Shepard Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 are cineva o idee, de unde poate sa provina acel surubel si cum de a ajuns tocmai in far ? Lasa-l acolo! Totdeauna cand desfaci ceva, iti mai raman suruburi sau piese in plus. Te apuci sa demontezi binisor (intre doua nunti) si vei da, cu siguranta, de gaura goala. Daca iti mai ramane inca un surubel, o iei de la capat. Batfa la surubarit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 care are de dat carena fata cu faruri de la un fzs 600 an 2003-2004? as pune pe modelu 2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Lasa-l acolo! Totdeauna cand desfaci ceva, iti mai raman suruburi sau piese in plus. Te apuci sa demontezi binisor (intre doua nunti) si vei da, cu siguranta, de gaura goala. Daca iti mai ramane inca un surubel, o iei de la capat. Batfa la surubarit! -Am desfacut plasticul intern de la semicarena(prins in 4 suruburi), am scos becul cu burduful de cauciuc si am aflat de unde provine surubelul.. -Becul este prins cu o siguranta(o sarmulita indoita in fel si chip de japonez), iar siguranta asta este prinsa la randul ei de un surubel..(acest surubel nu trebuie desfacut, doar slabit putin) -Sunt destul de sigur ca fostul proprietar, cand a pus xenon, a scapat surubelul care tine siguranta, intre far si plasticul care tine farul...de la vibratii, surubelul s-a ivit /////Mi-am dat seama de asta, pentru ca si eu am scapat la randul meu surubelul tot acolo Am pus un magnet pe o spita de bicicleta si asa am reusit sa scot surubelele de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) In atentia posesorilor de FZ6: Anumite serii pot avea probleme cu kill-switch-ul (toata nuca e facuta dintr-un material plastico-chinezos). Problemele se manifesta in felul urmator: 1: In timpul mersului, la viteze mari, motorul pierde brusc putere si isi revine. 2: In timpul mersului la viteze mici, motorul "se taie". Situatie foarte de rahan daca esti in trafic, intr-a-ntaia si ai lipit de poponeata un taxi care "se baga". 3: La relanti, stand pe loc, motorul se taie fara sa scada turatia. Partea cu turatia e foarte importanta pentru ca daca stai pe loc la relanti si-s pierde din turatie, apoi se opreste, e TPS-ul de vina. A nu se confunda. Deci sa revenim la problemle noastre: iti taie motorul in mers/stand pe loc. Cum se diagnosticheaza: Iei la rand senzorii de cut-off in primul rand. Te asiguri ca nu e de la senzorul de cric, sau de la cel de inclinare (si ala poate sa faca pe nebunul si sa-ti taie motorul in mers, dar poate fi diagnosticat din modul de diagnoza). Apoi, daca nu e niciunul din astea, incepi sa iei nuca cu butonul de cut-off la pipait. N-ar trebui sa dureze mult, cateva apasari, cateva lovituri usoare ar trebui sa iti arate ca aici e buba. Daca in timpul testelor motorul iti moare, ai un contact imperfect la butonul respectiv. Cum se repara: Se desface, se verifica, se inlocuieste daca e cazul, se repara daca e posibil, se lipeste in cazuri extreme. Grija mare cand il deschideti la biluta si arculet. O sa pierdeti mai mult timp cautandu-le pe jos decat reparand problema. Editat Septembrie 4, 2012 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Aveti idee din ce cauza se poate schimba sunetul facut de evacuare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Galerii sparte? Te uiti cu atentie pe dedesubt/pui mana si vezi pe unde sufla gaze arse. Mers in mai putin de 4 cilindri? Nu mai trage, se tureaza foarte tare fara sa accelereze ca inainte. Zarzare/nuci/alte rahaturi infipte pe evacuare. Nu glumesc, mi-au infipt odata dracii de copii de la bloc nuci si mere pe teava. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Salut. Sunt nou si mandrul posesor al unui FZ6n de prin 2005. Cu vreo 23.000km/h la bord, motoreta mi se pare "super", dar are si multe bube. Partea cea mai frumoasa e ca te iarta daca gresesti si chiar se repune singura pe trasa. Oricum, dupa 2 ani de 125cc si vreo 15.000km adunati pe mai multe motociclete (vreo 10.000 pe 125cc), am schimbat clasa cu 600cc (facut pana acum aproape 3000km cu ea). Irelevant tot ce am scris pana acum, probabil stiti deja asta. Evident, am o problema. O sa inregistrez si un video. Se aude un ticait. -> cam cum se aude la nenea asta in video. Doar se aude doar la ture joase... probabil cand merg tare nu se mai aude din cauza motorului. Se mai aude uneori si cand stau pe loc, dar doar uneori... Cam care credeti ca e solutia? Am auzit ca ar fi nevoie sa schimbi "cam chain tensioner", dar am zis sa intreb si aici. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Dupa sunet ar putea fi lantul de distributie. Cel mai bine, du-o la un mecanic sa ii verifice uzura. Nu te complica cu intinzatorul de lant, cel mai bine schimbi lantul cu totul. Lantul e vreo 300 de lei, plus manopera. Daca e lantul, cu siguranta motorul ala n-are 23.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Multumesc frumos de raspuns. O s-o duc la mecanic, dar am zis sa intreb si pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Partea cea mai frumoasa e ca te iarta daca gresesti si chiar se repune singura pe trasa. Nu, niciodata. Se pune singura la verticala (efectul giroscopic), dar nu pe trasa. Nu te baza vreodata pe asta ca nu se intampla, chiar daca fumezi ceva tare. Cam care credeti ca e solutia? Am auzit ca ar fi nevoie sa schimbi "cam chain tensioner", dar am zis sa intreb si aici. Daca se intampla asa ceva ori moto nu are 23.000 km ori fostul proprietar avea o placere sa mearga doar la linia rosie si a facut-o vreo 23.000 km. In ambele cazuri mergi la un mecanic bun; nu suni un prieten, nu faci fifty-fifty, ci te duci la un mecanic bun care desface motorul si vede ce e acolo. Nu ai trecuta nici o locatie asa ca habar nu am de unde esti, in Bucuresti se gasesc mai multi mecanici buni la care poti apela, daca esti prea departe intreaba in comunitatea locala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 -Ca tot vorbeati voi de distributie, la cati km se schimba lantul si ce o mai trebui pe acolo ? -Eu l-am luat la 42k si acum are 44k -Momentan imi fac lista de cumparaturi pentru la iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 Nu trebuie desfacut motorul cu totul ca sa vezi uzura lantului de distributie. La fel si cu lantul, iei lant cu za de legatura si se schimba foarte usor. In ce priveste uzura lantului la FZ6 , nu cred ca trbuie schimbat la un anumit nr de km. Cand incepe sa sune ciudat, se verifica intinzatorul si daca a ajuns la capat, e bine sa schoimbi lantul. Cel putin asa era la mine. Avand in vedere ca un FZ6 are aproape 50000 km, e bine sa te pregatesti pentru operatiunea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 (editat) Mie mi-a zis mecanicul de la Yamaha ca pe la 40.000 e bine sa-i faci distributia. E relativ ieftin - vreo 300 de lei plus piese. Poate mai ieftin la un mecanic non-dealership (Cesar/TNG). @infopass: nu te risca cu distributia la mecanici "de cartier", du-te la unul care se pricepe. Daca o da in bara, o sa platesti cat nu face. Editat Septembrie 8, 2012 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 bogdan192 : am verificat si toate prinderile ,ideea e mai ales cand se schimba aerul ,de la cald la rece atunci se aude altfel. Poate vin joi la intalnire si o sa am aceiasi problema,ideea e ca nu mereu face asa,asta ma baga in ceata ,am zis ca o fii de la bezina ,dar alimentez doar de la OMV ...si uneori cand sunt in zona de munte si merg turat ,cand schimb pe la 10 12rpm ,am un mic gol in acceleratie,o pauza scurta ,am fost si la Yamaha la noi ,dar tot degeaba ,am verificat si bujiile ,mi-a sincronizat "claple"...dar degeaba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 (editat) Posibil ca din cauza presiunii sa ai urechile infundate Daca zici ca ai facut sincronizare si verificat bujii, galeriile si tobele-s prinse bine si se intampla cand se schimba temperatura aerului... papuci, nu stiu ce sa mai zic. Uita-te si pe forumul asta poate a dat cineva peste o problema asemanatoare. Editat Septembrie 9, 2012 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Salut Sunt si eu la inceput "de drum" si Fazer ul imi place f mult....daca as pune dragoste la prima vedere mi as lua ceva castane ? Am citit postarile voastre de aici si va multumesc deoarece am aflat f multe lucruri interesante. Am dat reply la acest mesaj pentru ca in acest moment bugetul meu este de maxim 2000 euro si vroiam sa va rog sa mi spuneti daca stiti pe cineva care vrea sa vanda...Multumesc anticipat. se vand greu fazerele ,am vazut un naked 2005 impecabil la 2000 euro Salut Sunt si eu la inceput "de drum" si Fazer ul imi place f mult....daca as pune dragoste la prima vedere mi as lua ceva castane ? Am citit postarile voastre de aici si va multumesc deoarece am aflat f multe lucruri interesante. Am dat reply la acest mesaj pentru ca in acest moment bugetul meu este de maxim 2000 euro si vroiam sa va rog sa mi spuneti daca stiti pe cineva care vrea sa vanda...Multumesc anticipat. se vand greu fazerele ,am vazut un naked 2005 impecabil la 2000 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Mai, mai spre iarna, cu ceva mai mult noroc, poate o sa gasesti un FZ6 in banii aia. Problema e ca, la asemenea pret, cu siguranta vei avea de investit in el: cauciucuri, kit de lant, o distributie, placute.. Investii care vor mai fi si ele in jur de 500 E. Acum depinde si de tine cat de mult iti doresti sa ai o motocicleta perfect functionala sau doar vrei o motocicleta de dragul de a avea. Sa stii ca o distributie neschibata la timp sau un lant uzat la maxim poate avea efecte foarte naspa si costisitoare asupra motocicletei. Personal iti recomand sa te uiti si dupa FZS600 Fazer. Motocicleta destul de fiabila, performante asemanatoare cu FZ6 dar pret semnificativ mai scazut. Consuimabilele sunt cam la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 -Voi lasati bateria montata pe mobra, pe parcursul iernii ? -Nu de alta, dar vad ca bateria e sub rezervor..consumatori vad ca sunt: ceasul si becul rosu de la cheie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Amandoua erau de 35w. Alternatorul este in parametri, verificat la service-ul lui Caesar de pe forum saptamana trecuta, releul de incarcare functioneaza perfect. Dupa ce am scos xenonul... alta viata . Verificat la 5000 de turatii, cum este si corect de altfel cu ambele faze pornite, iar valoarea de incarcare era in jur de 12.7V, adica nul. Cu halogen incarca 14.1V cu ambele faze pornite. salut proaspat posesor(500km pana acum)de fz6s 2007 si vreu sa stiu daca dupa ce ai scos xenoanele ai pus becuri normale tot pe amandoua??? acum am xenon pe faza scurta si nu am nici o problema dar eu unu m-am saturat sa imi spuna toata lumea ca nu imi merge un far si asi vrea sa le fac pe amandoua sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 http://www.fz6-forum.com/forum/how-tos/1663-bd43s-07-headlight-mod-part-1-a.html http://www.fz6-forum.com/forum/how-tos/1666-bd43s-07-headlight-mod-part-2-a.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 (editat) @Banditrider: eu am lasat-o mereu pe mobra. Dar inainte sa o iau la plimbare primavara, am pus-o pe redresor. Ceasul si LED-ul ala nu pot fi considerati consumatori. Aia consuma mai putin decat se descarca bateria in mod natural. Dar ale mele au stat mereu in garaj la munca pe timpul iernii. Editat Septembrie 14, 2012 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 (editat) dar eu unu m-am saturat sa imi spuna toata lumea ca nu imi merge un far si asi vrea sa le fac pe amandoua sa mearga. Bine ai venit in randul nostru! Buna alegere! Daca trebuia sa mearga amandoua, le facea japonezul din fabrica. Asa ca lasa-le asa cum sunt ele. Dupa aceea te vei vaieta ca nu-ti incarca alternatorul, ca se f...ute bateria, si nu stii din ce cauza. Celor care se mira ca ai un bec ars, pune-i sa se uite mai de aproape, ca nu vad bine, si aprinde-le faza lunga in ochi. Nu de rautate, ci asa, ca sa nu se mai preocupe de problemele altora. In rest, bafta sa ai, ca motocicleta buna ti-ai procurat. Editat Septembrie 14, 2012 de Shepard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 @Victor wts - bun venit in lumea FZ6 si la cat mai multi km..si mie imi spun toti ca nu-mi merge un far, dar m-am obisnuit si imi place pentru ca e ceva mai diferit..Am la fel ca tine, xenon pe faza scurta..initial am vrut sa scot balastul si sa pun bec normal, dar cand am vazut ca noaptea se transforma in zi, am zis ca-l las asa.. @Bogdan192 - Mobra mea va sta intr-un demisol incalzit, cred ca voi lasa bateria pe mobra si in martie ori schimb bateria, ori continui cu asta..sper sa nu fiu nevoit sa o schimb.. Din 27 Iulie, cand am achizitionat mobra si pana acum, am facut putin peste 2000 km..mi-am facut curaj si am testat ABS-ul fata/spate(mai mult involuntar)..cand mi-a intrat prima oara ABS-ul pe spate, m-am speriat, nu stiam ce are pedala de tremura asa :crack:credeam ca s-a stricat ceva..pe de alta parte, frana de fata, mi se pare geniala..nu mi-a venit sa cred cat de bine poate sa franeze, ai o senzatie de siguranta, nu pot sa explic senzatia asta.. La primul drum aveam o senzatie neplacuta(simteam ca merg inainte), atunci cand intorceam ghidonul intr-o parte, iar semicarena ramanea pe loc, eu fiind obisnuit pe naked, unde se muta si far/geam odata cu ghidonul.. Oricum, de 2 saptamani nu prea se mai poate merge decent prin bucuresti, s-au intors oamenii din concedii si incep astia mici scoala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 mie mi se pare bestial prin oras acum. dimineata e o racoare perfecta si coloanele de masini printre care treci imi pun un zambet asa pervers pe figura, noroc cu casca integrala ca probabil m-ar bate cativa. senzatia de siguranta care o ai acum cand franezi cu fz6 e din cauza banditului de dinainte. am mers cu fzs600 al unui prieten si m-a deprimat cat de bine se simt franele la ea. asta e, se simte ca-i mai bine gandita frana la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 multumesc frumos pt raspuns eu eram interesat daca incarca alternatorul (care am aflat ca este de 22A) in rest cu instalatia stiu ce e de facut (lucrez intr-un service auto). avand in vedere ca un balast de 35W are nevoie de 8A si cel de 55w 10A nu e de mirare ca indoaie alternatorul (eu traiam cu ideea indusa de marketing-ul prost de pe net cum ca ar avea nevoie de mai putin curent decat un bec normal) cu asa ceva se rezolva problema insa nu stiu cat sunt si de eficiente. P.S. la primavara tr sa o incalt voi ce aveti pe ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.