Sari la conținut

Cum sa iti repari o pana in mijlocu drumului cu trusa din motor


Postări Recomandate

Eu nu inteleg partea aia cu 60km/h si 400 de km. Nu e recomandat sa mergi mai repede si mai mult de 400 de km cu anvelopa umflata cu CO2? Sau indiferent daca o umfli cu aer la presiunea normala tot trebuie sa respecti indicatiile astea? Parca nu e prea ok sa schimbi anvelopa dupa 400 de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super! Acuma spune si unde se gaseste un asemenea kit de reparatii.

 

Parca nu e prea ok sa schimbi anvelopa dupa 400 de km.

teoretic asa zice, sa fie "renewed". Practic, am mers aproape 2 ani cu zgarci d'asta infipt in cauciuc, insa bagat la o vulcanizare, dar fara sa mai pun petec pe interior. Ideal e sa inlocuiesti cauciucul cu unul nou, dar daca faci pana next best thing este sa bagi zgarci, sa il lasi sa se betoneze, apoi sa dai guma jos, sa tai zgarciul la fata pe interior, sa polizeze putin suprafata si sa puna petec cald. Chiar ca nu are ce sa se mai intample in acel punct.

 

ok, bun dar care este noutatea????

Mai, tu stii multe, insa multi habar n'au decat unde se baga cheia si pe ce buton se apasa ca sa porneasca ragalia. Info e buna. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am kitt asemnator si l-am folosit acum o luna. A trebuit sa pun 2 tuburi de CO2 ca sa fie anvelopa la presiunea din manual. Am facut peste 1000km cu co2 in roata si nu vad care ar fi problema :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg partea aia cu 60km/h si 400 de km. Nu e recomandat sa mergi mai repede si mai mult de 400 de km cu anvelopa umflata cu CO2? Sau indiferent daca o umfli cu aer la presiunea normala tot trebuie sa respecti indicatiile astea? Parca nu e prea ok sa schimbi anvelopa dupa 400 de km.

 

Nu am facut niciodata testul, da nu cred ca sta cauciucu umflat la presiunea normala, cred ca e numa 1.5 bari sau chiar mai putin. Chiar o sa incerc odata.

ok, bun dar care este noutatea????

 

Pentru atotstiutorul de tine, nici o noutate. Da pentru cineva care are trusa de pana sub saua si nu mai are instructiunile e chiar utila :lol:

 

Mesaj completat

Super! Acuma spune si unde se gaseste un asemenea kit de reparatii.

La louis este ceva asemanator ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super! Acuma spune si unde se gaseste un asemenea kit de reparatii.

 

Se gaseste pe Louis... la Kronaumoto au mereu.... au avut in iarna un kit fain la trusa cu fermoar... bijuterie... nu am luat si acum au model "nou" chinezesc cred... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La louis se gaseste. E si una simpla si una ceva mai complexa care are si butelii de CO2. Nu e chiar dificil dar tre' un pic de atentie, mai ales cand ii bagi dopul.

Partea mai proasta e cand n-ai tubeless. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu mi-a iesit figura cand am avut pana desi am facut exact asa. Dopurile alea de cauciuc se rupeau imediat ce vroiam sa le bag. Cred ca kitul meu era cam vechi altfel nu vad explicatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil. Orice cauciuc are un termen de valabilitate. Inclusiv incaltarile de pe mobre :lol:

Si BTW,gaura aia trebe sa fie mai mare de 4 mm.Sau sa se miste liber de tot razuitorul ala.Altfel nu bagi cauciucul ala acolo nici cu rugaciuni. D-abi asteptam sa bag CO2 insa am luat bot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandeam sa imi iau trusa aia de pe louis, si sa am si un compresor cu mine ca sa nu folosesc co2-ul.

Bun topic, pana acu am aflat lucruri interesante. :lol: keep them comming!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil "umezit" cu ciment d'ala, nu cu scuipat.. :lol:

 

Taiam ceva cauciuc in curte, cu cutitu, si intra preotul si zice ca daca torn apa pe lama de cutit in timp ce tai merge mai bine ;) Si ca sa vezi ca chiar asa e :wave:

 

 

Mesaj completat

Eu ma gandeam sa imi iau trusa aia de pe louis, si sa am si un compresor cu mine ca sa nu folosesc co2-ul.

Bun topic, pana acu am aflat lucruri interesante. :D keep them comming!

Sau... iei frumos un furtun ce tine presiune de 3 bari, la un capat faci o teava cu filet ca de bujie si la alalalt capat un stutz care sa se potrive pe valva la camera. Inchizi benzina si dai pedale sau la automat :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau... iei frumos un furtun ce tine presiune de 3 bari, la un capat faci o teava cu filet ca de bujie si la alalalt capat un stutz care sa se potrive pe valva la camera. Inchizi benzina si dai pedale sau la automat :lol:

;)

Mai bine faci ceva si tai aprinderea de tot daca ai mai multi cilindri sau monocilindru cu 2 bujii, cu benzina taiata doar de la robinet sigur porneste motorul, si-ti umfla roata instant... :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie preotu ce zice :lol:)

 

Faina treaba cu furtunu ;). ca sa nu porneasca daca ai monocilindru cu 2 bujii, faci furtunul plus un dop :kiss:. daca am bicilindru sau mai multe scoti fisele :wave: desi nu stiu cat de bine e pentru bobinele de inductie, daca nu se descarca tensiunile pe unde trebuie.

Si ar treui golita si camera de nivel constant ca altfel intra amestec in anvelope.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar daca tot e cauciuc tubeless, nu-i mai simplu cu un spray de pana? Toata operatiunea nu dureaza mai mult de 3 minute.

Traim intr-o lume libera! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar daca tot e cauciuc tubeless, nu-i mai simplu cu un spray de pana? Toata operatiunea nu dureaza mai mult de 3 minute.

 

Am incercat odata si cu dela si nu tinea deloc :|

;)

Mai bine faci ceva si tai aprinderea de tot daca ai mai multi cilindri sau monocilindru cu 2 bujii, cu benzina taiata doar de la robinet sigur porneste motorul, si-ti umfla roata instant... :wave:

Adevar graiesti :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol:

Mai bine faci ceva si tai aprinderea de tot daca ai mai multi cilindri sau monocilindru cu 2 bujii, cu benzina taiata doar de la robinet sigur porneste motorul, si-ti umfla roata instant... ;)

De ce nene,lasa scanteie ca sa pui si bead-ul. Just in case. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala cred ca a facut chestia asta de cateva sute de ori dupa pereti de plexiglas pana sa ajunga sa ii iasa asa in padure!

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...