Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Primul lucru dupa ce m-am oprit a fost sa scot manusa si sa verific temperatura cauciucului spate. Atat cat poti verifica. Surpriza totala. Cam reci.

 

ce presiune aveai in anvelope?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Baieti, am si eu o intrebare, cand intra pe ,,rosu,, cum imi arata pe afisaj si cati km mai pot merge asa? Vreau sa-i fac consumul dar nici nu doresc sa raman in pana prostului pe undeva.

 

Cred ca am ceva probleme cu pluta din rezervor pentru ca nu-mi arata bine pe afisaj, daca raman pe o singura linie din 5-6 cate are si ajung sa-i pun combustibil.....pana la plin intra 8-9 litri, e cam mare diferenta pana la 20.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu mod de a-i face consumul: umpli rezervorul pana sus in buza, mergi 100 km, umpli la loc rezervorul pana-n buza si vezi cat ti-a consumat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becul se poate aprinde cand stationezi si sa se stinga in mers din cauza inertiei care duce benzina maii in spate....

Cel mai bun mod de a face plinul este sa faci cu a zis Metal Heart mai sus....si nu trebuie neaparat 100 de km ca poate faci mai mul.

Ca sa vezi consumul faci o ecuatie simpla.....Litrii X 100 Impartit la km

13litri x100/200km = 6,5

Bafta



ce presiune aveai in anvelope?

Intrebare : in cauciucurile moto se poate baga azot ??????

Este indicat ??????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, am si eu o intrebare, cand intra pe ,,rosu,, cum imi arata pe afisaj si cati km mai pot merge asa? Vreau sa-i fac consumul dar nici nu doresc sa raman in pana prostului pe undeva.

 

Cred ca am ceva probleme cu pluta din rezervor pentru ca nu-mi arata bine pe afisaj, daca raman pe o singura linie din 5-6 cate are si ajung sa-i pun combustibil.....pana la plin intra 8-9 litri, e cam mare diferenta pana la 20.

Cand intra pe rosu, trece automat indicatorul pe trip F, unde contorizeaza cati km ai facut de cand ai intrat pe "rosu". Odata cu trecerea automata pe TRIP F, pe indicatorul de benzina ultima linie orizontala clipeste.

Daca plutitorul e defect, atunci nu iti ramane decat sa numeri km.

In principiu, pui la zero km partial (trip1 sau trip 2 care vrei tu) si apoi vezi cand ajunge la 250km. Daca te incadrezi in 250km, sigur nu ramai pieton. Faci si consumul cand ajungi la pompa cu ocazia asta.

 

Functie de stilul de mers, poti sa depasesti chiar 300km cu un plin, doar daca ai fost ponderat.

Cel mai mult am mers pe trip F aproape 56km.

 

Ultimul consum la mine: 14.45litri x 100 / 260km = 5,56 L/100km

 

 

Cel mai simplu mod de a-i face consumul: umpli rezervorul pana sus in buza, mergi 100 km, umpli la loc rezervorul pana-n buza si vezi cat ti-a consumat.

Nu poti sa-l umpli pana in buza, ca atunci cand o lasi pe cricul mic, o sa-ti iasa benzina pe tevile de preaplin si te trezesti cu ea pe adidasi/ghete.

Raman cca 1-2cm sub gratarul ala metalic din rezervor, pentru expansiune vapori la caldura, etc. Altfel iti da benzina afara (la partea de jos sunt niste tevusti de cauciuc).

Media e mai realista daca faci consumul pe o distanta cat mai mare (ideal de la plin la gol). La prima suta ai eroarea faptului ca poti sa bagi mai mult sau mai putin cu 0,5-1litru si iti strica media.

Oricum, mobra asta ia intre 4,1 si 6,2 functie de stil.

 

 

Becul se poate aprinde cand stationezi si sa se stinga in mers din cauza inertiei care duce benzina maii in spate....

Cel mai bun mod de a face plinul este sa faci cu a zis Metal Heart mai sus....si nu trebuie neaparat 100 de km ca poate faci mai mul.

Ca sa vezi consumul faci o ecuatie simpla.....Litrii X 100 Impartit la km

13litri x100/200km = 6,5

Bafta

 

Intrebare : in cauciucurile moto se poate baga azot ??????

Este indicat ??????

Nu am patit niciodata sa se aprinda becul din cauza inertiei, poate vorbesti de alte mobre mai vechi.

Aici odata ce a intrat pe trip F, nu o mai scoate nimic inapoi.

Nu am patit niciodata sa am variatii datorita plimbarii benzinei in rezervor (am facut 6000km cu mobra asta totusi).

Nivelul poate fi aratat in minus cand sta pe o parte fata de cazul cand o tii verticala, cu o variatie de cel mult o linie pe indicatorul digital. De-aia e si bine sa nu faci plinul pana in buza.

 

 

Azot in gume moto?

M-a batut gandul, dar nu am incercat. Trebuie dezumflate complet inainte de a baga.

Sa-l intrebam pe marc marquez (vad poza din semnatura)...

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate baga azot, dar care e scopul?



ici odata ce a intrat pe trip F, nu o mai scoate nimic inapoi.

Ba da, daca opresti moto si o lasi pe cric s-ar putea cand pui contactul sa vezi ca nu mai e pe F. Mie mi se intampla des sa ajung acasa cu 1-2 km pe F si a doua zi sa fie doar pe ultima linie de indicator, iar dupa 1-2 km sa intre iar pe F.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand intra pe rosu, trece automat indicatorul pe trip F, unde contorizeaza cati km ai facut de cand ai intrat pe "rosu". Odata cu trecerea automata pe TRIP F, pe indicatorul de benzina ultima linie orizontala clipeste.

Daca plutitorul e defect, atunci nu iti ramane decat sa numeri km.

In principiu, pui la zero km partial (trip1 sau trip 2 care vrei tu) si apoi vezi cand ajunge la 250km. Daca te incadrezi in 250km, sigur nu ramai pieton. Faci si consumul cand ajungi la pompa cu ocazia asta.

 

 

 

Nu am patit niciodata sa se aprinda becul din cauza inertiei, poate vorbesti de alte mobre mai vechi.

Aici odata ce a intrat pe trip F, nu o mai scoate nimic inapoi.

Nu am patit niciodata sa am variatii datorita plimbarii benzinei in rezervor (am facut 6000km cu mobra asta totusi).

Nivelul poate fi aratat in minus cand sta pe o parte fata de cazul cand o tii verticala, cu o variatie de cel mult o linie pe indicatorul digital. De-aia e si bine sa nu faci plinul pana in buza.

Poate ai alt indicator si din ce spui de F inseamna ca ai indicator electronic. Eu am indicator mecanic ( tip ceas ) si la mine se intampla asta......cand stau pe loc am becul aprins si cand plec se stinge.

Sau daca am putina benzina in rezervor se aprinde becul si daca pun frana fata mai violent si ma las mult pe furca.....

Pentru mine nu este un dezavantaj...m-am obisnuit cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

filtru aer am luat de la mymoto anul trecut, 107 lei, fara sa fie ceva super-extra, dar nici nu am cautat alt pret in alta parte.

 

L-am montat eu ca era simplu. Mare atentie sa nu scapi ceva in motor cand umbli la airbox (cutia filtrului). Rezervorul nu il scoti de tot, doar il ridici si ii pui o proptea, preferabil ceva lemn lat sa nu se miste stanga-dreapta (atentie sa nu sara sigurantele care clampeaza conductele).

thx for info.

stiu cum sa-l schimb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

33 psi fata cu 36 psi spate. exact cat e trecut pe bascula.

 

prea mult pe spate!

 

Pune 2.1-2.2 (30-32 psi)f ata si 1.9-2.0 (27-29 psi)spatele cand mergi singur - oras sau drumuri virajate.

Cand mergi cu pasager sau drumuri drepte de tip autostrada, baga 2.2-2.3 pe spate.

 

Cu presiune mare, carcasa lucreaza prea putin si guma nu se incalzeste. in plus, pata de contact e cam mica si aderenta e mai slaba.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fata eu am 1,9 - 2,0 si pe spate 2,0 - 2,1

nu-i cam putin? zic si eu

pe de alta parte daca presiunea e mai mica guma se incalzeste mai repede, dar se si uzeaza mai repede.

cel putin eu asa cred.

 

prea mult pe spate!

 

Pune 2.1-2.2 (30-32 psi)f ata si 1.9-2.0 (27-29 psi)spatele cand mergi singur - oras sau drumuri virajate.

Cand mergi cu pasager sau drumuri drepte de tip autostrada, baga 2.2-2.3 pe spate.

 

Cu presiune mare, carcasa lucreaza prea putin si guma nu se incalzeste. in plus, pata de contact e cam mica si aderenta e mai slaba.

Bafta!

nu merg cu pasager. si nici nu vreau

o sa refac presiunea conform celor spuse de tine si revin cu feedback.

cand s-or opri ploilea astea.

 

ce-mi poti spune de DOT? sunt 2010 rulate cam 500 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cred si eu. Uzura este mai mare si se aplatizeaza. Dar 2.25 fata si 2.5 spate pt mers solo, cat scrie pe bascula, cred ca dauneaza. Nu ai aderenta.

 

Banuiam ca ar fi asa, dar daca zic mai multi, cred ca trebuie sa mai scad. O simt alunecoasa pe viraje. A ramas un deget pana la buza gumei care nu pot sa-l scot ca o simt cum se reaseaza pe viraje si e la limita. Am incercat sa compensez din gaz si sa duc mai multa masa pe guma spate dar da din poponet.

 

Nu mai zic de guma fata pe giratorii e nasoala la 2.25bari. Chiar si cu michelin 2ct.

 

10x boys!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca scrie clar pe bascula cat trebuie bagat.. de ce va complicati ? o presiune simtitor mai mica a pneurilor, rezulta intr`un consum oarecare mai mare... si vibratii inutile, instabilitate in viraje .. si altele..

Editat de SkyWay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.1 fata si 2.3 spate si merge de rupe,merg mai mult cu pasager,aderenta f buna,si incalzirea destul de repede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mers cu pasager cartea si bratul basculei zic 2.5 fata si 2.9 spate. E clar ca sonny "e pe acolo" !!!

M-am amuzat de dimineata.... :peace:

 

 

Mai bine spune careva mai experimentat in setari, la cat sa fac "marele" reglaj al suspensiei spate.

Adica are o rozeta cu 7 pozitii, de la soft la hard, in rest nimic, pe furca fata evident nimic.

 

pozitiile sunt asa:

1=soft

3=standard

7=hard

 

Ma interesa pentru un mers solo sportiv la cat sa il pun (userul are 90kg). :hug:



Nu ma intereseaza neaparat top speedul, nici nu l-am atins pana acum, doar pe curbe sa stea mai bine. (sper ca nu ziceti sa o schimb cu R6)

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.5 fata si 2.9 spate ? glumesti cu pasager? nici daca scrie pe 100 de carti trebuie sa fi inconstient sa mergi cu presiunea aia,eu am 70 kg,pasagera cam tot pe acolo.eu unu merg foarte bine cu presiunile de mai sus cu pasager si nu am nici o problema,iar daca tu mergi cu presiunile de 2.5 si 2.9 cu pasager si nu ai probleme,bravo tie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi presiune scrie si pe bascula, si eu folosesc aceeasi presiune in pneu. nu am nici cea mai mica problema.. eu iti recomand acelasi lucru... cineva a stat si a testat niste treburi, si a studiat putin pana a scris acolo valorile alea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg cu 2.25 si 2.5, le verific mai rar. Le gasesc mai scazute cu 0,1-0,2bar din cand in cand. Cu pasager merg extrem de rar si pentru o jumatate de ora nu mai stau sa le umflu la cat zic ei.

In acelasi timp, ma gandesc si eu ca cineva a gandit valorile respctive corelate cu dimensiunile gumei. La fel ca la masina, pt 16,17,18 inch cu latimi diferite, presiunile sunt altele cu mici variatii. De aici sunt reticent la a modifica valorile. Dar cred ca merita incercat un weekend, sa vad ce si cum. Astept vremea.

Lipsa de comportament pe viraje de viteza e posibil sa apara din cauza ca vreau prea mult de la ceva ce nu e pentru mers sportiv. In rest, imi place in toate aspectele: frane f bune, urca bine in ture. Normal ca nu e R1, compar in dreptul ei. Cu hornetul de exemplu nu m-am impacat (mica, inghesuita, saua aluneca teribil, parca e data cu vasilina). Fz6 are saua tare in schimb.

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe carte este scrie in psi,la mine s-a comportat foarte bine cu presiunea folosita,am sa incerc sa pun putin mai mult sa vad daca observ o schimbare in mai bine

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg cu 2.25 si 2.5, le verific mai rar. Le gasesc mai scazute cu 0,1-0,2bar din cand in cand. Cu pasager merg extrem de rar si pentru o jumatate de ora nu mai stau sa le umflu la cat zic ei.

 

In acelasi timp, ma gandesc si eu ca cineva a gandit valorile respctive corelate cu dimensiunile gumei. La fel ca la masina, pt 16,17,18 inch cu latimi diferite, presiunile sunt altele cu mici variatii. De aici sunt reticent la a modifica valorile. Dar cred ca merita incercat un weekend, sa vad ce si cum. Astept vremea.

 

Lipsa de comportament pe viraje de viteza e posibil sa apara din cauza ca vreau prea mult de la ceva ce nu e pentru mers sportiv. In rest, imi place in toate aspectele: frane f bune, urca bine in ture. Normal ca nu e R1, compar in dreptul ei. Cu hornetul de exemplu nu m-am impacat (mica, inghesuita, saua aluneca teribil, parca e data cu vasilina). Fz6 are saua tare in schimb.

 

Pentru unul singur, mergi cu valorile ideale ( cele indicate pe bascula ), lipsa de comportament pe viraje, se manifesta cum ? e prima mea moto, da mie mi se pare ca e un compromis ideal, oras usoara, afara rapida ( pentru oamenii cu capu pe umeri ), si pe viraje, eu unul nu cred ca am indeajuns de mult cojones ca sa o duc la limita...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...