Florin Daniel Postat Decembrie 10, 2015 Share Postat Decembrie 10, 2015 Revin si afirm ca, din pacate eu (merg fara pasager in permanenta), mai mult de 220-230km (in cel mai fericit caz am ajuns la 241km) si apoi refacut plinul vreo 16-16,3litri , facand calculul prin regula de 3 simpla rezultatul e crima! Mentionez ca, deocamdata in sezonul asta incheiat pt mine nu am facut nicio iesire serioasa. Asa ca, recunosc nu stiu cat ar furaja caii mei salbatici la un drum intins. Singura asa zisa iesire am facut-o spre Pitesti si inapoi dupa ce am schimbat TPS-ul (efect 0). Tot atunci am tinut-o si in ture cat mai sus (cat mai constant si cursiv posibil), spre o asadorita curatare interna de calamina. Mi s-a spus ca sta f. bine in compresie, filtul aer este curat, bujiile in parametri (niciodata nu a pornit greu), ambreiajul e ok, evacuarea e originala si neinfundata......cu toate acestea.....Cu nicio alta motoreta nu am patit momente din acestea de neinteles fata de consumul (considerat de mine) exagerat. Cu toate celelalte datorita stilului de mers, am reusit in general un consum mai mic decat cel mentionat in cartea tehnica cam cu 1 pana la 1,5 litri. cine ti ai schimbat TPS ul? dupa inlocuirea piesei ti a facut si reglaj sau pur si simpu te ai urcat si ai plecat cu ea? referitor la cutia de viteze cred adica sigur nu ai mai avut Yamaha. la aceasta marca toate modelele au cutia de viteza rigida. mai poti lua din aceasta duritate folosind diferite game de uleiuri. ce inseamna paramatrii la compresie? parametrii sunt intre 8-12. la tine daca este de 8,5 este evident ca teoretic se afla in parametrii insa practic deja este dusa compresia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Decembrie 15, 2015 Share Postat Decembrie 15, 2015 Compresia trebuie sa fie spre 10 ca sa fie in parametri, 8.5 aveam in Honda veche si obosita de 15 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Decembrie 21, 2015 Share Postat Decembrie 21, 2015 Salut,de la cine pot achzitiona un power commander pt fz6 2005?? Sau de unde? Vreau sa fie sh......si as dori daca se merita sau mai bine fac o remapare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 Nu se merita, pentru ca reflexivul nu are sens in acest context. Nu e clar ce iti doresti de la power commander, daca vrei putere mai mare ai doua variante: turatie mai mare sau cilindree mai mare. A treia, cu turatie si cilindreee mai mare nu prea exista pentru ca iti zboara pistoanele prin rezervor si iti strica freza. Din cauza unor limite ale fizicii (magarul de Newton!) si chimiei nu poti obtine decat in aceste doua moduri putere mai mare dintr-un motor. Fizica spune ca pentru o anumita putere dezvoltata ai nevoie de un anumit debit de amestec ars cu un anume randament; randamentul e relativ constant, asa ca debitul il maresti ori facand mai multe arderi (turatie), ori mai puternice (cilindree), pentru ca daca incerci sa bagi mai mult amestec (turbo) in motor ai limita data de cifra octanica a benzinei (chimia) care spune ca peste ~ 12.9 atmosfere se autoaprinde amestecul si poti da motorul peste cap ... in celalalt sens, daca nu se rupe si sparge ceva in el. Un power commander te ajuta sa elimini anumite restrictii incluse de fabricant in motor, dar nu sa faci minuni; pentru minuni e un meserias intr-o haina alba numit Daniel, de la trasul pe nas i se spune si "preafericitul"; pentru chestii concrete te ajuta power commanderul daca exista limite ale fabricantului in motor, de obicei pentru poluare (mai recent) sau siguranta (intotdeauna). Un motor cu mai mult amestec va polua mai mult (banuiesc ca nu iti pasa prea tare), dar se va uza si mai repede (poate de asta iti pasa). Nu exista cale de mijloc, ori mergi cu motocicleta stock ori iei ceva mai mare, pentru ca R6 are o pozitie foarte diferita si aduce ceva cai in plus la turatii foarte mari, dar la turatii mici e la fel de ragusita si cu dureri in gat. In general daca poti face remaparea nu e nevoie de power commander; power commander inlocuieste complet remaparea acolo unde nu se poate face, deci recomandarea ar fi ca daca insisti sa faci ceva, sa faci remapare pentru ca e mai ieftina si mai putina bataie de cap cu cutiute montate si fire trase prin locuri intunecoase unde nu prea e spatiu (sub rezervor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 @sonyy Parerea mea este ca nu se merita investitia intr-un PC Mobra are suficienta putere. Daca as imbunatatii ceva ar fi suspensiile. Era cineva care a pus o furca si frane de R6 nu mai stiu din ce an. Daca chiar vrei ceva mai puternic, vinde-o si ia-ti ceva de 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Ianuarie 1, 2016 Share Postat Ianuarie 1, 2016 (editat) nu vreau ceva mai puternic,mi-am cumparat tobe sport si vreau ca motocicleta sa mearga in parametri foarte buni,fazerul e o splendoare cu tobe sport,se aude intr-un anume fel special,zic eu ,pe remapare ma gandeam sa optez,mare putere nu iau,5-6 cai care ii simti la top speed,iar la remapare pot sa o setez sa traga mai tare dupa o anumita turatie,iar eu cum merg in regim de touring,e foarte putin probabil sa folosesc acei cai in plus,si de asemenea sa uzez motorul,o recomandare la cine pot face remaparea ? TNG ? are harti pentru fz6 2005 ? Suspensiile personal nu vad motiv sa le schimb,as schimba mai degraba franele,care implica mai multe chestii si te costa 2-3 sute de epuroi. Editat Ianuarie 1, 2016 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Ianuarie 1, 2016 Share Postat Ianuarie 1, 2016 se simte diferenta la suspensii. iar ca sa imbunatatesti frinele ai nevoie numai de o pmpa radiala si furtune metalice + niste placute bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Ianuarie 1, 2016 Share Postat Ianuarie 1, 2016 La multi ani tuturor ! Sonyy, cred ca ce vrei tu se numeste MT-09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Ianuarie 2, 2016 Share Postat Ianuarie 2, 2016 (editat) se simte diferenta la suspensii. iar ca sa imbunatatesti frinele ai nevoie numai de o pmpa radiala si furtune metalice + niste placute bune. trebuie patru pistoane per etrier ce sa mai.... » Post actualizat in 02 Jan 2016 23:29 La multi ani tuturor ! Sonyy, cred ca ce vrei tu se numeste MT-09 nu imi place mt-09,,prefer fz1,z1000sx daca o fi sa trec la 1000 pe viitor Editat Ianuarie 2, 2016 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Ianuarie 2, 2016 Share Postat Ianuarie 2, 2016 Daca nu tr la miuta precis ca la 600 nu tr. Schimba etrierii cu cei de la modelu 2001-2004. Aia sint pusi si pe r1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 2001-2003 vrei sa zici,2004 are aceleasi frane ca 2005,doar s2ul are 4 pistoane per etrier,cu pasager sincer simt nevoie de frane mai bune,franez la limita blocarii rotii si folosesc si mult frana de motor,dar parca e loc de mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 cred ca upgrade la franele de S2 implica si inlocuirea telescoapelor. paharele telescoapelor sunt diferite si nu se pot monta etrierii . sper sa nu vorbesc prostii..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 nu,nu vorbesti prostii,am intalnit pe cineva care a facut ceva similar,telescoape de r6 parca pusese,schimbase si pompa si conductele,te cam punea in cap,ochii in patru si grija la dozarea franei,ma descurc cum am facut si pana acum,doar sa dau de bani garla pentru a face moftul asta,modificarile astea le faci daca nu ai ce face cu banii si daca probabil te insori cu motocicleta,la vanzare nu stiu daca conteaza plusurile aduse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 un FZ6 a ajuns sa coste undeva la 2k eur, iar o astfel de modificare costa ceva parale. fii sigur ca nu-ti vei scoate nici un ban pe upgrade-uri una peste alta franele sunt ok la mers in regim touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 sunt dar parca cand merg cu tovarasii cu sportivile m-ar ajuta mai mult niste frane bune si chiar si atunci cand merg cu pasager,nakedul e mai ieftin ,semicarenata e cu vro 2-3 sute de euro mai scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 Salutare..Lantul meu este destul de uzat si as vrea sa-l schimb. Vechiul proprietar mi-a zis ca ar trebui schimbat lantul, insa nu si pinionul sau foaia. Din constatarea mea ( nu sunt specialist/este prima data cand schimb) imi par destul de ok, nu sunt ascutite si par in regula. Ce tip de lant si ce producator imi recomandati ? (Sa fie X-ring/118 zale...). Am un buget (momentan de 500 RON), insa as vrea ca in acesta sa ma incadrez si pentru un schimb de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 (editat) Daca nu te pricepi, de unde stii ca nu-s uzate pinionul si foaia? Lantul iti poate imbatrani foarte repede cu un pinion/foaie folosite. Eu am folosit kit DID. Editat Ianuarie 6, 2016 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 Salutare..Lantul meu este destul de uzat si as vrea sa-l schimb. Vechiul proprietar mi-a zis ca ar trebui schimbat lantul, insa nu si pinionul sau foaia. Din constatarea mea ( nu sunt specialist/este prima data cand schimb) imi par destul de ok, nu sunt ascutite si par in regula. Ce tip de lant si ce producator imi recomandati ? (Sa fie X-ring/118 zale...). Am un buget (momentan de 500 RON), insa as vrea ca in acesta sa ma incadrez si pentru un schimb de ulei. La o cautare rapida, doar lant DID 530VX 118 zale, am gasit la ~360 de lei, la care mai adaugi si transport, si manopera pentru montat lantul...fiind doar lantul sa zicem ca iti ia vreo 50 de lei. In oras la mine un service mi-a cerut 200 de lei pentru schimbat lant + pinioane, drept urmare am preferat sa-mi cumpar singur presa aceea micuta de lant care a costat fix atat, si mi-am rezolvat singur operatiunea. Deci sunt slabe sansele sa incluzi si un schimb de ulei in suma asta. De asemenea, daca spui ca nu te pricepi, ori ceri o opinie cuiva care chiar se pricepe...ori mai strangi din dinti si cumperi kitul complet, ca altfel, daca pinioanele sunt uzate, o sa iti uzeze si lantul prematur, si ajungem la eterna noastra vorba romaneasca cu "lenesul mai mult alearga, si scumpul mai mult pagubeste" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 Gata. Comandat kit lant nou. Multumesc pentru raspunsuri. Urmeaza si schimbul de ulei in curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 Salut, Un amic are un rezervor de FZ6. Se pare ca este nou, vopsit de fabrica. Nu l-am vazut pe viu. Daca are cineva nevoie il poate contacta aici. http://olx.ro/oferta/rezervor-yamaha-fz6-nou-ID5lvMi.html#fd3e779090 Cere 100 EUR . O fi mult,putin n-am idee . Vorbiti cu omul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 Sapand pe net dupa una-alta - as fi vrut de exemplu sa vad unde si-au montat oamenii priza de bricheta, daca au gaurit carene sau pe ghidon, ce parbriz e mai OK si fara vant/zgomot la cap, prostii din astea) am gasit ceasul din imagine. Pacat ca e doar printat cadranul cu o poza... Apropo, eu am gasit pt kit de lant 17 + 46 dinti si 118 zale, dar kit de lant cu 16 dinti la pinionul mic. Voi ce setup-uri aveti? Mi-a fost lene sa desfac capacul sa vad pinionul meu in ce hal si cati dinti are... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 Ref la parbriz: Puig Racing pentru FZ6S. Pentru N-uri nu stiu cat te poate ajuta o unghie d-aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 (editat) Sapand pe net dupa una-alta - as fi vrut de exemplu sa vad unde si-au montat oamenii priza de bricheta, daca au gaurit carene sau pe ghidon, ce parbriz e mai OK si fara vant/zgomot la cap, prostii din astea) am gasit ceasul din imagine. Pacat ca e doar printat cadranul cu o poza... Apropo, eu am gasit pt kit de lant 17 + 46 dinti si 118 zale, dar kit de lant cu 16 dinti la pinionul mic. Voi ce setup-uri aveti? Mi-a fost lene sa desfac capacul sa vad pinionul meu in ce hal si cati dinti are... Eu folosesc setup'ul stock 16 / 46 dinti, si parca nu sunt curios in mod special sa incerc altul. Merge bine asa cum este Cat despre parbriz, eu am puig pe al meu Fazer, si depinde foarte mult si de rider. O sa-l incerc si pe cel stock sa vad cum se comporta, pentru ca puig'ul mi se pare ca-mi redirectioneaza fluxul de aer fix in casca. Am in jur de 1.83 inaltime, poate pentru cineva mai inalt/scund e mai ok. Editat Ianuarie 8, 2016 de tene_razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 9, 2016 Share Postat Ianuarie 9, 2016 Daca tot a venit vorba de lant si pinioane, cat tin astea la un FZ6? La Honde le schimbam (DID) la maxim 20.000km, acum am cu a mea peste 21.500 km si inca nu se pune problema inlocuirii. Un mecanic de la Dual Tours spunea ca au un client care a ajuns pe la 60.000 km cu lantul original si ca mai tine inca un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Daca s-a mers mai mult in regim touring, linistit, si s-a ingrijit corespunzator, probabil a reusit sa ajunga la 60.000 km. Eu am auzit ca ar tine aproximativ 30.000 km daca e ingrijit. Probabil ca numarul variaza foarte mult datorita a doi factori, stilul de mers, si mentenanta lantului. Vazusem pe forum parca si o discutie referitor la sprayul de lant, era o teorie conform careia ieseai mai bine financiar daca nu mai dadeai bani pe sprayuri de lant, si il schimbai cand se uza, adica mult mai rapid, dar eu unul n-as incerca asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.