Vizitator AdrianB1 Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Care e treaba cu FZ1? In afara de putere mai mare, care inteleg de ce il ajuta pe sonyy, ce va atrage la ele? Eu nu mai suport naked de cand am venit din Macedonia cu un coleg cu naked si a fost atat de obositor drumul ca am mers cu schimbul cu motocicleta lui. Iar un motor de 1 litru de la acelasi fabricant si din aceeasi generatie consuma mai mult decat unul de 600, e mai mare si mai greu. Doar dezavantaje daca nu ai neaparat nevoie de puterea suplimentara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 adevarul e ca abia le-a ajuns benzina la aprox 225 km parcursi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Eu vreau 1000 pentru putere pentru ca umblu mult cu pasager + bagaje,la fel ca adrian eu nu as opta pentru naked.....naked e pentru oras si pentru o evadare scurta vara,nu vreau sa ma gandesc cum e pe temperaturi scazute sau cand bate vantul afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Da, dar are cuplu de jos fata de fz6 care trebuie turata grav ca sa se miste. EU as vrea un CB1100 sau un V2 , probabil tot naked. Tot din motive de cuplu. Pentru ca puterea e proportionala cu cuplul, la turatii mici nu ai nici cuplu si nici putere Nu stiu la ce iti trebuie cuplu foarte mare la o motocicleta de 200kg, ca daca nu faci liniute nu iti foloseste la nimic. Nu spune ca pleci de pe loc din 10 in 10 metri si mergi doar pana in 2000 de ture La 4-5000 acceleratia e limitata din injectie, nu din lipsa de cuplu, ca am avut moto de 600 cu carburatie cu mai putini cai si accelera mult mai puternic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 (editat) nu o sa mergi cu 600 ca si cu miuta veci. nu poti sa iti dai seama pina nu faci o tura. asa ziceam si eu. ce faci toti cu miuta? faci. cind depasesc nu mai dau inferioara. decit daca e coloana mai lunga. si asta 2 pe ea. singur zbori instant si asta in treapta 6. am mai zis si lui sonny. daca nu te deranjeaza litru ala in plus face toti banii. mai ales modelul carenat. a nu se intelege ca folosesc toata puterea care o are. Editat Mai 8, 2015 de Florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 adevarate scule . dupa ce ma satur de FZ6 clar imi voi lua un FZ1 tot naked. unul din proprietari venea de pe R1 si avea numai cuvinte de lauda ref la FZ1 Acelasi lucru valabil si pentru mine,astept sa ma satur si sa stapanesc bine un 600 dupa care voi face un upgrade de 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Nu ma deranjeaza litrul in plus,cat iti consuma cu pasager? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 6.5 da nu ma dau incetut. nici cu 250. consuma cu depasirile mai mult. acolo nu ma mai pot abtine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 ummmmmmmmmmmmmm da nici eu nu prea ma abtin la depasiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 (editat) nu o sa mergi cu 600 ca si cu miuta veci. nu poti sa iti dai seama pina nu faci o tura. asa ziceam si eu. ce faci toti cu miuta? faci. cind depasesc nu mai dau inferioara. decit daca e coloana mai lunga. si asta 2 pe ea. singur zbori instant si asta in treapta 6. Am mers cu Thunderace, putere impresionanta cand am facut o depasire pe centura la 120 si la iesirea din depasire am vazut ca aveam 180, fara sa schimb viteza. Impresionant, dar inutil si periculos. Editat Mai 8, 2015 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mano Kriszty Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 salutare am un fz1n si caut bug spoiler si un parbriz la el daca puteti ajuta cu niste info sau cu niste oferte as multumi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 5.7 azi cu pasager. Aata e consumu sonyy. Se poate si mai putin. » Post actualizat in 09 May 2015 20:26 Am eu parbriz iar bugspoiler vz ca sint pe ebay la 60e cu drum cu tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 Hai zi 6 rotunjit,nu mi se pare un consum mare pentru 1000 cu pasager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobarazvan Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Salut. Am un Fz6 din 2005 si de 2 zile intampin o problema. Adica dau sa pornesc motoru si nu face nimic, apas butonu de starter si nu se aude absolut nimik ca si cum nu ar fi pus contactul. Daca il imping 2 metri si il bag in a 2-a porneste ca si cum totul ar fi normal. Ieri dupa ce ma prins ploaia si am mers 100 de km pe ploaie a inceput sa functioneze din nou, pornea la fix normal ca si cum nu ar avea nimik. Acum sunt curios dupa ce se usuca daca porneste din nou la buton. Mai mult ca sigur cred ca undeva este un contact imperfect, oare stie cuneva pe unde? sa mai batut cineva de problema asta, ca sa nu ma apuc sa desfac toata instalatia electrica ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Daca nu se aude nimic dar porneste impinsa inseamna ca nu porneste pompa de benzina cel mai probabil. Bordul se aprinde? Luat toate sigurantele la verificat, curatat, uns cu spray de contacte. Pe urma te apuci de desfacut chestii. Verifica senzorul de neutru, asta mai face figuri cateodata de nu poti porni motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Salut. Am un Fz6 din 2005 si de 2 zile intampin o problema. Adica dau sa pornesc motoru si nu face nimic, apas butonu de starter si nu se aude absolut nimik ca si cum nu ar fi pus contactul. Daca il imping 2 metri si il bag in a 2-a porneste ca si cum totul ar fi normal. Ieri dupa ce ma prins ploaia si am mers 100 de km pe ploaie a inceput sa functioneze din nou, pornea la fix normal ca si cum nu ar avea nimik. Acum sunt curios dupa ce se usuca daca porneste din nou la buton. Mai mult ca sigur cred ca undeva este un contact imperfect, oare stie cuneva pe unde? sa mai batut cineva de problema asta, ca sa nu ma apuc sa desfac toata instalatia electrica ))) Butonul de start probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobarazvan Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Bordul functioneaza, pompa de benzina se aude ca functioneaza cand pun contactul. numai cand apas butonul de start nimik da este posibil butonul sau ceva mufe, sigurante etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Mai verifică și întrerupătorul de la cricul lateral eu am avut problema asta la cealaltă motocicleta rămânea înțepenit și la vibrații mai mari sau la umezeală pornea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobarazvan Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Senzorul de neutru unde se afla mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Eu unu nu știu dar vezi și întrerupătorul alături. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racataian Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Daca ar fi senzorul de cric nu ar porni nici impinsa. Daca ar fi pompa de benzina, ar invartii eletromotorul dar nu ar porni Poate fi un contact imperfect la butonul de pornire, periile electromotorului pe terminate, contacte imperfecte la electromotor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Daca ar fi senzorul de cric nu ar porni nici impinsa. Daca ar fi pompa de benzina, ar invartii eletromotorul dar nu ar porni Poate fi un contact imperfect la butonul de pornire, periile electromotorului pe terminate, contacte imperfecte la electromotor. Tot ce posibil, eu zic doar ce am avut cu cealaltă îmi rămânea înțepenit senzorul și nu știam ce are.Dacă îi făceam o baie sau o băgăm pe un drum cu pietre împinsă 2 3 metru pornea.Pana ce am descoperit 2 zile mai târziu ca senzorul îmi rămâne pe închis l-am dat jos făcut bucăți curățat și poș la loc după No problem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 (editat) Incearca si cu diagnostic mode inainte sa te apuci sa desfaci chestii. To enter diagnostics mode, you have to press and hold SELECT + RESET, then turn the key and keep them pressed for 8 more seconds. It'll appear dIAg on the display, you can release them now. Afterwards use select to read the various codes. To leave the dIAG mode, simply turn the key counter clockwise. Diag codes: http://www.600riders.com/forum/fz6-technical/3131-fault-codes-listed-fz6-service-manual.html Daca vezi un fault code 42 cu diag code 07 sau 21 e posibil sa fie senzorul de la cric. Daca vezi fault code 30 cu diag code 08 e posibil sa fie senzorul de inclinare. L.E: Cea mai nasoala problema pe care am avut-o pana acul la FZ6 a fost cauzata de un killswitch cu contact imperfect. Plasticele de la butonul rosu sunt penibile si in timp iti intra apa pe acolo si-ti bulesc contactul. Daca e kill-switch-ul, e foarte usor de reparat: il lipesti pe pornit si uiti de el. Eventual il inlocuiesti cu unul din dezmembrari care merge. Editat Mai 11, 2015 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobarazvan Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Si butonul rosu unde se afla??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 (editat) Pe ghidon, in dreapta. E un singur buton rosu. Daca nu e, atunci in locul in care ar trebui sa fie as cauta prima data Editat Mai 11, 2015 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.