Vizitator AdrianB1 Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Deja saptamana asta am mers la birou doar cu motocicleta, am tras masina pe dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Nu vreau xenon,am avut,nu imi trebuie inca un motiv de luat talonul,si nici nu am loc sa il pun de clanxon,deci de unde iau lupele? uite aici tot ce trebuie sa stii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Deja saptamana asta am mers la birou doar cu motocicleta, am tras masina pe dreapta. eu nu folosesc mobra in oras decat cu mici exceptii si foarte rar,desi stau la 4 statii de ratb de locul de munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 (editat) Vinde careva parbrize double-bubble pentru FZ6S? Si o chestie interesanta pe care am descoperit-o la jucaria mea. Uneori, in mers, la accelerari mai bruste, mi se aprindea martorul de neutru. Nu statea aprins constant, clipea (flickers e termenul in engleza). Cateodata imi ramanea semnalizarea stanga blocata (ramanea aprinsa si nu mai clipea). Chestia asta coincidea cu flickering-ul martorului de neutru. Motorul nu se oprea odata cu aprinderea martorului, nu balbaia, deci era clar o problema electrica. Am demontat de cateva ori nuca cu contactele de pe ghidon, curatat sprayat, verificat tensiuni si totul parea OK. Am verificat si senzorul de neutru de pe cric, nu ala era problema. Motorul mergea OK, doar ca daca ii dadeam forja mai tare, clipocea neutrul in bord. Chestie destul de enervanta, mai ales pe autostrada. Raspunsul la comportamentul asta e un pic cam ciudat. Aparent aveam un bec de iluminare a numarului care se arsese. Dupa inlocuirea lui, comportamentul asta bizar a disparut. Unde dai si unde crapa... Editat Martie 30, 2015 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex1002ro Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 (editat) Salut, daca te ajuta asta... FZ6, totusi, 2008... Editat Martie 31, 2015 de alex1002ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Salut, daca te ajuta asta... FZ6, totusi, 2008... merci, e elucidata problema farul pt anglia are inclinatie la soclu fata de cel pt restul europei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
renucs Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 (editat) Salutare, recomandati-mi de unde pot sa cumpar anvelope la un raport calitate/pret cat mai avantajos daca se poate si un service sa le monteze si pt service furca. Ce model si marca de guma recomandati? Fazerul meu este din 2006. Editat Aprilie 2, 2015 de renucs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 (editat) In ce oras? Daca e in Bucuresti, Cesar la GRG te poate ajuta mai mult ca sigur. Recomandarea de gume se face in functie de stilul de pilotat, de cat mergi pe an, pe unde, buget etc. Majoritatea celor care vand anvelope au si servicii de montaj, uneori incluse in pret. Editat Aprilie 2, 2015 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
renucs Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Da, in bucuresti stau. Pe an fac cam 5000 km, mai mult in oras, cateva iesiri mai lungi. Ca stil de pilotaj destul de linistit, zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 michelin pr3, pirelli angel gt, bridgeston s 20. poti gasi si second stare f buna cu dot nou. asta daca vrei niste gume decente. daca vrei mai sport e altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 angel gt pt oras ?stii ce zici?pirelii diablo roso 2,cele mai bune de street Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 care ar fi diferentele intre astea 2 de la pirelli ? conform site-ului lor astea 4 modele ar fi potrivite pt FZ6 nu ma pricep la alegerea gumelor. poate ne lamureste careva. eu am mers pana acum doar pe conti road attack ( FZR600 ) si pe gumele originale cu care vine incaltata mobra din fabrica . niste bridgestone. pe a mea am pirelli diablo care mi se par destul de ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Eu am schimbat anul trecut cauciucurile de fabrica (Dunlop) la 10.000km, erau cam patrate, si am pus Michelin Pilot Road 4 cu care am facut 8.000km pana acum si sunt in stare foarte buna, cred ca mai tin inca cel putin atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Eu am ~15000 cu pilot power 3. Spatele e patrat dar inca nu s a dus desenul . Tu cu pr4 nu ai voie sa faci sub 25k. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 eu am angelu pe fata. ce vrei sa zici ca nu pricep? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 Daca tot vorbim de marci de gume ce parere aveti de METZELER ROADTEC Z8?Eu astea le am pe wolf-ica mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 cica metzeler face cele mai bune cauciucuri de moto,eu asa am auzit,pirelii angel sunt sport touring,angel are grip mai putin dar au durata de viata mai lunga,se incalzesc mai greu,sunt mai bune pe ploaie si desigur daca faci multi km mai economice ca nu le schimbi atat de des,diablo roso se incalzesc mult mai repede fiind gume de strada,grip mai bun,are cate un pic din fiecare,se tocesc mai repede decat cele touring evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 Am o curiozitate,de multe ori cand vreau sa o scot pe N (pe liber) imi tot sare pedala de cateva ori din a 2a in 1a cand o dau in sus iar imi sare in a 2a si si dupa aia reusesc sa o pun pe N.In concluzie vreau sa zic ca pedala de viteze e foarte sensibila si imi intra foarte repede dintr-o treapta in alta trecand de N. Vreau sa va intreb e normala chestia asta sau am eu piciorul mai greu si trec de N? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 angelu e unu din cele mai bune cauciucuri de strada. pune_ti si o sa vz ce zic. oricare diablo aluneca pe frinare sau retrogradare agresiva. pina la angel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 Vreau sa va intreb e normala chestia asta sau am eu piciorul mai greu si trec de N? Cizme prea mari? Am mai patit si eu asta de-a lungul vremii pe toate motocicletele pe care le-am avut, dar pana acum a fost eroare de pilotaj, nu defectiune a cutiei - nu eram suficient de atent si treceam eu prin neutru ca tancul prin curte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 Cizme nu am dar cam trec ca tancu prin Neutru,cate-o data imi iese bine din prima dar de cele mai multe ori trec de N.Poate o sa aiba rabdare cu mine si sa ma ierte pana o sa ma obisnuiesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 angelu e unu din cele mai bune cauciucuri de strada. pune_ti si o sa vz ce zic. oricare diablo aluneca pe frinare sau retrogradare agresiva. pina la angel. angel nu e facut pentru strada,ci pentru touring,uitate si la ei pe site,eu unu sunt foarte multumit de ele ,iar de incalzit stiu ca se incalzesc mai greu angelu,am avut ocazia sa testez asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Aprilie 4, 2015 Share Postat Aprilie 4, 2015 Neutrul e pervers. Rar vrea din a doua (la mine intra doar cand nu vreau ). Dintr-a-ntaia n-are greturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 4, 2015 Share Postat Aprilie 4, 2015 de ce nu o duci la un mecanic?ca asa se poate strica si mai rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Aprilie 4, 2015 Share Postat Aprilie 4, 2015 Acu ceva ani mergand pe S2 Fazer. Daca faceam toata autostrada ( Pitesti - Bucuresti ) dintr-o bucata, nu reuseam sa scot pe nul atunci cand ma opream la primul semafor intalnit. Schimbam dintr-a 6 a cam 2-3 trepte in jos cred , mai multe nu. Cert e ca nu reuseam s-o scot pe N. La semafor stateam cu ambreiajul tras. Indiferent ce faceam nu reuseam deloc sa trec in alta treapta. Fie ea superioara sau inferioara. Cand se punea semaforul verde plecam cu ambreiajul patinat in viteza care eram. Dracu stie care era. Chestia asta am patit-o de fo 2 ori. Asta e cam singura patanie cu cutia de viteze, In rest n-am ce sa-i reprosez. La naked-ul care-l am acum n-am sesizat ceva in neregula la cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.