Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator AdrianB1

Releul de incarcare e sub sea, cu un radiator pe el. Al meu a fost schimbat in garantie si pus la loc, ca au descoperit ca era in regula.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok ,merci de info! Am gasit in manualul de reparatii ca la 5000rpm, cu faza scurta pornita, incaracarea trebuie sa fie 14V. La mine e 13.3V cu faza scurta, deci clar nu-mi incarca bine. Sunt totusi surprins ca conform manualului, la relanti incarcarea nu e suficienta si doar la 5000rpm se incarca bine bateria. Motorul asta asta e street deci ar trebui sa fie conceput pt drumuri scurte prin oras la o turatie mai joasa. La masini e 14V chiar la relanti si cu toti consumatorii porniti.

 

 

BTW, magnetoul unde?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la fazerul meu de 600, nu mai merge butonul de reset de pe bord. l-am tot scos, repus, incercat cu altceva sa apas, nimic. spre sa gresesc dar am impresia ca dupa o ploaie.

 

a mai avut cineva problema asta?

Editat de elparu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Ok ,merci de info! Am gasit in manualul de reparatii ca la 5000rpm, cu faza scurta pornita, incaracarea trebuie sa fie 14V. La mine e 13.3V cu faza scurta, deci clar nu-mi incarca bine. Sunt totusi surprins ca conform manualului, la relanti incarcarea nu e suficienta si doar la 5000rpm se incarca bine bateria. Motorul asta asta e street deci ar trebui sa fie conceput pt drumuri scurte prin oras la o turatie mai joasa. La masini e 14V chiar la relanti si cu toti consumatorii porniti.

 

 

BTW, magnetoul unde?

Nu are magnetou, ci alternator si e sub capacul din stanga de la motor. Firul de la stator se vede iesind pe-acolo si se duce la releu.

 

Da, stiu ca la relanti nu incarca bateria, ca am avut probleme cand am pus faza scurta pe ambele faruri, am mers prin oras si am ramas fara baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu e motor de street (de oras). Trebuia sa fie cuplul maxim mai jos in ture. Asta e motor de dat blana! E buna pentru incepatori daca scapa accidental mana in gaz. Nu o ia razna de jos si se pot descurca lejer pana in 8000 cand incepe sa-si arate coltii mai bine.

 

Daca reusiti sa mergeti sub 5000 de ture in oras va felicit, dar parca nici nu are vlaga, iar sub 4000 ma ia somnul. Ii trebuie macar 6-7000. Uneori nu schimb a treia si ii dau doar cu a 2-a pana la rosu (daca permite si traficul, nu fac eroisme inutile).

 

Buna informatia ca sub 5000 nu incarca, nu am stiut. Se pare ca nu am probleme cu incarcatul bateriei. :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu stiu in ce oras mergi tu cu macar 6-7000 de ture, dar daca incerc sa ma bag printre coloane in Bucuresti cu 5000 de ture nu ma mai lasa nici o masina sa incap, la 2000 de ture imi fac ei loc sa trec fara sa cer.

 

Iar seara cand vin spre casa mai ajung la 8000 prin cate un pasaj, dar la ce zgomot face daca as face figura asta prin cartier mi-as lua borcane cu muraturi in cap zilnic, iar daca ar face-o altul as contribui cu borcane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg prin constanta si am tobe stock, zici ca e electrica.

 

Noi nu avem probleme de trafic decat 3-4 luni pe an, cand ne umplem de o specie numita turisti (bucuresteni dar si multi altii), care atunci cand se vad liberi la mare parca au fost spalati pe creier (sau poate au insolatie). Constantenii sunt de obicei rai in trafic si fara disciplina pe tot timpul anului. In combinatie cu turistii e un amestec belea!

 

Am experienta de bucuresti, am stat 6 ani intregi si inca ajung destul de des. Mi se pare mult mai civilizat decat la noi. Cand mai ajung in bucuresti o sa chem o platforma sa ma tranziteze, desi imi plac muraturile, dar pe farfurie... :)

 

La 2000 de ture iti fac loc? Asta e ambuteiaj, ca de "mers" nu mai poate fi vorba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Vineri am plecat de la birou la 5:30, am ajuns acasa pe la 6:30, doar 18 km cu motocicleta daca iti vine sa crezi. La un singur semafor nu m-am bagat printre coloane si am stat de 4 ori, in rest am navigat cu 10-15 km/h printre lungi siruri de masini. Cu bicicleta fac un pic mai putin, dar pierd inca un sfert de ora cu dușul la birou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adriene e cazul sa-ti schimbi traseul. Chiar daca ocolesti mai mult. Nu-i viata sa stai la cozi cu motorul asta. Pe mine cel putin ma omoara ambreajul. N-am chef sa fac brat de culturist de la ambreajul tare de FZ6.

 

@racataian: 3 posibile probleme pentru incarcarea ta slaba. Cea mai evidenta e releul care nu mai merge. Cu ea as incepe. Prin inlocuire. Cu unul care sigur e bun. Nu SH ca alea pot avea tot felul de probleme, de genul sa incarce bine reci, dar dupa 2-3 minute, dupa ce se incalzesc un pic, sa se opreasca din incarcat. A doua ar fi bobina. Date fire jos, masurat ce iese d-acolo ca-n manual. Sansele sa fie el: mai mici. Al treilea si cel mai nenorocit scenariu e ca ai pe undeva, prin toata instalatia electrica, niste fire care's ciupite si dau curent pe cadru in loc de la baterie. Trebuie luata la puricat toata instalatia.

 

@elparu: Bordurile de FZ6 si contactele sunt facute de japonezi, dupa standarde chineze cred. Cred ca unu din 3 proprietari are probleme cu bordul de vreun fel si unul din 5 are probleme cu contactul. Din cate am citit, daca nu mai merge ceva prin el, nu prea se repara, se inlocuieste. Mie de exemplu, dupa o ploaie mai serioasa, imi fileaza LED-ul de Neutru cand vibreaza mai tare motorul. N-are treaba cu nici un senzor, nu opreste motorul sau ceva, pur si simplu ori sta aprins rahatul ala de LED la intensitate mica, ori clipoce zici ca-i la discoteca. Sa ma cac in plasticele lor de rahat si-n izolarea facuta cu guma de mestecat.

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu as vrea sa optez pentru un fazer 1000 din primavara dar nu prea ma lasa inima sa las blonda mea,iar nush ce an sa aleg sa fazer 1000,ca am inteles ca unele au probleme la cadru,merg mult si cu pasagerul asta e unul din motive pentru care as lua fazer 1000 si puterea desigur ai 52 cp in plus si cuplul de asemenea,foarte frumos fzs1000 le sa ai grija de el,si eu sunt adeptul modificarilor propiei motociclete chiar daca la vanzare lumea zice domne a fost cazuta,dauna etc

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Cei 52 CP in plus nu o sa ii vezi cu pasager (ajuta de pe la 220 km/h in sus, pana acolo ajunge si chiar trece si FZ6), dar o sa se simta diferenta de cilindree. Nu esti primul care merge cu pasager si vrea sa treaca de la 600 la 1000 :)

 

Singura chestie ciudata e ca eu am mers cu pasager si ca pasager (pe propria motocicleta) pe 500 cu 54CP si in oras era chiar suficient; cu pasager nu mergi sportiv decat daca ai tricoul cu "If you see this, the bitch felt", asa ca un 600 ar trebui totusi sa fie suficient, mai ales ca tu nu esti nici tocmai urias. Nu stiu cat difera consumul fata de un 1000cc, dar diferenta de manevrabilitate o sa o vezi sigur.

si puterea desigur ai 52 cp in plus si cuplul de asemenea,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

to fall, fell, fallen - verb neregulat

Deci corect era "...the bitch fell" [off the bike]

 

scuze de offtopic ;)

 

Astept si eu cu nerabdare raspunsul despre consumul la 1000cc.

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puterea aia 52 cp da ii simti si in depasiri sa stii foarte si te ajuta mult cuplul,inca sunt indecis

Caut tobe sport pentru fz6 fazer 2005,astept oferte ,pot oferi si tobele stock la schimb+ diferenta,de preferat tobele devils sau cele remus :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nenea, puterea unui motor decide viteza maxima, o ai la o turatie in care ajungi rar, nu la turatii uzuale gen 4-6000 rpm. De pilda FZ6 are 98 CP la 12.000 rpm, cat de des ajungi acolo si pentru cat timp? In schimb la 5000 rpm nu stiu daca are macar 40CP; la fel si un motor de 1000, la 5000 rpm abia daca are 50-55CP, faptul ca are 150CP la nșpe mii de ture e irelevant.

 

Dar da, cilindreea ajuta, ca la 5000 rpm ai vreo 20-25CP in plus utilizabili, vezi graficele. Cel de 600 e de la FZ6R, curba de putere se opreste mai devreme decat la S2, dar pana la 7-8000 rpm e aceeasi asa ca e concludenta.

post-7203-0-75023300-1412884129_thumb.jpgpost-7203-0-07782400-1412884141_thumb.jpg

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adriane, e asa importanta validarea alegerilor pentru tine? am zis intotdeauna ca fz6 e un motor extraordinar... dar fz1 e fratele mai mare, face totul mai bine, mai repede mai fin.. si ca sa-ti dai cu teoria peste degete nici macar nu consuma mult mai mult, poate chiar mai putin daca mergi in grup cu 600 cuminti....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adrianB1 Ai luat in calcul varianta mai slaba a FZ6 (cea americana), cu 51Nm si 68cp fata de S2 cu 64nm si 98cp. E chiar mai slaba decat S1 care are 77cp. Nu au cum sa fie la fel pana la o turatie anume. Daca as trece la litraj mai mare, as alege cuplul mai jos in turatii, cateodata nu am chef sa-i dau blana sa simt ca trage, mai ales pe oras.

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea e varianta de 98 cai :),are putere garla,dar parca dupa o anumita perioada vrei ceva mai mult :) o am de aproape 3 ani,din ce stiu eu fazerul are 59 nm daca nu ma insel nu 64...adrian are dreptate oricum noi folosim cel mult 30%-40% din puterea unei motociclete


» Post actualizat in 10 Oct 2014 09:28
De unde pot cumpara blugi moto buni?sa fie si mai de toamna asa si cu protectii,astept recomandarile voastre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am vz eu din scurt din 1 se vede ca are mai mult zvac ca si surioara de 600. inca nu am scoso la drum ca nu are asigurare dar revin cu impresii. pozitia cam ca pe s2 dar centru de greutate mai jos , ciclistica cam ca si modelele de 600 an 98 -2004 care e mai ok ca si fz6 2004-2006

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...