SkyWay Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 baieti, am de sfacut azi radiatoru, sa masor cat e de valabil antigelu, si am observat pe busonu de la radiator, pe garnitura niste pilitura de aluminiu, nu exagerata, da destul de multa incat sa gandesc ca`i bai 2 fasii subtiri de pilitura stransa pe buson in forma locasului unde intra el... ce sa fie ? aa si inca ceva, cautam pe net niste magazine pentru piese, sau ma rog service yamaha, dapoi ii cam muci treaba... cica ar fi reprezentanta yamaha, service autorizat, da numa`n bucuresti ... sa nu fie nimic prin cluj, baia mare .. p`aci p`aproape?... si de unde va luati voi piesele si cum procedati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Service Yamaha e in Bucuresti si e destul de scump, mai ales la piese de schimb, altceva mai bun nu stiu din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Am vazut, motodynamics, da nu imi iese mai acump daca iau din strainezia?greu cu piesele la moto.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Cat de frumos pot sa arate farurile astea pe fz6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 baieti, am de sfacut azi radiatoru, sa masor cat e de valabil antigelu, si am observat pe busonu de la radiator, pe garnitura niste pilitura de aluminiu, nu exagerata, da destul de multa incat sa gandesc ca`i bai 2 fasii subtiri de pilitura stransa pe buson in forma locasului unde intra el... ce sa fie ? Ai o poza cu ce ai gasit acolo? Daca da, pune-o te rog pe topic. E posibil sa nu fie deloc grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Cat de frumos pot sa arate farurile astea pe fz6 hmm cat o costa sa faci asta?so vedea bine pe timp de noapte iti ofera vizibilitate buna?nu sunt lupe alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 (editat) Chiar spune in clip: vreo 140 de dolari si 10 ore de munca. E destul de complicat pentru ca la montarea lupelor trebuie sa dezmembrezi farul, desfaci sticla si o lipesti la loc pentru ca nu ai pe unde baga lupa in far. Editat Noiembrie 19, 2013 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Thx,m-am uitat la video fara sonor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbyhehe Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 (editat) salutare , am o nelamurire.... am un fz6 din 2005 si as vrea sa schimb bordul cu un bord tot de FZ doar varianta S2 , si as vrea sa intreb daca mufa/mufele se potrivesc sau necesita modificari pe la mufe , si daca este nevoie de eventualele modificari daca vor corespunde cu senzorii de autodiagnoza ... rog AJUTOOOOOOR !!! ) multumesc anticipat Editat Noiembrie 23, 2013 de turbyhehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlaicu87 Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 (editat) salutare de cateva zile sunt si eu mandrul posesor al unui FZ-6N din 2006, nu am apucat sa fac prea multe probe cu ea din cauza vremii dar dupa primele pareri sunt mai multumit decat ma asteptam.Am intampinat o problema si sper sa ma poate ajuta cineva dintre voi, nu imi merge iluminarea bordului. Pe timp de noapte nimic nu este vizibil si este foarte neplacut. Stie cineva daca iluminatul are vreo siguranta ceva sau daca se mai ard ledurile respective.Culoare iluminatului standard care este ? Editat Noiembrie 27, 2013 de vlaicu87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Moto iti arata intr'un mare fel..felicitari, sa te bucuri de ea, oricum iti da bucurii ea, dar usurel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Saga cu motocicleta mea continua, parca e "Tanar si nelinistit" programat pe multe episoade. Dupa ce au schimbat releul de incarcare si se comporta fix la fel (testat cu 2 relee care mergeau) si apoi si statorul de la alternator a fost trimisa mai departe la expertiza pentru ca aparent nu are nimic, dar nu scoate suficient curent din alternator. Masurat la releu cu faruri si semnale decuplate (si din sigurante si din mufele becurilor) abia ajunge la 12.4V la relanti, sub tensiunea bateriei cu motorul oprit (12.6V) si sub valoarea normala la relanti de aproximativ 13.9. Sunt tare curios care e cauza, ca in afara de rotor (care e magnet permanent dintr-o bucata) nu mai e nimic din instalatia de incarcare originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
renucs Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Salutare. Vreau sa va intreb pe voi, posesorii de fz-6, ce faceti cu bateria peste iarna? O lasati pe motor sau o dati jos si o luati in casa la caldurica? Eu am dat-o jos anul trecut, e ceva de munca, nu e chiar simpla treaba. Anul asta ma gandesc sa o las la locul ei...deci voi cum procedati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Baga-o la caldurica daca o ti pe motor pana la primavara ai sanse 80% sa se descarce si tot va trebui sa o dai jos sa o incarci deci mai bine mai devreme decat prea tarziu. In primavara cand pun bateria la loc vreu sa imi trag fire intr-o mufa la care sa pot conecta redresorul sa nu mai fiu nevoit sa umblu mereu sub rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Sau o poti lasa pe moto, cu conditia sa o pornesti odata la cateva zile si sa o lasi sa mearga macar 10 min. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 (editat) Salutare. Vreau sa va intreb pe voi, posesorii de fz-6, ce faceti cu bateria peste iarna? O lasati pe motor sau o dati jos si o luati in casa la caldurica? Eu am dat-o jos anul trecut, e ceva de munca, nu e chiar simpla treaba. Anul asta ma gandesc sa o las la locul ei...deci voi cum procedati? Cat poate sa fie de greu sa dai bateria jos de pe motocicleta ??!!! (am avut FZ 6 ) Daca nu mai ai de gand sa mergi cu motorul pana la primavara, sfatul meu este sa dai bateria jos si sa o pui la redresor o data pe luna. Editat Decembrie 3, 2013 de teiu29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Salutare. Vreau sa va intreb pe voi, posesorii de fz-6, ce faceti cu bateria peste iarna? O lasati pe motor sau o dati jos si o luati in casa la caldurica? Eu am dat-o jos anul trecut, e ceva de munca, nu e chiar simpla treaba. Anul asta ma gandesc sa o las la locul ei...deci voi cum procedati? Eu de obicei merg cu moto si iarna, asa ca nu o dau jos; daca e zapada vreo saptamana sau doua nu ma mai complic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 facelift yamaha fz6 2006 la 2008: /index.php?/topic/705748-piese-facelift-yamaha-fz6-2008/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
renucs Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Cat poate sa fie de greu sa dai bateria jos de pe motocicleta ??!!! (am avut FZ 6 ) Daca nu mai ai de gand sa mergi cu motorul pana la primavara, sfatul meu este sa dai bateria jos si sa o pui la redresor o data pe luna. Uite cam atat de greu se da jos: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Uite cam atat de greu se da jos: A durat fix 6 min. si 24 secunde. Deci nu e greu deloc! Nu stiu daca ai fost atent la ce am scris mai sus,dar am avut si eu FZ 6 si stiam deja cum se da bateria jos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 eu o las pe motor,dar il pornesc odata pe saptamana si il las pornit 10 minute cam asa cu scurte ambalari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 asta presupune sa iesi in frig afara, sa incalzesti motorul, sa facilitezi condensul si procesul de dilatare si contractare a diferitelor parti... ceea ce nu`i ok,, presupun.. e vb de 5 minute si ai dat`o jos, o bagi in casa, si ai scapat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) ambaleaza-o tare sa radem si noi... orice trotineta trebuie lasata sa se incalzeasca pentru ca uleiul sa poata ajunge la temperatura optima de functionare. o baterie are o durata de viata de cam 2 ani, frecata sus jos de pe motor e fix pix, o sa te lase 2 luni mai tarziu... adica toata tevatura asta pentru 3 lei... oricum daca o ti in casa se va descarca si va avea nevoie de resuscitare in primavara... Editat Decembrie 13, 2013 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 In maxim 5 minute se incalzeste suficient motorul ca sa poti sa o ambalezi cat vrei dupa aceea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Stie cineva daca se pot monta side-case-uri, daca nu am suport de topcase, cu barele alea metalice care se prind sub codita ? Am vazut ca cei care au si side-case, au suportii uniti cu cel al top-case-ului.. Atasez si o poza cu suportul meu de top-case: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.