Sari la conținut

Bucuresti - Gara Obor - GRANT RACING GARAGE - service general


Cesar
 Share

Postări Recomandate

Salut

Cel mai probabil s-a stricat amestecul (AFR - air to fuel ratio) din cauza ca ai scos catalizatorul/sonda lambda si la ralanti si mers de croaziera ai amestec bogat.

Cum sunt "muflerele" tobelor, negre, pline de funingine, nu?

Filtru de aer sport ai montat pe motocicleta?

 

Pe moment nu am o solutie ieftina. Singura pe care ti-o pot recomanda, daca vrei sa ramai in configuratia actuala este instalarea unui Power Commander (3 sau 5 exista disponibil pt motocicleta ta), o remapare functie de evacuarea pe care ai montat-o. Putem discuta daca esti interesat si gasim si un PC3 SH la pret decent.

Salut si merci de promptitudine,

motoreta e a cumnatului meu, nu-i a mea. Intradevar tobele sunt pline de funingine si motoreta are filtru k&n pus inainte de schimbarea finalelor. O sa-i comunic "sfatul medicului" si-l las sa ia o decizie.

Stima,

Mircea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 938
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut

Cel mai probabil s-a stricat amestecul (AFR - air to fuel ratio) din cauza ca ai scos catalizatorul/sonda lambda si la ralanti si mers de croaziera ai amestec bogat.

Cum sunt "muflerele" tobelor, negre, pline de funingine, nu?

Filtru de aer sport ai montat pe motocicleta?

 

Pe moment nu am o solutie ieftina. Singura pe care ti-o pot recomanda, daca vrei sa ramai in configuratia actuala este instalarea unui Power Commander (3 sau 5 exista disponibil pt motocicleta ta), o remapare functie de evacuarea pe care ai montat-o. Putem discuta daca esti interesat si gasim si un PC3 SH la pret decent.

 

 

sau poti monta inapoi sonda lambda si gata.

fara alti bani aruncai, fara mapare...etc.

 

simplu si eficient

 

scuze de idee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, zi-mi te rog cat ma poate ajunge o curatare si sincronizare de carburi. Porneste la prima cheie, dar in mers uneori se inneaca iar eu miros a benzina ca la balamuc. De 5 ani de cand o am nu am umblat la carburi :) Si daca poti arunca si un ochi la distributie, in ce stare este lantul, intinzatorul..etc.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Danny, ramane cum am stabilit. Ne vedem maine ;)

 

Mare atentie cum va montati rotile. La o Yamaha D-Star 650 a fost nevoie de reconstruirea alezajului pentru rulmentul stanga si bucsarea pe dreapta pentru rulment.

 

post-14189-0-43135600-1371128350_thumb.jpg

post-14189-0-73975100-1371128360_thumb.jpg

post-14189-0-31960200-1371128369_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Danny, ramane cum am stabilit. Ne vedem maine ;)

 

Mare atentie cum va montati rotile. La o Yamaha D-Star 650 a fost nevoie de reconstruirea alezajului pentru rulmentul stanga si bucsarea pe dreapta pentru rulment.

Salut la tine se pot adapta pe o masina motor in 4cilindri carburatoare de motocicleta cu tot cu galerie de admisie.. (cu reglarea si sincronizarea lor? ) si plecat pe roti. Este un motor 1.6 clasic 1 carburator(de dacie momentan nu gasesc original...) si aprindere clasica. Astept un semn numai bine. PS: Ca model de carburatoare as dori sa pun de R1. Daca zici ca se poate da-mi pm cu un pret la cheie. Multumesc numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice discutie pe tema asta mai profunda merita un topic separat, cred eu. Si nu pe forum asta :D

Carb de R1 nu mi se pare foarte potrivit, sunt inclinate mult, nu cred ca s-ar potrivi sub capota la multe masini, trebuie gasit ceva pentru o admisie orizontala.

Trebuie facut si foarte atent galerie de admisie, lungimea e importanta (tuned intake). Dar si asa o sa ai o masina care nu prea are cuplu la turatie mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un film educativ: schimbul de ulei

 

Frumos realizat .

Vad ca bagati ulei din recipient de 1 L ...difera codul de bare la recipientul de un litru fata de cel de 4 ?DAr la Motul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim!

 

Codul de bare este doar o etichetare a ambalajului. Produsul este identic dar ambalajul este diferit. Asta inseamna ca, codurile de bare vor fi altele.

 

Nu si primele trei cifre .De acolo iti dai seama de tara de provenienta ...de obicei la uleiurile auto (sa luam exmplul castrol) recipientul de 1 litru e originalul (cod 400-germania)iar cel de 4 litri e...made in eu (adica turnat pe vapor :D dar dupa cod iti dai seama de tara de provenienta)

Ma rog nu cred ca se pune problema la Bel Ray .Pur si simplu mi sa parut curios ca desi schimbati integral uleiul ,turnati 4 x 1 si nu direct din 4 litri..de aia intrebam

 

lista codurilor de bare

 

http://www.clubclio.ro/viewtopic.php?f=58&t=3942

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg prea bine despre ce e vorba cu codurile de bare :) Am sa ma uit de curiozitate.

Tot uleiul Bel Ray dar si restul produselor Bel Ray sunt importate direct din US.

 

La filmare am folosit ulei din bidon de 1 litru - arata mai bine decat bidonul de 4 litri. Am incercat si vizual e mai Ok asa. Ma rog e doar o chestiune de imagine in respectivul film.

A-propos, filmuletul cu schimbul de ulei a aparut si pe pagina oficiala Bel Ray :D

https://www.facebook.com/BelRayCompany?fref=ts

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!

 

scenariu: sesiune frane urgenta, dupa 15-20 de frane de tip 50/70>>>0 au inceput placutele sa scartaie timid si simt scapari in furca fix cand incepe sa se ridice in stoppie(scartaie doar in momentul ala de frana blana).

 

sa inteleg ca le'am glazat?(XBK5)

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...