Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Sincer sa fiu habar nu am de care e. Văd ca sunt cam rezervați în detalii..

» Post actualizat in 09 Mar 2018 09:25

In legatura cu bateria, m-am hotarat sa iau Exide, am comandat, urmeaza sa vina si sa o ridic.

 

Am o intrebare, stiti cumva vreo statie ITP care face si ITP moto in zona Tunari - Pipera - Baneasa - Sector 2 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sincer sa fiu habar nu am de care e. Văd ca sunt cam rezervați în detalii..» Post actualizat in 09 Mar 2018 09:25In legatura cu bateria, m-am hotarat sa iau Exide, am comandat, urmeaza sa vina si sa o ridic.

 

Am o intrebare, stiti cumva vreo statie ITP care face si ITP moto in zona Tunari - Pipera - Baneasa - Sector 2 ?

Itpgrup catalin are pe strada dobrogeanu gherea statie itp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

A venit vremea sa schimb categoria dupa 10 ani de Fezerit.

Poate intereseaza pe cineva sau daca stiti pe cineva interesat de un FZ6 S2 Fazer in mintile lui : https://www.bikeshop.ro/motociclete-de-vanzare/yamaha/fz6-fazer-s2-abs/yamaha-fz6-s2-fazer-574293.html

 

 

post-40304-0-29981800-1521539264_thumb.jpgpost-40304-0-10671300-1521539252_thumb.jpgpost-40304-0-09219900-1521539229_thumb.jpgpost-40304-0-79130500-1521539238_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

u

 

Si cu ce schimbi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

u

 

Si cu ce schimbi?

BMW R 1200 GS ADVENTURE

» Post actualizat in 21 Mar 2018 07:35

Ma intereseaza faza cu cablul de ambreiaj fara cot, daca merge si la FZ6S-ne-2!

Nu stiu sa-ti spun sigur, dar banuiesc ca trebuie sa mearga.

Cablul vine drept de la maneta, nu mai are cotul metalic. Am schimbat trei cabluri (ca agata / mergea sacadat) pana l-am pus pe asta si nu am mai avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci. Imi poti da o sursa, un cod, ceva de care sa ma agat?

Cu parere de rau nu-ti pot da detalii, mi l-a facut rost cineva cu care nu am vreo legatura.

Cauta pe internet variante de cabluri de ambreiaj pentru FZ6, de exemplu http://www.motovip.ro/produse/Cablu%20de%20ambreiaj%20TSK,%20Yamaha%20FZ6%20N%20si%20S2_3445.htm

» Post actualizat in 22 Mar 2018 08:49

greuta motoretuta dar 3 clase peste yamaha fz6 (consum, tractiune, etc). am avut placerea sa o testez vreo 2 luni (din pacate doar in oras). felicitari pentru alegere.

Multumesc,

 

Am mers putin cu F800 ADVENTURE / 2013, mi-a placut, dar vreau ceva mai mare.

Depinde in primul rand si ce vrei sa faci cu motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Vad ca se vand destul de scump motocicletele astea, pe a mea cu 30,000 km din 2012 cat as lua? Ma gandesc sa trec la un scuter si ceva de touring, asta e excelenta ca moto universala dar nu se pune cu cate una dedicata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut baieti,

Am o Yamaha FZ6N S2, 2008, 17.500 km (al 2lea propreitar, achizitionata de la Yamaha Dual Motors in 2010) posedata. Anul trecut in toamna, intors de la o plimbare din Giurgiu, a inceput sa se inece undeva la 5000 rpm si sa dea suturi. Am tras pe dreapta, si la relanti (1500-1700rpm relaniul) a murit motorul. L-am repornit, a stat putin si a murit iar. Apoi nu a mai vrut sa porneasca. Farul si pozitiile mergea, nu aveau sacadari. Am vrut sa-l iau cu platforma si dupa 30 min, din curiozitate, am incercat iar sa-l pornesc si surpriza, a pornit. Doar ca aceeasi problema, mergea pana in 5000rpm si de acolo nu mai voia sa urce. Mers asa cu el la service, testat senzor TPS, bla bla, concluzia ca de vina a fost pompa de benzina. Inlocuit pompa, a mers bine vreo 200km, apoi iar aceleasi simptome de inecare la 5000rpm si fara putere sa urce in ture. Testat din nou de service, functiona, testat apoi de mine functiona. Dupa cateva zile , facea la fel. A stat la iernat si dusa din nou la alt service. Gasit mizerie in injectoare (plus 5 erori pe bord - ''multumesc'' vechiului service) si in filtrul intern al pompei de benzina, testat bobine, senzor inclinare, senzor cric etc. Luata din service, functiona impecabil. Pana la un moment dat, cand facea la fel. Revenit in service, anulat senzor TPS, mers cu ea, aceeasi problema (senzorul TPS fusese si verificat in 2 randuri, cu succes), astfel ca senzorul iese din discutie. A doua zi, mers 2 zile struna. Lasata 4 zile in garaj, luni scoasa la plimbare, impecabil 150km, 3 opriri fara probleme, pana cand dupa a 4a oprire au apucat o iar dracii. Si in ultimele 2 zile numai asa merge, pana in 5000rpm, cu specificatia ca ieri, plecat mai agresiv de pe loc de la un semafor, urcata in 10.000 rpm, schimbat acolo sus pana in a 3a si apoi timp de 1 ora fara probleme, desi am mai luat o pauza si am oprit motorul. Apoi, fara niciun avertisment,fara sa o mai opresc, din nou problema ei, dar fara sa mai pot sa trec de acel prag al turatiilor. Este o problema ce imi apara aleatoriu: la cald, la rece, cu rezervorul plin, aproape gol, statuta cateva zile sau foolista 3 ore fara probleme si apoi dintr-o data...

Verificat:

- pompa benzina (schimbata)

-senzor TPS (mers si cu el anulat, aceleasi simptome)

-Bujii

-baterie

-injectoare

-circuitul electric (inocuit releu ce duce curentul la computer, injectoare si pompa de benzina)

-vacuum rezervor (verificat furtune, mers cu ea cand avea probleme cu busonul rezervorului deschis, fara niciun rezultat)

-filtru aer, filtru benzina

-etc.

Nu am cunostinte mecanice, sunt incepator, orice sfat ma poate ajuta.

Multumesc celor ce au avut rabdare sa citeasca tot si celor ce vor veni cu un sfat. Multumesc si celor ce vor avea un zambet in coltul gurii. Vreau doar sa ma bucur de ea si deja sunt disperat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As face si:

-verificat ECU si mufe, in special daca e ceva desprins sau corodat

-pus senzor cric pe direct

-pus kill switch pe direct

-ca absolut ultima instanta, as testa cu alt ECU

 

1-Ai vreo filmare? Cand incepe sa se manifeste, este vreo modificare in sunetul motorului?

2-Dupa ce o repornesti, ramane vreo eroare in calculator? Baga-l in modul de diagnoza, SELECT + RESET tinute simultan in timp ce rotesti cheia

3-Poti detalia in ce a constat verificarea circuitului electric? Si verificarea bobinelor?

Editat de walking^human
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

Am o Yamaha FZ6N S2, 2008, 17.500 km (al 2lea propreitar, achizitionata de la Yamaha Dual Motors in 2010) posedata. Anul trecut in toamna, intors de la o plimbare din Giurgiu, a inceput sa se inece undeva la 5000 rpm si sa dea suturi. Am tras pe dreapta, si la relanti (1500-1700rpm relaniul) a murit motorul. L-am repornit, a stat putin si a murit iar. Apoi nu a mai vrut sa porneasca. Farul si pozitiile mergea, nu aveau sacadari. Am vrut sa-l iau cu platforma si dupa 30 min, din curiozitate, am incercat iar sa-l pornesc si surpriza, a pornit. Doar ca aceeasi problema, mergea pana in 5000rpm si de acolo nu mai voia sa urce. Mers asa cu el la service, testat senzor TPS, bla bla, concluzia ca de vina a fost pompa de benzina. Inlocuit pompa, a mers bine vreo 200km, apoi iar aceleasi simptome de inecare la 5000rpm si fara putere sa urce in ture. Testat din nou de service, functiona, testat apoi de mine functiona. Dupa cateva zile , facea la fel. A stat la iernat si dusa din nou la alt service. Gasit mizerie in injectoare (plus 5 erori pe bord - ''multumesc'' vechiului service) si in filtrul intern al pompei de benzina, testat bobine, senzor inclinare, senzor cric etc. Luata din service, functiona impecabil. Pana la un moment dat, cand facea la fel. Revenit in service, anulat senzor TPS, mers cu ea, aceeasi problema (senzorul TPS fusese si verificat in 2 randuri, cu succes), astfel ca senzorul iese din discutie. A doua zi, mers 2 zile struna. Lasata 4 zile in garaj, luni scoasa la plimbare, impecabil 150km, 3 opriri fara probleme, pana cand dupa a 4a oprire au apucat o iar dracii. Si in ultimele 2 zile numai asa merge, pana in 5000rpm, cu specificatia ca ieri, plecat mai agresiv de pe loc de la un semafor, urcata in 10.000 rpm, schimbat acolo sus pana in a 3a si apoi timp de 1 ora fara probleme, desi am mai luat o pauza si am oprit motorul. Apoi, fara niciun avertisment,fara sa o mai opresc, din nou problema ei, dar fara sa mai pot sa trec de acel prag al turatiilor. Este o problema ce imi apara aleatoriu: la cald, la rece, cu rezervorul plin, aproape gol, statuta cateva zile sau foolista 3 ore fara probleme si apoi dintr-o data...

Verificat:

- pompa benzina (schimbata)

-senzor TPS (mers si cu el anulat, aceleasi simptome)

-Bujii

-baterie

-injectoare

-circuitul electric (inocuit releu ce duce curentul la computer, injectoare si pompa de benzina)

-vacuum rezervor (verificat furtune, mers cu ea cand avea probleme cu busonul rezervorului deschis, fara niciun rezultat)

-filtru aer, filtru benzina

-etc.

Nu am cunostinte mecanice, sunt incepator, orice sfat ma poate ajuta.

Multumesc celor ce au avut rabdare sa citeasca tot si celor ce vor veni cu un sfat. Multumesc si celor ce vor avea un zambet in coltul gurii. Vreau doar sa ma bucur de ea si deja sunt disperat.

Daca ajungi la concluzia ca ai nevoie de piese ...0765336589

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As face si:

-verificat ECU si mufe, in special daca e ceva desprins sau corodat

-pus senzor cric pe direct

-pus kill switch pe direct

-ca absolut ultima instanta, as testa cu alt ECU

 

1-Ai vreo filmare? Cand incepe sa se manifeste, este vreo modificare in sunetul motorului?

2-Dupa ce o repornesti, ramane vreo eroare in calculator? Baga-l in modul de diagnoza, SELECT + RESET tinute simultan in timp ce rotesti cheia

3-Poti detalia in ce a constat verificarea circuitului electric? Si verificarea bobinelor?

 

 

am adaugat si eu ceva

 

Multumesc foarte mult pentru raspunsul vostru. Nu pot detalia exact verificarea circuitului electric si a bobinelor, dar stiu ca au fost verificate si am foarte mare incredere in mecanicul motorului. Din pacate, sta foarte rau cu timpul, nu s-a mai lovit de simptome asa mixte si inconsistente si mai am vreo 2 saptamani de asteptat pana o pot duce din nou in service. Intre timp, stau si ma gandesc ce dracu ar putea avea.

In alta ordine de idei, senzorul cric a fost pus pe direct, la fel si kill switchul, fara rezultate (desi, dupa ce senzorul de cric a fost scos din schema, mergea in suturi dar parca ceva mai controlabil - cred ca era doar o senzatie si poate avea si motorul o ''pauza'' atunci).

Am ascultat de sfatul vostru si ieri am scos-o la plimbare pentru a vedea daca tot asa merge. Aceeasi surpriza neplacuta. Bagata in modul diagnostic, avea o singura eroare: D61 - eroare 43. Am consultat un manual de service al Yamaha si am vazut ca este o ''eroare de voltaj in circuitul pompei de benzina''. Mentionez ca dup ace s-a verificat motorul si s-au testat aproape toate posibilele defecte ce puteau fi testate, am iesit cu el din service fara nicio eroare si bineinteles, functionand, erorile fiind verificate si sterse. Bateria este in parametrii buni, masurata nu doar o data.

Cum va spuneam, problema apare aleatoriu si s-a rezolvat temporar (pentru aproximativ 100-150km parcursi pana la urmatoarea stare de limitare a motorului) dupa ce: au fost curatate injectoarele (mers vreo 150km impecabil si apoi aceeasi problema); inlocuit releu responsabil de circuitul baterie-computer central-injectoare-pompa de benzina (am plecat cu ea din garaj si timp de 20 km se bloca mereu in limita a 5000rpm - oprit pe dreapta, inlocuit releu, mers 100 si ceva de km fara probleme pana din nou s-a manifestat); inlocuit ppompa de benzina anul trecut (mers aproximativ 100 si ceva de km fara probleme, pana din nou s-a defectat). Cel mai rau lucru este ca defectul nu se mentine in permanenta si de cele mai multe ori, dupa ce se se incearca repararea lui sau inlocuirea unor piese diverse, functioneaza pentru o perioada scurta de timp.

Intrebarea 1 - am incercat sa filmez in weekend cum se manifesta fecectul dar bineinteles, de data aceasta, in neutru, se accelerea fara probleme (am incercat de 7 orei in perioade diferite de timp). Voi face rost de un GoPro sa filmez in mers. Se manifesta astfel: in zona de 5000 rpm, incepe sa dea suturi, se aude huruit (imi cer scuze pentru expresie) de sub rezervor si in tobe se aud rateruri (mici explozii). In timp ce accelerez incercand sa treaca de zona respectiva, turometru nu oscileaza, dar motorul loveste foarte tare (vrea sa plece, si nu poate). Cum am mai spus, daca plec uneori tare cu treapta 1 si schimb vitezele in zona mai mare de 6000rpm, cateodata, doar cateodata, functioneaza ok pentru cateva zeci de km, chiar daca mai opresc la semafoare sau schimb si sub 5000rpm. Apoi, fara vreun alt simptom in prealabil, din nou se limiteaza in zona de 5000rpm si se manifesta violent.

Multumesc pentru rabdare, astept din nou parerea voastra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-au verificat mufa+cablurile aferete de la ECU?

 

Chiar daca crezi ca mecanicul tau e bun, as zice sa cauti si un electrician care sa verifice tot, inclusiv TPS, pompa si bobine, mai ales ca mecanicul e asa ocupat, nu stiu cat poti garanta pentru ce verificare o fi facut. N-ar fi nici primul nici ultimul mecanic care s-a ajuns si incepe sa dea rasolul.

 

Mai raman doar 3 variante atunci:

1-fir/mufa intrerupt/scurtcircuit, care se manifesta doar in anumite pozitii

2- ECU prajit

 

pt 1- ramane doar sa se inlocuiasca tot ce inseamna fir spre/de la pompa de benzina si injectoare, si pt 2- doar alt ECU si eventual alt butuc+cheie, daca nu gasesti pe cineva sa-l reprogrameze pe butucul/cheile existente. Daca iei alt ECU ai mare grija sa fie pt acelasi an si regiuni ca ce ai tu (de exemplu, cele SUA nu au imobilizator ca cele EU). Totusi, un ECU nu se strica chiar asa de pe o zi pe alta, fara alte cauze - scurtcircuit, bobine inductie defecte, bujii tinute in exterior cu motorul pornit pt cine stie ce probe si neimpamantate, etc. Alta verificare pt ECU- scoata seaua si incalzeste-l cateva minute cu un uscator de par, si apoi porneste-o si vezi ce face.

 

Eu am avut simptome "fantoma", cu mers in 2 cilindrii manifestat complet aleator, inexplicabile de nimeni. M-a costat o tractare Makaza-Bucuresti, si apoi mi-a luat vreo 10 ore sa verific cu mana mea tot, si sa incerc toate permutarile posibile de mufe scoase, una cate una, ca sa descopar ca un imbecil de "mecanic" largise un conector si ii fusese lene sa il represeze (cu orice patent), multumindu-se sa-l lase sa stea "bleg", tinut doar de burdufurile de plastic ale conectorilor.

 

Succes! Nu exista auto/moto posedate, totul este reparabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...