Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Stie cineva daca oglinda, se poate demonta din locul incercuit de mine, pentru a fi inlocuita?

 

Da, daca ii dai jos sticla. In spatele sticlei este un surub care fixeaza partea de plastic de brat. Dar mi-e teama ca dai jos sticla prin spargere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

poate sa ma ajute careva sa imi spuna cat costa o sha de s2 ?cred ca trebuie sa sun la yamaha sa intreb acolo dar o sa imi ceara o serie de sasiu de s2....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce nu iei second din dezmembrari. am vz intro vreme citeva anunturi peaici pe forum care aveau saua brici


» Post actualizat in 29 Jun 2014 19:28


Suna a incercare de bembeu ursulet din '94 tunat sub podul Grant cu levierul. Coca style.

 

Pardon, dupa ce am vazut toate cele 3 clipuri mi se pare ca suna de parca zdrangane tablele de pe motocicleta, nu esapamentul. Sau ca e toba sparta de la rugina. Oricum ai lua-o, suna aiurea.

 

asa suna o toba buna daca chiar vrei sa faci ceva

sau pui mivv

Editat de florynn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna a incercare de bembeu ursulet din '94 tunat sub podul Grant cu levierul. Coca style.

 

Pardon, dupa ce am vazut toate cele 3 clipuri mi se pare ca suna de parca zdrangane tablele de pe motocicleta, nu esapamentul. Sau ca e toba sparta de la rugina. Oricum ai lua-o, suna aiurea.

Nu stiu cum se tuneaza bemveurile sub podul grant, aici in zona, poate doar sub podul de la agigea sa o "tunez". Altul mai aproape n-avem! :)))

 

Dar si 500-800 eur doar pentru o toba e "crazy". Parca prefer tunat cu "bormasina". Daca nu iese, tobe stock sunt suficiente de vanzare, de la cei care au bagat inca 50% din valoarea motorului punandu-si akrapovic.

 

Ma gandesc ca e o idee, eram curios daca a fost deja pusa in practica la noi. Street legal nu e nici akrapovic, ce sa ne mai ascundem dupa piersic...

Si tobele stock sunt prea silent, cand merg cu altii nici nu le aud, ma bazez doar pe feeling.

 

Poate vin la o lectie de tuning la voi la pod... un schimb de experienta. Imi aduc levierul meu!

 

:)

» Post actualizat in 29 Jun 2014 20:27

Am nevoie de alte idei de tobe ieftine, cat nu se inflameaza topicul... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut pe fzs tobe intermediare de dacie, stelco. mergea f bine si sunetul era ff misto. sint 200 ron ambele tobe. tr vazut doar sa nu fie prea lungi. sint vreo 3 modele parca. ar fi cea mai ieftina varianta. doar sa mergi la cei care le monteaza sa ti le puna sus ca au si teava. sa iti faca traseu sub sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am facut 333 km cu 15.5 litri. rezulta un consum de 4.65%

saua este criminala. si acum ma doare posteriorul.

primul lucru care-l fac la iarna este s-o retapitez, sau s-o inlocuiesc cu una de S2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Politetea in trafic: nu pune tobe mai zgomotoase decat e cazul.

 

Circul destul de mult in trafic si sunt zile cand mi se acreste sa tot fiu politicos.

Am vazut la un coleg motorist un bolid fara toba si incep sa cred ca este aproape de ce am nevoie.

De la prea multa politete (nu din aia excesiva) incepi sa fii luat de prost.

Azi am vazut un X6 care depasea toata coloana de la semafor pe contrasens. Numai specimene in tara asta.

Nu am vazut niciun X6 care sa faca la fel in germania. Ar merge niste amenzi de 5-800 euro si la noi pentru "bizonareala" in trafic.

 

Imi cer scuze baietilor de off-topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Circul destul de mult in trafic si sunt zile cand mi se acreste sa tot fiu politicos.

Am vazut la un coleg motorist un bolid fara toba si incep sa cred ca este aproape de ce am nevoie.

De la prea multa politete (nu din aia excesiva) incepi sa fii luat de prost.

Azi am vazut un X6 care depasea toata coloana de la semafor pe contrasens. Numai specimene in tara asta.

Nu am vazut niciun X6 care sa faca la fel in germania. Ar merge niste amenzi de 5-800 euro si la noi pentru "bizonareala" in trafic.

 

Imi cer scuze baietilor de off-topic.

N-ai cum sa fii luat de prost, ca nu e ca si cum te intalnesti tot timpul cu aceiasi soferi in trafic, ca sa zica: "a, uite-l pe ala de ieri, hai ca ii tai calea si astazi, ca ieri n-a zis nimic".

Daca toti retardatii fara tobe merg si fac galagie, asta nu inseamna ca si ceilalti trebuie sa faca la fel, idem si pentru idiotul cu X6.

Faptul ca vezi atat de mult imbecili pe strada ar trebui sa te scarbeasca, nu sa te faca sa-ti doresti s-ajungi ca ei.

Tobele au si ele rostul lor cand se aud frumos, cand deja iti zboara timpanele la 5000 de turatii, parerea mea e ca e bataie de joc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut tobe sport si dupa cateva luni le-am dat jos,nu se merita riscurile pentru sunetul care ti-l ofera

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Vin si eu cu doua doleante catre domniile voastre.

 

1. Top case cu tot sistemul de prindere: un pret, si daca se poate monta usor, sau trebuie sa il duc intr-un service mai serios.

2. Din cand in cand claxonul nu functioneaza. Nu am observat nici un pattern. Tot ce tine de electric imi functioneaza bine, bateria aproape noua, incarca, totul merge ok. Isi revine singur. E ceva usor de umblat la ea sau tot la mester cu ea?

 

Imi cer scuze daca au mai fost puse intrebarile, am incercat sa citesc cat mai multe pagini din urma.

 

Multumesc anticipat!

O zi buna!

Editat de UrsuPolar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

topcase gasesti pe louis cu tot cu sistem de prindere si monokey .. cauta acolo .. claxonul, poate ai noroi in el. desfa-l nu`i mare smecherie, rabdare si pricepere cat de cat si l`ai rezolvat!


» Post actualizat in 07 Jul 2014 15:46

Salutare

 

Vin si eu cu doua doleante catre domniile voastre.

 

1. Top case cu tot sistemul de prindere: un pret, si daca se poate monta usor, sau trebuie sa il duc intr-un service mai serios.

2. Din cand in cand claxonul nu functioneaza. Nu am observat nici un pattern. Tot ce tine de electric imi functioneaza bine, bateria aproape noua, incarca, totul merge ok. Isi revine singur. E ceva usor de umblat la ea sau tot la mester cu ea?

 

Imi cer scuze daca au mai fost puse intrebarile, am incercat sa citesc cat mai multe pagini din urma.

 

Multumesc anticipat!

O zi buna!

topcase gasesti pe louis cu tot cu sistem de prindere si monokey cam 200 euro.. cauta acolo .. claxonul, poate ai noroi in el. desfa-l nu`i mare smecherie, rabdare si pricepere cat de cat si l`ai rezolvat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Problema cu claxonul am avut o si eu, o am si acum din cand in cand. Contactele sunt proaste, dar daca le cureti putin langa claxon isi revine imediar.

 

Mai am si eu o intrebare, am pus o si n urma cu ceva timp.. Mu cunoasteti pe nimeni cu un Fazer 8??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite, astia mai au tobe relativ ieftine.

 

https://www.dan-moto.com/DM_INT/index.php?main_page=index&cPath=18_22_223&zenid=qdr0j56l7eo9kgkcnid4bdjlh0

 

Nu stiu transportul cat ar mai fi, dar nu cred ca o sa coste o avere.

 

Si un link cu sunetul tobelor Danmoto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt proaspat impatimit de fz6 si nu pot sa ma decid intre S sau N. Nici macar incepator nu sunt inca, mai am o saptamana pana pot sa dau de A. As vrea un fz6n ca sa nu imi plang singur in pumni cand o sa cad si o sa zgarii/sparg frumusete de semicarene. Intrebarea mea este urmatoarea. Pe fz6n se poate monta semicarena de pe S? Si daca da cam ce costuri ar implica?

Editat de AherMarius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diametrul la evacuarile alea arata ca porcu'

Strica tot farmecul motocicletei..

Corect. Mie imi place look-ul tobelor stock. E cel mai gandit si cel mai potrivit din tot ce am vazut.

 

 

Sunt proaspat impatimit de fz6 si nu pot sa ma decid intre S sau N. Nici macar incepator nu sunt inca, mai am o saptamana pana pot sa dau de A. As vrea un fz6n ca sa nu imi plang singur in pumni cand o sa cad si o sa zgarii/sparg frumusete de semicarene. Intrebarea mea este urmatoarea. Pe fz6n se poate monta semicarena de pe S? Si daca da cam ce costuri ar implica?

In principiu iti trebuie semicarena+suport si sa renunti la farul central. In plus, ar mai trebui adaugat cricul mare. Costul e prea mare ca sa iei naked intai. Mai bine iei carenat si o pereche de ochelari (sau casti bine ochii si nu-i dai blana din prima zi). Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Proaspat detinator de FZ6, am atasat si 3 poze, 2 iesiri cu el, se comporta minunat, se incalzeste prin oras si simt asta :), iar saua aia a fost facuta in dusmanie, se pare ca la modelu asta curu are cel mai mult de suferit.

Inca nu am apucat sa citesc toate cele 193 de pag, am citit doar cateva, sunt si multe balarii ( parerea mea ), asa ca vroiam sa va intreb:

 

1. Ati spalat vreodata motorul ca pe masina? gen la spalatorie? sau doar curatat frumos cu carpa? ( si ceva produse de curatat m-ar interesa )

2. Unde si cum schimbati vitezele? m-ar interesa plaja de rpm si daca inchideti de tot gazul cand schimbati sau mentineti la un 3-4k rpm motoru. Eu am obs ca daca inchid de tot gazu ma cam infig in furca si apoi il bruschez cu acceleratia, iar daca il tin turat merge foarte lin si nu mai am parte de smucituri.

3. Daca a schimbat careva saua la si cu ce model

4. Se merita un windshield?

5. M-ar interesa un pinten si niste crash pads. Am vazut unele la Louis cand mi-am luat echipamentul dar nu aveau suruburile in Viena ( What ?!? ), ci pe undeva prin Hamburg :)) si am renuntat sa le iau atunci, erau unele de la SLS sau ceva asa, pe rosu. Ideea este ca pe site, la modelul RJ071 nu apar alea si vroiam sa stiu daca le-a luat careva si se potrivesc.

 

 

Plimbari placute si asfalt uscat, curat si bine turnat !!!

post-85071-0-52308600-1405454595_thumb.jpg

post-85071-0-42005300-1405454607_thumb.jpg

post-85071-0-67227800-1405454619_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sa il stapanesti sanatos si fara incidente. Arata foarte bine :). Eu il spal cu vap-ul si nu am nici o problema, atat doar sa fie motoru rece. Crash-padurile le am de la LSL (isi fac treaba f bine) iar dupa 5000km nu am mai rezistat si am cumparat parbriz, parerea mea ca e umpic mai uratel dar isi merita toti banii un parbriZ

» Post actualizat in 15 Jul 2014 21:54

:)

post-73449-0-66815200-1405461266_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Proaspat detinator de FZ6, am atasat si 3 poze, 2 iesiri cu el, se comporta minunat, se incalzeste prin oras si simt asta :), iar saua aia a fost facuta in dusmanie, se pare ca la modelu asta curu are cel mai mult de suferit.

Inca nu am apucat sa citesc toate cele 193 de pag, am citit doar cateva, sunt si multe balarii ( parerea mea ), asa ca vroiam sa va intreb:

 

1. Ati spalat vreodata motorul ca pe masina? gen la spalatorie? sau doar curatat frumos cu carpa? ( si ceva produse de curatat m-ar interesa )

2. Unde si cum schimbati vitezele? m-ar interesa plaja de rpm si daca inchideti de tot gazul cand schimbati sau mentineti la un 3-4k rpm motoru. Eu am obs ca daca inchid de tot gazu ma cam infig in furca si apoi il bruschez cu acceleratia, iar daca il tin turat merge foarte lin si nu mai am parte de smucituri.

3. Daca a schimbat careva saua la si cu ce model

4. Se merita un windshield?

5. M-ar interesa un pinten si niste crash pads. Am vazut unele la Louis cand mi-am luat echipamentul dar nu aveau suruburile in Viena ( What ?!? ), ci pe undeva prin Hamburg :)) si am renuntat sa le iau atunci, erau unele de la SLS sau ceva asa, pe rosu. Ideea este ca pe site, la modelul RJ071 nu apar alea si vroiam sa stiu daca le-a luat careva si se potrivesc.

 

 

Plimbari placute si asfalt uscat, curat si bine turnat !!!

 

Sa-l folosesti sanatos si fara incidente.

 

1. Am spalat la spalatorie, asa, ca pe masina, o singura data (era extrem de murdar). Am avut ceva probleme la indicatorul de neutru vreo 10 minute, dup-aia i-a trecut. Altii se plang ca le intra apa la ceasuri. Oricum, garniturile de motor sufera, lantul trebuie curatat si uns, toate articulatiile (cric, schimbator, frana, etc) trebuie gresate din nou. Te gandesti daca merita. In mod cert nu o mai comit inca o data cu mobra expusa complet (ar trebui acoperit macar ceasul de bord si contactul de cheie) - consider ca am avut noroc.

 

2. Vitezele le schimb cu ridicarea in ture a motorului (necesita ceva practica, mai ales pe franare) = throttle blip sau rev matching. Astfel, nu ma infig in furca si nici nu smuceste. Exista suficiente tutoriale pe youtube. La inceput o sa fie mai dificil si pare ca nu merge, dup-aia devine reflex.

 

3. Saua este dezastruoasa. Ma gandesc la retapitare (gasisem ceva sa-mi placa la un user in zona timisoara, facea si prin curier, avea topic aici pe forum).

 

4. Nu stiu exact, am semicarenata si sunt ok la vant. Din experienta pe alte honda naked, zic ca ar merita, inclusiv la capitolul aspect, personal nu imi place farul ala golas la FZ6N. In fine, aspectul il apreciaza fiecare ...

 

5. Pinten + crash pads. Pinten = prea scump, arata bine, dar nu am pe moto. Crash pads => motorul a venit cu ele, sunt utile daca doar o scapi pe lateral la manevre de pe loc, altfel, oricum o sa atinga in ghidon, codita si semicarena (la mine). Functie de cazatura, s-ar putea fisura cadrul (motorul este prins in cadru, ca un element activ de caroserie).

 

"Asfalt bine turnat" - neobisnuit, dar suna bine !

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/697769-bugspoiler-sau-bely-pan/

saua ar trebui retapitata si pus un strat extra de burete de 0.5, daca nu chiar de 1. e tare din cauza materialului cu care e tapitata. eventual iei o sa din ceva moto dezmembrat de s2. nu duce acceleratia inapoi. schimbi asa si atunci merge liniar motoru nu te mai zmuceste. iar legat de spalatorii mergi linistit. nici una dintre motoretele mele nu a avut de suferit. doar sa dea presiune putin mai mica.

a : trebuia sa iei s. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

 

 

1. Ati spalat vreodata motorul ca pe masina? gen la spalatorie? sau doar curatat frumos cu carpa? ( si ceva produse de curatat m-ar interesa )

Mobrele se spala la orice spalatorie, cu doua conditii esentiale:

1.Atentionati-l pe cel care o spala sa stea cu Karcherul la distanta si daca se poate regla debitul sa il faca mai slab.

2.INTODEAUNA mobra se spala de sus in jos, adica jetul sa vina dintr-un unghi de sus pe ea, in asa fel incat jetul sa nu patrunda pe sub carene/rezervor/bord, etc.

Cel mai indicat este sa gasiti o spalatorie linga voi si sa o spalati numai acolo, baietii se obisnuiesc si stiu cum s-o spele.

 

PS: Aveti grija sa-i atentionati sa nu dea cu silicon pe cauciucuri, eu am patit-o odata si am scapat-o instant cind m-am urcat pe ea :-)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.
Tocmai am ajuns sa fiu si eu posesor de Fazer.
as vrea sa ii schimb uleiul si filtrul dar nu stiu ce anume sa ii cumpar .... am vazut ca parerile sunt impratite,
din cate am vazut consumabilele sunt ok ,eventual antigel-ul o sa ii mai schimb inainte de iarna.
la ce anume ar mai trenui sa fiu atent? poate cu cativa o sa ne intalnim pe strazile din cluj

atasez si o poza

post-65694-0-65052400-1405508564_thumb.jpg

Editat de bzsa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...