu stiu, dar ma gandesc ca e mult mai bun la viteze mari si calatorii mai lungi. Cu al meu (necarenat, doar cu un parbriz mic) am fost 1600 km pe autostrada (800 dus-800 intors...Cehia).....la 140-150km/h.....e un chin, mai ales daca trebuie sa te tii dupa ceilalti cu carenate....te dor umerii, gatul urechile de la zgomotul infernal ....pt ca trebuie sa depui efort sa te opui vantului puternic....asa cateva minute de viteza e ok dar mers o zi intreaga la 150km/h e un chin. Iti suna capul de la atat avant (depinde si ce casca ai, dar tot acolo e)...si 2 zile nu mai auzi bine. Sub 130 la ora e super distractie, o motocicleta care merge foarte frumos. Daca mergi pe autostrada pe la 130 e ok, e mai confortabil. De fapt e o motocicleta de oras, de trafic, de crosetat printre masini si, cum am descoperit cu george05 mai nou, facuta pentru serpentine Preturile difera intre Hornete din acelasi an in functie de ce consumabile sunt pe ea, noi sau vechi (placute frana, ulei, filtru aer, filtru ulei, lantul si pinioanele, cauciucuri, lichide frana si racire) si de ce upgrade-uri are.....semnalizari carbon, oglinzi mai mici si smechere (personal le prefer pe cele originale pt ca vezi super bine in ele, si parerea mea ca arata f bine asa nichelate cum sunt), tobe racing, faruri xenon (f bune).... Eu personal prefer Hornetul sa fie stock....cum e din fabrica, fara nimic schimbat.... Sa stii ca conteaza f mult sa fie noi sau relativ noi consumabilele. Si eu am subestimat acest aspect si am vazut cat pot costa toate astea. kit lant-600 lei, placute vre 400 lei, ulei vreo 200 lei, filtru 30 lei. O motocicleta cu consumabile neschimbate poate sa iti scoata din buzunar cateva sute de euro bune intr-un an. Plus ca o motocicleta cu consumabilele neschimbate demult demascheaza faptul ca nu a fost ingrijita prea bine. Preturile mai difera si in functie de kilometri...dar o sa vezi ca mai toate au sub 30.000....parerea mea ca se dau inapoi km in prostie....eu zic sa nu te uiti la km, doar la starea motorului....manere, vopsea, scarite, compresia motorului,aici se vad km, mergi cu cineva care stie...mecanic de preferinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) sal, il caut pe tipul cu hornetul galben si rezervor indoit care avea magazin de moto. zicea ca are semnale micute in forma de sageata? al meu a evadat lipit fiind , pe undeva pe la 230 la ora, la fel ca si goarna claxonului . un id de yahoo, un nr de tel, careva ? multam Editat Iunie 17, 2009 de Grigu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.