Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

ma gandesc serios sa imi iau si eu top case....



Sal ,am si eu nevoie de putin ajutor,fac revizia azi si o sa imi trebuiasca o cheie pentru a schimba filtrul de ulei la fazer,ma poate ajuta cineva?dau o bere si raman dator,ma refer la acea cheie care vine fix pe filtru...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca nu faci rost de cheie, iti dau varianta mea.. un mox sau cheie franceza, asta in cazul in care schimbi filtrul..stangi cu cheia franceza pana sr deformeaza putin filtrul ca sa ai tragere si il desfaci..filtrul cel nou e de ajuns sa il strangi la mana..pui un ziar pe el sa nu iti alunece din mana, si il strangi cat poti..nu tre sa strangi pana iti ies ohii din orbite, da e nevoie de o mana sanatoasa. Eu asa mi-am facut si a functionat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, cum nu exista topic special pentru fzs 1000 si am vazut ca s-au prezentat si astfel de motoare aici, ma adresez cu cateva intrebari celor mai experimentati:

1. ce ulei si filtru recomandati pentru fzs 1000, model 2005?

2. merita sa investesc intr-un filtru de aer refolosibil gen http://www.wemoto.ro/bikes/yamaha/fzs_1000_fazer/04-05/picture/air_filter_k&n_-_performance_and_washable/

3. ce baterie recomandati?

 

mersi!

Editat de mihaicostea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

ce gume aveti pe motorete?

pe a mea am luat-o cu gume noi Pirelli diablo, dar DOT-ul este 2010.

n-am mai mers pana acum pe astfel de gume.

ce imi puteti spune despre ele?

 

 

thx !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am dunlop qualifier .. dot 2012 .. asa l`am luat si eu .. is foarte multumit.. adica la un regim de mers amator, cauciucurile nu cred ca fac o diferenta ENORMA..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu pirelli diablo inainte,de aceea acum mi-am cumparat purelli diablo roso 2,se incalzesc destul de bn si de repede,nu se tocesc repede,grip foarte bun si excelente pe ploaie,lumea spune ca sunt cele mai bune cauciucuri moto de strada,sunt total de acord cu ei,le recomand

Mihai costea poti folosi linistit filtru k&n dar sa ii iei sprayul de uns si de curatat,eu am k&n si sunt multumit de el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, cum nu exista topic special pentru fzs 1000 si am vazut ca s-au prezentat si astfel de motoare aici, ma adresez cu cateva intrebari celor mai experimentati:

1. ce ulei si filtru recomandati pentru fzs 1000, model 2005?

2. merita sa investesc intr-un filtru de aer refolosibil gen http://www.wemoto.ro/bikes/yamaha/fzs_1000_fazer/04-05/picture/air_filter_k&n_-_performance_and_washable/

3. ce baterie recomandati?

 

mersi!

1. orice 10w50 sintetic,

2. numai daca ii montezi si un jetkit, (Ivan's jet kit e cel mai tare dar mai complicat de instalat) totusi eu n-as monta filtru de aer sport in Romania.

3. orice baterie intre 10 si 14Ah, vezi dimensiunile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,sunt nou pe forum,si mezin si in ale morociclismului,mi-am achizitionat un FZS 600,model 2000,si are cred ceva probleme...

 

Toate bune, motocicleta porneste ok,suna bine,o las tot timpul inainte sa plec 5-7 min pornita, sa se incalzeasca,dar am observat o problema,prima data eram in treapta a cincea ,undeva pe la 8000 de ture,am tras un pic de gaz,a ajuns la 8500 ture si a inceput sa inece.

 

Pe urma am verificat,problema o face in fiecare treapta doar ca ,in treapta a doua undeva pe la 10500,in a treia pe la 10000 si tot scade,in treapta a sasea nu trece mai mult de 8000,nu ca as fie eu maniac sa merg cu 13000 de ture dar,nu cred ca este ok ceva.

 

Daca a mai patit cineva asa ceva,sau daca aveti cunostinta ,m-ar fi util un raspuns.

 

Va multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,sunt nou pe forum,si mezin si in ale morociclismului,mi-am achizitionat un FZS 600,model 2000,si are cred ceva probleme...

 

Toate bune, motocicleta porneste ok,suna bine,o las tot timpul inainte sa plec 5-7 min pornita, sa se incalzeasca,dar am observat o problema,prima data eram in treapta a cincea ,undeva pe la 8000 de ture,am tras un pic de gaz,a ajuns la 8500 ture si a inceput sa inece.

 

Pe urma am verificat,problema o face in fiecare treapta doar ca ,in treapta a doua undeva pe la 10500,in a treia pe la 10000 si tot scade,in treapta a sasea nu trece mai mult de 8000,nu ca as fie eu maniac sa merg cu 13000 de ture dar,nu cred ca este ok ceva.

 

Daca a mai patit cineva asa ceva,sau daca aveti cunostinta ,m-ar fi util un raspuns.

 

Va multumesc anticipat.

 

Salut,

ai verificat filtrul de benzina si cel de aer? Pompa de benzina poate fi iar obosita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E simplu! Desfaci surubelele de la rezervor, alea 2 care sunt catre ghidon, ridici rezervoru, si cu o surubelnita in cruce desfaci capacu de la filtru..il scoti si te uiti..asta in cazul in care nu gasesti mecanic in timp util

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,sunt nou pe forum,si mezin si in ale morociclismului,mi-am achizitionat un FZS 600,model 2000,si are cred ceva probleme...

 

Toate bune, motocicleta porneste ok,suna bine,o las tot timpul inainte sa plec 5-7 min pornita, sa se incalzeasca,dar am observat o problema,prima data eram in treapta a cincea ,undeva pe la 8000 de ture,am tras un pic de gaz,a ajuns la 8500 ture si a inceput sa inece.

 

Pe urma am verificat,problema o face in fiecare treapta doar ca ,in treapta a doua undeva pe la 10500,in a treia pe la 10000 si tot scade,in treapta a sasea nu trece mai mult de 8000,nu ca as fie eu maniac sa merg cu 13000 de ture dar,nu cred ca este ok ceva.

 

Daca a mai patit cineva asa ceva,sau daca aveti cunostinta ,m-ar fi util un raspuns.

 

Va multumesc anticipat.

 

Asa am patit si eu cu a mea, se plafona si nu mai voia sa urce-n ture. Solutia a fost simpla: alt filtru de aer (e vreo 70 de lei) plus o curatare si sincronizare de carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,ce functii se gasesc pe meniul secret la fz6 s1?

(tii apasat pe ambele butoane din bord si pui contactul+tii inca apasate butoanele pana apare meniul)

Mie mi-a aparut prina data "diag" dar am iesit pt ca nu stiu ce e pe acolo si nu vreau sa stric ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Smaeb sau Sam in weekend ??? am auzit ca la smaeb se plateste 20 lei intrarea....la sam este intrarea moca si cik iti da si o masa gratis+de baut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.la sam este intrarea moca si cik iti da si o masa gratis+de baut

Recunoaste ca tu te duci acolo pentru potol, nu pentru ce-i expus :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Am ajuns la SMAEB doar pentru ca aveam nevoie de niste bujii si nu gaseam nicaieri 8 bucati pe stoc; am gasit bujii, am luat ceva de la Klim, in rest nimic sa imi atraga atentia. Locatia e slabuta, e un hangar mediu de aviatie, nu un centru expozitional. Accesul e greoi, aglomerat si haotic - sunt duzini de agenti de paza, dar practic nici un fel de semnalizare in afara de niste benzi de plastic legate de stalpi, nici macar un afis la intrare pe care sa scrie SMAEB.

 

De pilda la Ducati nu era nimeni in zona de expunere, aveau doar cateva motociclete. La Yamaha aveau multe moto si ceva echipament (si 3 bujii din modelul cautat), dar le stiam deja pentru ca trec din cand in cand pe la magazinul de pe Pipera. La Honda erau iarasi ceva motociclete si doua tipe cu o prezenta discutabila (sumar imbracate, probabil au gresit locul: daca aveam chef de sex nu mergeam la un salon moto), la KTM aveau doar moto si nici un fel de piese, in rest destul de subtire treaba. Intr-un colt era chiar si un stand cu echipament de vanatoare, probabil au gresit si ei expozitia pentru ca am inteles ca a fost recent una mare de profil la piata Constitutiei (si pe care am ratat-o).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut si eu video celor de la pemotoare pe youtube,si mie unu mi se pare slabut fata de anul trecut,iar de sam cum a zis un coleg mai sus,e un rahat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Pai ori vrei naked ori parbriz?

 

Nu glumesc, toate motocicletele naked cu parbriz aftermarket erau niste combinatii dubioase, parbrizul nu ajuta prea mult (nu ca cel de pe varianta carenata) si aspectul era si el dubios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...