Cesar Postat August 20, 2013 Autor Share Postat August 20, 2013 Ai perfecta dreptate. Caut un manual ca sa vad daca jocul la motorul tau se regleaza clasic sau cu pastile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Chiar daca ai sa cresti raportul de transmisie de la 2.65 la 2.93 va fi o problema cu pinionul mai mic. Cea mai mare parte a randamentului mecanic al transmisiei cu lant, in cazul motocicletelor, unde vitezele sunt mari, se pierde inertial. Cu cat e pinionul fata mai mic, cu atat mari vor fi pierderile inertiale pentru masa care e obligata sa ocoleasca un ax la o raza mai mica fata de aceeasi masa, la aceeasi viteza tangentiala, la o raza mai mare Deci, daca ai gasit raportul de transmisie final care te satisface, n-ar fi rau sa-l obtii cu un pinion de atac mai mare. Aha ,bun de stiut !Mersi de info... Nu ma gandisem la treaba asta cu inertia (de ce oare ) ...vroiam doar sa scad cat mai mult din greutate (scapand de cativa dinti&zale )dar se pare ca treaba e cu doua taisuri....ramane sa gasesc alta combinatie @~2.95 ... REVIN Deci dupa parerea ta ,fuge mai bine un kit cu -1 +2 (~2,93) fata de -2-1 (tot 2,93) ? O greutate mai scazuta/inertie mai mica nu se traduce prin performante mai bune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Aha ,bun de stiut !Mersi de info... Nu ma gandisem la treaba asta cu inertia (de ce oare ) ...vroiam doar sa scad cat mai mult din greutate (scapand de cativa dinti&zale )dar se pare ca treaba e cu doua taisuri....ramane sa gasesc alta combinatie @~2.95 ... REVIN Deci dupa parerea ta ,fuge mai bine un kit cu -1 +2 (~2,93) fata de -2-1 (tot 2,93) ? O greutate mai scazuta/inertie mai mica nu se traduce prin performante mai bune ? Din ce am citit si eu cand am facut o schimbare din asta -1 la pinionul de atac e cam tot ce se recomanda, apoi se mareste foaia spate. La mine la ZX9 se recomanda -1 +3. Pana la urma i-am pus doar foaia spate mai mare +4 si am lasat pinionul de atac stock. Tot la Cesar am facut operatiunea. Motoreta avea cuplu mai bun, se tura mai usor, ajungea in rosu intr-a 6-a foarte usor, dar clar pierdea top speed. Personal nu vad ce ai modifica drastic rapoartele si sa o tii numai in wheelie-uri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 21, 2013 Autor Share Postat August 21, 2013 Aha ,bun de stiut !Mersi de info... Nu ma gandisem la treaba asta cu inertia (de ce oare ) ...vroiam doar sa scad cat mai mult din greutate (scapand de cativa dinti&zale )dar se pare ca treaba e cu doua taisuri....ramane sa gasesc alta combinatie @~2.95 ... REVIN Deci dupa parerea ta ,fuge mai bine un kit cu -1 +2 (~2,93) fata de -2-1 (tot 2,93) ? O greutate mai scazuta/inertie mai mica nu se traduce prin performante mai bune ? Pentru cifre exacte ar trebui sa fac niste calcule. Totusi, ca regula general valabila, nu reduce drasic numarul de dinti al pinionului de atac. Cand am scris despre pierderi de randament inertiale (in conditii dinamice), ma refeream la cat de repede este "obligat" sa schimbe directia lantul, functie de raza pinionului de atac. Deci daca e mai mic, e mai nasol. Daca vrei sa citesti mai multe, poti sa iei la rasfoit articolul urmator, iar la pagina 71 vei gasi un grafic de power loss pentru rapoarte de transmisie egale dar pinioane diferite. La viteze de peste 100km/h, se pierde mai multa putere pentru raportul de transmisie obtinut cu pinioane mai mici (chiar daca masa lantului este mai mica), pentru o motocicleta sport de 600cc. Enjoy! http://link.springer.com/content/pdf/10.1007%2FBF02915918.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Din ce am citit si eu cand am facut o schimbare din asta -1 la pinionul de atac e cam tot ce se recomanda, apoi se mareste foaia spate. La mine la ZX9 se recomanda -1 +3. Pana la urma i-am pus doar foaia spate mai mare +4 si am lasat pinionul de atac stock. Tot la Cesar am facut operatiunea. Motoreta avea cuplu mai bun, se tura mai usor, ajungea in rosu intr-a 6-a foarte usor, dar clar pierdea top speed. Personal nu vad ce ai modifica drastic rapoartele si sa o tii numai in wheelie-uri... -1 +2 nu e foarte drastic ,mai ales ca o sa pun anvelpopa /55 pe spate ...coresponde cu -1 +0 cu anvelopa spate stoc (/50) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 21, 2013 Autor Share Postat August 21, 2013 Citeste, te rog, ce ti-am scris pe pagina anterioara. -1 +2 nu e foarte drastic ,mai ales ca o sa pun anvelpopa /55 pe spate ...coresponde cu -1 +0 cu anvelopa spate stoc (/50) Atentie cand cresti raportul de transmisie, chiar daca pui anvelopa spate cu talon mai inalt, cu motocicleta inclinata, raza rotii spate e mica (ma refer la distanta dintre ax si pata de contact) si daca ai mana grea, te poate arunca de nu te vezi. Cam asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Informatii concrete si complete ca de fiecare data multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 21, 2013 Autor Share Postat August 21, 2013 In perioada 23 august - 1 septembrie sunt plecat din tara. Pentru service, piese si programari, puteti sa luati leagtura cu Adi - 0727 668 618. Eu am sa incerc sa raspund pe forum, in masura in care am sa am timp si conexiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Salutare, intrebare scurta, doar de principiu pentru ca pana la urma decizia apartine proprietarului: Honda VF700 US Magna cu o bataie mare la unul din cilindri (credem mai multi dupa cum se aude la pistonul dreapta spate, cred nr.4). Bataia se aude spre motor si nu spre chiulasa. Te bagi la desfacut si reparat? Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 22, 2013 Autor Share Postat August 22, 2013 Nu ar fi problema sa o desfac dar daca fusul de biela de la respectivul cilindru e afectat, trebuie sa existe si bugetul pentru un vilbrochen nou. Si cred ca ala costa cateva sute de euro bune. Poate spre 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 mda, din nefericire indiferent cat de mecanici ne-am da noi, cei care am ascultat motorul pana nu se desface nu se stie ce e acolo. si chiar daca as inregistra tot nu ti-ai da tu seama. Sa inteleg ca in acest moment un alt motor pare cea mai sigura varianta. ... Merci de info! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 22, 2013 Autor Share Postat August 22, 2013 Probabil cea mai ieftina si cea mai simpla rezolvare asta ar fi. Din ce an e motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 (editat) 1984. E o Magna US cu dublu disc plin striat fata. Modelul e frumos tare, iar eu nu ma omor dupa choppere...cam asa http://mediastorage.classiccarsforsale.co.uk/ec/e0bcf/002bb/1a592/ad674/3fd99/2e144/Magna%20055_880x660.JPG?1368177270&displayId=1002 Merge pus si 750-ul, la RAR nu cred sa aibe probleme, e diferenta prea mica de cilindree. Vedem, deja s-au pus in miscare niste rotite, asteptam variante de la niste prieteni ... Editat August 22, 2013 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 22, 2013 Autor Share Postat August 22, 2013 Sper sa va iasa bine si sa nu va usuce la bani. E o motocicleta foarte eleganta. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 Salut! Gasesc pe cineva la service astazi dupa ora 14.00? Merci frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 3, 2013 Autor Share Postat Septembrie 3, 2013 Salut Da, e deschis dupa ora 15.30 0722 620 397 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Resp SV Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Cat costa schimbarea kitului de lant plus o mica curatenie in aceea zona? Moto un Suzuki sv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 27, 2013 Autor Share Postat Septembrie 27, 2013 Pana la sfarsitul sezonului, avem manopera zero pt lanturile EK si pinioane JT. Gasesti preturile la noi pe site sau poti sa ma sunti sau sa-mi scrii Pm si te pot ajuta ca sa alegi lantul sau raportul de transmisie finala. Promotie Bel Ray pentru inceputul "sezonului rece"! Asa cum v-am obisnuit, GRG - Grant Racing Garage, iti ofera manopera gratis la schimbul de ulei Bel Ray.Daca inca te mai dai si vei continua sa o faci pana la prima ninsoare, incearca uleiul Bel Ray EXS 5W-40, full sintetic. Pe timpul verii, mai ales in oras, uleiurile mai vascoase din gama Bel Ray EXS 10W-50, 15W-50 si EXP 15W-50 erau alegerea perfecta, pe masura ce temperaturile scad, un ulei mai putin vascos se va comporta mai bine la pornire, va ajunge mai usor in partea superioara a motorului, la distributie.Grant Racing Garage iti recomanda EXS 5W-40, un ulei sintetic pe baza de esteri, de inalta performanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaa Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Am vizitat si eu service-ul si am plecat multumit. Foarte ok baietii. Multumesc, Adi si Cesar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GRANT Racing Garage Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Oferta la inceput de sezon rece, pentru chargerele inteligente BS si OptimateBattery tenders in totalitate automate, cu functii de diagnoza, incarcare, stabilizare, desulfatare si intretinere pe termen lung. Bateriile nu trebuiesc deconectate de la charger, neexistand pericolul supraincarcarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Care e pretul pentru BA10? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GRANT Racing Garage Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Salut! Un charger BA10 costa 217 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 8, 2013 Autor Share Postat Octombrie 8, 2013 Incercam sa o ajutam cu cate un "like" pe Cristina, ca sa obtina sprijin oficial in sezonul 2014 din partea CL Brakes Un simplu "like" fotografiei de pe pagina oficiala CL. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151910192966552&set=o.416228321764729&type=1&ref=nf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GRANT Racing Garage Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Grant Racing Garage are disponibile 20 de locuri pentru "cazat" motocicleta in iarna 2013-2014. Spatiul nostru este monitorizat de o companie de paza si protectie 24/7. Motocicletele vor sta intr-un mediu cu temperatura si umiditate controlate, bateriile vor fi incarcate periodic pentru a evita descarcarea si sulfatarea. Pe toate perioada cat sunt motocicletele sunt lasate in grija GRG, orice operatiuni de service vor fi facute la preturi speciale iar la debutul sezonului 2014, revizia de primavara va consta doar in pretul consumabilelor - manopera fiind gratis. Surpriza pe care am pregatit-o clientilor nostri care vor aduce motocicletele la iernat la GRG, este ca vom acorda prin tragere la sorti, bonus pentru unul dintre clientii nostri un charger automat inteligent SMART BS20, la inceputul lunii martie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mav Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 ce pret aveti pentru tinut motocicleta conform descrierii de mai jos? Grant Racing Garage are disponibile 20 de locuri pentru "cazat" motocicleta in iarna 2013-2014. Spatiul nostru este monitorizat de o companie de paza si protectie 24/7. Motocicletele vor sta intr-un mediu cu temperatura si umiditate controlate, bateriile vor fi incarcate periodic pentru a evita descarcarea si sulfatarea. Pe toate perioada cat sunt motocicletele sunt lasate in grija GRG, orice operatiuni de service vor fi facute la preturi speciale iar la debutul sezonului 2014, revizia de primavara va consta doar in pretul consumabilelor - manopera fiind gratis. Surpriza pe care am pregatit-o clientilor nostri care vor aduce motocicletele la iernat la GRG, este ca vom acorda prin tragere la sorti, bonus pentru unul dintre clientii nostri un charger automat inteligent SMART BS20, la inceputul lunii martie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.