Sari la conținut

Bucuresti - Gara Obor - GRANT RACING GARAGE - service general


Cesar
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 935
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

 

Chiar daca ai sa cresti raportul de transmisie de la 2.65 la 2.93 va fi o problema cu pinionul mai mic.

Cea mai mare parte a randamentului mecanic al transmisiei cu lant, in cazul motocicletelor, unde vitezele sunt mari, se pierde inertial. Cu cat e pinionul fata mai mic, cu atat mari vor fi pierderile inertiale pentru masa care e obligata sa ocoleasca un ax la o raza mai mica fata de aceeasi masa, la aceeasi viteza tangentiala, la o raza mai mare :)

Deci, daca ai gasit raportul de transmisie final care te satisface, n-ar fi rau sa-l obtii cu un pinion de atac mai mare.

 

 

Aha ,bun de stiut !Mersi de info... Nu ma gandisem la treaba asta cu inertia (de ce oare :P) ...vroiam doar sa scad cat mai mult din greutate (scapand de cativa dinti&zale )dar se pare ca treaba e cu doua taisuri....ramane sa gasesc alta combinatie @~2.95 ...

 

REVIN :D

 

Deci dupa parerea ta ,fuge mai bine un kit cu -1 +2 (~2,93) fata de -2-1 (tot 2,93) ? O greutate mai scazuta/inertie mai mica nu se traduce prin performante mai bune ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha ,bun de stiut !Mersi de info... Nu ma gandisem la treaba asta cu inertia (de ce oare :P) ...vroiam doar sa scad cat mai mult din greutate (scapand de cativa dinti&zale )dar se pare ca treaba e cu doua taisuri....ramane sa gasesc alta combinatie @~2.95 ...

 

REVIN :D

 

Deci dupa parerea ta ,fuge mai bine un kit cu -1 +2 (~2,93) fata de -2-1 (tot 2,93) ? O greutate mai scazuta/inertie mai mica nu se traduce prin performante mai bune ?

Din ce am citit si eu cand am facut o schimbare din asta -1 la pinionul de atac e cam tot ce se recomanda, apoi se mareste foaia spate.

La mine la ZX9 se recomanda -1 +3. Pana la urma i-am pus doar foaia spate mai mare +4 si am lasat pinionul de atac stock. Tot la Cesar am facut operatiunea.

 

Motoreta avea cuplu mai bun, se tura mai usor, ajungea in rosu intr-a 6-a foarte usor, dar clar pierdea top speed.

Personal nu vad ce ai modifica drastic rapoartele si sa o tii numai in wheelie-uri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha ,bun de stiut !Mersi de info... Nu ma gandisem la treaba asta cu inertia (de ce oare :P) ...vroiam doar sa scad cat mai mult din greutate (scapand de cativa dinti&zale )dar se pare ca treaba e cu doua taisuri....ramane sa gasesc alta combinatie @~2.95 ...

 

REVIN :D

 

Deci dupa parerea ta ,fuge mai bine un kit cu -1 +2 (~2,93) fata de -2-1 (tot 2,93) ? O greutate mai scazuta/inertie mai mica nu se traduce prin performante mai bune ?

 

Pentru cifre exacte ar trebui sa fac niste calcule.

Totusi, ca regula general valabila, nu reduce drasic numarul de dinti al pinionului de atac. Cand am scris despre pierderi de randament inertiale (in conditii dinamice), ma refeream la cat de repede este "obligat" sa schimbe directia lantul, functie de raza pinionului de atac. Deci daca e mai mic, e mai nasol.

Daca vrei sa citesti mai multe, poti sa iei la rasfoit articolul urmator, iar la pagina 71 vei gasi un grafic de power loss pentru rapoarte de transmisie egale dar pinioane diferite. La viteze de peste 100km/h, se pierde mai multa putere pentru raportul de transmisie obtinut cu pinioane mai mici (chiar daca masa lantului este mai mica), pentru o motocicleta sport de 600cc.

Enjoy! :)

http://link.springer.com/content/pdf/10.1007%2FBF02915918.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit si eu cand am facut o schimbare din asta -1 la pinionul de atac e cam tot ce se recomanda, apoi se mareste foaia spate.

La mine la ZX9 se recomanda -1 +3. Pana la urma i-am pus doar foaia spate mai mare +4 si am lasat pinionul de atac stock. Tot la Cesar am facut operatiunea.

 

Motoreta avea cuplu mai bun, se tura mai usor, ajungea in rosu intr-a 6-a foarte usor, dar clar pierdea top speed.

Personal nu vad ce ai modifica drastic rapoartele si sa o tii numai in wheelie-uri...

 

-1 +2 nu e foarte drastic ,mai ales ca o sa pun anvelpopa /55 pe spate ...coresponde cu -1 +0 cu anvelopa spate stoc (/50)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeste, te rog, ce ti-am scris pe pagina anterioara.



-1 +2 nu e foarte drastic ,mai ales ca o sa pun anvelpopa /55 pe spate ...coresponde cu -1 +0 cu anvelopa spate stoc (/50)

 

Atentie cand cresti raportul de transmisie, chiar daca pui anvelopa spate cu talon mai inalt, cu motocicleta inclinata, raza rotii spate e mica (ma refer la distanta dintre ax si pata de contact) si daca ai mana grea, te poate arunca de nu te vezi.

Cam asa :D

457220_330928026960359_2117040510_o.jpg

461875_330928066960355_222257989_o.jpg

465316_330928130293682_245188036_o.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In perioada 23 august - 1 septembrie sunt plecat din tara.

Pentru service, piese si programari, puteti sa luati leagtura cu Adi - 0727 668 618.

Eu am sa incerc sa raspund pe forum, in masura in care am sa am timp si conexiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, intrebare scurta, doar de principiu pentru ca pana la urma decizia apartine proprietarului: Honda VF700 US Magna cu o bataie mare la unul din cilindri (credem mai multi dupa cum se aude la pistonul dreapta spate, cred nr.4). Bataia se aude spre motor si nu spre chiulasa. Te bagi la desfacut si reparat?

Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ar fi problema sa o desfac dar daca fusul de biela de la respectivul cilindru e afectat, trebuie sa existe si bugetul pentru un vilbrochen nou. Si cred ca ala costa cateva sute de euro bune. Poate spre 1000 :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, din nefericire indiferent cat de mecanici ne-am da noi, cei care am ascultat motorul pana nu se desface nu se stie ce e acolo. si chiar daca as inregistra tot nu ti-ai da tu seama. Sa inteleg ca in acest moment un alt motor pare cea mai sigura varianta. ...

 

Merci de info!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1984. E o Magna US cu dublu disc plin striat fata. Modelul e frumos tare, iar eu nu ma omor dupa choppere...cam asa http://mediastorage.classiccarsforsale.co.uk/ec/e0bcf/002bb/1a592/ad674/3fd99/2e144/Magna%20055_880x660.JPG?1368177270&displayId=1002

 

Merge pus si 750-ul, la RAR nu cred sa aibe probleme, e diferenta prea mica de cilindree. Vedem, deja s-au pus in miscare niste rotite, asteptam variante de la niste prieteni ...

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Pana la sfarsitul sezonului, avem manopera zero pt lanturile EK si pinioane JT.

Gasesti preturile la noi pe site sau poti sa ma sunti sau sa-mi scrii Pm si te pot ajuta ca sa alegi lantul sau raportul de transmisie finala.



Promotie Bel Ray pentru inceputul "sezonului rece"! :)
Asa cum v-am obisnuit, GRG - Grant Racing Garage, iti ofera manopera gratis la schimbul de ulei Bel Ray.
Daca inca te mai dai si vei continua sa o faci pana la prima ninsoare, incearca uleiul Bel Ray EXS 5W-40, full sintetic. Pe timpul verii, mai ales in oras, uleiurile mai vascoase din gama Bel Ray EXS 10W-50, 15W-50 si EXP 15W-50 erau alegerea perfecta, pe masura ce temperaturile scad, un ulei mai putin vascos se va comporta mai bine la pornire, va ajunge mai usor in partea superioara a motorului, la distributie.
Grant Racing Garage iti recomanda EXS 5W-40, un ulei sintetic pe baza de esteri, de inalta performanta.

996862_556770261063359_1634640727_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Grant Racing Garage are disponibile 20 de locuri pentru "cazat" motocicleta in iarna 2013-2014.

Spatiul nostru este monitorizat de o companie de paza si protectie 24/7. Motocicletele vor sta intr-un mediu cu temperatura si umiditate controlate, bateriile vor fi incarcate periodic pentru a evita descarcarea si sulfatarea.

Pe toate perioada cat sunt motocicletele sunt lasate in grija GRG, orice operatiuni de service vor fi facute la preturi speciale iar la debutul sezonului 2014, revizia de primavara va consta doar in pretul consumabilelor - manopera fiind gratis.

Surpriza pe care am pregatit-o clientilor nostri care vor aduce motocicletele la iernat la GRG, este ca vom acorda prin tragere la sorti, bonus pentru unul dintre clientii nostri un charger automat inteligent SMART BS20, la inceputul lunii martie.

29189.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce pret aveti pentru tinut motocicleta conform descrierii de mai jos?

Grant Racing Garage are disponibile 20 de locuri pentru "cazat" motocicleta in iarna 2013-2014.

Spatiul nostru este monitorizat de o companie de paza si protectie 24/7. Motocicletele vor sta intr-un mediu cu temperatura si umiditate controlate, bateriile vor fi incarcate periodic pentru a evita descarcarea si sulfatarea.

Pe toate perioada cat sunt motocicletele sunt lasate in grija GRG, orice operatiuni de service vor fi facute la preturi speciale iar la debutul sezonului 2014, revizia de primavara va consta doar in pretul consumabilelor - manopera fiind gratis.

Surpriza pe care am pregatit-o clientilor nostri care vor aduce motocicletele la iernat la GRG, este ca vom acorda prin tragere la sorti, bonus pentru unul dintre clientii nostri un charger automat inteligent SMART BS20, la inceputul lunii martie.

29189.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...