Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Hop si eu pe aici cu ceva intrebari. Ieri ma uitam pe la motoreta si am observat cablul de acceleratie ca este ros ( fire rupte) la iesirea din camasa, sub rezervor (banuiesc ca este cablul de tur). Nu am apucat sa desfac sa vad prinderea si nici nu cunosc in ce stare se afla cablul de retur. Voi ati inlocuit cablurile de acceleratie, se inlocuiesc usor sau trebuie service ?

E ok cablul asta : http://motodiscount.ro/CABLU-ACCELERATIE-A-DESCHIDERE-7318041 ?

 

Inca ceva. As vrea sa schimb placutele de frana. Mentionez ca este prima data cand fac asta iar, dupa ceva tutoriale vazute (Link-

si
) mi se pare o operatiune simpla. Intrebarea e, cum imi dau seama daca acele garnituri sunt in regula si la ce alte particularitati trebuie sa fiu atent ?

Toate cele bune !

Editat de Csj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Inca ceva. As vrea sa schimb placutele de frana. Mentionez ca este prima data cand fac asta iar, dupa ceva tutoriale vazute (Link-

si
) mi se pare o operatiune simpla. Intrebarea e, cum imi dau seama daca acele garnituri sunt in regula si la ce alte particularitati trebuie sa fiu atent ?

Toate cele bune !

Te referi la garniturile din etrieri? Daca la ele te referi nu ai de ce sa umbli la ele. Daca nu vezi urme de lichid de frina pe placute inseamna ca garniturile isi fac treaba. Oricum daca nu sunt etansi etrierii s-ar vedea ca pierzi lichid din vasul de linga clapeta / pedala.

Util ar fi sa vezi uzura placutelor, daca este uniforma.

Daca pistonul sau pistoanele din etrier merg greu sa le impingi cu surubelnita precum in filmulet se poate folosi o presa pentru a impinge pistonasele inapoi in etrier. Eu nu am facut asta niciodata. Daca nu merge la mana (surubelnita) nu imi place. Am demontat, curatat/spalat etrierii, schimbat garnituri si pus la loc. Asta e tzicneala mea. Daca merg relativ usor cu presa este OK nu este motiv de panica.

NU UITA: dupa ce ai terminat operatia dai niste pedale/clapete de frana pina iti tine cum trebuie. Nu da imediat gaz la moto si apoi frana ca sa nu ai o surpriza. (Spune si in filmulet, sunt convins ca stii si tu dar mai bine mai spun inca o data, te superi ca o fac pe desteptul si apoi iti trece :) ).

Operatiunea ar fi : demontezi un etrier, schimbi un set de placute, pui la loc etrierul, dai clapete si apoi treci la urmatorul. Daca vei demonta amandoua etrierele in acelasi timp cand vei apasa pe pistonase la un etrier vor iesi afara cele de la celalalt etrier. Aceeasi treaba se intampla si la un singur etrier daca impingi un singur pistonas - iese celalalt afara. De aceea se impinge cu placutele de frana cele vechi.

Ultimul lucru important: ai vazut ca omul in film a strans la sfarsit suruburile care tin etrierul pe furca cu o cheie dinamometrica. Asa ar fi frumos sa faci si tu. Daca nu ai da-mi un PM si iti dau una sa poti face operatiunea. Cauta pe net un manual si vezi la ce cuplu se strang.

Succes!

 

Ia vezi daca manualul asta este bun pentru modelul tau:

 

http://www.fazerclub.ru/manuals/FZ6/Yamaha_FZ6_2007_ALL_VERSIONS_Service_Manual.pdf

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clapete? Manete? Never mind :D

Pe langa ca nu trebuie sa zemuiasca, uita-te bine si la aparatorile de praf de la etriere sa nu fie crapate, rupte sau coapte. In rest ai toata info pt inlocuire, dar poate n-ar strica sa schimbi si lichidul de frana, si aici ar fi buna o scula cu vacuum, altfel faci scurta la mana si posibil sa belesti si pompa care ajunge la aerisire sa lucreze pe portiuni neumblate ale cilindrului.

La FZ n-am umblat la cablul de acceleratie dar n-ar trebui sa fie rocket science. Daca are mustati trebuie musai altul! Nu vad de ce n-ar fi bun cel din link, original sigur are pret de pret.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Csj, pe unde stai? Daca iti e la indemana Sos Chitilei poti veni la mine sa faci operatiunile, te mai ajut cu un sfat, o scula (am si aparat pt aerisit frane) si o mana sau chiar 2. Fara pretentii materiale!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad de ce n-ar fi bun cel din link, original sigur are pret de pret.

Am avut o experienta neplacuta cu piesele de schimb de la importator. Anul trecut am cumparat de la un importator de piese (nu este relevant numele lui) placute de frina spate pentru BMW. Producator: TRW. Dupa circa 700 Km a sarit garnitura de frecare de pe una din placute si a ramas fierul.

M-am gandit ca sunt facute pe vapor. Am vorbit cu importatorul care s-a jurat ca sunt de la producator si in final am ajuns sa vorbesc cu directorul de calitate de la producator. I-am trimis poze dupa piese si ambalaj si mi-a confirmat ca sunt originale (din acest motiv nu am specificiat numele importatorului). Nefiind montate in service nu s-a pus problema inlocuirii acestora.

De atunci cand am nevoie de piese care tin de siguranta sau buna functionare a motocicletei (ca sa nu raman in drum cu ea) cumpar doar de la reprezentanta.

Stiu ca placutele de frana la BMW sunt furnizate tot de TRW dar banuiesc ca sunt conditii mai severe in ceea ce priveste calitatea. Dovada faptul ca am facut anul trecut cam 18.000 Km cu placutele luate de la BMW si totul este in regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat. Eu vand si montez Trw la auto si n-am avut nici o problema, iar unii dintre clienntii mei se antreneaza pt curse cu masinile.

Pe de alta parte la Transalp am pus discuri + placute Ferodo (sper ca imi amintesc corect, sunt ceva ani de atunci) luate de la un importator serios, a fost pachet complet fata-spate si pt fata a venit un disc din inox (?!), mai subtire decat original, si pe care nu frana nici un tip de placuta... Si pe o alta parte am patit la fel ca tine cu o placuta de prima echipare la o masina, erau uzate ceva mai mult de 1/2 (jante aerisite, le vedeam ca la tv) si i-a zburat ferodoul in Padurea Bogatii, am mers ~500 km mai mult fara sa franez pt ca era mai rar modelul si nu am gasit in drum, era si vineri.

Cred insa ca sunt putini cei care folosesc placute oe si totusi incidentele sunt f rare. Si nici piesele originale nu au aceeasi calitate cu cele de prim montaj.

Oricum, nasoala treaba, conserva macar frana aproape normal in 7 placute si un fier (doar ca scotea scantei), la mobra e mai nasol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru informatii/explicatii @SilverArrow, @John17 si pentru posibila implicare dincolo de tastatura. :). Cu sculele stau bine, cu experienta mai putin. :crack: John, imi surade ideea cu schimbatul lichidului de frana, te anunt cand o scot de la garaj si iti fac o vizita. :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine ai venit! Faina mobra, ii sta neasteptat de bine full black.

No offence, dar daca nu sti mai bine nu vorbi! Eu in textul campaniei Yamaha am gasit "punch" (cherner) deasupra seriei, dar sa fim noi sanatosi cati dealeri auto au facut campanii fara sa aplice si semnele distinctive - trust me, m-am ocupat niste ani buni de garantii, campanii, retea service si stiu ce vorbesc. Dar nu de asta te iau la rost, ci pt ce urmeaza:

N-are nimeni ce sa regleze la senzorul ala! Dupa cum am scris, testul a iesit perfect de fiecare data, ma gandeam sa-l prind in momentul cand face figuri sa vad daca la fel iese. Documentandu-ma si fiind in cunostinta de cauza la capitolul sisteme electronice de gestiune motor, mai simple sau mai complexe, am aflat ca semnalul se intrerupe doar un moment, ecu intrand atunci intr-un soi de limp mode ciudat al dracului, cica similar cu functionarea la rece, adica benzina garla. motivul ar fi prevenirea functionarii cu amestec sarac (prostul de ecu parca n-ar avea map + sonda lambda ca sa inteleaga ce si cum, macar cat de cat) ca sa nu topeasca pistoanele. Deci daca senzorul a zbarcit-o o fractiune de secuda (sau poate o trebui sa cumuleze n ratari, nu am gasit logica exacta), pana la intreruperea contactului mergi in limp mode pe termen nedeterminat! O tampenie. Practic imposibil sa-l prind cu testul ala, banuiesc ca e bun doar pt calibrare. Ca sa iesi din acel limp mode trebuie intrerupt contactul. Se leaga perfect cu ce am patit eu, tocmai ajunsesem la destinatie si, cand am incetinit sa ochesc un loc de parcare, s-a oprit. Am repornit imediat si nu voia neam sa tina ralantiul, s-a mai oprit o data sau de 2 ori pana am infipt-o undeva, am luat contactul si am pus-o pe cric. I-am dat roata si am mai pornit o data, toate bune si frumoase! Dar daca mergeam 100km fara sa iau contactul probabil mi-ar fi terminat toata benzina din rezervor (era plin, ~20km de la alimentare). Nu stiu ce a fost in capul galbejitilor, singura scuza pe care le-o gasesc e ca era prima lor tentativa de a face mobra sa respecte niste norme de poluare si nu pricepeau cu senzori, "lambade" & stuff. X-(

Mor de curiozitate care va fi verdictul dealerului, macar sa vina repede sa stiu daca imi comand aftermarket, n-o sa stau sa ma uit la mobra pe caldurile de afara!

Nu prea imi dau seama cum accesezi surburile TPS-ului dand rampa de injectie jos, accesul la ele e impiedicat de cadru care se afla la 2, maxim 3 cm, chiar peste TPS si ale lui suruburi. Singura varianta pe care o vad eu e demontarea corpului clapetelor si inlocuirea senzorului "la banc" (sau cu clapetele in mana).

ai sa ramai uimit dar tpsul meu a fost reglat chiar de un service autorizat yamaha si motocicleta a mers mult mai bine dupa ,am model 2005,si nu a fost schimbat tpsul si nu a facut nici o figura motocicleta in 4 ani,reglarea tpsului s-a facut nu din cauza unei probleme,ci din cauza unei simple verificari ale motocicletei,nu are rost sa dau detalii mai departe ca vad ca multi sunteti mecanici pe forum si o tine fiecare pe a lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat. Eu vand si montez Trw la auto si n-am avut nici o problema, iar unii dintre clienntii mei se antreneaza pt curse cu masinile.

Pe de alta parte la Transalp am pus discuri + placute Ferodo (sper ca imi amintesc corect, sunt ceva ani de atunci) luate de la un importator serios, a fost pachet complet fata-spate si pt fata a venit un disc din inox (?!), mai subtire decat original, si pe care nu frana nici un tip de placuta... Si pe o alta parte am patit la fel ca tine cu o placuta de prima echipare la o masina, erau uzate ceva mai mult de 1/2 (jante aerisite, le vedeam ca la tv) si i-a zburat ferodoul in Padurea Bogatii, am mers ~500 km mai mult fara sa franez pt ca era mai rar modelul si nu am gasit in drum, era si vineri.

Cred insa ca sunt putini cei care folosesc placute oe si totusi incidentele sunt f rare. Si nici piesele originale nu au aceeasi calitate cu cele de prim montaj.

Oricum, nasoala treaba, conserva macar frana aproape normal in 7 placute si un fier (doar ca scotea scantei), la mobra e mai nasol.

Si eu am ramas uimit. Cumpar TRW pentru masini de ani de zile si nu am avut nici o problema. Poate a fost o intamplare nefericita. Dar o singura intamplare este suficienta cu motocicleta.....

Nasol a fost ca am venit de la Sebes pina la Bucuresti usurel pentru ca desi franam cu fata (doar cand era absolut nevoie), ABS-ul integral imi frana si spatele si la fiecare frana auzeam cum freaca fier pe fier.

Legat de calitatea pieselor asa este ca cele de prim montaj sunt cele mai bune, superioare oricarei piese pe care o poti cumpara de la reprezentanta sau magazin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai sa ramai uimit dar tpsul meu a fost reglat chiar de un service autorizat yamaha si motocicleta a mers mult mai bine dupa ,am model 2005,si nu a fost schimbat tpsul si nu a facut nici o figura motocicleta in 4 ani,reglarea tpsului s-a facut nu din cauza unei probleme,ci din cauza unei simple verificari ale motocicletei,nu are rost sa dau detalii mai departe ca vad ca multi sunteti mecanici pe forum si o tine fiecare pe a lui.

De citat m-ai citat, de citit nu stiu, de inteles sigur nu!

La senzorul ala se regleaza numai pozitia in care e montat! Trebuie sa ai la diagnoza pe bord intre 15-17 cu clapetele inchise si 100 cu ele maxim deschise. La mine, cum am scris de mai multe ori, valorile sunt perfecte, deci nu ai ce regla. Posibil la tine sa fi fost inlocuit senzorul si pozitionat gresit, cei de la service au rezolvat. Problema tipica modelului e data de un defect intern al senzorului, se intrerupe contactul intre cursor si pista rezistiva in unele momente.

Deja m-am plictisit sa "ma dau mecanic"!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca ai ajuns unde am vrut don mecanic,deci se poate regla nu? aveam vro 12-13 cu ele inchise si sub 100 cu ele deschise maxim,vro 96-97 parca,posibil sa ai dreptate,sa fi fost inlocuit si pozitionat gresit si de asemea nemarcata inlocuirea lui,cheers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca ai ajuns unde am vrut don mecanic,deci se poate regla nu?

Daca vrei neaparat, se calibreaza la instalare. Daca ai fi citit macar in diagonala ce am scris eu, inclusiv valorile obtinute la test, poate ai fi priceput ca al meu e calibrat corect si NU ARE NICI MAMA SAU TATA LU' YAMAHA CE SA REGLEZE LA EL, asa cum mi-ai indicat tu, dom' stie tot!

De azi dimineata fac dialogul surzilor cu Dual Tours, ba ma suna in 2 min, ba imi raspund pe mail, incep sa ma enervez. Adineauri era gata-gata sa plece cineva spre mine - bineinteles ca era vb despre alt client cu care m-au confundat.

Mai e vreun dealer oficial in Bucuresti? Sau o modalitate prin care sa pot verifica macar daca pot beneficia de inlocuirea gratuita? Ca imi comand a.m. pana in 17h altfel si pa la revedere :box: :box:

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vb acum la K&Log, parea mai cooperant domnul de la sevice. Sa fac programare, sa le mai si platesc verificare (ma doare mai tare timpul oricum) ca sa verifice o serie de cadru si eventual un TPS pe care l-am imortalizat, zic eu, destul de artistic?!


» Post actualizat in 07 Mar 2016 10:25


... ce rost are un TPS ce nu se poate regla, mecnic sau electronic... logic, nu ?!??? :)

Majoritatea sunt calibrat isi sigilati pe pozitie din fabrica, nu se regleaza ca operatiune de service, doar poate se calibreaza daca l-a montat un tzugulan cum a crezut el de cuviinta, dupa manualul de la MIG eventual.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Buna ziua!

 

Ma numesc Razvan si sunt proaspat posesor de FZ6 Fazer S2 ABS 2009. Multumiri lui Silver Arrow pentru ajutorul acordat cu achizitionarea motocicletei si transportul acesteia.

Am atasat si cateva poze cu motocicleta:

 

I7kj2S.png

 

 

pzwXez.png

 

 

 

 

rUCR0M.png

 

 

v2EhTQ.png

 

 

 

 

Q2nUqh.png

q6IvQS.png

 

 

 

 

frumoasa motocicleta si cu niste tobe speciale,esti fericitul posesor al ultimului an de fabricatie de fz6 fazer s2,sper sa nu gresesc si sa se fi fabricat si in 2010.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

ABS-ul integral imi frana si spatele si la fiecare frana auzeam cum freaca fier pe fier.

Materialul de pe placuta nu e o garnitura de frecare, e ferodoul, iar ABS-ul nu are treaba cu franat spatele cand actionezi fata, ABS e sistemul anti-blocare. Sistemul de care pomenesti este CBS, combined braking system.

 

Si e prima data cand aud de probleme cu TRW, dar nu prima data cand sare ferodoul de pe placuta, am mai patit acum vreo 20 de ani cu niste placute turcesti de Renault; din tot setul o singura placuta a avut probleme si doar pe aia am inlocuit-o, celelalte au fost ok si le-am lasat pe masina pana s-au uzat. Masina era o Dacie 1300, daca mai sarea material de pe o placuta nu era nici o paguba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ma gandeam, nu stiu insa cum e CBS-ul la BMW, poate e integrat in ABS - caz in care scoaterea sigurantei aferente ar fi eliminat inconvenientul.

Sigur placutele alea nu erau facute la IRA din ferodou de la tramvaie lipit cu ciorap de dama topit? Ca se mai practica pe vremuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Materialul de pe placuta nu e o garnitura de frecare, e ferodoul, iar ABS-ul nu are treaba cu franat spatele cand actionezi fata, ABS e sistemul anti-blocare. Sistemul de care pomenesti este CBS, combined braking system.

 

Si e prima data cand aud de probleme cu TRW, dar nu prima data cand sare ferodoul de pe placuta, am mai patit acum vreo 20 de ani cu niste placute turcesti de Renault; din tot setul o singura placuta a avut probleme si doar pe aia am inlocuit-o, celelalte au fost ok si le-am lasat pe masina pana s-au uzat. Masina era o Dacie 1300, daca mai sarea material de pe o placuta nu era nici o paguba :)

Este corect ca nu electronica ABS cupleaza si spatele la frinare. De aceea am scris ca sistemul ABS Integral (aici vobind despre concept) este cel care actioneaza etrierul spate cand se actioneaza frana fata.

 

Anexat ai schema de la IABS. Corect tehnic asa este, nu ABS-ul cupleaza si spatele. Formularea mea nu a fost fericita.

 

Dar cu garnitura de frecare desi pare ciudat cum suna, treaba sta cum ti-am scris: ceea ce noi numim traditional ''ferodou'' vine de la firma FERODO de la care parintii si bunicii nostri aveau placutele de frana si discurile de ambreiaj. Si atunci a ramas in cultura polulara (nu tehnica) sa spunem la materialul de frictiune ''ferodou'' desi el este o garnitura de frecare.

La fel cum se spune DELCO la contactul ruptor-distribuitor, de fapt venind de la firma Delco.

Pe linga Ferodou si Delcou mai avem: ''cifa de beton'' care este unitatea de masura cand comanzi o autobetoniera cu beton, denumire care vine de la firma CIFA care fabrica (si inca mai fabrica) autobetonierele.

Si mai sunt cate vrei chestii simpatice de genul acesta.

Cea mai cunoscuta: in Romania orice masina de teren este un GIP (am scris intentionat asa).

Daca vrei mai am o poveste interesanta: de ce se numeste masinuta americana JEEP? Una din variante este urmatoarea: in al doliea razboi mondial s-a dorit de catre armata americana o masina care sa faca o gramada de lucruri, adica un General Purpose Vehicle. Iar pe dosarul cu pricina statea scris GP. Si lumea a citit GIPI, spus pe scurt jeep. Si apoi a ajuns marca JEEP. De altfel masinuta din razboi s-a numit Willis.

Si mai am o poveste cu parfum de epoca: bunicii nostri purtau palaria numita cilindru dar in Romania se numea Joben de la numele celui care le vindea in Bucuresti - un francez numit Jobin.

 

Si la urma urmei nu spunem noi cu drag la motociclete MOBRE :) desi nu sunt Mobra ?

 

Scrie aici daca stii alta denumire a garniturii de frecare. In definitiv acesta este rolul unei discutii sa invatam lucruri noi sau sa le corectam pe cele vechi.

 

Surpriza cu TRW a fost mare si pentru mine. Am vrut sa pun o poza cu placuta defecta dar nu am reusit. Mai scriu inca o data poate merge.

 

 

post-89376-0-39083300-1457356689_thumb.jpg

» Post actualizat in 07 Mar 2016 14:35

Si e prima data cand aud de probleme cu TRW, dar nu prima data cand sare ferodoul de pe placuta,

post-89376-0-09262900-1457361027_thumb.jpg

post-89376-0-20846500-1457361043_thumb.jpg

post-89376-0-36539500-1457361061_thumb.jpg

 

Haide ca a mers.

TRW mi-a confirmat ca placutele sunt ''adevarate''. Asa ca importatorul nu are nici o vina. Am a avut eu ghinion.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si claxon tot de la denumirea unei marci (scrisa cu K parca) vine! Xerox, adidasi etc.

Se pare ca o data la j'de mii de produse se intampla sa plece garnitura de frictiune de pe suport la placutele de frana, si nu depinde de marca. Asta desi ferodourile au si niste protuberante care intra in gauri ale suportului, deci nu sta doar in adeziv. La Fiatul 850 al lui tata nu s-a intamplat, desi chiar a mers cu saboti reconstruiti cu banda de frictiune lipita cu ciorap de nylon topit, fara nituri sau protuberante!

Dealerii Yamaha nu mai raspund la tel, am trimis comanda pt TPS aftermarket. Daca rezolv totusi cu ei o sa il dau retur Oricum dealerii n-au asa ceva pe stoc, minim o saptamana dureaza sa-l aduca de la depozitul european (un japonez infirm il aduce pe jos probabil), pana programeaza mobra in service, pana se scarpina, pana la toamna poate ar si rezolva).

Si daca intrebi la orice service e criza, jale, foame.

Tu-i mama ma-sii, e greu tare sa fi dealer! Ca bine zic vorbitorii de engleza "you have to go to the stealer" :finger:

post-5325-0-88474100-1457362008_thumb.jpg

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si claxon tot de la denumirea unei marci (scrisa cu K parca) vine! Xerox, adidasi etc.

Se pare ca o data la j'de mii de produse se intampla sa plece garnitura de frictiune de pe suport la placutele de frana, si nu depinde de marca. Asta desi ferodourile au si niste protuberante care intra in gauri ale suportului, deci nu sta doar in adeziv. La Fiatul 850 al lui tata nu s-a intamplat, desi chiar a mers cu saboti reconstruiti cu banda de frictiune lipita cu ciorap de nylon topit, fara nituri sau protuberante!

Dealerii Yamaha nu mai raspund la tel, am trimis comanda pt TPS aftermarket. Daca rezolv totusi cu ei o sa il dau retur Oricum dealerii n-au asa ceva pe stoc, minim o saptamana dureaza sa-l aduca de la depozitul european (un japonez infirm il aduce pe jos probabil), pana programeaza mobra in service, pana se scarpina, pana la toamna poate ar si rezolva).

Si daca intrebi la orice service e criza, jale, foame.

Haide ca ma bag in ciorba ta: de curiozitate cat costa TPS-ul? Te intreb pentru ca am cumparat pentru cineva o piesa de Yamaha si a fost mai ieftina la Viena (livrarea a durat 3 zile) decat la Bucuresti. Si pe 19.03 vine cineva de la Viena la Bucuresti ..... Poate iti pot lua una horijinal daca nu o costa mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, dar nu e cazul. Original pe net e 180$, dealerii habar n-am cu cat il vand in Ro. f probabil mai scump decat altii. Treaba e ca am vz ca se incadreaza in campanie, exista o sansa minima sa-l fi schimbat cineva desi nu cred, 95% ar trebui mi-l schimbe moka. Daca nu - aftermarket scrie pe el!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: pe FZ6N 2004-2005 s-a pus cric central? Stiu ca doar varianta Fazer avea cric central, N cu asa ceva nu prea am vazut.

 

Daca un FZ6 a fost Fazer la baza si a fost transformat in N, exista semne/particularitati care sa fie specifice doar Fazerelor astfel incat sa iti dai seama de transformare (transformare care te duce cu gandul la un accident, ceva de genul)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...