Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

cred ca upgrade la franele de S2 implica si inlocuirea telescoapelor.

paharele telescoapelor sunt diferite si nu se pot monta etrierii .

sper sa nu vorbesc prostii.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu,nu vorbesti prostii,am intalnit pe cineva care a facut ceva similar,telescoape de r6 parca pusese,schimbase si pompa si conductele,te cam punea in cap,ochii in patru si grija la dozarea franei,ma descurc cum am facut si pana acum,doar sa dau de bani garla pentru a face moftul asta,modificarile astea le faci daca nu ai ce face cu banii si daca probabil te insori cu motocicleta,la vanzare nu stiu daca conteaza plusurile aduse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un FZ6 a ajuns sa coste undeva la 2k eur, iar o astfel de modificare costa ceva parale.

fii sigur ca nu-ti vei scoate nici un ban pe upgrade-uri

 

una peste alta franele sunt ok la mers in regim touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt dar parca cand merg cu tovarasii cu sportivile m-ar ajuta mai mult niste frane bune si chiar si atunci cand merg cu pasager,nakedul e mai ieftin ,semicarenata e cu vro 2-3 sute de euro mai scumpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare..Lantul meu este destul de uzat si as vrea sa-l schimb. Vechiul proprietar mi-a zis ca ar trebui schimbat lantul, insa nu si pinionul sau foaia. Din constatarea mea ( nu sunt specialist/este prima data cand schimb) imi par destul de ok, nu sunt ascutite si par in regula.

Ce tip de lant si ce producator imi recomandati ? (Sa fie X-ring/118 zale...). Am un buget (momentan de 500 RON), insa as vrea ca in acesta sa ma incadrez si pentru un schimb de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare..Lantul meu este destul de uzat si as vrea sa-l schimb. Vechiul proprietar mi-a zis ca ar trebui schimbat lantul, insa nu si pinionul sau foaia. Din constatarea mea ( nu sunt specialist/este prima data cand schimb) imi par destul de ok, nu sunt ascutite si par in regula.

Ce tip de lant si ce producator imi recomandati ? (Sa fie X-ring/118 zale...). Am un buget (momentan de 500 RON), insa as vrea ca in acesta sa ma incadrez si pentru un schimb de ulei.

 

La o cautare rapida, doar lant DID 530VX 118 zale, am gasit la ~360 de lei, la care mai adaugi si transport, si manopera pentru montat lantul...fiind doar lantul sa zicem ca iti ia vreo 50 de lei. In oras la mine un service mi-a cerut 200 de lei pentru schimbat lant + pinioane, drept urmare am preferat sa-mi cumpar singur presa aceea micuta de lant care a costat fix atat, si mi-am rezolvat singur operatiunea. Deci sunt slabe sansele sa incluzi si un schimb de ulei in suma asta.

De asemenea, daca spui ca nu te pricepi, ori ceri o opinie cuiva care chiar se pricepe...ori mai strangi din dinti si cumperi kitul complet, ca altfel, daca pinioanele sunt uzate, o sa iti uzeze si lantul prematur, si ajungem la eterna noastra vorba romaneasca cu "lenesul mai mult alearga, si scumpul mai mult pagubeste"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Un amic are un rezervor de FZ6. Se pare ca este nou, vopsit de fabrica. Nu l-am vazut pe viu.

Daca are cineva nevoie il poate contacta aici. http://olx.ro/oferta/rezervor-yamaha-fz6-nou-ID5lvMi.html#fd3e779090

Cere 100 EUR . O fi mult,putin n-am idee . Vorbiti cu omul.

 

 

post-38187-0-70039600-1452153565_thumb.jpg

post-38187-0-58378900-1452153570_thumb.jpg

post-38187-0-41032500-1452153586_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sapand pe net dupa una-alta - as fi vrut de exemplu sa vad unde si-au montat oamenii priza de bricheta, daca au gaurit carene sau pe ghidon, ce parbriz e mai OK si fara vant/zgomot la cap, prostii din astea) am gasit ceasul din imagine. Pacat ca e doar printat cadranul cu o poza...

Apropo, eu am gasit pt kit de lant 17 + 46 dinti si 118 zale, dar kit de lant cu 16 dinti la pinionul mic. Voi ce setup-uri aveti? Mi-a fost lene sa desfac capacul sa vad pinionul meu in ce hal si cati dinti are... :thanks:

post-5325-0-52987700-1452181488_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sapand pe net dupa una-alta - as fi vrut de exemplu sa vad unde si-au montat oamenii priza de bricheta, daca au gaurit carene sau pe ghidon, ce parbriz e mai OK si fara vant/zgomot la cap, prostii din astea) am gasit ceasul din imagine. Pacat ca e doar printat cadranul cu o poza...

Apropo, eu am gasit pt kit de lant 17 + 46 dinti si 118 zale, dar kit de lant cu 16 dinti la pinionul mic. Voi ce setup-uri aveti? Mi-a fost lene sa desfac capacul sa vad pinionul meu in ce hal si cati dinti are... :thanks:

 

Eu folosesc setup'ul stock 16 / 46 dinti, si parca nu sunt curios in mod special sa incerc altul. Merge bine asa cum este

Cat despre parbriz, eu am puig pe al meu Fazer, si depinde foarte mult si de rider. O sa-l incerc si pe cel stock sa vad cum se comporta, pentru ca puig'ul mi se pare ca-mi redirectioneaza fluxul de aer fix in casca. Am in jur de 1.83 inaltime, poate pentru cineva mai inalt/scund e mai ok.

Editat de tene_razvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Daca tot a venit vorba de lant si pinioane, cat tin astea la un FZ6? La Honde le schimbam (DID) la maxim 20.000km, acum am cu a mea peste 21.500 km si inca nu se pune problema inlocuirii. Un mecanic de la Dual Tours spunea ca au un client care a ajuns pe la 60.000 km cu lantul original si ca mai tine inca un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca s-a mers mai mult in regim touring, linistit, si s-a ingrijit corespunzator, probabil a reusit sa ajunga la 60.000 km. Eu am auzit ca ar tine aproximativ 30.000 km daca e ingrijit. Probabil ca numarul variaza foarte mult datorita a doi factori, stilul de mers, si mentenanta lantului. Vazusem pe forum parca si o discutie referitor la sprayul de lant, era o teorie conform careia ieseai mai bine financiar daca nu mai dadeai bani pe sprayuri de lant, si il schimbai cand se uza, adica mult mai rapid, dar eu unul n-as incerca asa ceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea cred ca are mult de-a face cu tipul mobrei, conteaza mai mult cum e intretinut si exploatat lantul!

Hai sa intreb si aici, pe topicul de la service vad ca (inca) nu am primit nici un raspuns: are cineva vreo informatie sau feedback despre lanturile AFAM?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pt retapitare poti lua legatura cu userul moto_dan . Toata lumea este multumita de el.

uite aici /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/

 

Userul Sam_UnQiul si-a facut saua la el.

uite aici cum a iesit /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/page-43

post #846

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

salutare colegi. ati modoficat careva dintre voi saua la motor? sincer mie la drum lung mi cam incomda si as vrea s-o modific. ati facut careva dintre voi pasul asta? pareri pro si contra ?

Pro: o sea mai moale e mai comfortabila la drum lung

Contra: ai contact mai slab cu motocicleta, la drum lung nu conteaza dar la mersul sportiv se simte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...