catalin2308 Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 (editat) Salut! Am un naked din 2004 si am urmatoarea problema: In primele 5-10 min de mers se aprinde martorul check engine si se stinge. De exemplu plec de pe loc 1-a, a 2-a eventual a 3-a mergand constant 3-4000 ture atunci se aprinde martorul. Daca las motorul la relanti se stinge sau se stinge mai greu in mers. Isi face acest "ciclu" de stins/aprins dupa care nu mai face figuri la vreo 5-10 min de functionare, daca opresc motorul si o las chiar si 10 min, povestea se repeta. Vreo idee? PS: incepator Mersi! Editat Iulie 19, 2016 de catalin2308 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 dute la yamaha si vezi ce eroare este,e un cod care il afli din butoane,te pot trimite la cineva daca nu vrei la reprezentanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin2308 Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Scrie-mi te rog frumos pe privat. Tocmai ce am fost la yamaha inainte de cumparare si a zis ca nu are nimic. Eroarea asta am observat-o dupa cumparare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Tps..? Tin minte ca mi-a clipocit si mie becul inainte de a-l inlocui. Dar gasesti sigur pe net modul de a intra in diagnoza din butoane, gasesti eroarea si ii cauti explicatia. Asta ca sa pastrezi $ in buzunar, daca nu du-te la cineva priceput. Si nu, nici un test nu evidentiaza tps bolnav, simptomele apar doar in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Du-o inapoi in service sa-ti zica de ce iti trage mobra stanga dupa ce ti-au schimbat niste consumabile. Mie FZ6-le mi se pare foarte fiabil, propulsorul nu a dat semne de varsta, desi mobra mea e din 2004. Daca aveam R6, pana acum schimabm 3 motoare probabil. Consumabilele, daca nu-s schimbate la timpul lor, ajung sa te coste o mica avere daca le faci pe toate sa ai motocicleta in starea ei naturala. De aia se inghesuie romanii sa cumpere mobre din Italia, ca in marea lor majoritate alea-s servisate dupa manual si nu prea gasesti legate cu sarma. Cum ajung in Romania, cum manualul de service se pierde si reviziile se fac cand se strica cate ceva. Pe genunchi, la un prieten in garaj. Cu piese ieftine de la chinezi si cel mai ieftin ulei. Ca si asa nu tine mobra mai mult de 1 sezon. Si pe urma o gasesti cu 2200 de euro pe olx. motorul de pe fz este de R6 cu o cutie deviteze mai slaba » Post actualizat in 19 Jul 2016 20:03 Mda, dai 2300€ pe motocicleta si dupa aproape 1 an mai bagi 1000€ ) , din prima saptamana am schimbat Tps-ul, 100 si ceva de € Oem. Sunt foarte greu de intretinut corect si mai ales foarte scump, din cauza asta este netul plin de cazane. Cred ca urmeaza si un kit de lant ) » Post actualizat in 18 Jul 2016 20:05 si mai am o problema aparuta dupa ce a fost in service pentru servisare furca si schimb anvelope, un disc de frana a frecat de suportul etrier pe partea exterioara iar daca iau mainile dupa ghidin trage stanga, motocicleta a mers absolut perfect pana sa o duc la service, janbele sunt la acelasi nivel, care poate sa fie problema? daca motocicleta a fost lovita frontal inainte de achizitia ta dupa care tu ai demontat (sau in service) furcilesi nu le ai mai pus pe semnela de la lovitura este evident ca trage intr o parte. ideea este ca daca sunt strambe ies foarte gru fapt pentru care cei din service trebuiau sa te anunte 100%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 (editat) Urmele dupa jambe sunt de la prinderile jugului ( aici am speculat acuzatii aiurea si imi cer scuze), motocicleta nu cred ca a avut vreun accident, nu are nici o zgarietura care sa indice treaba asta sau macar sa fi fost cazuta dupa cric. Daca era sa fie putin stramba una din jambe nu era normal sa traga aiurea si inainte sa fie date jos? Se duce foarte usor spre stanga nu e ceva foarte grav dar ma deranjeaza ca inainte nu facea asa. Editat Iulie 19, 2016 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 (editat) @Florin: fals. Cel putin pentru FZ6 2004-2005. AFAIK, motorul de R6 pe care-l copiaza e cu vreo 10 de kilograme mai usor. Prinderile de pe motoare nu se potrivesc. Arborii cu came de pe cele doua motoare nu se potrivesc. La fel nici injectia nu e aceeasi, nici ECU-ul si toata electronica care intra in motor. Description FZ6 Part Number R6 Part NumberCam sprocket bolts 90105-07004-00 90105-07342Cam sprockets 5VX-12176-00-00 5EB-12176-00Cam shaft 1 5VX-12170-00-00 5SL-12170-00Cam shaft 2 5VX-12180-00-00 5SL-12180-00Timing chain 94591-49120-00 94591-49120Timing tensioner assembly 5SL-12210-10-00 5SL-12210-10Timing rotor 5VX-81673-00-00 5SL-81673Crankshaft 5SL-11411-00-00 5SL-11411-00-00Rod assembly 5SL-11650-00-00 5SL-11650-00-00Piston 5SL-11631-00-00 5SL-11631-00-00Rings 5SL-11603-00-00 5SL-11603-00-00Head Gasket 5VX-11181-00-00 5SL-11181-00-00Rocker Cover Gasket 5SL-11193-00-00 5SL-11193-00-00Intake Valve 5EB-12111-00-00 5EB-12111-00-00Exhaust Valve 5SL-12121-00-00 5SL-12121-00-00Intake outer valve spring 5EB-12114-00-00 5SL-12114-00-00Intake inner valve spring 5EB-12113-00-00 5SL-12113-00-00Exhaust Valve spring 5EB-12124-01-00 5EB-12124-01-00Valve shim (1.20) 1HX-12168-00-00 1HX-12168-00-00Cylinder Head Assembly 5VX-11101-00-00 5SL-11101-00-00 Sursa. Sursa 2. Editat Iulie 19, 2016 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Din pacate nu doar cutia de viteze e mai slaba la fz6! Am putut constata personal dupa ce, la 26000 km am facut puzzle motorul si cutia de viteze(lipsita de eleganta la cuplarea treptelor de viteza - comparatie cu Suzuki si Honda), deoarece nu intelegeam de ce se comporta asa (consum excesiv combustibil, noxe in exces etc.). Cu consumul nici acum nu sunt multumit (doar regim Bucuresti: 7%. cine zice ca ii ia mai putin, cu siguranta se plimba cu ea doar de sarbatori, sambata, eventual duminica si neaparat: "ea e facuta pt drumuri mai lungi, nicidecum pt regim de oras"). Bleahh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Uite ce diferenta de spatiu este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Calutul meu, din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 A vopsit cineva pana acum cadrul de FZ6 S1 ? (negru) > Ma gandesc sa il vopsesc cu negru pe baza de nitrodiluant , fara sa il mai demontez . Imi e frica sa nu se cojeasca . ca sa il dau electrostatic trebuie demontat si e prea complicat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Eu am varianta s1 2005 all black la care doar jambele si ornamentele laterale radiator erau argintii. Ca atare jambele le-am vopsit in negru, au un an de cand le-am schimbat culoarea (vopsite efectiv cu spray-ul), si cu exceptia unei zone de 1 cm (probabil vreo pietricica), vad ca se comporta acceptabil (p.s. peste vopsea am dat cu lac mat). Daca ai cadrul atat de "patinat" incat e musai vopsirea, poti sa te risti, dar atentie: daca nu pregatesti bine suprafata, o sa iasa un mare kkat (scuze tuturor pt violenta cuvantului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Tine cont si de faptul ca cel putin vara prin oras, pe canicula, cadrul ala se incinge destul de tare si va trebui ca vopseaua aia sa reziste si la asa ceva. Eu personal, nu m-as complica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 (editat) Pai de temperatura e vorba , de asta intrebam . Ca de vopsit am vopsit o groaza si daca tot o sa vopsesc rezervorul si furca ma gandeam sa dau o tiganeala si pe motor + cadru . Aiurea ca au facut in 2005 varianta black si al meu din 2006 e argintiu Cadrul cred ca se ridica la 50 grade iar motorul mai mult . Editat Iulie 22, 2016 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Ar fi păcat sa îl faci și sa înceapă sa se cojeasca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Pai de temperatura e vorba , de asta intrebam . Ca de vopsit am vopsit o groaza si daca tot o sa vopsesc rezervorul si furca ma gandeam sa dau o tiganeala si pe motor + cadru . Aiurea ca au facut in 2005 varianta black si al meu din 2006 e argintiu Cadrul cred ca se ridica la 50 grade iar motorul mai mult . Poti sa-l vopsesti linistit. Orice vopsea rezista pe acel cadru. Trebuie avut grija la vopsire sa matuiesti bine cadrul, ca sa faci aderenta mecanica (sa nu se cojeasca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Iulie 23, 2016 Share Postat Iulie 23, 2016 Nu stiu daca s-a mai postat, dar am gasit un sit util unde putem verivica autenticitatea culorilor FZ-urilor si specificatiile lor. https://www.yamaha-motor.eu/designcafe/en/index.aspx?view=article&id=442642&segment=&archive=false&page=4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Zilele astea am terminat cu mesteritul la motocicleta. Am rezolvat si problema cu discul de frana, am dat roata jos am slabit furca, am strans tot la loc si acum merge perfect iar distanta dintre discuri si portetrieri este egala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizz@r Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Salut, Posesorii de fz6 2005 pot sa imi spuna daca acea bucata din spatele piulitei este indoita si la voi? Daca nu care ar fi motivul pentru care este indoita? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Ca sa nu se desfileteze piulita si sa zboare. E siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Ceea ce ai gasit acolo este perfect corect. Subscriu ceea ce a scris bigFatAss. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 As dori si eu o recomandare de placute fata bune pentru moto din semnatura. Pana acum, sunt tentat sa pun Yamaha OEM. Ce parere aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizz@r Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Multumesc tuturor pentru reply. O zi buna in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Nu stiu daca supar pe cineva ca pun niste preturi, dar dat fiind faptul ca nu publicitatea e scopul nu cred ca va deranja pe nimeni. Pana acu am mai gasit Yamaha OEM - 170 lei / set si Ferodo - 96 lei / set. Inca prospectez piata. E drept ca la moto nici nu am experienta necesara ca sa stiu ale carui producator sunt bune si ale carui producator nu sunt bune.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Brembo sau cl. Recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.