Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

vali, pai pune tata guard , dar nu te astepta sa arate si bine dupa aia. Adica ori protectie, ori aspect, nu merge cu amandoua.

A mea are crash paduri si a fost scapata facand un burnout, doar padurile s-au zgariat si capetele de ghidon (propietarul anterior, nu am activitati din astea)

Doar nu crezi ca'l blindez ca'n Mad Max ...las' ca pun niste poze cand e gata... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

multam de info Andrei,

o sa pun linkul pe topicul de la accidente.

 

eu nu pot accesa facebook de la munca.

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare asa pentru curiozitatea mea :) la voi la Fz6 cate liniute stau aprinse la apa in timpu mersului la drum lung?? La mine de obicei am vaz ca pana acum stateau 2, acum de cand sa incalzit afara vad ca imi stau 3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu se aprind toate si incepe ultima sa clipeasca e OK. Verifica nivelul lichidului in vasul de expansiune (plastic alb de sub sa, pe partea dreapta inspre esapament) si adauga daca esti sub FULL. 3 linii e foarte bine in oras daca mergi printre masini/semafoare. 4 linii e cam cald, dar OK daca porneste ventilatorul si scade la 3.

 

Daca ajungi la full la temperatura si incepe sa clipeasca ultima liniuta, trage pe dreapta si lasa motorul sa se raceasca. Si du-o la un mecanic, e posibil sa ai probleme cu racirea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e o idee buna sa montati crash paduri pe fz6. Cadrul nu e prea rezistent si se rupe la greu chiar daca sunt de firma crashpadurile. E plin netul de cazuri cu crashparduri care au rupt bratele cadrului

 

Eu cu fazerul n-am reusit sa scot sub 7 in oras. Afara am scos odata 5.5 mers 100-110. Nu stiu ce au motoretele mele ca nici una n-a consumat cum consuma modelele celorlalti, si nici nu merg tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o singura data am mers pe rezerva

daca nu ma insel dupa ce dispare si ultima linie incepe sa clipeasca

iar pe bord iti va afisa nr de km parcursi de cand ai intrat pe rezerva.

eu cel mai mult am mers 8.8 km parca , dar au fost altii care au mers cu mult mai mult. rezerva este de 3 litri si ceva

iti recomand sa nu mergi totusi prea mult pe rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://distanta.ro/bucuresti/targoviste/campulung/rasnov/45.504405,25.578896/bucuresti

 

Plecare maine omv din capat de la chitila la ora 08:30 ne vedem acolo pentru cei interesati suntem 3-4 bikeri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ar fi dar deja e mult prea lung pentru o zi cred,si am fost pe cheia acum 2 saptamani si ne-am intors pe brasov -sinaia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa imi ridic turatia de relanti la 1300rpm, motivul e ca mi-a dat cineva un releu de honda hornet si incarca doar de la 1300 in sus.

A mai facut cineva asta? Cum se face? care ar fi problemele sa ai un relantii mai ridicat?

Ma gandesc la consum si la uzura mai ridicata a ambreajului

Ms!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...