Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Vizitator AdrianB1

Care e treaba cu FZ1? In afara de putere mai mare, care inteleg de ce il ajuta pe sonyy, ce va atrage la ele? Eu nu mai suport naked de cand am venit din Macedonia cu un coleg cu naked si a fost atat de obositor drumul ca am mers cu schimbul cu motocicleta lui. Iar un motor de 1 litru de la acelasi fabricant si din aceeasi generatie consuma mai mult decat unul de 600, e mai mare si mai greu. Doar dezavantaje daca nu ai neaparat nevoie de puterea suplimentara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu vreau 1000 pentru putere pentru ca umblu mult cu pasager + bagaje,la fel ca adrian eu nu as opta pentru naked.....naked e pentru oras si pentru o evadare scurta vara,nu vreau sa ma gandesc cum e pe temperaturi scazute sau cand bate vantul afara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Da, dar are cuplu de jos fata de fz6 care trebuie turata grav ca sa se miste. EU as vrea un CB1100 sau un V2 , probabil tot naked. Tot din motive de cuplu.

Pentru ca puterea e proportionala cu cuplul, la turatii mici nu ai nici cuplu si nici putere :P

 

Nu stiu la ce iti trebuie cuplu foarte mare la o motocicleta de 200kg, ca daca nu faci liniute nu iti foloseste la nimic. Nu spune ca pleci de pe loc din 10 in 10 metri si mergi doar pana in 2000 de ture :D La 4-5000 acceleratia e limitata din injectie, nu din lipsa de cuplu, ca am avut moto de 600 cu carburatie cu mai putini cai si accelera mult mai puternic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu o sa mergi cu 600 ca si cu miuta veci. nu poti sa iti dai seama pina nu faci o tura. asa ziceam si eu. ce faci toti cu miuta? faci. cind depasesc nu mai dau inferioara. decit daca e coloana mai lunga. si asta 2 pe ea. singur zbori instant si asta in treapta 6. am mai zis si lui sonny. daca nu te deranjeaza litru ala in plus face toti banii. mai ales modelul carenat.

a nu se intelege ca folosesc toata puterea care o are. :crack:

Editat de Florynn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarate scule . dupa ce ma satur de FZ6 clar imi voi lua un FZ1

tot naked.

unul din proprietari venea de pe R1 si avea numai cuvinte de lauda ref la FZ1

Acelasi lucru valabil si pentru mine,astept sa ma satur si sa stapanesc bine un 600 dupa care voi face un upgrade de 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

nu o sa mergi cu 600 ca si cu miuta veci. nu poti sa iti dai seama pina nu faci o tura. asa ziceam si eu. ce faci toti cu miuta? faci. cind depasesc nu mai dau inferioara. decit daca e coloana mai lunga. si asta 2 pe ea. singur zbori instant si asta in treapta 6.

Am mers cu Thunderace, putere impresionanta cand am facut o depasire pe centura la 120 si la iesirea din depasire am vazut ca aveam 180, fara sa schimb viteza. Impresionant, dar inutil si periculos.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5.7 azi cu pasager. Aata e consumu sonyy. Se poate si mai putin.

» Post actualizat in 09 May 2015 20:26

Am eu parbriz iar bugspoiler vz ca sint pe ebay la 60e cu drum cu tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am un Fz6 din 2005 si de 2 zile intampin o problema. Adica dau sa pornesc motoru si nu face nimic, apas butonu de starter si nu se aude absolut nimik ca si cum nu ar fi pus contactul. Daca il imping 2 metri si il bag in a 2-a porneste ca si cum totul ar fi normal. Ieri dupa ce ma prins ploaia si am mers 100 de km pe ploaie a inceput sa functioneze din nou, pornea la fix normal ca si cum nu ar avea nimik. Acum sunt curios dupa ce se usuca daca porneste din nou la buton. Mai mult ca sigur cred ca undeva este un contact imperfect, oare stie cuneva pe unde? sa mai batut cineva de problema asta, ca sa nu ma apuc sa desfac toata instalatia electrica :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu se aude nimic dar porneste impinsa inseamna ca nu porneste pompa de benzina cel mai probabil. Bordul se aprinde?

Luat toate sigurantele la verificat, curatat, uns cu spray de contacte. Pe urma te apuci de desfacut chestii. Verifica senzorul de neutru, asta mai face figuri cateodata de nu poti porni motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am un Fz6 din 2005 si de 2 zile intampin o problema. Adica dau sa pornesc motoru si nu face nimic, apas butonu de starter si nu se aude absolut nimik ca si cum nu ar fi pus contactul. Daca il imping 2 metri si il bag in a 2-a porneste ca si cum totul ar fi normal. Ieri dupa ce ma prins ploaia si am mers 100 de km pe ploaie a inceput sa functioneze din nou, pornea la fix normal ca si cum nu ar avea nimik. Acum sunt curios dupa ce se usuca daca porneste din nou la buton. Mai mult ca sigur cred ca undeva este un contact imperfect, oare stie cuneva pe unde? sa mai batut cineva de problema asta, ca sa nu ma apuc sa desfac toata instalatia electrica :))))

 

Butonul de start probabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai verifică și întrerupătorul de la cricul lateral eu am avut problema asta la cealaltă motocicleta rămânea înțepenit și la vibrații mai mari sau la umezeală pornea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi senzorul de cric nu ar porni nici impinsa.

Daca ar fi pompa de benzina, ar invartii eletromotorul dar nu ar porni

 

Poate fi un contact imperfect la butonul de pornire, periile electromotorului pe terminate, contacte imperfecte la electromotor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi senzorul de cric nu ar porni nici impinsa.

Daca ar fi pompa de benzina, ar invartii eletromotorul dar nu ar porni

 

Poate fi un contact imperfect la butonul de pornire, periile electromotorului pe terminate, contacte imperfecte la electromotor.

Tot ce posibil, eu zic doar ce am avut cu cealaltă îmi rămânea înțepenit senzorul și nu știam ce are.Dacă îi făceam o baie sau o băgăm pe un drum cu pietre împinsă 2 3 metru pornea.Pana ce am descoperit 2 zile mai târziu ca senzorul îmi rămâne pe închis l-am dat jos făcut bucăți curățat și poș la loc după No problem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca si cu diagnostic mode inainte sa te apuci sa desfaci chestii.

To enter diagnostics mode, you have to press and hold SELECT + RESET, then turn the key and keep them pressed for 8 more seconds.

It'll appear dIAg on the display, you can release them now. Afterwards use select to read the various codes.



To leave the dIAG mode, simply turn the key counter clockwise.

Diag codes: http://www.600riders.com/forum/fz6-technical/3131-fault-codes-listed-fz6-service-manual.html

 

Daca vezi un fault code 42 cu diag code 07 sau 21 e posibil sa fie senzorul de la cric. Daca vezi fault code 30 cu diag code 08 e posibil sa fie senzorul de inclinare.

 

L.E: Cea mai nasoala problema pe care am avut-o pana acul la FZ6 a fost cauzata de un killswitch cu contact imperfect. Plasticele de la butonul rosu sunt penibile si in timp iti intra apa pe acolo si-ti bulesc contactul. Daca e kill-switch-ul, e foarte usor de reparat: il lipesti pe pornit si uiti de el. Eventual il inlocuiesti cu unul din dezmembrari care merge.

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...