Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

N-am mers atat de mult pe ploaie, dar eu am acum pe-al meu fz6n Dunlop Sportsmart 2 de care sunt foarte multumit so far.

Editat de Neo^_^
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

M-am udat doar la picioare si la maini. Cizmele probiker au in fata o bucata textila exact unde flexeaza piciorul si pe acolo intra apa.

La Sinaia m-am oprit sa ma incalzesc ca-mi era prea frig . Erau in jur de 12 grade. Cu ocazia asta am descoperit ca aveam o manusa rupta. Noroc ca sunt precaut si plec cu 2 perechi . Oricum le-am facut praf pe amandoua. Tre sa-mi caut neaparat altele.

De ceva timp ma bate gandul sa-i pun handguard, mai mult pt protectia impotriva ploii. O merge? Nu de alta dar prea multe drumuri le-am facut pe ploaie si vreau sa ma protejez cat pot.

Iar pt cizme ori imi iau niste protectii din alea care se pun peste cizme ori imi caut ceva waterproof.

E nasol cand te ia frigul pe moto de la picioare si maini.

Dupa 6 ore de mers pe ploaie eram cam praf. Am bagat o baie fierbinte, un paracetamol cu aspirina . Plus o litra din rezerva de tuica.

Bine ca n-am racit.

Am si niste poze dar in calculatorul de acasa. Le pun diseara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce yamaha domnu????

» Post actualizat in 06 May 2015 19:56

Ce yamaha ti-ai luat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Daca o sa cautati o sa vedeti ca varianta de 78Cp are un pinten la melcul de la acceleratie de sub rezervor care impiedica acceleratia sa se duca pana la capat. Binenteles ca unii au indreptat acel pinten si acum au mai multi cai :D (sau e doar placebo dar nu cred).

LOL, motor cu injectie limitat mecanic in turatie ca sa limiteze puterea? Si marmota invelea ciocolata in rahat turcesc cu stafide :D

 

Are maparea injectiei diferita, asa e limitata puterea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarate scule . dupa ce ma satur de FZ6 clar imi voi lua un FZ1

tot naked.

unul din proprietari venea de pe R1 si avea numai cuvinte de lauda ref la FZ1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Care e treaba cu FZ1? In afara de putere mai mare, care inteleg de ce il ajuta pe sonyy, ce va atrage la ele? Eu nu mai suport naked de cand am venit din Macedonia cu un coleg cu naked si a fost atat de obositor drumul ca am mers cu schimbul cu motocicleta lui. Iar un motor de 1 litru de la acelasi fabricant si din aceeasi generatie consuma mai mult decat unul de 600, e mai mare si mai greu. Doar dezavantaje daca nu ai neaparat nevoie de puterea suplimentara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau 1000 pentru putere pentru ca umblu mult cu pasager + bagaje,la fel ca adrian eu nu as opta pentru naked.....naked e pentru oras si pentru o evadare scurta vara,nu vreau sa ma gandesc cum e pe temperaturi scazute sau cand bate vantul afara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Da, dar are cuplu de jos fata de fz6 care trebuie turata grav ca sa se miste. EU as vrea un CB1100 sau un V2 , probabil tot naked. Tot din motive de cuplu.

Pentru ca puterea e proportionala cu cuplul, la turatii mici nu ai nici cuplu si nici putere :P

 

Nu stiu la ce iti trebuie cuplu foarte mare la o motocicleta de 200kg, ca daca nu faci liniute nu iti foloseste la nimic. Nu spune ca pleci de pe loc din 10 in 10 metri si mergi doar pana in 2000 de ture :D La 4-5000 acceleratia e limitata din injectie, nu din lipsa de cuplu, ca am avut moto de 600 cu carburatie cu mai putini cai si accelera mult mai puternic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu o sa mergi cu 600 ca si cu miuta veci. nu poti sa iti dai seama pina nu faci o tura. asa ziceam si eu. ce faci toti cu miuta? faci. cind depasesc nu mai dau inferioara. decit daca e coloana mai lunga. si asta 2 pe ea. singur zbori instant si asta in treapta 6. am mai zis si lui sonny. daca nu te deranjeaza litru ala in plus face toti banii. mai ales modelul carenat.

a nu se intelege ca folosesc toata puterea care o are. :crack:

Editat de Florynn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarate scule . dupa ce ma satur de FZ6 clar imi voi lua un FZ1

tot naked.

unul din proprietari venea de pe R1 si avea numai cuvinte de lauda ref la FZ1

Acelasi lucru valabil si pentru mine,astept sa ma satur si sa stapanesc bine un 600 dupa care voi face un upgrade de 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

nu o sa mergi cu 600 ca si cu miuta veci. nu poti sa iti dai seama pina nu faci o tura. asa ziceam si eu. ce faci toti cu miuta? faci. cind depasesc nu mai dau inferioara. decit daca e coloana mai lunga. si asta 2 pe ea. singur zbori instant si asta in treapta 6.

Am mers cu Thunderace, putere impresionanta cand am facut o depasire pe centura la 120 si la iesirea din depasire am vazut ca aveam 180, fara sa schimb viteza. Impresionant, dar inutil si periculos.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5.7 azi cu pasager. Aata e consumu sonyy. Se poate si mai putin.

» Post actualizat in 09 May 2015 20:26

Am eu parbriz iar bugspoiler vz ca sint pe ebay la 60e cu drum cu tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am un Fz6 din 2005 si de 2 zile intampin o problema. Adica dau sa pornesc motoru si nu face nimic, apas butonu de starter si nu se aude absolut nimik ca si cum nu ar fi pus contactul. Daca il imping 2 metri si il bag in a 2-a porneste ca si cum totul ar fi normal. Ieri dupa ce ma prins ploaia si am mers 100 de km pe ploaie a inceput sa functioneze din nou, pornea la fix normal ca si cum nu ar avea nimik. Acum sunt curios dupa ce se usuca daca porneste din nou la buton. Mai mult ca sigur cred ca undeva este un contact imperfect, oare stie cuneva pe unde? sa mai batut cineva de problema asta, ca sa nu ma apuc sa desfac toata instalatia electrica :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu se aude nimic dar porneste impinsa inseamna ca nu porneste pompa de benzina cel mai probabil. Bordul se aprinde?

Luat toate sigurantele la verificat, curatat, uns cu spray de contacte. Pe urma te apuci de desfacut chestii. Verifica senzorul de neutru, asta mai face figuri cateodata de nu poti porni motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am un Fz6 din 2005 si de 2 zile intampin o problema. Adica dau sa pornesc motoru si nu face nimic, apas butonu de starter si nu se aude absolut nimik ca si cum nu ar fi pus contactul. Daca il imping 2 metri si il bag in a 2-a porneste ca si cum totul ar fi normal. Ieri dupa ce ma prins ploaia si am mers 100 de km pe ploaie a inceput sa functioneze din nou, pornea la fix normal ca si cum nu ar avea nimik. Acum sunt curios dupa ce se usuca daca porneste din nou la buton. Mai mult ca sigur cred ca undeva este un contact imperfect, oare stie cuneva pe unde? sa mai batut cineva de problema asta, ca sa nu ma apuc sa desfac toata instalatia electrica :))))

 

Butonul de start probabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...