Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Cred ca s-a uitat. Nu a mentionat dupa acele schimb-uri ca ceva este in neregula. Sunetul apare la franare sub 10 km la ora(furca fata nici nu se preseaza prea tare). Sintomele sunt cele descrise si in link-ul atasat in post-ul de mai sus. Se aude o singura data per maneta frana apasata dar aleator(odata la x apasari de maneta frana). Daca ar fi fost de la jamba nu ar fi facut tot timpul pe franare? Sau macar la fiecare apasare de frana?

 

Multumesc pentu reply.

Editat de bizz@r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai mergi la mecanic si, eventual sa o testeze atat pe loc (cu apasare si franare si apoi tras de ghidon inapoi) cat si in mers (practic in sarcina cu driver). Sunt convins ca ii da de cap. Altfel, dupa mine , rulmentii conici sunt superiori celor cu bile (asa cum vine din fabrica). Bafta si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a verificat la service cu tras frana plus impins inainte-inapoi. Si nimic. Nici o vibratie in rulment si nici un sunet. Doar in sarcina la viteza mica se reproduce...si doar cand sunt eu pe ea:)...cand a incercat-o mecanicul intr-o curte nu s-a reprodus.


» Post actualizat in 10 Aug 2016 19:06

Am depistat problema. Era de la disc. Acesta se misca usor(inainte/inapoi)si in acel moment se aude acel sunet metalic cand se franeaza usor. Pe franare puternica nu se aude. Cica e o problema des intalnita la toate discurile. Se poate verifica prinzand discul si rotindul inainte/inapoi. Sunt curios si daca la alte motoare se aude asa. Seara buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

can confirm, asa face si la mine, si ma intreb de ceva vreme de la ce e....


» Post actualizat in 11 Aug 2016 11:34

nu mai pot da edit....apropo de zgomote, imi zdrangane ambele oglinzi de le iau dracii :( cel putin una are ceva surub/piulita in ea, ca se aude/simte cum se misca. Din cate inteleg nu se pot dezlipi geamurile pentru a ajunge inauntru, vi s-a intamplat vreunuia? solutii? Ma gandeam sa incerc sa bag spuma, ca aia de se pune la geamuri :D expandabila, daca reusesc sa o bag prin locul mic dintre geam si rama..... alte idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oglinzi? Cumpara altele. Daca sunt cele originale, oricum arata ca niste lopeti. Eu le-am inlocuit cu unele putin mai mici (dar vad ok in ele), carcasa imitatie de carbon (a mea era oricum all black, iar alea nichelate aratau de toata jena). Cauta ca sigur gasesti ceva mult mai ok decat cele stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a verificat la service cu tras frana plus impins inainte-inapoi. Si nimic. Nici o vibratie in rulment si nici un sunet. Doar in sarcina la viteza mica se reproduce...si doar cand sunt eu pe ea:)...cand a incercat-o mecanicul intr-o curte nu s-a reprodus.

» Post actualizat in 10 Aug 2016 19:06

Am depistat problema. Era de la disc. Acesta se misca usor(inainte/inapoi)si in acel moment se aude acel sunet metalic cand se franeaza usor. Pe franare puternica nu se aude. Cica e o problema des intalnita la toate discurile. Se poate verifica prinzand discul si rotindul inainte/inapoi. Sunt curios si daca la alte motoare se aude asa. Seara buna

nu este problema des intalnita. este uzura in disc. tu ai un etrier flotant si un disc fix fara jocuri in bucsile de prindere. asa este de fabrica.

un alt zgomot care mai poate da bataie de cap este axul etrierului prin care intra placuta de frana. si acolo este un oarecare joc care produce zgomot la viteze mici.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine in jur de ora 15:00-15:30 plec la Rucar,are careva drum pe Ruta targoviste sau prin Dn1-bran? Ma gandeam poate mergeam impreuna sa nu plec singur,mers chill la consum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Cum pot masura incarcarea bateriei pe aceasta motocicleta? Se poate vedea in diagnoza? Am inteles ca motocicleta mea ar avea probleme cu releul de incarcare astfel risc sa stric bateria sau ecu injectie. As vrea sa vad si cu ochii mei curentul de incarcare al bateriei. Vreun sfat?

» Post actualizat in 14 Aug 2016 12:03

Am coborat mai devreme la moto cu multimetru in mana, l-am setat la 20V, am pus pe bornele bateriei cu motorul oprit pe afisaj aveam ~12,3V cand am pornit motorul la relanti sau la turatie indica intre 13,9-14V eu stiu ca asta e curentul optim de incarcare. Acum intrebarea este, de ce mi-a spus tipul de la service ca imi incarca cateodata si cu 16V, se masoara altfel incarcarea fata de cum am masurat-o eu?

 

Toata treaba a plecat de la faptul ca am fost cu moto la un service pentru a imi verifica un martor (check engine) ce se aprindea fara vreun tipar in anumite momente ale primelor 5-10 min de functionare ale motocicletei. Daca turam motocicleta se aprindea martorul, daca o lasam la relanti se stingea. Are acest martor legatura cu sistemul electric? Tot la service mi s-a recomandat sa dau jos alarma motocicletei fiind o chinezarie ce imi deranjeaza sistemul electric. De cand am fost la service nu am mai armat alarma si nici martorul nu s-a mai aprins.

 

Pe scurt, nu stiu daca sa dau 700 lei sa schimb releu de incarcare sau nu. Vreau sa mai verific, cercetez inainte sa ma arunc la suma asta.

» Post actualizat in 17 Aug 2016 14:30

In lipsa raspunsurilor si parerilor continui cu istoricul actiunilor mele, m-am hotarat sa imi monitorizez in permanenta curentul ce intra in baterie astfel mi-am pus pe baterie un afisaj voltmetric. Pana acum in mers a stat la 14,1 V fara prea mari oscilatii, doar astazi am avut pentru 1 min voltaj de 13,6.

post-94757-0-12592500-1471444127_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu schimba nici un releu atunci!


» Post actualizat in 19 Aug 2016 15:10

Daca tot am postat aici sa va relatez o patanie: Am fost w.e. trecut pana la Rausor - cabana Voina, la intoarcere am alimentat la iesirea din Campulung, inainte sa virez dreapta spre Targoviste. Aveam pe bord trip 2 cu distanta parcursa de acasa in ziua respectiva, trip 1 fiind resetat la alimentarea precedenta. Am incercat din mers sa butonez pe acolo sa resetez trip 1 dar nu am reusit sa comut deloc afisajul, oricat am apasat select ramanea tot pe trip 2. Fiind in mers cum ziceam m-am gandit ca oi fi apasat reset in loc de select (desi nu se resetase nimic) si am apasat si celalalt buton, scurt, stiind ca resetul se produce la apasare mai lunga. Nimic, niente. Am mai apasat de 2-3 ori, la un moment dat m-am trezit cu trip 2 la 0.0. Si asa a ramas! Nu voia neam sa numere si nici sa treaca la alte informatii afisate. Dupa cateva zeci bune de km am oprit sa ma dezmortesc, am luat contactul, l-am pus din nou iar bordul a inceput sa raspunda corect la butonat, dupa ce am repornit a numarat normal. Ati mai intalnit asemenea sf? O fi ceva ca la claxonul unui coleg care scria ca a sunat de 2 ori de capul lui in acelasi loc? :alcy: Forte telurice la Holcim? Sau bordul pe duca, eventual zapacit de la vreo "operazione primavera" de intinerire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si al meu mai face la fel in mers daca incerc sa il schimb,daca te opresti parca merge sau daca ii pui contactul dinou,dar nu face mereu asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar si-a revenit de la reset (luat contact), doar ca nu e windows sa-i trebuiasca restart dupa restart si e prima oara cand face. Si primul bord moto electronic/digital/lcd pe care il detin, am avut la auto destule si nu mi s-a intamplat niciodata sa nu "asculte" de butoane. Apa nu cred, de la ultimul spalat a trecut mult si la ce calduri au fost sigur s-ar fi uscat demult.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Cum pot masura incarcarea bateriei pe aceasta motocicleta? Se poate vedea in diagnoza? Am inteles ca motocicleta mea ar avea probleme cu releul de incarcare astfel risc sa stric bateria sau ecu injectie. As vrea sa vad si cu ochii mei curentul de incarcare al bateriei. Vreun sfat?» Post actualizat in 14 Aug 2016 12:03Am coborat mai devreme la moto cu multimetru in mana, l-am setat la 20V, am pus pe bornele bateriei cu motorul oprit pe afisaj aveam ~12,3V cand am pornit motorul la relanti sau la turatie indica intre 13,9-14V eu stiu ca asta e curentul optim de incarcare. Acum intrebarea este, de ce mi-a spus tipul de la service ca imi incarca cateodata si cu 16V, se masoara altfel incarcarea fata de cum am masurat-o eu?

 

Toata treaba a plecat de la faptul ca am fost cu moto la un service pentru a imi verifica un martor (check engine) ce se aprindea fara vreun tipar in anumite momente ale primelor 5-10 min de functionare ale motocicletei. Daca turam motocicleta se aprindea martorul, daca o lasam la relanti se stingea. Are acest martor legatura cu sistemul electric? Tot la service mi s-a recomandat sa dau jos alarma motocicletei fiind o chinezarie ce imi deranjeaza sistemul electric. De cand am fost la service nu am mai armat alarma si nici martorul nu s-a mai aprins.

 

Pe scurt, nu stiu daca sa dau 700 lei sa schimb releu de incarcare sau nu. Vreau sa mai verific, cercetez inainte sa ma arunc la suma asta.

» Post actualizat in 17 Aug 2016 14:30In lipsa raspunsurilor si parerilor continui cu istoricul actiunilor mele, m-am hotarat sa imi monitorizez in permanenta curentul ce intra in baterie astfel mi-am pus pe baterie un afisaj voltmetric. Pana acum in mers a stat la 14,1 V fara prea mari oscilatii, doar astazi am avut pentru 1 min voltaj de 13,6.

attachicon.gifIMG_1425.JPG

S-a aprins "in sfarsit" martorul de cand am voltmetrul instalat. La relanti sta la 14 la turatie urca pana la 18v deobicei 17. Face asta cam 5 min dupa isi revine. In concluzie cred ca trebuie sa schimb releul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut pe toata lumea si in acelasi timp anunt ca m-am hotarat sa-mi cumpar fz6s dupa 2004 asa ca daca intamplator cineva vrea sa renunte la al lui sunt disponibil sa ofer suma de 2000€ , este tot ce am in momentul de fata, multumesc si o zi buna in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

decizie buna,mai bine mai strangi bani,ca nu stiu in ce stare iei la banii aia,a mea era de vanzare dar la banii aia nu o dau nici sarac lipit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, fiind si putin chitit pe Honda datorita antecedentelor si faptului ca am lucrat la o firma care a avut la un moment dat si moto Honda in portofoliu, ma tot uitam dupa un CBF 600. Cautam ceva "allround", cat de cat carenat si musai in 4 cilindri. Am rupt netul in 2 si am dat de un test comparativ cu CBF, SV 650 si FZ6. SV l-am exclus pe motiv de V2 si 2 sei, la Yamaha prima data mi-a luat ochii evacuarea sub sa, care pe langa aspect te scapa si de arsuri pe gamba. Apoi cand am ajuns la caracteristici si am vazut 20 CP in + nu am mai stat pe ganduri! Deh, la batranete omul o ia razna :D Ca - as pune cutia de viteze care e net mai "clancanitoare" decat la Honda, cel putin la cuplarea de pe loc a primei trepte. Pana acum in ~4000 km nu regret alegerea facuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce consum aveti la ele?


» Post actualizat in 05 Sep 2016 07:54

Tocmai..asteptam o perere 'din exterior' sa zic asa.


» Post actualizat in 05 Sep 2016 07:54

Ce consum aveti la ele?


» Post actualizat in 05 Sep 2016 07:54

Tocmai..asteptam o perere 'din exterior' sa zic asa.

Cel 2006 de care zic scrie ca ar fi Liquid cooled

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde de mers,fz6le consuma putin in general,depinde cum mergi cu ea,eu am mers 150-180 autostrada constanta-bucuresti cu pasager,topcase plin si ghiozdan plin pe rezervor si mi-a consumat 5,7 %,dar am scos si 3,7% mers foarte incet si schimbat in ture mici pe valea prahovei cand am prins cam ud pe jos si am fost nevoit sa o las mai moale :),greu de crezut dar atat am scos,si aveam si pasager

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e varianta S2 se pare ca, consumul datorita setarilor hartii si a puterii mai mici la unele (gatuite la78 hp) au un consum mai mic (aprox.5-5.5%). La varianta "S1" - vezi 2004-2007- au consum ceva mai mare. A mea e din 2005 si chiar si dupa RK (toate componentele noi in motor-deci motor "nou"), consumul este (oras) de aproximativ 7%. Rar am reusit 6,8%. Altfel constanta in consum. Cutia de viteze este "cloncanita" un toate treptele de viteza (personal nemultumit de acest fapt- am reusit sa reduc zgomotele inlocuind marca de ulei Motul 7100, de care unii sunt multumiti, cu Yamalube -personal fiind oarecum multumit prin comparatie directa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...