Robert Rmh Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Audi am dat 500 lei pe topcase cu suport si prinderi,este Sh,l-am cumparat de la cineva care isi vindea mobra si isi vindea si din accesorii separat,si chestia misto e ca e si Original Yamaha,iar nou sare cu tot cu prindere si suport de 300 euro.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Din pacate are limita de 5 kg si e foarte usor de spart inchizatoarea, ca toata cutia e din plastic subtire care flambeaza. Merge prin oras daca o cari dupa tine (ca pe o valiza) cand te dai jos de pe motocicleta, dar nu sa lasi ceva peste noapte in ea. SI eu am tot modelul asta si l-am luat din magazin, dar daca vreau sa pun vreodata sidecase trebuie sa schimb suportul, nu merg impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 noaptea o iau sus in casa,nu car atat de multe incat sa nu ajunga,momentan e foarta buna si sunt multumit de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Audi am dat 500 lei pe topcase cu suport si prinderi,este Sh,l-am cumparat de la cineva care isi vindea mobra si isi vindea si din accesorii separat,si chestia misto e ca e si Original Yamaha,iar nou sare cu tot cu prindere si suport de 300 euro.... Pretul tau e bun, dar original e prohibitiv. De 300 eur bag benzina si car un rucsac in spate sau prins cu plasa pe locul din spate, si-asa merg doar eu pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Salut Si-a montat careva pe motoreta gear indicator? Se poate pune? Nu de alta dar de multe ori imi pun intrebarea in ce treapta de viteza sunt. La inceputurile mele intr-ale motoretismului numaram/tineam oarecum minte, socoteam cumva Acum imbatranesc si mai uit. Poate unora nu le pasa in ce viteza sunt, dar mie tare mi-ar placea sa stiu. Zilele trecute am facut primul drum cu noua mobra in afara orasului. Fiind familiarizat cu Fazerul S2 am avut o surpriza maxima calarind pt prima data un naked. Foarte placuta si controlabila pana undeva in jur de 120 km/h. Intre 120-150 km/h (maxim cat am mers ) cam neplacut, desi am parbriz. m-am luptat ceva cu vantul. E adevarat ca poate mi-am cam iesit din mana . In 2013 n-am mers deloc , In 2012 daca am facut 1500 km mare mirare. Per ansamblu sunt bucuros ca am luat o motoreta care-mi place si cu care vreau sa merg din ce in ce mai mult. De cauciucuri nu stiu ce sa zic. Poate voi stiti mai multe. Am niste Pirelli diablo DOT2010 noi. Le-a cumparat fostul proprietar dar sunt nefolosite. Mergand spre Ploiesti m-am oprit sa alimentez la Pucheni. Adica mers aprox 30km sa zic. Primul lucru dupa ce m-am oprit a fost sa scot manusa si sa verific temperatura cauciucului spate. Atat cat poti verifica. Surpriza totala. Cam reci. Am capatat o oarecare nesiguranta , parca nu-mi venea sa merg mai sportiv. In cele din urma mi-am zis ca mai bine merg in limitele mele si sa ma intorc intreg . Afara era o temp de aprox 22 grade senin cu soare. Cine cunoaste modelul asta de gume poate imi impartaseste si mie din experinta lui. Si sa nu intelegeti gresit. Mobra a mers ca pe sine. Poate problema a fost doar la mine. Regards, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Se poate pune indicator, am vazut pe un alt forum o discutie mai de mult. Mie imi e perfect inutil pentru ca in functie de mers schimb in sus sau in jos, in jos pana dau de limita si in sus la fel. Cauciucurile nu ai de ce sa te astepti sa se incalzeasca prea tare la 22 de grade afara, nu e totusi chiar atat de cald; cred ca e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 In timp ai sa te obisnuiesti cu motorul si nu mai ai nevoie de indicator. Si eu imi doream la inceput pentru ca am vazut la prietenul meu la un Fazer din 2008 dar a mea este din 200 model mai vechi si nu are. Daca mergi cu ea ai sa o simti, eu am invatat-o din turatii si la cum o simt stiu in ce treapta sunt , desi nu le numar niciodata. Cauciucurile trebuiesc incalzite bine cand "te dai bine pe curbe" asa la drum relax cu un touring nu ai neaparat nevoie sa verifici temperatura si sa tregi concluzia ca nu sunt ok... Din cate am vazut ca ai spus nu prea ai mers cu mobra...cand vei merge mai mult asemenea gunduri vor disparea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Din cate am vazut ca ai spus nu prea ai mers cu mobra...cand vei merge mai mult asemenea gunduri vor disparea..... Nu ma intelege gresit. Nu sunt incepator intr-ale motoretismului Vreau doar un feedback din partea celor care sunt incaltati cu astfel cu gume. Eu personal n-am mers pe asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 in afara de supercorsa sc sau sp2 cam aluneca pirelli. tr sa fie cit mai noi sa stea bine. nu stiu cum sta dragon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 (editat) pe cheia + pasager + topcase cu pireli diablo roso 2 s-a comportat excelent pe curbe Editat Mai 13, 2014 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) am atasat 2 poze cu ele. astept sa se incalzeasca vremea si mai vedem . poate isi vor face treaba cum trebuie. anul asta raman pe ele ca n-am bani sa le schimb. si inca ceva de unde imi iau un filtru de aer? si pe la ce bani se invarte? Editat Mai 14, 2014 de finu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) Eu am pus michelin pilot power 2ct si aplecat pe curbe tot fuge spatele in lateral (peste 8000rpm, dar a prins marcajul). Cred ca presiunea pe spate pt dat pe curbe trebuie sa fie sub cei 2.5 bari indicati si pe care eu ii aveam in guma spate. Suspensia spate nu ajuta nici ea prea mult pt mers sportiv (dar asa e facuta). Inainte am avut pirelli diablo. Michelin pare mai bun, dar sunt si dot mai nou. La mers touring eu nu mi-as face griji de temperatura in gume. Nu le incalzesc fortat decat daca vreau sa ii dau in viraje, daca merg lejer nu insist pe incalzirea lor deloc. filtru aer am luat de la mymoto anul trecut, 107 lei, fara sa fie ceva super-extra, dar nici nu am cautat alt pret in alta parte. L-am montat eu ca era simplu. Mare atentie sa nu scapi ceva in motor cand umbli la airbox (cutia filtrului). Rezervorul nu il scoti de tot, doar il ridici si ii pui o proptea, preferabil ceva lemn lat sa nu se miste stanga-dreapta (atentie sa nu sara sigurantele care clampeaza conductele). Editat Mai 14, 2014 de audi_A9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Primul lucru dupa ce m-am oprit a fost sa scot manusa si sa verific temperatura cauciucului spate. Atat cat poti verifica. Surpriza totala. Cam reci. ce presiune aveai in anvelope? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s3rafi Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Baieti, am si eu o intrebare, cand intra pe ,,rosu,, cum imi arata pe afisaj si cati km mai pot merge asa? Vreau sa-i fac consumul dar nici nu doresc sa raman in pana prostului pe undeva. Cred ca am ceva probleme cu pluta din rezervor pentru ca nu-mi arata bine pe afisaj, daca raman pe o singura linie din 5-6 cate are si ajung sa-i pun combustibil.....pana la plin intra 8-9 litri, e cam mare diferenta pana la 20. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Cel mai simplu mod de a-i face consumul: umpli rezervorul pana sus in buza, mergi 100 km, umpli la loc rezervorul pana-n buza si vezi cat ti-a consumat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Becul se poate aprinde cand stationezi si sa se stinga in mers din cauza inertiei care duce benzina maii in spate.... Cel mai bun mod de a face plinul este sa faci cu a zis Metal Heart mai sus....si nu trebuie neaparat 100 de km ca poate faci mai mul. Ca sa vezi consumul faci o ecuatie simpla.....Litrii X 100 Impartit la km 13litri x100/200km = 6,5 Bafta ce presiune aveai in anvelope? Intrebare : in cauciucurile moto se poate baga azot ?????? Este indicat ?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) Baieti, am si eu o intrebare, cand intra pe ,,rosu,, cum imi arata pe afisaj si cati km mai pot merge asa? Vreau sa-i fac consumul dar nici nu doresc sa raman in pana prostului pe undeva. Cred ca am ceva probleme cu pluta din rezervor pentru ca nu-mi arata bine pe afisaj, daca raman pe o singura linie din 5-6 cate are si ajung sa-i pun combustibil.....pana la plin intra 8-9 litri, e cam mare diferenta pana la 20. Cand intra pe rosu, trece automat indicatorul pe trip F, unde contorizeaza cati km ai facut de cand ai intrat pe "rosu". Odata cu trecerea automata pe TRIP F, pe indicatorul de benzina ultima linie orizontala clipeste. Daca plutitorul e defect, atunci nu iti ramane decat sa numeri km. In principiu, pui la zero km partial (trip1 sau trip 2 care vrei tu) si apoi vezi cand ajunge la 250km. Daca te incadrezi in 250km, sigur nu ramai pieton. Faci si consumul cand ajungi la pompa cu ocazia asta. Functie de stilul de mers, poti sa depasesti chiar 300km cu un plin, doar daca ai fost ponderat. Cel mai mult am mers pe trip F aproape 56km. Ultimul consum la mine: 14.45litri x 100 / 260km = 5,56 L/100km Cel mai simplu mod de a-i face consumul: umpli rezervorul pana sus in buza, mergi 100 km, umpli la loc rezervorul pana-n buza si vezi cat ti-a consumat. Nu poti sa-l umpli pana in buza, ca atunci cand o lasi pe cricul mic, o sa-ti iasa benzina pe tevile de preaplin si te trezesti cu ea pe adidasi/ghete. Raman cca 1-2cm sub gratarul ala metalic din rezervor, pentru expansiune vapori la caldura, etc. Altfel iti da benzina afara (la partea de jos sunt niste tevusti de cauciuc). Media e mai realista daca faci consumul pe o distanta cat mai mare (ideal de la plin la gol). La prima suta ai eroarea faptului ca poti sa bagi mai mult sau mai putin cu 0,5-1litru si iti strica media. Oricum, mobra asta ia intre 4,1 si 6,2 functie de stil. Becul se poate aprinde cand stationezi si sa se stinga in mers din cauza inertiei care duce benzina maii in spate.... Cel mai bun mod de a face plinul este sa faci cu a zis Metal Heart mai sus....si nu trebuie neaparat 100 de km ca poate faci mai mul. Ca sa vezi consumul faci o ecuatie simpla.....Litrii X 100 Impartit la km 13litri x100/200km = 6,5 Bafta Intrebare : in cauciucurile moto se poate baga azot ?????? Este indicat ?????? Nu am patit niciodata sa se aprinda becul din cauza inertiei, poate vorbesti de alte mobre mai vechi. Aici odata ce a intrat pe trip F, nu o mai scoate nimic inapoi. Nu am patit niciodata sa am variatii datorita plimbarii benzinei in rezervor (am facut 6000km cu mobra asta totusi). Nivelul poate fi aratat in minus cand sta pe o parte fata de cazul cand o tii verticala, cu o variatie de cel mult o linie pe indicatorul digital. De-aia e si bine sa nu faci plinul pana in buza. Azot in gume moto? M-a batut gandul, dar nu am incercat. Trebuie dezumflate complet inainte de a baga. Sa-l intrebam pe marc marquez (vad poza din semnatura)... Editat Mai 14, 2014 de audi_A9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Se poate baga azot, dar care e scopul? ici odata ce a intrat pe trip F, nu o mai scoate nimic inapoi. Ba da, daca opresti moto si o lasi pe cric s-ar putea cand pui contactul sa vezi ca nu mai e pe F. Mie mi se intampla des sa ajung acasa cu 1-2 km pe F si a doua zi sa fie doar pe ultima linie de indicator, iar dupa 1-2 km sa intre iar pe F. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Cand intra pe rosu, trece automat indicatorul pe trip F, unde contorizeaza cati km ai facut de cand ai intrat pe "rosu". Odata cu trecerea automata pe TRIP F, pe indicatorul de benzina ultima linie orizontala clipeste. Daca plutitorul e defect, atunci nu iti ramane decat sa numeri km. In principiu, pui la zero km partial (trip1 sau trip 2 care vrei tu) si apoi vezi cand ajunge la 250km. Daca te incadrezi in 250km, sigur nu ramai pieton. Faci si consumul cand ajungi la pompa cu ocazia asta. Nu am patit niciodata sa se aprinda becul din cauza inertiei, poate vorbesti de alte mobre mai vechi. Aici odata ce a intrat pe trip F, nu o mai scoate nimic inapoi. Nu am patit niciodata sa am variatii datorita plimbarii benzinei in rezervor (am facut 6000km cu mobra asta totusi). Nivelul poate fi aratat in minus cand sta pe o parte fata de cazul cand o tii verticala, cu o variatie de cel mult o linie pe indicatorul digital. De-aia e si bine sa nu faci plinul pana in buza. Poate ai alt indicator si din ce spui de F inseamna ca ai indicator electronic. Eu am indicator mecanic ( tip ceas ) si la mine se intampla asta......cand stau pe loc am becul aprins si cand plec se stinge. Sau daca am putina benzina in rezervor se aprinde becul si daca pun frana fata mai violent si ma las mult pe furca..... Pentru mine nu este un dezavantaj...m-am obisnuit cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 ce presiune aveai in anvelope? 33 psi fata cu 36 psi spate. exact cat e trecut pe bascula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Pe fata eu am 1,9 - 2,0 si pe spate 2,0 - 2,1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 filtru aer am luat de la mymoto anul trecut, 107 lei, fara sa fie ceva super-extra, dar nici nu am cautat alt pret in alta parte. L-am montat eu ca era simplu. Mare atentie sa nu scapi ceva in motor cand umbli la airbox (cutia filtrului). Rezervorul nu il scoti de tot, doar il ridici si ii pui o proptea, preferabil ceva lemn lat sa nu se miste stanga-dreapta (atentie sa nu sara sigurantele care clampeaza conductele). thx for info. stiu cum sa-l schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 33 psi fata cu 36 psi spate. exact cat e trecut pe bascula. prea mult pe spate! Pune 2.1-2.2 (30-32 psi)f ata si 1.9-2.0 (27-29 psi)spatele cand mergi singur - oras sau drumuri virajate. Cand mergi cu pasager sau drumuri drepte de tip autostrada, baga 2.2-2.3 pe spate. Cu presiune mare, carcasa lucreaza prea putin si guma nu se incalzeste. in plus, pata de contact e cam mica si aderenta e mai slaba. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 cine are nevoie de un releu incarcare SH719-AA pentru yamaha fz6 2004-2007 sa dea un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Pe fata eu am 1,9 - 2,0 si pe spate 2,0 - 2,1 nu-i cam putin? zic si eu pe de alta parte daca presiunea e mai mica guma se incalzeste mai repede, dar se si uzeaza mai repede. cel putin eu asa cred. prea mult pe spate! Pune 2.1-2.2 (30-32 psi)f ata si 1.9-2.0 (27-29 psi)spatele cand mergi singur - oras sau drumuri virajate. Cand mergi cu pasager sau drumuri drepte de tip autostrada, baga 2.2-2.3 pe spate. Cu presiune mare, carcasa lucreaza prea putin si guma nu se incalzeste. in plus, pata de contact e cam mica si aderenta e mai slaba. Bafta! nu merg cu pasager. si nici nu vreau o sa refac presiunea conform celor spuse de tine si revin cu feedback. cand s-or opri ploilea astea. ce-mi poti spune de DOT? sunt 2010 rulate cam 500 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.