Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 Nu stiu in ce oras mergi tu cu macar 6-7000 de ture, dar daca incerc sa ma bag printre coloane in Bucuresti cu 5000 de ture nu ma mai lasa nici o masina sa incap, la 2000 de ture imi fac ei loc sa trec fara sa cer. Iar seara cand vin spre casa mai ajung la 8000 prin cate un pasaj, dar la ce zgomot face daca as face figura asta prin cartier mi-as lua borcane cu muraturi in cap zilnic, iar daca ar face-o altul as contribui cu borcane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 Merg prin constanta si am tobe stock, zici ca e electrica. Noi nu avem probleme de trafic decat 3-4 luni pe an, cand ne umplem de o specie numita turisti (bucuresteni dar si multi altii), care atunci cand se vad liberi la mare parca au fost spalati pe creier (sau poate au insolatie). Constantenii sunt de obicei rai in trafic si fara disciplina pe tot timpul anului. In combinatie cu turistii e un amestec belea! Am experienta de bucuresti, am stat 6 ani intregi si inca ajung destul de des. Mi se pare mult mai civilizat decat la noi. Cand mai ajung in bucuresti o sa chem o platforma sa ma tranziteze, desi imi plac muraturile, dar pe farfurie... La 2000 de ture iti fac loc? Asta e ambuteiaj, ca de "mers" nu mai poate fi vorba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 Vineri am plecat de la birou la 5:30, am ajuns acasa pe la 6:30, doar 18 km cu motocicleta daca iti vine sa crezi. La un singur semafor nu m-am bagat printre coloane si am stat de 4 ori, in rest am navigat cu 10-15 km/h printre lungi siruri de masini. Cu bicicleta fac un pic mai putin, dar pierd inca un sfert de ora cu dușul la birou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 (editat) Adriene e cazul sa-ti schimbi traseul. Chiar daca ocolesti mai mult. Nu-i viata sa stai la cozi cu motorul asta. Pe mine cel putin ma omoara ambreajul. N-am chef sa fac brat de culturist de la ambreajul tare de FZ6. @racataian: 3 posibile probleme pentru incarcarea ta slaba. Cea mai evidenta e releul care nu mai merge. Cu ea as incepe. Prin inlocuire. Cu unul care sigur e bun. Nu SH ca alea pot avea tot felul de probleme, de genul sa incarce bine reci, dar dupa 2-3 minute, dupa ce se incalzesc un pic, sa se opreasca din incarcat. A doua ar fi bobina. Date fire jos, masurat ce iese d-acolo ca-n manual. Sansele sa fie el: mai mici. Al treilea si cel mai nenorocit scenariu e ca ai pe undeva, prin toata instalatia electrica, niste fire care's ciupite si dau curent pe cadru in loc de la baterie. Trebuie luata la puricat toata instalatia. @elparu: Bordurile de FZ6 si contactele sunt facute de japonezi, dupa standarde chineze cred. Cred ca unu din 3 proprietari are probleme cu bordul de vreun fel si unul din 5 are probleme cu contactul. Din cate am citit, daca nu mai merge ceva prin el, nu prea se repara, se inlocuieste. Mie de exemplu, dupa o ploaie mai serioasa, imi fileaza LED-ul de Neutru cand vibreaza mai tare motorul. N-are treaba cu nici un senzor, nu opreste motorul sau ceva, pur si simplu ori sta aprins rahatul ala de LED la intensitate mica, ori clipoce zici ca-i la discoteca. Sa ma cac in plasticele lor de rahat si-n izolarea facuta cu guma de mestecat. Editat Octombrie 5, 2014 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 iacata si surioara mai mare a fostei mele negrutze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 bre nea Florine, unde le gasesti bre? arata intr-un mare fel. S2 la fel, ai mai avut un FZ6N care de asemenea arata foarte bine. zi-ne si noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 asta era neagru spalacit acum o luna. plus inca vreo 2 culori pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 (editat) si eu as vrea sa optez pentru un fazer 1000 din primavara dar nu prea ma lasa inima sa las blonda mea,iar nush ce an sa aleg sa fazer 1000,ca am inteles ca unele au probleme la cadru,merg mult si cu pasagerul asta e unul din motive pentru care as lua fazer 1000 si puterea desigur ai 52 cp in plus si cuplul de asemenea,foarte frumos fzs1000 le sa ai grija de el,si eu sunt adeptul modificarilor propiei motociclete chiar daca la vanzare lumea zice domne a fost cazuta,dauna etc Editat Octombrie 8, 2014 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 nu am stat cu nici una modificata mai mult de 2 luni la vanzare. stock sint o gramada la vanzare. cui i place cumpara. asa leam vandut toate chiar daca mi-a parut rau dupa ele. dupa toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Cei 52 CP in plus nu o sa ii vezi cu pasager (ajuta de pe la 220 km/h in sus, pana acolo ajunge si chiar trece si FZ6), dar o sa se simta diferenta de cilindree. Nu esti primul care merge cu pasager si vrea sa treaca de la 600 la 1000 Singura chestie ciudata e ca eu am mers cu pasager si ca pasager (pe propria motocicleta) pe 500 cu 54CP si in oras era chiar suficient; cu pasager nu mergi sportiv decat daca ai tricoul cu "If you see this, the bitch felt", asa ca un 600 ar trebui totusi sa fie suficient, mai ales ca tu nu esti nici tocmai urias. Nu stiu cat difera consumul fata de un 1000cc, dar diferenta de manevrabilitate o sa o vezi sigur. si puterea desigur ai 52 cp in plus si cuplul de asemenea, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 (editat) to fall, fell, fallen - verb neregulat Deci corect era "...the bitch fell" [off the bike] scuze de offtopic Astept si eu cu nerabdare raspunsul despre consumul la 1000cc. Editat Octombrie 8, 2014 de audi_A9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 puterea aia 52 cp da ii simti si in depasiri sa stii foarte si te ajuta mult cuplul,inca sunt indecis Caut tobe sport pentru fz6 fazer 2005,astept oferte ,pot oferi si tobele stock la schimb+ diferenta,de preferat tobele devils sau cele remus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 (editat) Nenea, puterea unui motor decide viteza maxima, o ai la o turatie in care ajungi rar, nu la turatii uzuale gen 4-6000 rpm. De pilda FZ6 are 98 CP la 12.000 rpm, cat de des ajungi acolo si pentru cat timp? In schimb la 5000 rpm nu stiu daca are macar 40CP; la fel si un motor de 1000, la 5000 rpm abia daca are 50-55CP, faptul ca are 150CP la nșpe mii de ture e irelevant. Dar da, cilindreea ajuta, ca la 5000 rpm ai vreo 20-25CP in plus utilizabili, vezi graficele. Cel de 600 e de la FZ6R, curba de putere se opreste mai devreme decat la S2, dar pana la 7-8000 rpm e aceeasi asa ca e concludenta. Editat Octombrie 9, 2014 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Adriane, e asa importanta validarea alegerilor pentru tine? am zis intotdeauna ca fz6 e un motor extraordinar... dar fz1 e fratele mai mare, face totul mai bine, mai repede mai fin.. si ca sa-ti dai cu teoria peste degete nici macar nu consuma mult mai mult, poate chiar mai putin daca mergi in grup cu 600 cuminti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 (editat) Mare grija ca FZ6R in state este XJ6 la noi AICI e dyno cu FZ6 Editat Octombrie 9, 2014 de victor_wts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 (editat) @adrianB1 Ai luat in calcul varianta mai slaba a FZ6 (cea americana), cu 51Nm si 68cp fata de S2 cu 64nm si 98cp. E chiar mai slaba decat S1 care are 77cp. Nu au cum sa fie la fel pana la o turatie anume. Daca as trece la litraj mai mare, as alege cuplul mai jos in turatii, cateodata nu am chef sa-i dau blana sa simt ca trage, mai ales pe oras. Editat Octombrie 9, 2014 de audi_A9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 a mea e varianta de 98 cai ,are putere garla,dar parca dupa o anumita perioada vrei ceva mai mult o am de aproape 3 ani,din ce stiu eu fazerul are 59 nm daca nu ma insel nu 64...adrian are dreptate oricum noi folosim cel mult 30%-40% din puterea unei motociclete » Post actualizat in 10 Oct 2014 09:28De unde pot cumpara blugi moto buni?sa fie si mai de toamna asa si cu protectii,astept recomandarile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 din ce am vz eu din scurt din 1 se vede ca are mai mult zvac ca si surioara de 600. inca nu am scoso la drum ca nu are asigurare dar revin cu impresii. pozitia cam ca pe s2 dar centru de greutate mai jos , ciclistica cam ca si modelele de 600 an 98 -2004 care e mai ok ca si fz6 2004-2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Normal ca are mai mult zvac, ca nu degeaba are 400cc in plus Stiu ca e modelul din SUA, ideea e ca motorul e aproximativ acelasi cu alta mapare in ECU; la S2 puterea creste pana la 12.000 rpm, pe cand la FZ6R e plafonat si in putere si in turatie. Daca va uitati la graficul cu motociclete de 600 toate au cam aceleasi curbe pana in 7-8.000 rpm, sunt limitele tehnologice date de capacitatea motorului, nu ai cum sa obtii mai multa putere fara turbo, poti doar sa urci in ture si S2 fix asta face. Problema la motorul de pe S2 si la orice motor de 600 cc e puterea scazuta in turatii mici si medii, gen 30 CP la 5000 rpm Degeaba ajunge la aproape 100CP la turatii pe care nu le folosesti, asta am spus si mai sus - ce faci, mergi in oras cu 10-12.000 rpm? Da, as fi incantat de o motocicleta cu 50-55 CP la 5.000 rpm precum FZ1, dar ca sa obtii acea putere trebuie sa arzi mai multa benzina, randamentul e comparabil si asta inseamna consum mai mare. Cum poate sa consume un FZ1 mai putin decat un FZ6 la aceeasi viteza? Motocicleta e un pic mai mare, aerodinamica un pic mai proasta, deci are nevoie sa arda mai multa benzina ca sa mentina aceeasi viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 (editat) nu are cum sa consume mai putin decat la viteze mai mari 1000le,fazerul e facut sa traga mai tare in ture mici decat un supersport de 600,asa sunt facute majoritatea nakedurilor,mai ales a mea dupa ce iam facut o revizie mai complexa printre care am schimbat si pinionul de atac care avea un dinte in plus rezultatul a fost o motocicleta care trage putin mai tare din ture joase,daca nu ai grija poti sa faci si un wheelie » Post actualizat in 11 Oct 2014 15:59Pam pam,dupa o mica spalare si degresare Editat Octombrie 11, 2014 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Cu ce degresezi jantele? La mine dupa ce spal lantul si il ung se mai stropeste janta spate, nu m-am chinuit prea tare sa o curat dar de fiecare data cand am incercat nu a ajuns vreodata argintie cum era noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 aveam o solutie de la lidl speciala pt jante,am dat pe ele ,am lasat sa se inmoaie si apoi am dat cu jetu pe ele,nu acord asa multa atentie in a curata jantele mai ales pe cea dupa spate pemtru ca sare de la lant,dar mai intai curat lantul,o bag pe cricul central,o bag in a 1a ca sa mearga singura si sa se curete calumea si apoi mai dau si pe jante cu solutie ca sa le curat,iar la ungere invart eu usor roata cand dau cu sprayul de ungere si imping cu picioru sa invart roata ca sa intre bine solutia in lant,o las cateva minute dupa si nu mai sare pe janta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 @sonny http://www.scorpio-az.ro/?produs,497 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 http://www.scorpio-az.ro/?produs,171 astia imi plac mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 sonny , unde ai retapitat saua? si cat te-a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.