Robert Rmh Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 ma gandesc serios sa imi iau si eu top case.... Sal ,am si eu nevoie de putin ajutor,fac revizia azi si o sa imi trebuiasca o cheie pentru a schimba filtrul de ulei la fazer,ma poate ajuta cineva?dau o bere si raman dator,ma refer la acea cheie care vine fix pe filtru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Daca nu faci rost de cheie, iti dau varianta mea.. un mox sau cheie franceza, asta in cazul in care schimbi filtrul..stangi cu cheia franceza pana sr deformeaza putin filtrul ca sa ai tragere si il desfaci..filtrul cel nou e de ajuns sa il strangi la mana..pui un ziar pe el sa nu iti alunece din mana, si il strangi cat poti..nu tre sa strangi pana iti ies ohii din orbite, da e nevoie de o mana sanatoasa. Eu asa mi-am facut si a functionat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 multumesc,am rezolvat,fata mea e fresh acum si gata de drumetii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaicostea Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) salutare, cum nu exista topic special pentru fzs 1000 si am vazut ca s-au prezentat si astfel de motoare aici, ma adresez cu cateva intrebari celor mai experimentati: 1. ce ulei si filtru recomandati pentru fzs 1000, model 2005? 2. merita sa investesc intr-un filtru de aer refolosibil gen http://www.wemoto.ro/bikes/yamaha/fzs_1000_fazer/04-05/picture/air_filter_k&n_-_performance_and_washable/ 3. ce baterie recomandati? mersi! Editat Martie 23, 2014 de mihaicostea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 salutare, ce gume aveti pe motorete? pe a mea am luat-o cu gume noi Pirelli diablo, dar DOT-ul este 2010. n-am mai mers pana acum pe astfel de gume. ce imi puteti spune despre ele? thx ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 eu am dunlop qualifier .. dot 2012 .. asa l`am luat si eu .. is foarte multumit.. adica la un regim de mers amator, cauciucurile nu cred ca fac o diferenta ENORMA.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Am avut si eu pirelli diablo inainte,de aceea acum mi-am cumparat purelli diablo roso 2,se incalzesc destul de bn si de repede,nu se tocesc repede,grip foarte bun si excelente pe ploaie,lumea spune ca sunt cele mai bune cauciucuri moto de strada,sunt total de acord cu ei,le recomand Mihai costea poti folosi linistit filtru k&n dar sa ii iei sprayul de uns si de curatat,eu am k&n si sunt multumit de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 salutare, cum nu exista topic special pentru fzs 1000 si am vazut ca s-au prezentat si astfel de motoare aici, ma adresez cu cateva intrebari celor mai experimentati: 1. ce ulei si filtru recomandati pentru fzs 1000, model 2005? 2. merita sa investesc intr-un filtru de aer refolosibil gen http://www.wemoto.ro/bikes/yamaha/fzs_1000_fazer/04-05/picture/air_filter_k&n_-_performance_and_washable/ 3. ce baterie recomandati? mersi! 1. orice 10w50 sintetic, 2. numai daca ii montezi si un jetkit, (Ivan's jet kit e cel mai tare dar mai complicat de instalat) totusi eu n-as monta filtru de aer sport in Romania. 3. orice baterie intre 10 si 14Ah, vezi dimensiunile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trutzi Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Buna,sunt nou pe forum,si mezin si in ale morociclismului,mi-am achizitionat un FZS 600,model 2000,si are cred ceva probleme... Toate bune, motocicleta porneste ok,suna bine,o las tot timpul inainte sa plec 5-7 min pornita, sa se incalzeasca,dar am observat o problema,prima data eram in treapta a cincea ,undeva pe la 8000 de ture,am tras un pic de gaz,a ajuns la 8500 ture si a inceput sa inece. Pe urma am verificat,problema o face in fiecare treapta doar ca ,in treapta a doua undeva pe la 10500,in a treia pe la 10000 si tot scade,in treapta a sasea nu trece mai mult de 8000,nu ca as fie eu maniac sa merg cu 13000 de ture dar,nu cred ca este ok ceva. Daca a mai patit cineva asa ceva,sau daca aveti cunostinta ,m-ar fi util un raspuns. Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bady199047 Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 vinde cineva evacuare sport pentru fz6 2004-2006?astept oferte 0761226272 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racataian Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Buna,sunt nou pe forum,si mezin si in ale morociclismului,mi-am achizitionat un FZS 600,model 2000,si are cred ceva probleme... Toate bune, motocicleta porneste ok,suna bine,o las tot timpul inainte sa plec 5-7 min pornita, sa se incalzeasca,dar am observat o problema,prima data eram in treapta a cincea ,undeva pe la 8000 de ture,am tras un pic de gaz,a ajuns la 8500 ture si a inceput sa inece. Pe urma am verificat,problema o face in fiecare treapta doar ca ,in treapta a doua undeva pe la 10500,in a treia pe la 10000 si tot scade,in treapta a sasea nu trece mai mult de 8000,nu ca as fie eu maniac sa merg cu 13000 de ture dar,nu cred ca este ok ceva. Daca a mai patit cineva asa ceva,sau daca aveti cunostinta ,m-ar fi util un raspuns. Va multumesc anticipat. Salut, ai verificat filtrul de benzina si cel de aer? Pompa de benzina poate fi iar obosita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trutzi Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Buna, Nu am verificat,nu ma pricep, am motor de doua luni,o sa ma duc la un mecanic,doar ca trebuie sa gasesc unul ) . Multumesc pt raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 E simplu! Desfaci surubelele de la rezervor, alea 2 care sunt catre ghidon, ridici rezervoru, si cu o surubelnita in cruce desfaci capacu de la filtru..il scoti si te uiti..asta in cazul in care nu gasesti mecanic in timp util Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racataian Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Cred ca la modelul mai vechi FZS600 nu e la fel ca la FZ6 cu desfacutul filtrului de aer/benzina dar ar trebui sa nu fie o mare diferenta. Incearca sa le schimbi tu ca nu e greu si daca asta nu da roade...atunci cauta un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlbaCaZapada Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Servus, Are cineva cumva din intamplare de vanzare un releu de incarcare (pt FZ6 din 2004)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Buna,sunt nou pe forum,si mezin si in ale morociclismului,mi-am achizitionat un FZS 600,model 2000,si are cred ceva probleme... Toate bune, motocicleta porneste ok,suna bine,o las tot timpul inainte sa plec 5-7 min pornita, sa se incalzeasca,dar am observat o problema,prima data eram in treapta a cincea ,undeva pe la 8000 de ture,am tras un pic de gaz,a ajuns la 8500 ture si a inceput sa inece. Pe urma am verificat,problema o face in fiecare treapta doar ca ,in treapta a doua undeva pe la 10500,in a treia pe la 10000 si tot scade,in treapta a sasea nu trece mai mult de 8000,nu ca as fie eu maniac sa merg cu 13000 de ture dar,nu cred ca este ok ceva. Daca a mai patit cineva asa ceva,sau daca aveti cunostinta ,m-ar fi util un raspuns. Va multumesc anticipat. Asa am patit si eu cu a mea, se plafona si nu mai voia sa urce-n ture. Solutia a fost simpla: alt filtru de aer (e vreo 70 de lei) plus o curatare si sincronizare de carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9iuli Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Salut,ce functii se gasesc pe meniul secret la fz6 s1? (tii apasat pe ambele butoane din bord si pui contactul+tii inca apasate butoanele pana apare meniul) Mie mi-a aparut prina data "diag" dar am iesit pt ca nu stiu ce e pe acolo si nu vreau sa stric ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Smaeb sau Sam in weekend ??? am auzit ca la smaeb se plateste 20 lei intrarea....la sam este intrarea moca si cik iti da si o masa gratis+de baut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 .la sam este intrarea moca si cik iti da si o masa gratis+de baut Recunoaste ca tu te duci acolo pentru potol, nu pentru ce-i expus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Am ajuns la SMAEB doar pentru ca aveam nevoie de niste bujii si nu gaseam nicaieri 8 bucati pe stoc; am gasit bujii, am luat ceva de la Klim, in rest nimic sa imi atraga atentia. Locatia e slabuta, e un hangar mediu de aviatie, nu un centru expozitional. Accesul e greoi, aglomerat si haotic - sunt duzini de agenti de paza, dar practic nici un fel de semnalizare in afara de niste benzi de plastic legate de stalpi, nici macar un afis la intrare pe care sa scrie SMAEB. De pilda la Ducati nu era nimeni in zona de expunere, aveau doar cateva motociclete. La Yamaha aveau multe moto si ceva echipament (si 3 bujii din modelul cautat), dar le stiam deja pentru ca trec din cand in cand pe la magazinul de pe Pipera. La Honda erau iarasi ceva motociclete si doua tipe cu o prezenta discutabila (sumar imbracate, probabil au gresit locul: daca aveam chef de sex nu mergeam la un salon moto), la KTM aveau doar moto si nici un fel de piese, in rest destul de subtire treaba. Intr-un colt era chiar si un stand cu echipament de vanatoare, probabil au gresit si ei expozitia pentru ca am inteles ca a fost recent una mare de profil la piata Constitutiei (si pe care am ratat-o). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 am vazut si eu video celor de la pemotoare pe youtube,si mie unu mi se pare slabut fata de anul trecut,iar de sam cum a zis un coleg mai sus,e un rahat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuss1900 Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Salut si-a pus cineva pe naked parbriz? Cei care au, va rog sa puneti poze si preturi. MULTUMESC anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Pai ori vrei naked ori parbriz? Nu glumesc, toate motocicletele naked cu parbriz aftermarket erau niste combinatii dubioase, parbrizul nu ajuta prea mult (nu ca cel de pe varianta carenata) si aspectul era si el dubios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuss1900 Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Imi place cum arata naked si asta am vrut, Am vazut montat ceva cu bun gust care nu ii strica aspectul foarte mult. La drum intins este cam deranjant sa te lupti cu vantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuss1900 Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 80 de euro un puig de pe louis. Mersi, tu ai montat parbriz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.