Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Normal ca are mai mult zvac, ca nu degeaba are 400cc in plus Stiu ca e modelul din SUA, ideea e ca motorul e aproximativ acelasi cu alta mapare in ECU; la S2 puterea creste pana la 12.000 rpm, pe cand la FZ6R e plafonat si in putere si in turatie. Daca va uitati la graficul cu motociclete de 600 toate au cam aceleasi curbe pana in 7-8.000 rpm, sunt limitele tehnologice date de capacitatea motorului, nu ai cum sa obtii mai multa putere fara turbo, poti doar sa urci in ture si S2 fix asta face. Problema la motorul de pe S2 si la orice motor de 600 cc e puterea scazuta in turatii mici si medii, gen 30 CP la 5000 rpm Degeaba ajunge la aproape 100CP la turatii pe care nu le folosesti, asta am spus si mai sus - ce faci, mergi in oras cu 10-12.000 rpm? Da, as fi incantat de o motocicleta cu 50-55 CP la 5.000 rpm precum FZ1, dar ca sa obtii acea putere trebuie sa arzi mai multa benzina, randamentul e comparabil si asta inseamna consum mai mare. Cum poate sa consume un FZ1 mai putin decat un FZ6 la aceeasi viteza? Motocicleta e un pic mai mare, aerodinamica un pic mai proasta, deci are nevoie sa arda mai multa benzina ca sa mentina aceeasi viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 (editat) nu are cum sa consume mai putin decat la viteze mai mari 1000le,fazerul e facut sa traga mai tare in ture mici decat un supersport de 600,asa sunt facute majoritatea nakedurilor,mai ales a mea dupa ce iam facut o revizie mai complexa printre care am schimbat si pinionul de atac care avea un dinte in plus rezultatul a fost o motocicleta care trage putin mai tare din ture joase,daca nu ai grija poti sa faci si un wheelie » Post actualizat in 11 Oct 2014 15:59Pam pam,dupa o mica spalare si degresare Editat Octombrie 11, 2014 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Cu ce degresezi jantele? La mine dupa ce spal lantul si il ung se mai stropeste janta spate, nu m-am chinuit prea tare sa o curat dar de fiecare data cand am incercat nu a ajuns vreodata argintie cum era noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 aveam o solutie de la lidl speciala pt jante,am dat pe ele ,am lasat sa se inmoaie si apoi am dat cu jetu pe ele,nu acord asa multa atentie in a curata jantele mai ales pe cea dupa spate pemtru ca sare de la lant,dar mai intai curat lantul,o bag pe cricul central,o bag in a 1a ca sa mearga singura si sa se curete calumea si apoi mai dau si pe jante cu solutie ca sa le curat,iar la ungere invart eu usor roata cand dau cu sprayul de ungere si imping cu picioru sa invart roata ca sa intre bine solutia in lant,o las cateva minute dupa si nu mai sare pe janta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 @sonny http://www.scorpio-az.ro/?produs,497 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 http://www.scorpio-az.ro/?produs,171 astia imi plac mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 sonny , unde ai retapitat saua? si cat te-a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 200 lei,la un tip darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Acu cat timp? Parca citisem undeva ca nu ar mai face. Neaparat trebuie s-o modific in iarna asta. Ori la moto dan in timisoara ori nu stiu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Feriti-va de darian. Serviciile lui lasa de dorit si seriozitatea e lipsa. Moto_dan face treaba buna si e parolist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 ce anti reclama.....prietene calitatea lui e foarte buna si omul a fost parolist,e foarte de treaba,nu inteleg ce ai cu el,finule lucrarea a fost facuta asta vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Am atasat si eu niste PDF-uri a manualului de utilizare pentru FZ6 Fazer ABS Fazer simplu si S2 ,toate sunt in limba italiana sper sa va fie de folos. P.S As vrea sa mai incarc un PDF cu manualul de intretinere dar imi zice ca fierul e prea mare (18Mb) U4P5H0.PDF U4S8H2.PDF U5VXH3.PDF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 ce anti reclama.....prietene calitatea lui e foarte buna si omul a fost parolist,e foarte de treaba,nu inteleg ce ai cu el,finule lucrarea a fost facuta asta vara aha poate ne vedem intr-o zi. as vrea sa vad pe viu cum arata. inainte sa iau o decizie. thx man ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 nici o problema finu,ne auzim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) Salutare,azi am scos un pic mobra afara pe niste drumuri pe langa casa.Am vrut sa vad daca mai pot merge fara sa tin mainile pe coarne.Mai demult cand aveam XTX-ul mergeam fara probleme in linie dreapta si sa iau viraje usoare.Azi am constatat la noua achizie ca dupa ce ridic mainile de pe coarne da sa se duca in dreapta si tot trebuie sa ma inclin usor inspre stanga ca sa o tin dreapta.Aveti idee cam care ar fi cauza?Sa aiba o problema ascunsa?Sau din cauza contragreutatii de pe manere? Multumesc Editat Octombrie 14, 2014 de XCATale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 sau depinde de drum .. inclinatia de 5 grade a drumului (care poate varia) de la centru inspre exterior.. cine stie. Sunt muulte cauze.. ia`le pe rand, si elimina'le pe toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Sony desfa saua sa vezi ce-i in ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Salutare,azi am scos un pic mobra afara pe niste drumuri pe langa casa.Am vrut sa vad daca mai pot merge fara sa tin mainile pe coarne.Mai demult cand aveam XTX-ul mergeam fara probleme in linie dreapta si sa iau viraje usoare.Azi am constatat la noua achizie ca dupa ce ridic mainile de pe coarne da sa se duca in dreapta si tot trebuie sa ma inclin usor inspre stanga ca sa o tin dreapta.Aveti idee cam care ar fi cauza?Sa aiba o problema ascunsa?Sau din cauza contragreutatii de pe manere? Multumesc Cand am cumparat Fazerul meu, la fel se comporta: tragea dreapta daca luam mainile de pe ghidon. Am verificat furca fata si totul era ok. M-am gandit ca o fi fost lovita si asta e, am luat teapa. Cand a trebuit sa mai intind lantul, am constata ca roata spate a fost fixata stramb. Adica intr-o parte erau 4 gradatii (de exemplu), iar in cealalta erau 6 gradatii. Am intins lantul si am fixat reperele la roata din spate la un numar egal de gradatii in fiecare parte si s-a rezolvat problema. Asa ca verifica gradatiile la roata din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 si a mea trage usor spre dreapta , dar doar la viteza mica. nederanjant atata timp cat nu-mi vobleaza ghidonul. in schimb la fazerul S2 este aproape imposibil sa mergi fara maini. servisata complet furca mai putin janta fata. posibil sa fie descentrata, nu stiu ce sa zic. am pus o poza cu ele la somn. » Post actualizat in 15 Oct 2014 08:08si inca una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Sony desfa saua sa vezi ce-i in ea. nu am nevoie sa o desfac pentru ca ma simt foarte bine pe ea la drum lung si oriunde merg cu motocicleta,nu am ce sa reprosez pentru ca sunt multumit de ceea ce mi-a facut » Post actualizat in 15 Oct 2014 17:00 si a mea trage usor spre dreapta , dar doar la viteza mica. nederanjant atata timp cat nu-mi vobleaza ghidonul. in schimb la fazerul S2 este aproape imposibil sa mergi fara maini. servisata complet furca mai putin janta fata. posibil sa fie descentrata, nu stiu ce sa zic. am pus o poza cu ele la somn. » Post actualizat in 15 Oct 2014 08:08 si inca una ai doua fazere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Nu,are un FZ N si un FZ Fazer S2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 (editat) Bre, doar N-ul imi apartine. S2-ul este al unui prieten care mi-a permis sa-l folosesc ani buni. Acum fetele dorm impreuna pana la primavara » Post actualizat in 15 Oct 2014 19:14 Iar mie imi curg balele in fiecare zi cand ma uit la ele Editat Octombrie 15, 2014 de finu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Daca tie iti curg balele si le ai pe andoua un garaj ce sa mai zic de noi care avem doar pozele... » Post actualizat in 17 Oct 2014 18:03Seara,am scos in seara asta mobra afara,am pornit-o si am lasat-o un pic sa mearga motoru la un moment dat s-a oprit.Am pornit-o iar si imediat s=a oprit.Iar am pornit-o si am accelerat-o cat stateat acelerata era bine cum lasam aceleratia se oprea.Pe urma a fost o periada de 20 30 de minute in care mi-a stat la relanti si iar s=a oprit.Aveti idee cam ce ar fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Verifica relantiul sa nu fie prea mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 Facut...multumesc victor_wts am sucit o singura data surubu si nu s-a mai oprit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.