bigFatAss Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Nu stiu de vrealtul. Is niste obositi... Cel mai bine te duci calare peste ei (eventual faci programare anterior) si n-au ce sa mai comenteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 (editat) Am vb acum la K&Log, parea mai cooperant domnul de la sevice. Sa fac programare, sa le mai si platesc verificare (ma doare mai tare timpul oricum) ca sa verifice o serie de cadru si eventual un TPS pe care l-am imortalizat, zic eu, destul de artistic?! » Post actualizat in 07 Mar 2016 10:25 ... ce rost are un TPS ce nu se poate regla, mecnic sau electronic... logic, nu ?!??? Majoritatea sunt calibrat isi sigilati pe pozitie din fabrica, nu se regleaza ca operatiune de service, doar poate se calibreaza daca l-a montat un tzugulan cum a crezut el de cuviinta, dupa manualul de la MIG eventual. Editat Martie 7, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Buna ziua! Ma numesc Razvan si sunt proaspat posesor de FZ6 Fazer S2 ABS 2009. Multumiri lui Silver Arrow pentru ajutorul acordat cu achizitionarea motocicletei si transportul acesteia. Am atasat si cateva poze cu motocicleta: frumoasa motocicleta si cu niste tobe speciale,esti fericitul posesor al ultimului an de fabricatie de fz6 fazer s2,sper sa nu gresesc si sa se fi fabricat si in 2010. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 ABS-ul integral imi frana si spatele si la fiecare frana auzeam cum freaca fier pe fier. Materialul de pe placuta nu e o garnitura de frecare, e ferodoul, iar ABS-ul nu are treaba cu franat spatele cand actionezi fata, ABS e sistemul anti-blocare. Sistemul de care pomenesti este CBS, combined braking system. Si e prima data cand aud de probleme cu TRW, dar nu prima data cand sare ferodoul de pe placuta, am mai patit acum vreo 20 de ani cu niste placute turcesti de Renault; din tot setul o singura placuta a avut probleme si doar pe aia am inlocuit-o, celelalte au fost ok si le-am lasat pe masina pana s-au uzat. Masina era o Dacie 1300, daca mai sarea material de pe o placuta nu era nici o paguba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Chiar ma gandeam, nu stiu insa cum e CBS-ul la BMW, poate e integrat in ABS - caz in care scoaterea sigurantei aferente ar fi eliminat inconvenientul. Sigur placutele alea nu erau facute la IRA din ferodou de la tramvaie lipit cu ciorap de dama topit? Ca se mai practica pe vremuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Multumesc frumos pentru urari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Materialul de pe placuta nu e o garnitura de frecare, e ferodoul, iar ABS-ul nu are treaba cu franat spatele cand actionezi fata, ABS e sistemul anti-blocare. Sistemul de care pomenesti este CBS, combined braking system. Si e prima data cand aud de probleme cu TRW, dar nu prima data cand sare ferodoul de pe placuta, am mai patit acum vreo 20 de ani cu niste placute turcesti de Renault; din tot setul o singura placuta a avut probleme si doar pe aia am inlocuit-o, celelalte au fost ok si le-am lasat pe masina pana s-au uzat. Masina era o Dacie 1300, daca mai sarea material de pe o placuta nu era nici o paguba Este corect ca nu electronica ABS cupleaza si spatele la frinare. De aceea am scris ca sistemul ABS Integral (aici vobind despre concept) este cel care actioneaza etrierul spate cand se actioneaza frana fata. Anexat ai schema de la IABS. Corect tehnic asa este, nu ABS-ul cupleaza si spatele. Formularea mea nu a fost fericita. Dar cu garnitura de frecare desi pare ciudat cum suna, treaba sta cum ti-am scris: ceea ce noi numim traditional ''ferodou'' vine de la firma FERODO de la care parintii si bunicii nostri aveau placutele de frana si discurile de ambreiaj. Si atunci a ramas in cultura polulara (nu tehnica) sa spunem la materialul de frictiune ''ferodou'' desi el este o garnitura de frecare. La fel cum se spune DELCO la contactul ruptor-distribuitor, de fapt venind de la firma Delco. Pe linga Ferodou si Delcou mai avem: ''cifa de beton'' care este unitatea de masura cand comanzi o autobetoniera cu beton, denumire care vine de la firma CIFA care fabrica (si inca mai fabrica) autobetonierele. Si mai sunt cate vrei chestii simpatice de genul acesta. Cea mai cunoscuta: in Romania orice masina de teren este un GIP (am scris intentionat asa). Daca vrei mai am o poveste interesanta: de ce se numeste masinuta americana JEEP? Una din variante este urmatoarea: in al doliea razboi mondial s-a dorit de catre armata americana o masina care sa faca o gramada de lucruri, adica un General Purpose Vehicle. Iar pe dosarul cu pricina statea scris GP. Si lumea a citit GIPI, spus pe scurt jeep. Si apoi a ajuns marca JEEP. De altfel masinuta din razboi s-a numit Willis. Si mai am o poveste cu parfum de epoca: bunicii nostri purtau palaria numita cilindru dar in Romania se numea Joben de la numele celui care le vindea in Bucuresti - un francez numit Jobin. Si la urma urmei nu spunem noi cu drag la motociclete MOBRE desi nu sunt Mobra ? Scrie aici daca stii alta denumire a garniturii de frecare. In definitiv acesta este rolul unei discutii sa invatam lucruri noi sau sa le corectam pe cele vechi. Surpriza cu TRW a fost mare si pentru mine. Am vrut sa pun o poza cu placuta defecta dar nu am reusit. Mai scriu inca o data poate merge. » Post actualizat in 07 Mar 2016 14:35 Si e prima data cand aud de probleme cu TRW, dar nu prima data cand sare ferodoul de pe placuta, Haide ca a mers. TRW mi-a confirmat ca placutele sunt ''adevarate''. Asa ca importatorul nu are nici o vina. Am a avut eu ghinion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 (editat) Si claxon tot de la denumirea unei marci (scrisa cu K parca) vine! Xerox, adidasi etc. Se pare ca o data la j'de mii de produse se intampla sa plece garnitura de frictiune de pe suport la placutele de frana, si nu depinde de marca. Asta desi ferodourile au si niste protuberante care intra in gauri ale suportului, deci nu sta doar in adeziv. La Fiatul 850 al lui tata nu s-a intamplat, desi chiar a mers cu saboti reconstruiti cu banda de frictiune lipita cu ciorap de nylon topit, fara nituri sau protuberante! Dealerii Yamaha nu mai raspund la tel, am trimis comanda pt TPS aftermarket. Daca rezolv totusi cu ei o sa il dau retur Oricum dealerii n-au asa ceva pe stoc, minim o saptamana dureaza sa-l aduca de la depozitul european (un japonez infirm il aduce pe jos probabil), pana programeaza mobra in service, pana se scarpina, pana la toamna poate ar si rezolva). Si daca intrebi la orice service e criza, jale, foame. Tu-i mama ma-sii, e greu tare sa fi dealer! Ca bine zic vorbitorii de engleza "you have to go to the stealer" Editat Martie 7, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Si claxon tot de la denumirea unei marci (scrisa cu K parca) vine! Xerox, adidasi etc. Se pare ca o data la j'de mii de produse se intampla sa plece garnitura de frictiune de pe suport la placutele de frana, si nu depinde de marca. Asta desi ferodourile au si niste protuberante care intra in gauri ale suportului, deci nu sta doar in adeziv. La Fiatul 850 al lui tata nu s-a intamplat, desi chiar a mers cu saboti reconstruiti cu banda de frictiune lipita cu ciorap de nylon topit, fara nituri sau protuberante! Dealerii Yamaha nu mai raspund la tel, am trimis comanda pt TPS aftermarket. Daca rezolv totusi cu ei o sa il dau retur Oricum dealerii n-au asa ceva pe stoc, minim o saptamana dureaza sa-l aduca de la depozitul european (un japonez infirm il aduce pe jos probabil), pana programeaza mobra in service, pana se scarpina, pana la toamna poate ar si rezolva). Si daca intrebi la orice service e criza, jale, foame. Haide ca ma bag in ciorba ta: de curiozitate cat costa TPS-ul? Te intreb pentru ca am cumparat pentru cineva o piesa de Yamaha si a fost mai ieftina la Viena (livrarea a durat 3 zile) decat la Bucuresti. Si pe 19.03 vine cineva de la Viena la Bucuresti ..... Poate iti pot lua una horijinal daca nu o costa mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 (editat) Merci, dar nu e cazul. Original pe net e 180$, dealerii habar n-am cu cat il vand in Ro. f probabil mai scump decat altii. Treaba e ca am vz ca se incadreaza in campanie, exista o sansa minima sa-l fi schimbat cineva desi nu cred, 95% ar trebui mi-l schimbe moka. Daca nu - aftermarket scrie pe el! Editat Martie 7, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Intrebare: pe FZ6N 2004-2005 s-a pus cric central? Stiu ca doar varianta Fazer avea cric central, N cu asa ceva nu prea am vazut. Daca un FZ6 a fost Fazer la baza si a fost transformat in N, exista semne/particularitati care sa fie specifice doar Fazerelor astfel incat sa iti dai seama de transformare (transformare care te duce cu gandul la un accident, ceva de genul)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 (editat) N-ul nu are cric central. Daca vei vedea unul rosu care are sa stii ca e al meu . Dar cu siguranta si-au pus si altii. Am luat de la dezmembrari un cric si l-am montat. La a doua intrebare nu sunt sigur de raspuns . Dar totusi cred ca nu-ti vei da seama. Se demonteaza semicarena , cadrul de bord si aia e. Vii cu far si ce-o mai fi si-l faci N. Editat Martie 8, 2016 de finu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Eu ma uitam la asta http://olx.ro/oferta/yamaha-fz6-an-2005-stare-buna-ID5GRNv.html Si ma refeream la chestii gen claxonul pe partea nu-stiu-care la Fazer, prinderea de la nu-stiu-ce sa fie nu-stiu-cum... detalii de genul asta. Imi imaginez ca daca ii dai carena jos si pui calumea piese de N o faci cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 La Fazer S2 claxonul este sub semicarena intre jambe , iar la N 2005 claxonul este pe partea dreapta cum stai pe mobra deasupra busonului de la radiator. Mobra din linkul de pe olx a fost initial un Fazer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Difera si manetele + comenzi, la Fazer (S) oglinzile sunt pe carena iar la N pe suportul manetelor. Nu stiu cadrul de bord daca e la fel. Urme de izba cauti pe cadru (limitatoarele stanga-dreapta), capace de motor, axele rotilor, scarite si pedale etc. Greu (si scump) sa inlocuiasca cineva tot-tot. Si pana la urma, daca o face si mobra nu calca pe 2 urme, nu e capatul lumii ca a luat o tranta. In alta ordine de idei, m-a anuntat unul dintre dealerii Yamaha pe care i-am stresat (de fapt au sunat 2) ca imi vor schimba TPS-ul in campania vietii, moka bineinteles! Nasol ca tre' sa astept sa vina piesa, programare etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Am in depozit un Fazer si un N Comenzile sunt la fel. Prinderile oglinzilor sunt diferite. Am facut 2 poze chinuite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 My bad, inseamna ca fac confuzie si alta mobra are oglinzile pe suporti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Deci pana la urma ar fi cricul central (care se poate monta ulterior, deci nu-i un capat de tara), claxonul care la N e pe cadru iar la Fazer e pe jugul inferior, vad ca prinderea ambreiajului la N are suport pt oglinda iar la Fazer nu. Evident ca poa' sa fie o lovitura usoara unde s-a spart carena, farul si s-a dus cadrul de bord si e mai ieftin si mai simplu ca sa pui un far de N cu prinderile necesare. Momentan nu ma grabesc, vad ca prin Italia au scazut preturile pe la 1500E, deci undeva la 2000E ar trebui sa fie si pe la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Salutari, astazi am fost cu @razvan.dumitrescu10 sa-i ducem calul la RAR. De fapt doar eu am fost cu FZ-ul. Asadar am avut ocazia sa fac un drum mai lung, mai precis pina la Ploiesti. Parerea mea este ca saua, cel putin la modelul acesta din 2009 nu este chiar rea. Am stat si pe altele mai nasoale. Dupa ce am avut placerea (pentru ca mi-a placut mobra) sa merg vreo 120 Km pot spune ca mi-a ramas la inima motorul. Am mers si incet, i-am dat si cateva sprinturi, ne-am ferit cu succes de o proasta in Ploiesti (i-o fi tresarit inima lui Razvan...) , si pot spune ca daca as fi avut acuma 25 de ani acest motor in mana nu i-as mai fi dat drumul . Singurul lucru in minus este acea nefericita de frina spate dar nu m-a mai deranjat. Am vazut ca motorul este in categoria Sport-Tourer. Dupa parerea mea este cam 70% sport si 30% tourer. Motocicleta lui Razvan este intr-o stare tehnica ireprosabila. Optic la fel. Si cum a mai spus cineva mai inainte ii sta foarte bine in negru. Sa aiba asfalt uscat si sa se bucure de ea. Si poate daca sunt cuminte mi-o mai da si mie o tura . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Sa inteleg ca ora exacta pt FZ se da de la Ploiesti? (al meu tot de acolo vine, si tot rar-ul Ploiesti i-a eliberat CIV, chiar daca pe talon scrie la itp "rar bucuresti"). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Sa inteleg ca ora exacta pt FZ se da de la Ploiesti? (al meu tot de acolo vine, si tot rar-ul Ploiesti i-a eliberat CIV, chiar daca pe talon scrie la itp "rar bucuresti"). A bagat Razvan in laptop programare la RAR, l-a intrebat programul ce si cum, si dupa ce a batut Yamaha FZ6 s-a dus programul al draqu direct pe Ploiesti si nu a mai vrut alta optiune Maine poimanie ne trezim cu fabrica Yamaha la Industrial Parc Ploiesti... Si acuma pe bune, nu ar merge o fabrica moto in Romania? Iti dai seama cat de tare ar suna Yamaha 放浪者? (adica Yamaha Horo-sha = Yamaha Hoinar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 (editat) Nope, mai bine suna Mobrasaki! Editat Martie 8, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 @Silver Arrow, inca odata multumesc pentru ajutorul oferit! Sa inteleg ca ora exacta pt FZ se da de la Ploiesti? (al meu tot de acolo vine, si tot rar-ul Ploiesti i-a eliberat CIV, chiar daca pe talon scrie la itp "rar bucuresti"). Al meu a fost de la Bucuresti, dar ca sa il duc la RAR tot in Bucuresti mai aveam de asteptat mult si bine, ca atare am prefereat sa il fac la Ploiesti si cu putin noroc si timp, maine ma duc sa rezolv si cu numerele. In plus, a fost si o ocazie buna sa-si poata forma si Silver Arrow o opinie completa despre motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 ce imi recomandati ca suport pentru gps?tankbagul sau suport special de gps/telefon,posibil sa folosesc mai mult telefonul cu aplicatia waze sa ma pazesc mai bine de politie,daca aveti vreo recomandare nu foarte scumpa astept . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oacastefanita Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 ce imi recomandati ca suport pentru gps?tankbagul sau suport special de gps/telefon,posibil sa folosesc mai mult telefonul cu aplicatia waze sa ma pazesc mai bine de politie,daca aveti vreo recomandare nu foarte scumpa astept . http://www.aliexpress.com/item/Factory-Outlets-Black-Motorcycle-Oil-Tank-Bag-Waterproof-Bag-Magnetic-Bag-Motorcycle-navigation-bag/32364500760.html Eu folosesc tank bag, imi incape si portofelul si telefonul in el, se fixeaza destul de bine dar am folosit si snurul din capat sa il agat de ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.