Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Vizitator AdrianB1

Eu am dat o tura de transfagarasan dupa 300 de km imi mai arata 3linii.... cred ca sa dereglat plutitorul sau senzorul acela ce idica nivelul... ati avut vre-unul aceasta problema?

Indicatorul nu e liniar, adica 2 liniute din 6 nu inseamna o treime de rezervor. M-am uitat la el vreo 10 plinuri la rand, trece la 5 linii pe la 80 km, pe la 3 linii la 200 km, la 230-240 deja coboara la 2, pe la 300-320 intra pe rezerva. Asta inseamna ca unele liniute dispar la 80 km (prima), altele la 30-40 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am "zgaltait" mobra si de abea se mai aude ceva benzina 2-3litrii maxim.. in mod normal ar trebuii sa imi arate ca sunt pe rezerva dar inca arata 3 linii. Am mai patit odata sa se termine toata benzina si sa imi arate 4 linii... Intrebarea este se repara sau se schimba senzoru/plutitorul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

senzorul e de fapt o rezistenta variabila care are un brat iar la capatul lui e un plutitorl. In functie de cat de mult culiseaza bratul pe rezistenta variabila iti arata tie nivelul de combustibil. Bratul din diverse motive se poate indoi si efectul vizibil e ca ai un "offset" si deci 2 posibilitati:

1. iti arata rezervor inca plin chiar daca el e gol. iti arata rezervorul plin pt multa vreme

sau

2. iti arata rezervor gol chiar daca mai ai benzina. Nu iti arata rezervor plin niciodata

 

Reparatie: cel mai simplu e sa il schimbi dar costa sau poti sa il desfaci si sa te joci cu el(sa il calibrezi)- in functie de cata benzina pui in rezervor, indoi in sus sau in jos bratul plutitorului- problema e ca e o reparatie ochiometrica dar oricum nici nou, senzorul nu iti arata exact.

 

Ce se mai poate intampla

-rezistenta variabila sa se fi stricat, oxidat etc - caz inc are trebuie curatata sau inlocuita

- bratul sa se fi blocat pe o anumita pozitie- de la caz la caz vezi ce e de facut

 

Spor si mai spuneti si voi fratilor cand reparati ceva cum ati facut, ca sa nu ne lovim toti de aceleasi probleme !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa fie bratul acela de vina. Daca ii fac plinul urca dar coboara mai greu. Dupa ce am ramas fara benzina desi imi arata 4linii, am facut plinul si si-a revenit, acum dupa o luna vad ca face iar asa...rezistenta cred ca e inca buna... E posibil sa fie vorba si de un "gunoi" care impiedica actiunea completa a brutului plutitorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi o idee foarte buna,eu stiu ca motociclistii se strang la arc la ora 19:00,mai devreme nu prea am cum sa ajung ca scap mai tarziu de la munk,chiar as vrea sa schimb o vorba cu voi si pe unii sa ii revad chiar:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreme de rahat,m-am saturat de ea,nu prea am putut aproape deloc sa ma bucur de motocicleta sezonul asta cu exceptia la 2-3 iesiri,daca o tine numai asa in ploi sau daca ziua ai caldura si seara ploaie sau in decursul zilei si caldura si ploi torentiale pe cuvant de nu imi vine sa ma las,sta mai mult parcata motocicleta decat umblata :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Va plangeti ca niste muieri. Acum 2 saptamani am avut parte de o ploaie de la Praga spre Villach (prin Salzburg), 700 de kilometri intr-o zi cu moto pe ploaie continua, iar in munti erau doar cateva grade afara; a doua zi cand ne-am trezit si am vazut imprejurimile pe lumina am vazut ca era zapada pe marginea drumului. Apoi prin munti in Croatia ceva similar, 3 grade afara. A plouat prin manusile de ploaie, s-au udat cizmele de piele de au stat 2 zile la uscat pe instalatia de clapari, timp in care am umblat in adidasi si saci de gunoi lipiti cu banda tot prin munti si prin ploi (Turracherhohhe, de exemplu; http://en.wikipedia.org/wiki/Turracher_Höhe_Pass).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Respect AdrianB1!

 

Ce motociclist e ala care nu prinde o ploaie, nu simte o guma alunecand si nu ii tâtâie fundul cand abia s-a stropit pe jos si tot praful si uleiul de pe drum s-a transformat in patinoar? Si ce motociclist e ala daca nu a auzit in viata lui zgomotul stropilor pe casca sau nu si-a sters niciodata viziera cu degetul? Nu incurajez totusi mersul inconstient pe ploaie, dar merita incercat. Personal nu imi place mizeria de dupa, pe moto si echipament, dar asta e!

 

Iesiti fara sa tineti cont de vreme, ca doar nu intrati la apa...

 

Si mai e si balaria asta de urare cu asfalt uscat. Personal ma enerveaza si evit intentionat sa o folosesc. Parca e o urare pentru "pussies"!

 

Exista si motoristi doar "de duminica", adevarati reisări de bulevard.

Nu ma refer specific la cineva de aici de pe forum, zic in general de aia care forjeaza pe bulevard la 2 noaptea si nu pot sa ia o curba in viteza!

 

Tocmai urla unul pe bulivar... care nu stie sa faca downshift cu throttle blip.

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ooo, tu, Adrian, zeul motociclismului pe apa.

Una e sa te prinda ploaia cand mergi, alta e sa te uiti pe geam, sa vezi ca toarna cu galeata si sa zici: "plec, ce daca ploua!".
Eu nu consider asta o super smecherie.
Am fost pe drum forestier cu FZ6, o ora am urcat(de la Oasa pana la Poarta Raiului) pe o ploaie torentiala, mi-a iesit culoarea din geaca, pe tricou.

A fost o aventura, nu zic nu. Dar sa ma fi scos din casa pe ploaia aia sa-mi fi zis, hai, du-te cu motoreta pe acolo...no way!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are dreptate kriminal, adrian....nu mi se pare ca ai facut mare lucru...eu am lucrat pe fancourier pe scuter 2 ani de zile....nu am ratat nici o ploaie,nici o zapada,si iti zic eu ca e senzatie mare la -15 grade iarna pe doua roti la 30 la ora si uneori si pe zapada sau chiar pe gheata,tin minte si acum o ploaie torentiala care am prinso 2 zile la rand la 1 grad....habar nu ai cum,nu imi mai simteam mainile si picioarele,desumflam rotile care sa nu pierd aderanta si tineam picioarele jos pe langa scuter,imi inghetau mucii si genele,da stiu e diferenta de la scuter la motocicleta dar tot 2 roti e si unele lucruri sunt la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu am zis ca e vreo mare chestie, spuneam doar ca nu are rost sa se planga un motociclist de niste ploaie, ca nu e de zahar ca sa se dizolve (asta e vorba olandezilor). Eu aveam de ajuns in Austria asa ca m-am urcat pe motocicleta pe ploaie si am plecat, am mers 2 zile pe ploaie si asta a fost. Daca eram de zahar mergeam cu masina, nu cu motocicleta.


» Post actualizat in 19 Jun 2014 20:13

Din fericire cele 2 geci moto sunt GoreTex, macar jumatatea superioara e uscata; cand ies din Bucuresti m-am invatat sa ma bag direct in costum (Klim Latitude), chiar daca sunt 30 de grade si nici urma de nor; daca da o ploaie neprevazuta raman cat de cat uscat (cizmele nu sunt grozave si sunt si prea scurte, la ploaie intensa iau apa).

pe o ploaie torentiala, mi-a iesit culoarea din geaca, pe tricou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu am glumit, iti dai seama.
Doar panatalonii ii am GoreTex. N-am nici echipament de ploaie. Era si in toiul verii cand plecasem, nu ma asteptam la ploaie, plus ca era cald afara, nu ma deranjeaza o ploaie din aia de vara. Dar acolo era la munte, era destul de frig, eu nu fusesem in viata mea pe acolo, nici nu stiam unde trebuie sa ajung :)).
Ca sa revin, nu sunt nici eu de zahar, dar sa ma pui sa plec in Austria si sa stiu ca ma ploua de aici pana acolo, as face-o doar pentru un pariu sau din obligatie.

Nu gasesc nimic relaxant in a alege sa mergi asa. Imi place la nebunie sa merg cand e ud pe jos, dar sa nu ploua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce m-am intors acasa pe ploaia asta mare. Am costum de ploaie, manusi de ploaie, aparatori de ghete, viziera cu pinlock p, tot ce trebuie :). Cel mai nasol a fost cand trebuia sa stau la stop in apa care avea mai mult de 5 cm :)))) in rest fun ! Si fz-u e chill

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine mai e si vorba de faptul ca umblu mai mereu cu pasager...ma mai gandesc si la siguranta celui din spate...cam cat credeti ca costa o sha de s2?s-o potrivi la s1?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

posesorilor de fz6 sunteti multumiti de motoretele dvs? :)

numai ce am luat si eu A-ul si as vrea sa imi iau si eu unul, prima generatie, cea care incepe din 2004.

si as vrea sa mai aud pareri despre acest model, pt ca sincer nu stiu mare lucru, doar ce am mai citit prin review-uri de pe net, unde de altfel e foarte laudat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. E cineva interesat sa isi transforme FZ6S in FZ6N ? As dori sa trec de pe modelul N pe S. Dar fara sa mai fie nevoie de un schimb. Se da jos farul si se pune carena de pe S. Daca este cineva interesat astept un PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreun detinator de fz6 din partea de sud-vest a tarii care ar fii amabil sa imi arate si mie motocicleta, pentru a vedea daca mi-i se potriveste, si asa mai departe?

eu sunt din Caras-Severin dar ajung in toate orasele mari din partea asta a tarii.

nu as ramane dator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. E cineva interesat sa isi transforme FZ6S in FZ6N ? As dori sa trec de pe modelul N pe S. Dar fara sa mai fie nevoie de un schimb. Se da jos farul si se pune carena de pe S. Daca este cineva interesat astept un PM

strejti !

 

ce te-a apucat?

am mers in jur de 3 ani pe fazer S2 si mi-am luat anul asta una fix ca a ta.

nu regret nici o secunda.

din ce-am citit pe aici si pe alte site-uri conversia ar costa in jur de 300 eur. dar parca n-as da banii. imi place mult mai mult N. e doar o parere personala.

e drept ca S ofera mai multa protectie la vant cand rulezi cu viteza mare, dar cui ii pasa de asta?

 

daca o vinzi sa-mi dai mie tobele :)

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca zici ca 2005 n e peste s2 atunci nu te-ai dat pe s2. creca doar ai vrut s2. e diferenta f mare. am avut si 2001 am avut si 2005 n, am si s2. si la fzs 2000-2003 i mai buna ciclistica ca la fz6 2005. ca sa nu mai zic de vant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am spus nicaieri ca 2005N este peste S2. nu stiu de unde ai tras tu concluzia.

acel fazer nu era in proprietatea mea. l-am utilizat 3 ani cu acordul proprietarului.

eu mi--am permis doar acest N din generatia mai veche.

as fi vrut eu ceva dupa 2007 dar diferenta de bani era mare. motoreta ta chiar a fost printre preferatele mele.

 

overall sunt multumit de alegerea facuta.

 

take care !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...