Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Va salut domnilor, cu o intrebare va deranjez. Vreau sa imi clonez o cheie de FZ6 S2 din 2008 si pana acum pe net am gasit doar chieia blank (bruta). Intrebarea este, de unde fac rost de un chip si daca respectivul chip este special conceput pentru motocicletele Yamaha sau pentru modelul FZ6 in particular. Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

 

 

 

PS: Am cheia rosie pe care vreau sa o pastrez in cazul pierderii eventualei chiei negre pe care am de gand sa o clonez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare!

 

Am intrebat ceva timp in urma daca si-a montat careva inaltatoare de ghidon. Cum nu a reaspuns nimeni, am trecut la fapte. Iata ce a iesit:

 

post-87774-0-16686400-1455563484_thumb.jpeg

 

 

Am mers azi 150 km. Pozitia este mai dreapta in sea. Parca nu ma mai dor asa tare incheieturile mainilor.

 

Cu ocazia asta am schimbat si becul cu un led de la chinezi:

 

post-87774-0-67771200-1455563631_thumb.jpeg

 

Am mers un pic pe noapte cu el. Este fain ca faza lunga nu inchide faza scurta cum era la becul stoc, insa ca si luminozitate nu stiu ce sa zic. Cred ca ma asteptam la mai mult.

 

Am vrut sa schimb toate becurile pe led insa doar farul si stopul au mers. Restul, semnalizarile, pozitia, becul de la placuta de inmatriculare nu am putut sa le schimb pt ca ledurile sunt prea mari si nu incap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cheia rosie pe care vreau sa o pastrez in cazul pierderii eventualei chiei negre pe care am de gand sa o clonez.

 

Duplicat se poate face doar dupa cheia master ( cea rosie ). Era cineva aici pe forum care te putea ajuta , dar nu gasesc acum topicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca se pot PROGRAMA chei doar cu cea rosie (master), de clonat se poate clona orice cheie cu transponder care e recunoscuta de imobilizator (care porneste agregatul). Practic imobilizatorul nu face diferenta intre clona si cea care a servit drept model pt ea.

Wow, cam sus ghidonul, sunt curios cum arata mobra intreaga cu el, daca nu deranjeaza ochiul. Cablurile au ajuns toate?

Becul ala cu 3 fete nu e ce trebuie, ala cu ventilator in spate si chipuri luminoase mici e pontul. Cel putin asa mi s-a spus, si e logic pt ca la asta lumina se emite dintr-o suprafata mare si nu are cum sa mai fie focalizata corect.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi face o poza cu toata morocicleta.

 

Becul e cu 2 pastile si ventilator in spate. O pastila e faza scurta una faza lunga. Iti dau dreptate cu focalizarea. In fata la 10-15 metri se vede destul de bine, lumina e puternica, insa la distanta mai mare nu prea se vede ok, chiar cu faza lunga. Cred ca e nevoie de far cu lupa pt becurile astea.

 

Il mai tin un pic in test si daca nu sunt multumit il schimb la loc.

 

Cablurile de ambreiaj si conducta de frana sunt la limita de intinse. Inaltatorul pus de mine e cel mai mare, de 10 cm. Cred ca ideal pt cabluri e ala de 5. Ca sa nu fortez cablurile am lasat un pic spre fata levierele de ambreiaj si frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Cu ocazia asta am schimbat si becul cu un led de la chinezi:

 

attachicon.gifimage.jpeg

 

Am mers un pic pe noapte cu el. Este fain ca faza lunga nu inchide faza scurta cum era la becul stoc, insa ca si luminozitate nu stiu ce sa zic. Cred ca ma asteptam la mai mult.

 

 

Mie din poza mi s-a parut ca e modelul din prima imagine, cel din a 2-a (ma rog, genul asta ca nu e fix acelasi produs cu ce montase colegul pe F650GS) mi-a fost recomandat ca ff bun. Daca al tau e ca nr. 2 inseamna ca ori raman la halogen ori risc si imi pun xenon (mergand f putin noaptea nu o sa mi se umple frigiderul de la colegii de trafic din sens opus, cel putin nu cat sa dea pe afara).

post-5325-0-48631200-1455657510_thumb.jpg

post-5325-0-51700900-1455657517_thumb.jpg

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci frumos, atat pt raspuns cat si pt intentie. Pare o varianta oarecum intre cele 2 postate de mine. Raman la H7 + H4 clasice, cel putin pana identific o solutie eficienta.

La prima iesire cu noua mea mobra (prin oras) m-am confruntat la un mmoment dat cu oprirea motorului la ralanti, eram chiar aproape de a parca la destinatie si nu mai voia neam sa stea, s-a oprit de vreo 3 ori. Cand am plecat de acolo spre casa a fost ok. Ieri am curatat clapetele cu un somoiog de carpa pe bat + spray de carburatoare (gum cutter) si am dat si in regulatorul de aer (cele 2 furtune care vin in airbox, langa cel de gaze de carter, cu motorul pornit si tinut usor din acceleratie). Airboxul l-am demontat pt a avea acces la clapete. Dupa operatiune ralantiul e mult mai rotund si stabil, parca si reprizele de la turatii mici sunt mai prompte si mai cursive.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am platit 25 lei pe tot anul

 

Asa e . Ai dreptate. Am verificat acum impozitul platit anul trecut. Suma platita a fost 24 ron.

Am facut confuzie cu taxa parcarii de resedinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...