Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Nu se merita, pentru ca reflexivul nu are sens in acest context. Nu e clar ce iti doresti de la power commander, daca vrei putere mai mare ai doua variante: turatie mai mare sau cilindree mai mare. A treia, cu turatie si cilindreee mai mare nu prea exista pentru ca iti zboara pistoanele prin rezervor si iti strica freza.

 

Din cauza unor limite ale fizicii (magarul de Newton!) si chimiei nu poti obtine decat in aceste doua moduri putere mai mare dintr-un motor. Fizica spune ca pentru o anumita putere dezvoltata ai nevoie de un anumit debit de amestec ars cu un anume randament; randamentul e relativ constant, asa ca debitul il maresti ori facand mai multe arderi (turatie), ori mai puternice (cilindree), pentru ca daca incerci sa bagi mai mult amestec (turbo) in motor ai limita data de cifra octanica a benzinei (chimia) care spune ca peste ~ 12.9 atmosfere se autoaprinde amestecul si poti da motorul peste cap ... in celalalt sens, daca nu se rupe si sparge ceva in el.

 

Un power commander te ajuta sa elimini anumite restrictii incluse de fabricant in motor, dar nu sa faci minuni; pentru minuni e un meserias intr-o haina alba numit Daniel, de la trasul pe nas i se spune si "preafericitul"; pentru chestii concrete te ajuta power commanderul daca exista limite ale fabricantului in motor, de obicei pentru poluare (mai recent) sau siguranta (intotdeauna). Un motor cu mai mult amestec va polua mai mult (banuiesc ca nu iti pasa prea tare), dar se va uza si mai repede (poate de asta iti pasa). Nu exista cale de mijloc, ori mergi cu motocicleta stock ori iei ceva mai mare, pentru ca R6 are o pozitie foarte diferita si aduce ceva cai in plus la turatii foarte mari, dar la turatii mici e la fel de ragusita si cu dureri in gat.

 

In general daca poti face remaparea nu e nevoie de power commander; power commander inlocuieste complet remaparea acolo unde nu se poate face, deci recomandarea ar fi ca daca insisti sa faci ceva, sa faci remapare pentru ca e mai ieftina si mai putina bataie de cap cu cutiute montate si fire trase prin locuri intunecoase unde nu prea e spatiu (sub rezervor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@sonyy

Parerea mea este ca nu se merita investitia intr-un PC

Mobra are suficienta putere. Daca as imbunatatii ceva ar fi suspensiile.

Era cineva care a pus o furca si frane de R6 nu mai stiu din ce an.

 

Daca chiar vrei ceva mai puternic, vinde-o si ia-ti ceva de 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

nu vreau ceva mai puternic,mi-am cumparat tobe sport si vreau ca motocicleta sa mearga in parametri foarte buni,fazerul e o splendoare cu tobe sport,se aude intr-un anume fel special,zic eu :),pe remapare ma gandeam sa optez,mare putere nu iau,5-6 cai care ii simti la top speed,iar la remapare pot sa o setez sa traga mai tare dupa o anumita turatie,iar eu cum merg in regim de touring,e foarte putin probabil sa folosesc acei cai in plus,si de asemenea sa uzez motorul,o recomandare la cine pot face remaparea ? TNG ? are harti pentru fz6 2005 ?

 

Suspensiile personal nu vad motiv sa le schimb,as schimba mai degraba franele,care implica mai multe chestii si te costa 2-3 sute de epuroi.

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se simte diferenta la suspensii. iar ca sa imbunatatesti frinele ai nevoie numai de o pmpa radiala si furtune metalice + niste placute bune.

trebuie patru pistoane per etrier ce sa mai....

» Post actualizat in 02 Jan 2016 23:29

La multi ani tuturor !

 

Sonyy, cred ca ce vrei tu se numeste MT-09

nu imi place mt-09,,prefer fz1,z1000sx daca o fi sa trec la 1000 pe viitor

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2001-2003 vrei sa zici,2004 are aceleasi frane ca 2005,doar s2ul are 4 pistoane per etrier,cu pasager sincer simt nevoie de frane mai bune,franez la limita blocarii rotii si folosesc si mult frana de motor,dar parca e loc de mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca upgrade la franele de S2 implica si inlocuirea telescoapelor.

paharele telescoapelor sunt diferite si nu se pot monta etrierii .

sper sa nu vorbesc prostii.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu,nu vorbesti prostii,am intalnit pe cineva care a facut ceva similar,telescoape de r6 parca pusese,schimbase si pompa si conductele,te cam punea in cap,ochii in patru si grija la dozarea franei,ma descurc cum am facut si pana acum,doar sa dau de bani garla pentru a face moftul asta,modificarile astea le faci daca nu ai ce face cu banii si daca probabil te insori cu motocicleta,la vanzare nu stiu daca conteaza plusurile aduse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un FZ6 a ajuns sa coste undeva la 2k eur, iar o astfel de modificare costa ceva parale.

fii sigur ca nu-ti vei scoate nici un ban pe upgrade-uri

 

una peste alta franele sunt ok la mers in regim touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt dar parca cand merg cu tovarasii cu sportivile m-ar ajuta mai mult niste frane bune si chiar si atunci cand merg cu pasager,nakedul e mai ieftin ,semicarenata e cu vro 2-3 sute de euro mai scumpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare..Lantul meu este destul de uzat si as vrea sa-l schimb. Vechiul proprietar mi-a zis ca ar trebui schimbat lantul, insa nu si pinionul sau foaia. Din constatarea mea ( nu sunt specialist/este prima data cand schimb) imi par destul de ok, nu sunt ascutite si par in regula.

Ce tip de lant si ce producator imi recomandati ? (Sa fie X-ring/118 zale...). Am un buget (momentan de 500 RON), insa as vrea ca in acesta sa ma incadrez si pentru un schimb de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare..Lantul meu este destul de uzat si as vrea sa-l schimb. Vechiul proprietar mi-a zis ca ar trebui schimbat lantul, insa nu si pinionul sau foaia. Din constatarea mea ( nu sunt specialist/este prima data cand schimb) imi par destul de ok, nu sunt ascutite si par in regula.

Ce tip de lant si ce producator imi recomandati ? (Sa fie X-ring/118 zale...). Am un buget (momentan de 500 RON), insa as vrea ca in acesta sa ma incadrez si pentru un schimb de ulei.

 

La o cautare rapida, doar lant DID 530VX 118 zale, am gasit la ~360 de lei, la care mai adaugi si transport, si manopera pentru montat lantul...fiind doar lantul sa zicem ca iti ia vreo 50 de lei. In oras la mine un service mi-a cerut 200 de lei pentru schimbat lant + pinioane, drept urmare am preferat sa-mi cumpar singur presa aceea micuta de lant care a costat fix atat, si mi-am rezolvat singur operatiunea. Deci sunt slabe sansele sa incluzi si un schimb de ulei in suma asta.

De asemenea, daca spui ca nu te pricepi, ori ceri o opinie cuiva care chiar se pricepe...ori mai strangi din dinti si cumperi kitul complet, ca altfel, daca pinioanele sunt uzate, o sa iti uzeze si lantul prematur, si ajungem la eterna noastra vorba romaneasca cu "lenesul mai mult alearga, si scumpul mai mult pagubeste"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Un amic are un rezervor de FZ6. Se pare ca este nou, vopsit de fabrica. Nu l-am vazut pe viu.

Daca are cineva nevoie il poate contacta aici. http://olx.ro/oferta/rezervor-yamaha-fz6-nou-ID5lvMi.html#fd3e779090

Cere 100 EUR . O fi mult,putin n-am idee . Vorbiti cu omul.

 

 

post-38187-0-70039600-1452153565_thumb.jpg

post-38187-0-58378900-1452153570_thumb.jpg

post-38187-0-41032500-1452153586_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sapand pe net dupa una-alta - as fi vrut de exemplu sa vad unde si-au montat oamenii priza de bricheta, daca au gaurit carene sau pe ghidon, ce parbriz e mai OK si fara vant/zgomot la cap, prostii din astea) am gasit ceasul din imagine. Pacat ca e doar printat cadranul cu o poza...

Apropo, eu am gasit pt kit de lant 17 + 46 dinti si 118 zale, dar kit de lant cu 16 dinti la pinionul mic. Voi ce setup-uri aveti? Mi-a fost lene sa desfac capacul sa vad pinionul meu in ce hal si cati dinti are... :thanks:

post-5325-0-52987700-1452181488_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sapand pe net dupa una-alta - as fi vrut de exemplu sa vad unde si-au montat oamenii priza de bricheta, daca au gaurit carene sau pe ghidon, ce parbriz e mai OK si fara vant/zgomot la cap, prostii din astea) am gasit ceasul din imagine. Pacat ca e doar printat cadranul cu o poza...

Apropo, eu am gasit pt kit de lant 17 + 46 dinti si 118 zale, dar kit de lant cu 16 dinti la pinionul mic. Voi ce setup-uri aveti? Mi-a fost lene sa desfac capacul sa vad pinionul meu in ce hal si cati dinti are... :thanks:

 

Eu folosesc setup'ul stock 16 / 46 dinti, si parca nu sunt curios in mod special sa incerc altul. Merge bine asa cum este

Cat despre parbriz, eu am puig pe al meu Fazer, si depinde foarte mult si de rider. O sa-l incerc si pe cel stock sa vad cum se comporta, pentru ca puig'ul mi se pare ca-mi redirectioneaza fluxul de aer fix in casca. Am in jur de 1.83 inaltime, poate pentru cineva mai inalt/scund e mai ok.

Editat de tene_razvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot a venit vorba de lant si pinioane, cat tin astea la un FZ6? La Honde le schimbam (DID) la maxim 20.000km, acum am cu a mea peste 21.500 km si inca nu se pune problema inlocuirii. Un mecanic de la Dual Tours spunea ca au un client care a ajuns pe la 60.000 km cu lantul original si ca mai tine inca un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca s-a mers mai mult in regim touring, linistit, si s-a ingrijit corespunzator, probabil a reusit sa ajunga la 60.000 km. Eu am auzit ca ar tine aproximativ 30.000 km daca e ingrijit. Probabil ca numarul variaza foarte mult datorita a doi factori, stilul de mers, si mentenanta lantului. Vazusem pe forum parca si o discutie referitor la sprayul de lant, era o teorie conform careia ieseai mai bine financiar daca nu mai dadeai bani pe sprayuri de lant, si il schimbai cand se uza, adica mult mai rapid, dar eu unul n-as incerca asa ceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea cred ca are mult de-a face cu tipul mobrei, conteaza mai mult cum e intretinut si exploatat lantul!

Hai sa intreb si aici, pe topicul de la service vad ca (inca) nu am primit nici un raspuns: are cineva vreo informatie sau feedback despre lanturile AFAM?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...