Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sau la anvelopemoto.eu.

Eu am luat de la ei Pilot Power. Se ocupa si de montaj, ceea ce poate fi complicat daca nu ai cum sa ti le montezi singur sau sa mearga cineva cu tine sa-ti care anvelopele la vulcanizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei Angel eyes, se gasesc la pret bun dar montajul e mai complicat, trebuie sa demontezi farurile in bucati (sa dai jos sticla care e lipita si apoi sa o lipesti la loc), iar alternatorul nu tine 2 faruri la FZ6 (am folosit eu vreo cateva luni pana mi-a murit bateria la semafor).

 

Pe scurt, e cam complicat si personal cred ca nu merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar alternatorul nu tine 2 faruri la FZ6

 

Cineva zice ca ar fi: Standard output 14.0V 310Watts 5000 r/min. Oricum e in manual valoarea exacta, pe la inceputul manualului o tot gaseam.

 

In conditiile astea, ar trebui sa duca macar 2 xenoane. Incarcarea sigur o ai buna? Mai ai alte accesorii?

 

@rolymike: intre 400 si 600 ron, functie de lupe si xenonane, niste mastic bun de lipit farurile la sfarsit. Daca ai dexteritate, intr-o seara rezolvi totul si le si montezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.600riders.com/forum/fz6-mods/14963-bi-xenon-projector-angel-eye-installed.html

 

PS: nici eu nu recomand instalarea de chestii non-standard pe FZ6. Mai ales sa tii ambele faruri aprinse. Indiferent ce zice manualul de utilizare ca duce releul.

Daca stai mai mult printre masini (cum stai in bucuresti), releul ala n-o sa-ti scoata stdout-ul ala cum trebe. Si o sa-ti suga bateria repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cineva zice ca ar fi: Standard output 14.0V 310Watts 5000 r/min. Oricum e in manual valoarea exacta, pe la inceputul manualului o tot gaseam.

 

In conditiile astea, ar trebui sa duca macar 2 xenoane. Incarcarea sigur o ai buna? Mai ai alte accesorii?

 

@rolymike: intre 400 si 600 ron, functie de lupe si xenonane, niste mastic bun de lipit farurile la sfarsit. Daca ai dexteritate, intr-o seara rezolvi totul si le si montezi.

Si la relanti la 1000 de ture nu scoate nici macar 100W, cu 2 becuri de 50W,pozitiile, injectie si bobine consuma din baterie, voltajul scade la 12.5V. Puterea pe iesirea unui alternator e aproape proportionala cu turatia si limitata de la o turatie (5000 rpm) in sus, la 2500 rpm ai doar vreo 150W si tot ce e mai jos e deja pe minus - in oras iesi pe minus clar cu 2 faruri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E valabila treaba doar la xenoane cu doua faruri ? Eu nu o am de multa vreme si proprietarul anterior a facut modificarea asta cu ambele faruri pe faza scurta, dar cu becuri normale. Merg de aproximativ 2 luni sa zic, chiar si in trafic greu, si nu am avut probleme. Din spusele baiatului, si el a mers mai bine de un an cu ea asa, si nu a avut probleme, si nu prea as avea motive sa ma indoiesc, pentru ca a fost sincer din absolut orice privinta cu privire la motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E si mai rau cu becuri normale de 50W, consumul la HID (xenon) e cam 43W bucata la becurile de 35W. Si la mine a mers bine un an si ceva pana am nimerit vreo 2 saptamani de mers si venit de la birou la ore de varf, cu multe opriri in trafic, si intr-o seara cand am ajuns acasa am oprit motorul si am intrat sa las ceva, cand am vrut sa pornesc dupa 5 minute sa plec in oras nu a mai pornit. Masurat bateria: goala. Incarcat bateria, masurat incarcarea: 12.5V la relanti, 13.5V la 5000 rpm (era mai mult cu un singur bec). Mers in service, schimbat vreo 3 relee si 2 rotoare, masurat, etc: totul era in regula, dar nu incarca. Deconectat al doilea bec, totul e in regula. L-am lasat deconectat, ca merg mult prin oras, dar firul e cuplat in mufa de sub rezervor, la nevoie imi ia cateva minute sa il pun la loc daca stiu ca am de mers noaptea in afara orasului.

 

Instalatia electrica initiala e facuta cu 2 faruri pe scurta, doar ca s-au prins ca nu tine si au eliminat din fabrica doar firul de la scurta de la becul din stanga: comutatorul scurta-lunga inca da curent pentru scurta, restul instalatiei e acolo, "modificarea" e doar sa legi firul lipsa in mufa de sub rezervor si la bec. Au scos firul pentru ca s-au prins astia de la Yamaha ca nu face fata in unele conditii, nu intotdeauna - ei cand l-au proiectat nu au luat in calcul blocajele de trafic in care nu incarca suficient.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal ce husa moto imi recomandati si mie?vreau una buna,sa fie rezistenta ,asta care o am acum are 4 ani aproape mi-a facuto vantul ieri cam varza,mai mult de 100-120 lei nu dau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. In meniul de diagnoza din bord apare si meniul Co, si apoi un submeniu cu C:01 si C:02 Intrebarea mea este care sunt parametrii optimi in care ar trebui sa funtioneze motocicleta? La mine erau setate cred ca de vechiul proprietar C:01 -27 si C:02 -7 acuma le-am pus amandoua la 0 sa vad cum funtioneaza. Mai exact ce regleaza acesti parametrii ? si cum influenteaza ei la putere si consum de carburant??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ai resetat daca nu stii ce faci?

DJUSTING THE EXHAUST GAS VOLUME




CHK
ADJ


<a



3. Using the "SELECT" button, select either the
Co adjustment mode (which appears as
"Co") or the diagnosis mode (which appears
as "dlAG")

4. After "Co" appears as a result of pressing the
"SELECT" button, simultaneously press the
"SELECT" and "RESET" buttons for 2 se-
conds or more to excute the selection.





5. Press the "SELECT" or "RESET" buttons to
select the "C1" or "C2".
C1="#1"and"#4"

C2="#2" and "#3"

NOTE:

•The adjustment cylinder appears on the odo-
meter LCD.

"RESET" button = decrement
"SELECT" button = increment

6. Execute the selection of the cylinder by si-
multaneously pressing the "SELECT" and
"RESET" buttons for approximately 2 se-
conds.

7. After selecting the adjustment cylinder,
change the "Co" adjustment volume by
pressing the "SELECT" and "RESET" but-
tons.

NOTE:

•The Co adjustment volume appears on the
odo meter LCD.
"RESET" button = decrement
"SELECT" button = increment

8. The selection is executed upon releasing the
finger from the switch.

9. Simultaneously press the "SELECT" and
"RESET" buttons to return to the cylinder
selection, (step 5)

1 0. Cancel the mode by turning "OFF" the main
switch.


» Post actualizat in 17 Sep 2015 12:12

http://www.600cc.org/forum/f13/adjusting-fuel-using-co-adjustment-20097/ i-ai dat mai multa benzina se pare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai mult o lae, alea sunt niste imbogatiri pe fiecare injector (injectie grupata) ca sa iasa bine la testele de poluare de omologare. nu cred sa aiba ceva efect la peste 3500 de ture daaar aia in topicuri zic ca ar putea reduce rateurile cu tobe aftermarket.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare!Lămuriți-mă vă rog şi pe mine care e faza cu trip F,ce arată mai exact vizavi de combustibil, de pe bordul fz6 fazer an 2005!? Ştiu doar că arăta ceva gen 2,5;2,6 creşte,scade, după ce începe să clipească pe bord nivelul la benzina când rămâi pe rezervă! Mulțam fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am avut ghinionul sa mi se rupa oglinda dreapta din prindere,am tinut moto pe cric lateral langa un gard si mi-a impins vantul motocicleta pe gard,motocicleta ramanand sprijina in oglinda dr,urmand sa se rupa,are cineva de vanzare oglinda dr pentru fz6 fazer 2005??? Daca nu gasesc sh o sa caut noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un Fz6 din 2005 si in ultimul timp daca nu umblu cu el 3-4 zile cand vreau sa il pornesc, nu mai porneste Can dau sa il pornesc invarte destul de bine electromotoru dar nu da nici un semn de pornire, a-2a oara cand dau sa il pornesc apare pe bord Err1. La mine la garaj este umpic de panta, imi dau drumu pe ea bag in a 2-a si porneste in juma de metru, la prima invartire de motor. Ce sa aiba oare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare posibil sa fie baterie pe moarte? intradevar daca nu porneste din prima a-2-a oara cand dau sa il pornesc dja slabeste bateria. Dar mie ce mi se pare ciudat ca prima data cand dau sa o pornesc invarte ff bine si ar trebui sa porneasca zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...