Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

care ar fi diferentele intre astea 2 de la pirelli ?

conform site-ului lor astea 4 modele ar fi potrivite pt FZ6

nu ma pricep la alegerea gumelor. poate ne lamureste careva.

eu am mers pana acum doar pe conti road attack ( FZR600 ) si pe gumele originale cu care vine incaltata mobra din fabrica . niste bridgestone.

pe a mea am pirelli diablo care mi se par destul de ok.

 

post-38187-0-16498800-1427999119_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Eu am schimbat anul trecut cauciucurile de fabrica (Dunlop) la 10.000km, erau cam patrate, si am pus Michelin Pilot Road 4 cu care am facut 8.000km pana acum si sunt in stare foarte buna, cred ca mai tin inca cel putin atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cica metzeler face cele mai bune cauciucuri de moto,eu asa am auzit,pirelii angel sunt sport touring,angel are grip mai putin dar au durata de viata mai lunga,se incalzesc mai greu,sunt mai bune pe ploaie si desigur daca faci multi km mai economice ca nu le schimbi atat de des,diablo roso se incalzesc mult mai repede fiind gume de strada,grip mai bun,are cate un pic din fiecare,se tocesc mai repede decat cele touring evident

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o curiozitate,de multe ori cand vreau sa o scot pe N (pe liber) imi tot sare pedala de cateva ori din a 2a in 1a cand o dau in sus iar imi sare in a 2a si si dupa aia reusesc sa o pun pe N.In concluzie vreau sa zic ca pedala de viteze e foarte sensibila si imi intra foarte repede dintr-o treapta in alta trecand de N.

Vreau sa va intreb e normala chestia asta sau am eu piciorul mai greu si trec de N?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Vreau sa va intreb e normala chestia asta sau am eu piciorul mai greu si trec de N?

Cizme prea mari?

 

Am mai patit si eu asta de-a lungul vremii pe toate motocicletele pe care le-am avut, dar pana acum a fost eroare de pilotaj, nu defectiune a cutiei - nu eram suficient de atent si treceam eu prin neutru ca tancul prin curte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cizme nu am :) dar cam trec ca tancu prin Neutru,cate-o data imi iese bine din prima dar de cele mai multe ori trec de N.Poate o sa aiba rabdare cu mine si sa ma ierte pana o sa ma obisnuiesc :10: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

angelu e unu din cele mai bune cauciucuri de strada. pune_ti si o sa vz ce zic. oricare diablo aluneca pe frinare sau retrogradare agresiva. pina la angel.

angel nu e facut pentru strada,ci pentru touring,uitate si la ei pe site,eu unu sunt foarte multumit de ele :),iar de incalzit stiu ca se incalzesc mai greu angelu,am avut ocazia sa testez asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu ceva ani mergand pe S2 Fazer. Daca faceam toata autostrada ( Pitesti - Bucuresti ) dintr-o bucata, nu reuseam sa scot pe nul atunci cand ma opream la primul semafor intalnit.

Schimbam dintr-a 6 a cam 2-3 trepte in jos cred , mai multe nu. Cert e ca nu reuseam s-o scot pe N. La semafor stateam cu ambreiajul tras. Indiferent ce faceam nu reuseam deloc sa trec in alta treapta. Fie ea superioara sau inferioara.

Cand se punea semaforul verde plecam cu ambreiajul patinat in viteza care eram. Dracu stie care era.

Chestia asta am patit-o de fo 2 ori.

Asta e cam singura patanie cu cutia de viteze, In rest n-am ce sa-i reprosez.

La naked-ul care-l am acum n-am sesizat ceva in neregula la cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici mecanicul nu a stiut ce sa-mi spuna. Poate din cauza caldurii fiind in jur de 40 grade afara, posibil peste 55 la nivelul asfaltului. La care adunam caldura degajata de motor, sub 130km/h nu am mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nitrodiluant sau acetona mai buna si freci cu un betigas de curatat cu vata in cap (bune si alea de urechi). Daca simti ca e prea tare, amesteci nitrodiluantul cu un pic de apa. La final, dai cu o perie cu niste detergent sa cureti bine zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut nu stiu unde sa caut partile din modelul nostru de motocicleta (de ex: un surub care lipseste, o clema, chesti marunte) stiam ca exista cva de genu cu OEM PARTS dar nu gasesc.daca stie careva mi-ar fi de mare ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o curiozitate,de multe ori cand vreau sa o scot pe N (pe liber) imi tot sare pedala de cateva ori din a 2a in 1a cand o dau in sus iar imi sare in a 2a si si dupa aia reusesc sa o pun pe N.In concluzie vreau sa zic ca pedala de viteze e foarte sensibila si imi intra foarte repede dintr-o treapta in alta trecand de N.

Vreau sa va intreb e normala chestia asta sau am eu piciorul mai greu si trec de N?

Ce ulei de motor folosesti?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...