Robert Rmh Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 puterea aia 52 cp da ii simti si in depasiri sa stii foarte si te ajuta mult cuplul,inca sunt indecis Caut tobe sport pentru fz6 fazer 2005,astept oferte ,pot oferi si tobele stock la schimb+ diferenta,de preferat tobele devils sau cele remus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 (editat) Nenea, puterea unui motor decide viteza maxima, o ai la o turatie in care ajungi rar, nu la turatii uzuale gen 4-6000 rpm. De pilda FZ6 are 98 CP la 12.000 rpm, cat de des ajungi acolo si pentru cat timp? In schimb la 5000 rpm nu stiu daca are macar 40CP; la fel si un motor de 1000, la 5000 rpm abia daca are 50-55CP, faptul ca are 150CP la nșpe mii de ture e irelevant. Dar da, cilindreea ajuta, ca la 5000 rpm ai vreo 20-25CP in plus utilizabili, vezi graficele. Cel de 600 e de la FZ6R, curba de putere se opreste mai devreme decat la S2, dar pana la 7-8000 rpm e aceeasi asa ca e concludenta. Editat Octombrie 9, 2014 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Adriane, e asa importanta validarea alegerilor pentru tine? am zis intotdeauna ca fz6 e un motor extraordinar... dar fz1 e fratele mai mare, face totul mai bine, mai repede mai fin.. si ca sa-ti dai cu teoria peste degete nici macar nu consuma mult mai mult, poate chiar mai putin daca mergi in grup cu 600 cuminti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 (editat) Mare grija ca FZ6R in state este XJ6 la noi AICI e dyno cu FZ6 Editat Octombrie 9, 2014 de victor_wts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 (editat) @adrianB1 Ai luat in calcul varianta mai slaba a FZ6 (cea americana), cu 51Nm si 68cp fata de S2 cu 64nm si 98cp. E chiar mai slaba decat S1 care are 77cp. Nu au cum sa fie la fel pana la o turatie anume. Daca as trece la litraj mai mare, as alege cuplul mai jos in turatii, cateodata nu am chef sa-i dau blana sa simt ca trage, mai ales pe oras. Editat Octombrie 9, 2014 de audi_A9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 a mea e varianta de 98 cai ,are putere garla,dar parca dupa o anumita perioada vrei ceva mai mult o am de aproape 3 ani,din ce stiu eu fazerul are 59 nm daca nu ma insel nu 64...adrian are dreptate oricum noi folosim cel mult 30%-40% din puterea unei motociclete » Post actualizat in 10 Oct 2014 09:28De unde pot cumpara blugi moto buni?sa fie si mai de toamna asa si cu protectii,astept recomandarile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 din ce am vz eu din scurt din 1 se vede ca are mai mult zvac ca si surioara de 600. inca nu am scoso la drum ca nu are asigurare dar revin cu impresii. pozitia cam ca pe s2 dar centru de greutate mai jos , ciclistica cam ca si modelele de 600 an 98 -2004 care e mai ok ca si fz6 2004-2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Normal ca are mai mult zvac, ca nu degeaba are 400cc in plus Stiu ca e modelul din SUA, ideea e ca motorul e aproximativ acelasi cu alta mapare in ECU; la S2 puterea creste pana la 12.000 rpm, pe cand la FZ6R e plafonat si in putere si in turatie. Daca va uitati la graficul cu motociclete de 600 toate au cam aceleasi curbe pana in 7-8.000 rpm, sunt limitele tehnologice date de capacitatea motorului, nu ai cum sa obtii mai multa putere fara turbo, poti doar sa urci in ture si S2 fix asta face. Problema la motorul de pe S2 si la orice motor de 600 cc e puterea scazuta in turatii mici si medii, gen 30 CP la 5000 rpm Degeaba ajunge la aproape 100CP la turatii pe care nu le folosesti, asta am spus si mai sus - ce faci, mergi in oras cu 10-12.000 rpm? Da, as fi incantat de o motocicleta cu 50-55 CP la 5.000 rpm precum FZ1, dar ca sa obtii acea putere trebuie sa arzi mai multa benzina, randamentul e comparabil si asta inseamna consum mai mare. Cum poate sa consume un FZ1 mai putin decat un FZ6 la aceeasi viteza? Motocicleta e un pic mai mare, aerodinamica un pic mai proasta, deci are nevoie sa arda mai multa benzina ca sa mentina aceeasi viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 (editat) nu are cum sa consume mai putin decat la viteze mai mari 1000le,fazerul e facut sa traga mai tare in ture mici decat un supersport de 600,asa sunt facute majoritatea nakedurilor,mai ales a mea dupa ce iam facut o revizie mai complexa printre care am schimbat si pinionul de atac care avea un dinte in plus rezultatul a fost o motocicleta care trage putin mai tare din ture joase,daca nu ai grija poti sa faci si un wheelie » Post actualizat in 11 Oct 2014 15:59Pam pam,dupa o mica spalare si degresare Editat Octombrie 11, 2014 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Cu ce degresezi jantele? La mine dupa ce spal lantul si il ung se mai stropeste janta spate, nu m-am chinuit prea tare sa o curat dar de fiecare data cand am incercat nu a ajuns vreodata argintie cum era noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 aveam o solutie de la lidl speciala pt jante,am dat pe ele ,am lasat sa se inmoaie si apoi am dat cu jetu pe ele,nu acord asa multa atentie in a curata jantele mai ales pe cea dupa spate pemtru ca sare de la lant,dar mai intai curat lantul,o bag pe cricul central,o bag in a 1a ca sa mearga singura si sa se curete calumea si apoi mai dau si pe jante cu solutie ca sa le curat,iar la ungere invart eu usor roata cand dau cu sprayul de ungere si imping cu picioru sa invart roata ca sa intre bine solutia in lant,o las cateva minute dupa si nu mai sare pe janta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 @sonny http://www.scorpio-az.ro/?produs,497 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 http://www.scorpio-az.ro/?produs,171 astia imi plac mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 sonny , unde ai retapitat saua? si cat te-a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 200 lei,la un tip darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Acu cat timp? Parca citisem undeva ca nu ar mai face. Neaparat trebuie s-o modific in iarna asta. Ori la moto dan in timisoara ori nu stiu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Feriti-va de darian. Serviciile lui lasa de dorit si seriozitatea e lipsa. Moto_dan face treaba buna si e parolist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 ce anti reclama.....prietene calitatea lui e foarte buna si omul a fost parolist,e foarte de treaba,nu inteleg ce ai cu el,finule lucrarea a fost facuta asta vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Am atasat si eu niste PDF-uri a manualului de utilizare pentru FZ6 Fazer ABS Fazer simplu si S2 ,toate sunt in limba italiana sper sa va fie de folos. P.S As vrea sa mai incarc un PDF cu manualul de intretinere dar imi zice ca fierul e prea mare (18Mb) U4P5H0.PDF U4S8H2.PDF U5VXH3.PDF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 ce anti reclama.....prietene calitatea lui e foarte buna si omul a fost parolist,e foarte de treaba,nu inteleg ce ai cu el,finule lucrarea a fost facuta asta vara aha poate ne vedem intr-o zi. as vrea sa vad pe viu cum arata. inainte sa iau o decizie. thx man ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 nici o problema finu,ne auzim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) Salutare,azi am scos un pic mobra afara pe niste drumuri pe langa casa.Am vrut sa vad daca mai pot merge fara sa tin mainile pe coarne.Mai demult cand aveam XTX-ul mergeam fara probleme in linie dreapta si sa iau viraje usoare.Azi am constatat la noua achizie ca dupa ce ridic mainile de pe coarne da sa se duca in dreapta si tot trebuie sa ma inclin usor inspre stanga ca sa o tin dreapta.Aveti idee cam care ar fi cauza?Sa aiba o problema ascunsa?Sau din cauza contragreutatii de pe manere? Multumesc Editat Octombrie 14, 2014 de XCATale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 sau depinde de drum .. inclinatia de 5 grade a drumului (care poate varia) de la centru inspre exterior.. cine stie. Sunt muulte cauze.. ia`le pe rand, si elimina'le pe toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Sony desfa saua sa vezi ce-i in ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Salutare,azi am scos un pic mobra afara pe niste drumuri pe langa casa.Am vrut sa vad daca mai pot merge fara sa tin mainile pe coarne.Mai demult cand aveam XTX-ul mergeam fara probleme in linie dreapta si sa iau viraje usoare.Azi am constatat la noua achizie ca dupa ce ridic mainile de pe coarne da sa se duca in dreapta si tot trebuie sa ma inclin usor inspre stanga ca sa o tin dreapta.Aveti idee cam care ar fi cauza?Sa aiba o problema ascunsa?Sau din cauza contragreutatii de pe manere? Multumesc Cand am cumparat Fazerul meu, la fel se comporta: tragea dreapta daca luam mainile de pe ghidon. Am verificat furca fata si totul era ok. M-am gandit ca o fi fost lovita si asta e, am luat teapa. Cand a trebuit sa mai intind lantul, am constata ca roata spate a fost fixata stramb. Adica intr-o parte erau 4 gradatii (de exemplu), iar in cealalta erau 6 gradatii. Am intins lantul si am fixat reperele la roata din spate la un numar egal de gradatii in fiecare parte si s-a rezolvat problema. Asa ca verifica gradatiile la roata din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.