Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

a aparut acum motul 10w40 7100 ma2,varianta imbunatatita,care este si putin mai ieftina.eu am luat de la reprezentanta,de pe sos turnu magurele(de la grand arena,spre sos giurgiului,la vreo 500m pe stanga,se vede steagul mare motul).

 

are cineva o matrita pentru o carena fz6 2006?am un colt spart si vreau sa il reconstruiesc cu fibra de sticla.nu am mai facut niciodata ceva de genul asta,si imi e teama ca nu o sa iasa prea bine daca o fac fara matrita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Voi nu aveti probleme la drum lung cu vantul la FZ6 S2 (model 2007-2008)? Ma refer la parbriz.

Ce solutie am sa-i schimb parbrizul de stock cu unul mai inalt, sa nu-mi iau vina toate turbulentele alea in gat. Nu nu e o solutie sa merg pe rezervor, ca-mi zboara pasagerul, :).

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi sa iei cu mult mai inalt pt ca daca nu e destul de inalt sa dea vantu peste tine si iti bate direct in casca mai rau faci. eu am facut 2 si unu din ele batea direct in viziera. face o galagie de te inebuneste. iar ca sa nu aud zgomotul trebuia sa ma indoi sa dea vantu peste mine. deci daca iti iei inalt ial macar ci 15 cm mai inalt. arata urat da isi face treaba.

Editat de florynn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Voi nu aveti probleme la drum lung cu vantul la FZ6 S2 (model 2007-2008)? Ma refer la parbriz.

Ce solutie am sa-i schimb parbrizul de stock cu unul mai inalt, sa nu-mi iau vina toate turbulentele alea in gat. Nu nu e o solutie sa merg pe rezervor, ca-mi zboara pasagerul, :).

Multumesc!

Daca iei vantul in gat e cea mai buna varianta, gatul e cea mai aerodinamica parte a jumatatii superioare a corpului tau. Daca il iei in casca sau in piept iti blestemi zilele, daca il iei in gat inseamba ca ai tot ce se poate din mersul cu motocicleta. Ce inaltime ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi nu aveti probleme la drum lung cu vantul la FZ6 S2 (model 2007-2008)? Ma refer la parbriz.

Ce solutie am sa-i schimb parbrizul de stock cu unul mai inalt, sa nu-mi iau vina toate turbulentele alea in gat. Nu nu e o solutie sa merg pe rezervor, ca-mi zboara pasagerul, :).

Multumesc!

Eu mi-am schimbat parbriziul cu unul mai inalt cu ~150mm facut de mine din policarbonat compact dar tot nu am simtit o foarte mare atenuare.

 

post-40304-0-81232100-1366276201_thumb.jpgpost-40304-0-43308700-1366276212_thumb.jpgpost-40304-0-20052900-1366276226_thumb.jpg

 

Inainte simteam vantul in piept iar acum il cam iau in casca. Cred ca ar fi mai bun un deflector http://www.louis.de/_10d490f9112c39a3770ed02dec75e671fa/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10008898 care sa dirijeze oarecum curentul de aer. .

 

Daca iei vantul in gat e cea mai buna varianta, gatul e cea mai aerodinamica parte a jumatatii superioare a corpului tau. Daca il iei in casca sau in piept iti blestemi zilele, daca il iei in gat inseamba ca ai tot ce se poate din mersul cu motocicleta. Ce inaltime ai?

Da, dar poti sa faci galci :laugh: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitati aici o varianta interesanta de parbriz. Cu indoitura aia de sus cred ca rezolva taote problemele turbulentelor: http://www.romimoto.ro/Catalog-PARBRIZE-MRA-YAMAHA-FZ-600-S2-FAZER-dupa-2007-761/Parbriz-MRA-Touring-YAMAHA-FZ-600-S2-FAZER-dupa-2007-98000171

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Ca si efect aerodinamic creaza si mai multe turbulente, dar ca le muta un pic mai sus. Daca iei vantul in casca poti sa incerci, daca il iei in piept nu ai nici o sansa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelul s2 are parbrizul stock putin mai ingust,modelul anteriar(2004-2006) il are mai lat,eu nu ma plang de vant decat din cauza castii ca nu e prea buna,asta daca e sa bata vantul tare afara nu prea ai ce face,dar da bagi touring calumea,o sa cam simti nevoie de o carenata,vantul oricum o sa te bata,nu ai ce face,nu e motocicleta pur sange touring,nu are carene,nu ai ce sa faci,vrei sa nu te mai bata vantul ia un pur sange touring sau o masina,vazusem un parbriz touring la ermax pe site,acu depinde,daca esti foarta inalt si te bate vantul in piept,dupa ce ii montezi parbriz touring s-ar putea sa te bata direct in casca.......http://www.ermax.fr/modele2-FZS_600_FAZER_2004_2006-217.html aveti aici un link

Dar un parbriz double buble ajuta cu ceva?

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 1.83.

Vreau sa fac la vara o tura mai lunga (3000km) si vroiam sa mai scap de vant. Ma gandeam sa-mi pun un wind-deflectror de acest gen:

 

http://www.louis.de/_30fadf364a9838cc66136f2d626e1e800e/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10008895

 

sa nu fie ceva permanet, sa-l pun doar cand vreau sa fac un drum mai lung (>1000km). A pus cineva ceva asemanator pe parbriz?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Am 1.83.

Vreau sa fac la vara o tura mai lunga (3000km) si vroiam sa mai scap de vant. Ma gandeam sa-mi pun un wind-deflectror de acest gen:

 

http://www.louis.de/_30fadf364a9838cc66136f2d626e1e800e/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10008895

 

sa nu fie ceva permanet, sa-l pun doar cand vreau sa fac un drum mai lung (>1000km). A pus cineva ceva asemanator pe parbriz?

Nici o sansa sa scapi, esti prea inalt. Poate daca aveai 1.60 :)

 

Dracia aia face doar turbulente, ma indoiesc ca e buna la ceva. Turbulentele nu le vezi, dar le simti si in casca si in portofel, ca iti creste consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu tine vrajala cu spoilaru ala montat pe parbriz. deci clar. parbriz mai inalt.

 

Pacat :(

 

Chiar nu se simte nicio diferenta intre varianta de parbriz inalt standard (la nivelul oglinzilor), cu si fara "spoiler" ?

 

Ma gandesc ca daca pui parbriz mai inalt creste automat si consumul. E interesant de urmarit si acest aspect..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am montat ceva asemanator pe un parbriz facut de mine. era mai sus de oglinzi. trebuie parbriz intreg 10 cm mai inalt. cu deflector nu iei decit turbulente direct in casca. mai bine fara. am sa imi fac un parbriz cu inaltimea de 48cm sa vad cum e. ca pina acum doar cel care dadea aeru in piept era cel mai ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

De alaltaieri ma numar si eu cu mandrie printre posesorii de Yamaha FZ6-S 2004 si ce sentiment placut eee... :)

Pun si o poza sa ne prezentam cum se cuvine.

 

Voi citi cat pot din stufosul asta de thread, dar as avea ceva intrebari, daca ma poate ajuta cineva?

 

1. Manual de reparatii unde as putea gasi? (Haynes sau ceva asemanator)

2. Ce cauciucuri imi recomandati? Urmeaza sa iau un set in curand si vreau sa aiba si aderenta ok, dar sa si tina mult cu mers mult pe autostrada etc.

3. Cineva si-a pus xenon? sa se aprinda ambele faruri pe faza scrurta? - cum e? cat de complicata e operatia si cat a costat?

 

Ms mult si asfalt uscat la toata lumea!

post-15767-0-93977000-1366663015_thumb.jpg

Editat de Attila_the_Hun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recomand michelin pilot road 3,pirelli diablo rosso,depinde si pe unde o arzi cu motocicleta,xenon am avut eu si l-am dat jos,asa am cumparat motocicleta cu tot cu kitul de xenon,dar am fost nevoit sa renunt la el cand am fost la rar si nu l-am mai montat dupa,nu cred ca este complicata operatiunea,trebuie doar sa legi niste fire acolo si sa gasesti loc unde sa pui xenonul,la mine erau puse in carene pe interior

 

Felicitari de achizitie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Poti sa pui HID ('xenon') pe moto, dar cel mai simplu e sa lasi unul pe scurta si unul pe lunga. Problema e ca un bec HID ajunge la iluminare maxima in vreo 20 de secunde si la o lumina acceptabila in minim 5, asa ca utilizarea pe faza lunga e limitata. Nu trebuie decat sa pui bec, sa legi balastul in carena si atat; un bec e H4 (pe lunga) si unul H7 (scurta).

 

Daca pui HID chiar nu are rost sa pui doua pe scurta pentru ca o sa luminezi ca proiectorul de antiaeriana, eu am 2 becuri normale pe scurta si lumina este deja foarte buna, cu 2 HID cred ca incepi sa orbesti pe ceilalti si nu vrei sa se infiga in tine pentru ca nu vad nimic. Daca vrei sa pui bi-xenon pe lunga e ceva mai bine, dar tot risti sa ii orbesti pe cei din fata. Oricum sa nu pui becuri de 55W, ci de 35W.

 

Eu as fi pus HID pe scurta si bec normal pe lunga, dar se vede aiurea din cauza diferentei mari de culoare - becurile halogen sunt pe la 3500-3700K, HID gasesti de 5000K sau chiar 6000K, mai rar 4300K care e oricum mult prea alb fata de faza lunga. Ideal ar fi HID H7 pe scurta si bi-xenon pe lunga, numai ca te costa - bi-xenon am vazut doar perechi de 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...