Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Amandoua erau de 35w. Alternatorul este in parametri, verificat la service-ul lui Caesar de pe forum saptamana trecuta, releul de incarcare functioneaza perfect. Dupa ce am scos xenonul... alta viata :).

 

 

 

Verificat la 5000 de turatii, cum este si corect de altfel cu ambele faze pornite, iar valoarea de incarcare era in jur de 12.7V, adica nul. Cu halogen incarca 14.1V cu ambele faze pornite.

 

salut

 

proaspat posesor(500km pana acum)de fz6s 2007 si vreu sa stiu daca dupa ce ai scos xenoanele ai pus becuri normale tot pe amandoua??? acum am xenon pe faza scurta si nu am nici o problema dar eu unu m-am saturat sa imi spuna toata lumea ca nu imi merge un far :P si asi vrea sa le fac pe amandoua sa mearga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@Banditrider: eu am lasat-o mereu pe mobra. Dar inainte sa o iau la plimbare primavara, am pus-o pe redresor. Ceasul si LED-ul ala nu pot fi considerati consumatori. Aia consuma mai putin decat se descarca bateria in mod natural. Dar ale mele au stat mereu in garaj la munca pe timpul iernii.

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar eu unu m-am saturat sa imi spuna toata lumea ca nu imi merge un far :P si asi vrea sa le fac pe amandoua sa mearga.

Bine ai venit in randul nostru! Buna alegere!

Daca trebuia sa mearga amandoua, le facea japonezul din fabrica. Asa ca lasa-le asa cum sunt ele. Dupa aceea te vei vaieta ca nu-ti incarca alternatorul, ca se f...ute bateria, si nu stii din ce cauza. Celor care se mira ca ai un bec ars, pune-i sa se uite mai de aproape, ca nu vad bine, si aprinde-le faza lunga in ochi. Nu de rautate, ci asa, ca sa nu se mai preocupe de problemele altora.

In rest, bafta sa ai, ca motocicleta buna ti-ai procurat.

Editat de Shepard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Victor wts - bun venit in lumea FZ6 si la cat mai multi km..si mie imi spun toti ca nu-mi merge un far, dar m-am obisnuit si imi place pentru ca e ceva mai diferit..Am la fel ca tine, xenon pe faza scurta..initial am vrut sa scot balastul si sa pun bec normal, dar cand am vazut ca noaptea se transforma in zi, am zis ca-l las asa..

 

@Bogdan192 - Mobra mea va sta intr-un demisol incalzit, cred ca voi lasa bateria pe mobra si in martie ori schimb bateria, ori continui cu asta..sper sa nu fiu nevoit sa o schimb..

 

Din 27 Iulie, cand am achizitionat mobra si pana acum, am facut putin peste 2000 km..mi-am facut curaj si am testat ABS-ul fata/spate(mai mult involuntar)..cand

mi-a intrat prima oara ABS-ul pe spate, m-am speriat, nu stiam ce are pedala de tremura asa :crack:credeam ca s-a stricat ceva..pe de alta parte, frana de fata, mi se pare geniala..nu mi-a venit sa cred cat de bine poate sa franeze, ai o senzatie de siguranta, nu pot sa explic senzatia asta..

La primul drum aveam o senzatie neplacuta(simteam ca merg inainte), atunci cand intorceam ghidonul intr-o parte, iar semicarena ramanea pe loc, eu fiind obisnuit pe naked, unde se muta si far/geam odata cu ghidonul..

Oricum, de 2 saptamani nu prea se mai poate merge decent prin bucuresti, s-au intors oamenii din concedii si incep astia mici scoala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi se pare bestial prin oras acum. dimineata e o racoare perfecta si coloanele de masini printre care treci imi pun un zambet asa pervers pe figura, noroc cu casca integrala ca probabil m-ar bate cativa.

senzatia de siguranta care o ai acum cand franezi cu fz6 e din cauza banditului de dinainte. am mers cu fzs600 al unui prieten si m-a deprimat cat de bine se simt franele la ea. asta e, se simte ca-i mai bine gandita frana la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos pt raspuns eu eram interesat daca incarca alternatorul (care am aflat ca este de 22A) in rest cu instalatia stiu ce e de facut (lucrez intr-un service auto). avand in vedere ca un balast de 35W are nevoie de 8A si cel de 55w 10A nu e de mirare ca indoaie alternatorul (eu traiam cu ideea indusa de marketing-ul prost de pe net cum ca ar avea nevoie de mai putin curent decat un bec normal)

cu asa ceva se rezolva problema insa nu stiu cat sunt si de eficiente.

 

P.S. la primavara tr sa o incalt voi ce aveti pe ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Victor, balastul de 35W nu consuma 8A in sarcina, ala e curentul maxim la pornire. Consumul in sarcina (la cateva secunde dupa pornire si pana il opresti) e de aproximativ 3A.

 

Oricum mi se pare ca modul de faza scurta e cea mai interesanta solutie pe moment, e si usor de facut si pare perfect sigur: daca motocicleta merge cu faza lunga atunci merge si cu o faza scurta aprinsa in loc (pe langa cea scurta din fabrica). Chiar caut sa comand conector sa il fac si eu. La HID problema e ca pe scurta e foarte bun (cel putin pe CBF 600 era excelent), dar pe lunga nu prea merge (se aprinde prea incet) si unul pe HID si unul pe halogen arata urat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

proaspat posesor(500km pana acum)de fz6s 2007 si vreu sa stiu daca dupa ce ai scos xenoanele ai pus becuri normale tot pe amandoua??? acum am xenon pe faza scurta si nu am nici o problema dar eu unu m-am saturat sa imi spuna toata lumea ca nu imi merge un far :P si asi vrea sa le fac pe amandoua sa mearga.

 

Acum este asa cum vine din fabrica, se aprinde faza scurta pe unul faza lunga pe celalalt. Se poate modifica sa se aprinda amandoua si pe halogen nu numai pe xenon, avand in vedere ca pe faza lunga este bec h4(pe care ai de fapt 2 faze), ai putea sa dai flash-uri si sa ai si ambele faruri aprinse :)

 

multumesc frumos pt raspuns eu eram interesat daca incarca alternatorul (care am aflat ca este de 22A) in rest cu instalatia stiu ce e de facut (lucrez intr-un service auto). avand in vedere ca un balast de 35W are nevoie de 8A si cel de 55w 10A nu e de mirare ca indoaie alternatorul (eu traiam cu ideea indusa de marketing-ul prost de pe net cum ca ar avea nevoie de mai putin curent decat un bec normal)

cu asa ceva se rezolva problema insa nu stiu cat sunt si de eficiente.

 

P.S. la primavara tr sa o incalt voi ce aveti pe ele?

 

Alternatorul nu incarca suficient, omori bateria.

Editat de ctlnext
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. la primavara tr sa o incalt voi ce aveti pe ele?

 

Eu am Michelin Pilot Road 3. Niste cauciucuri excelente. La rece si pe ploaie nu ai nici un fel de probleme. La cald nu le-am testat, ca nu ma "dau" tare, sau racing (ca sa folosesc un termen la moda).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

P.S. la primavara tr sa o incalt voi ce aveti pe ele?

Dunlop OEM. Excelente pe uscat, nu prea am avut ocazia sa le folosesc pe ploaie.

 

Am comandat becuri Philips Motovision, astept sa vina ca sa le montez. Si am desfacut azi-noapte motocicleta ca sa verific modul pentru faza scurta, luni ma duc sa cumpar mufe sa il fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

proaspat posesor(500km pana acum)de fz6s 2007 si vreu sa stiu daca dupa ce ai scos xenoanele ai pus becuri normale tot pe amandoua??? acum am xenon pe faza scurta si nu am nici o problema dar eu unu m-am saturat sa imi spuna toata lumea ca nu imi merge un far :P si asi vrea sa le fac pe amandoua sa mearga.

 

Daca vrei sa renunti la xenon, sa ma pui pe lista de asteptare..as vrea sa-l iau eu, vreau sa pun si pe faza lunga xenon..:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@discutii despre franele de FZ6: mie mi se par slabute fata de ZZR. Era un pic mai hotarata Kawa. Tin minte prima data cand am blocat fata la ZZR cat de rahatit eram. Spatele il blocam de fun. La FZ6 inca n-am reusit. Poate din cauza faptului ca am imbatranit. Poate pentru ca inca mai am de platit un an jumate la ea si nu-mi permit sa fiu smecher cu ea.

 

@discutii despre lumini: Pe autostrada am mers mereu cu faza lunga in zonele ne-iluminate. Cand intru pe stradute mici la fel. N-as recomanda modul de faruri. Stiu cat de penibil e sa te lase bateria in mijlocul drumului si nu recomand nimanui asa ceva, mai ales la motor pe injectie unde tre sa amorseze pompa inainte sa plece.

 

Despre baterii 'n shit: O baterie buna tine ani buni. 3-4 cat or fi. Daca n-o lasi sa se descarce de tot, sa se sulfateze si o tii la temperaturi la care nu crapi nici tu, o sa te duca mult si bine. Asta nu inseamna ca daca iti permiti, nu e bine s-o schimbi. Dar nu te grabi sa schimbi o baterie doar pentru are mai mult de 2 ani.

 

Una chinuita, in schimb, nu se mai incarca/nu tine charge-ul/se descarca repede in mai putin de un an. Fiti blanzi cu bateriile voastre si n-o sa va lasa mobra-n drum.

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Revin cu intrebarea: voua vi se pare ceva suspect ca se aude in partea din fata? Cum zicea pe net, ceva legat de camshaft drive chain.

 

->

- am filmat si as vrea sa stiu si parerea voastra. Mi-e frica de mecanici ca dracu' de tamaie, ca ultima oara mi-a mai dat un pumn de suruburi spunandu-mi senin ca nu stie de unde sunt.

 

Multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Tin minte prima data cand am blocat fata la ZZR cat de rahatit eram. Spatele il blocam de fun. La FZ6 inca n-am reusit. Poate din cauza faptului ca am imbatranit. Poate pentru ca inca mai am de platit un an jumate la ea si nu-mi permit sa fiu smecher cu ea.

Sau poate pentru ca ai invatat sa franezi si nu le mai blochezi usor ca stii ce risti.

 

@discutii despre lumini: Pe autostrada am mers mereu cu faza lunga in zonele ne-iluminate. Cand intru pe stradute mici la fel. N-as recomanda modul de faruri. Stiu cat de penibil e sa te lase bateria in mijlocul drumului si nu recomand nimanui asa ceva, mai ales la motor pe injectie unde tre sa amorseze pompa inainte sa plece.

De ce crezi ca o sa ramai fara baterie cand modul de faruri inseamna consum total mai mic pe scurta decat sa mergi cu faza lunga? Nu ai niciodata scurta si lunga aprinse in acelasi timp pe becul din stanga, ai scurta aprinsa atunci cand lunga e stinsa si invers. Daca alternatorul (de 22A) tine faza lunga aprinsa la 60W atunci tine si o scurta de 55W in locul ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca 1: nu stiu cat de bine si de mult ai masurat tu, dar sunt sigur ca japonezii au dimensionat releul de incarcare pentru 1 far aprins. Cand merg pe autostrada cu faza lunga, o fac pe portiuni relativ scurte. Gandeste-te ca tu o sa mergi tot timpul cu 1 consumator destul de sanatos legat in instalatie, fara sa fi masurat ce impact are asupra incarcarii bateriei.

 

2: Problemele electrice sunt jegoase rau de tot si te troznesc cand te astepti mai putin. Un releu stricat poate incarca OK in primele minute pana se incalzeste, ca apoi sa nu mai incarce nimic si tu sa mergi pe baterie fara sa-ti dai seama. Un releu stricat poate sa-ti incarce prea mult si sa-ti omoare bateria noua in cateva luni/saptamani. Un scurt in instalatie (fir neizolat suficient, izolatie rupta) poate sa se manifeste doar in mers sau la anumite unghiuri ale ghidonului. Un papuc nelegat calumea poa sa-ti dea o frumusete de arc care-ti arde izolatia si-ti descarca intr-un final bateria in cateva (zeci de) minute. Un releu care nu incarca suficient poate sa-ti tina bateria peste voltajul necesar pornirii cateva luni, pentru ca apoi sa se stice definitiv si sa nu mai incarce deloc. Treaba ta, dar eu nu as face asta, cel putin fara a sti in ce ma bag exact.

 

@infopass: ma io stiu ca distributia clantane cand se cere schimbata. Ala pare a ventilator descentrat/cu palete rupte. Da cum nu-s mecanic, nu te lua dupa mine.

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Pai eu stiu in ce ma bag: cu faza lunga aprinsa alternatorul incarca bateria, deci si cu o scurta in loc. Gandeste-te ca alternatorul e dimensionat sa poti sa pui la nevoie mansoane incalzite (40W), sunt optiune de la fabricant si sigur au calculat ce inseamna asta. De asemenea cu faza lunga nu mergi doar pe distante scurte, gandeste-te ca locuiesti in Norvegia si mergi pana in satul vecin, 200 km in care nu intalnesti decat reni, deci alternatorul e dimensionat sa mergi cu faza lunga si mansoane incalzite fara sa consumi din baterie. Ai doar 10-11 amperi din 22 folositi pentru lumini, sub 5 pe injectie si computer, poate ca daca ai bateria descarcata o incarca mai lent cu un consumator in plus dar atata tot.

 

Singurul risc real pentru care o sa iau masuri (adica o sa verific personal tensiunea) este ca la semafoare sa nu acopere alternatorul tot consumul, dar asta chiar e usor de masurat - daca la relanti scade tensiunea la borne sub 13,4V stiu ce risc, daca e peste 13,4V nu e nici o problema, daca e sub 12,8V decuplez farul al doilea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Revin cu intrebarea: voua vi se pare ceva suspect ca se aude in partea din fata? Cum zicea pe net, ceva legat de camshaft drive chain.

 

Ia vezi, before & after.. parca seamana cu ce-i la tine!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ulei bagati in moto? intr-un 2001 merge 10w40 semisintetic, asa zice cartea. am bagat motul semi. nu imi place cum schimba. aveti ceva recomandari?

inca ceva: care ati pus iridium pe ele si cum e?

Editat de florynn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Marca ti-o alegi dupa preferinte, Motul e OK daca nu e contrafacut. Unii zic ca jumatate din ce gasesti pe piata e contrafacut, eu nu stiu ce sa zic. Vascozitatea o alegi dupa temperatura, iarna mai fluid, vara mai vascos, ai tabel cu temperaturi in carte sau daca nu ai carte gasesti pe Internet usor. Daca nu iti place semi-sintetic baga sintetic, in nici un caz mineral. Eu am folosit Motul semi sau full sintetic ani de zile pe celelalte motociclete, la asta ca e in garantie ii las pe aia de la service sa bage ce vor ei ca ei asigura garantia.

 

Mi-au venit becurile Philips Motovision, le-am montat azi, trebuie sa le si reglez: scurta bate un pic cam sus, lunga un pic in stanga. Lumineaza mai bine ca alea normale, se vede diferenta, iar tenta usor portocalie nu e pronuntata, se observa doar daca te uiti din unele unghiuri (cat mai aproape de ax), lumina e alba. Nu gasesc pe nicaieri mufe ca sa fac cablul, am incercat si in magazine gen Bricostore, in Augsburg si la magazinele de electrice si electronice de pe Maica Domnului. Mai caut, poate pana la urma gasesc ceva utilizabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cum mergi tu iarna cu mobra?

Simplu: eu, spre exemplu, merg pana da zapada. Daca imi aduc bine aminte, asta iarna a dat destul de tarziu zapada. Plus ca am apucat sa ma invart putin cu ea si in ianuarie, pana a dat zapada aia mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iarna iti pui senile ;)

 

feriti-va ca aproape am terminat de bricolat printesa(fazer 600 din 99 ), neagra cu puncte rosii ca asa ii sta bine la tiganca :friends: mai am sa identific martorul de neutral din bord si pe cel de la sonda de ulei. asta ca sa se aprinda pomu' de craciun fromos asa :D

daca stiti care sunt firili din bord dati un semnal

 

aaa, apropos, nu pot folosi plutitorul de nici o culoare pt ca e un potentiometru acolo inauntru si nu stiu sa-l alimentez sa imi arate doar becu de rezerva... daca aveti vre-o idee dat un semnal.

 

poze cu doamna la sfarsitul lucrarii :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...