Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Mie diablo mi se par destul de ok,nu stiu cat de moi vreti voi sa fie.....daca sunt prea moi se duc imediat si la temperaturi mai mari nu ar mai fi bune,gen sa faci touring cu ele cateva sute de km fara oprire.eu recomand diablo rosso 2

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

dupa ce te dai cu sc sau sportsmart nu mai zici ca is bune rosso. crede-ma. chiar daca se duc relativ repede. oricum asta cu gumele e poveste lunga.

Editat de Florynn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prefer gume care sa imi ofere manevrabilitate si incredere in toatte conditiile,mai putin pe zapada si gheata,nu imi pun slickuri ca nu ma dau pe pista,si in plus mergi tu cu pasager un drum mai lung cu slickuri si o sa vezi ce forma ia cauciucul iar la unele slickuri in care pui o presiune mai mica nu ai voie sa mergi la drum intins pe temperaturi mari ,de ce,te las sa afli singur,gumele sport-touring sunt de parere ca sunt cele mai bune,acu daca esti lup singuratic si o arzi numa in oras merge sa pui semi slickuri pt siguranta ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exagerezi, sportsmart 2 sunt DEPARTE de a fi slickuri. Fac jumate din km in oras jumate in afara cred, le am de 6k km, sunt inca rotunde. Fara pasager, ce e drept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Elikratos, invata sa mergi pe motocicleta, la toate motocicletele daca stai infipt in ghidon se va transmite catre trenul fata impulsul dat de bratele tale. Fata aia usurica nu depune efort sa vireze motocicleta rapid.

 

Wow, super, mersi de sfat! :bow:

 

M-ai vazut tu pe motor cu bratele infipte in ghidon, right. Ai dreptate in ceea ce predici, insa nu sunt eu enoriasul caruia sa-i canti slujba asta. Si, btw, observatia mea initiala este facuta prin comparatie cu celelalte motoare pe care le-am detinut in timp (ST2 si R1) - sper ca astfel m-am facut mai bine inteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau la anvelopemoto.eu.

Eu am luat de la ei Pilot Power. Se ocupa si de montaj, ceea ce poate fi complicat daca nu ai cum sa ti le montezi singur sau sa mearga cineva cu tine sa-ti care anvelopele la vulcanizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei Angel eyes, se gasesc la pret bun dar montajul e mai complicat, trebuie sa demontezi farurile in bucati (sa dai jos sticla care e lipita si apoi sa o lipesti la loc), iar alternatorul nu tine 2 faruri la FZ6 (am folosit eu vreo cateva luni pana mi-a murit bateria la semafor).

 

Pe scurt, e cam complicat si personal cred ca nu merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar alternatorul nu tine 2 faruri la FZ6

 

Cineva zice ca ar fi: Standard output 14.0V 310Watts 5000 r/min. Oricum e in manual valoarea exacta, pe la inceputul manualului o tot gaseam.

 

In conditiile astea, ar trebui sa duca macar 2 xenoane. Incarcarea sigur o ai buna? Mai ai alte accesorii?

 

@rolymike: intre 400 si 600 ron, functie de lupe si xenonane, niste mastic bun de lipit farurile la sfarsit. Daca ai dexteritate, intr-o seara rezolvi totul si le si montezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.600riders.com/forum/fz6-mods/14963-bi-xenon-projector-angel-eye-installed.html

 

PS: nici eu nu recomand instalarea de chestii non-standard pe FZ6. Mai ales sa tii ambele faruri aprinse. Indiferent ce zice manualul de utilizare ca duce releul.

Daca stai mai mult printre masini (cum stai in bucuresti), releul ala n-o sa-ti scoata stdout-ul ala cum trebe. Si o sa-ti suga bateria repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cineva zice ca ar fi: Standard output 14.0V 310Watts 5000 r/min. Oricum e in manual valoarea exacta, pe la inceputul manualului o tot gaseam.

 

In conditiile astea, ar trebui sa duca macar 2 xenoane. Incarcarea sigur o ai buna? Mai ai alte accesorii?

 

@rolymike: intre 400 si 600 ron, functie de lupe si xenonane, niste mastic bun de lipit farurile la sfarsit. Daca ai dexteritate, intr-o seara rezolvi totul si le si montezi.

Si la relanti la 1000 de ture nu scoate nici macar 100W, cu 2 becuri de 50W,pozitiile, injectie si bobine consuma din baterie, voltajul scade la 12.5V. Puterea pe iesirea unui alternator e aproape proportionala cu turatia si limitata de la o turatie (5000 rpm) in sus, la 2500 rpm ai doar vreo 150W si tot ce e mai jos e deja pe minus - in oras iesi pe minus clar cu 2 faruri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E valabila treaba doar la xenoane cu doua faruri ? Eu nu o am de multa vreme si proprietarul anterior a facut modificarea asta cu ambele faruri pe faza scurta, dar cu becuri normale. Merg de aproximativ 2 luni sa zic, chiar si in trafic greu, si nu am avut probleme. Din spusele baiatului, si el a mers mai bine de un an cu ea asa, si nu a avut probleme, si nu prea as avea motive sa ma indoiesc, pentru ca a fost sincer din absolut orice privinta cu privire la motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E si mai rau cu becuri normale de 50W, consumul la HID (xenon) e cam 43W bucata la becurile de 35W. Si la mine a mers bine un an si ceva pana am nimerit vreo 2 saptamani de mers si venit de la birou la ore de varf, cu multe opriri in trafic, si intr-o seara cand am ajuns acasa am oprit motorul si am intrat sa las ceva, cand am vrut sa pornesc dupa 5 minute sa plec in oras nu a mai pornit. Masurat bateria: goala. Incarcat bateria, masurat incarcarea: 12.5V la relanti, 13.5V la 5000 rpm (era mai mult cu un singur bec). Mers in service, schimbat vreo 3 relee si 2 rotoare, masurat, etc: totul era in regula, dar nu incarca. Deconectat al doilea bec, totul e in regula. L-am lasat deconectat, ca merg mult prin oras, dar firul e cuplat in mufa de sub rezervor, la nevoie imi ia cateva minute sa il pun la loc daca stiu ca am de mers noaptea in afara orasului.

 

Instalatia electrica initiala e facuta cu 2 faruri pe scurta, doar ca s-au prins ca nu tine si au eliminat din fabrica doar firul de la scurta de la becul din stanga: comutatorul scurta-lunga inca da curent pentru scurta, restul instalatiei e acolo, "modificarea" e doar sa legi firul lipsa in mufa de sub rezervor si la bec. Au scos firul pentru ca s-au prins astia de la Yamaha ca nu face fata in unele conditii, nu intotdeauna - ei cand l-au proiectat nu au luat in calcul blocajele de trafic in care nu incarca suficient.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal ce husa moto imi recomandati si mie?vreau una buna,sa fie rezistenta ,asta care o am acum are 4 ani aproape mi-a facuto vantul ieri cam varza,mai mult de 100-120 lei nu dau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...