bujia Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 e mai frumos pe ploaie aluneca spatele bine sa nu alunece de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) Daca mergi pe ploaie sunt bune. Daca insa iesi intr-o zi insorita si calda sa mergi cat de cat civilizat. 2.2 cu 2.0 presiune fata-spate, dupa cativa Km de serpentine opreste si pune palma pe gume sa vezi cat de calde sunt. Daca frig poti sa tragi de ea, daca sunt calde nu forta, daca sunt caldute intoarce-te acasa si cumpara-ti altceva. Eu as pune D211 pentru ca mi-au placut ca au carcasa rigida si pot baga presiune mai mica, astfel rotile se incalzesc bine si se lipesc cum trebuie chiar si in conditii stradale. SC Pro sau Diablo Supercorsa excelente dar nepotrivite pe ploaie. Power Pure sunt laudate de multi. BT003 foarte bune pe uscat dar slabe pe apa. Toate astea sunt gume scumpe care se consuma repede (8000) daca mergi tare. Sunt slabe pe ploaie. Daca nu mergi tare nu intelegi nici tu de ce ti-ai cumparat gsxr de un litru Desigur se poate merge si cu PP si cu alte gume stradale mai tari. se poate merge si cu gume touring de ebonita si sa nu patesti nimic daca o vei arde lejer. In cazul asta insa te vei satisface cu mobra doar vizual si in schimburi de replici bashite de tipul "frumoasa jucarie, asfalt uscat si cat mai multi km fara incidente". Sunt sigur ca ai prins ideea Editat Iunie 23, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_gsxr Postat Iunie 23, 2010 Autor Share Postat Iunie 23, 2010 Daca mergi pe ploaie sunt bune. Daca insa iesi intr-o zi insorita si calda sa mergi cat de cat civilizat. 2.2 cu 2.0 presiune fata-spate, dupa cativa Km de serpentine opreste si pune palma pe gume sa vezi cat de calde sunt. Daca frig poti sa tragi de ea, daca sunt calde nu forta, daca sunt caldute intoarce-te acasa si cumpara-ti altceva.Eu as pune D211 pentru ca mi-au placut ca au carcasa rigida si pot baga presiune mai mica, astfel rotile se incalzesc bine si se lipesc cum trebuie chiar si in conditii stradale. SC Pro sau Diablo Supercorsa excelente dar nepotrivite pe ploaie. Power Pure sunt laudate de multi. BT003 foarte bune pe uscat dar slabe pe apa. Toate astea sunt gume scumpe care se consuma repede (8000) daca mergi tare. Sunt slabe pe ploaie. Daca nu mergi tare nu intelegi nici tu de ce ti-ai cumparat gsxr de un litru Desigur se poate merge si cu PP si cu alte gume stradale mai tari. se poate merge si cu gume touring de ebonita si sa nu patesti nimic daca o vei arde lejer. In cazul asta insa te vei satisface cu mobra doar vizual si in schimburi de replici bashite de tipul "frumoasa jucarie, asfalt uscat si cat mai multi km fara incidente". Sunt sigur ca ai prins ideea am prins ideea cred ca voi alege Pirelli Diablo SuperCorsa , dar cand fac rost de bani, pana atunci merg mai incet si mai atent, ca la scoala stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emi(Hornet600) Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) D211 se uzeaza mai greu ca si SuperCorsa.. Au o durata de 'viata' mai lunga.. Editat Iunie 23, 2010 de Emi(Hornet600) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_gsxr Postat Iunie 23, 2010 Autor Share Postat Iunie 23, 2010 D211 se uzeaza mai greu ca si SuperCorsa.. Au o durata de 'viata' mai lunga.. poate e stupida intrebarea, nu prea ma pricep la cauciucuri, D211 e cumva Dunlop? sau daca poti sa-mi dai denumirea completa a cauciului ca sa ma apuc sa caut stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 poate e stupida intrebarea, nu prea ma pricep la cauciucuri, D211 e cumva Dunlop? sau daca poti sa-mi dai denumirea completa a cauciului ca sa ma apuc sa caut stima Da, D211 e de la Dunlop. Gugle yt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Imi cer scuze: D211, D209, GP racer, Sportmax sunt toate Dunlop. BT sunt toate Bridgestone. PP sunt Pilot Power Michelin. SC, SC Pro, Diablo sunt doar Pirelli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_gsxr Postat Iunie 23, 2010 Autor Share Postat Iunie 23, 2010 Imi cer scuze: D211, D209, GP racer, Sportmax sunt toate Dunlop. BT sunt toate Bridgestone. PP sunt Pilot Power Michelin. SC, SC Pro, Diablo sunt doar Pirelli. multumesc tuturor pentru precizari ma apuc sa gugalesc stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 lasa gugalu'... www.ebay.co.uk refuleaza de piese si accesori pt k5 k6 singura problema ar fi transportu pt ca majoritatea nu livreaza decat uk.daca nu te descurci nu ezita sa ma contactezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera2006 Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 motoarele de 750 cele mai eficiente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 lasa gugalu'... www.ebay.co.uk refuleaza de piese si accesori pt k5 k6 singura problema ar fi transportu pt ca majoritatea nu livreaza decat uk.daca nu te descurci nu ezita sa ma contactezi O sa te barai io la cap in viitorul apropiat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 O sa te barai io la cap in viitorul apropiat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Am vazut cam tarziu topicul dar ai facut o alegere buna. Si eu ma gandeam putin la un 750 dar cum era a treia mobra am zis sa nu mai fac alti pasi. Adevarat orgasmica mobra, nu-ti trebuie altceva. Eu sunt pur si simplu uimit ce masinarie au putut sa scoata inginerii de la Suzuki. Asfalt uscat si ai grija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_gsxr Postat Iunie 28, 2010 Autor Share Postat Iunie 28, 2010 Am vazut cam tarziu topicul dar ai facut o alegere buna. Si eu ma gandeam putin la un 750 dar cum era a treia mobra am zis sa nu mai fac alti pasi. Adevarat orgasmica mobra, nu-ti trebuie altceva. Eu sunt pur si simplu uimit ce masinarie au putut sa scoata inginerii de la Suzuki. Asfalt uscat si ai grija Intr-adevar, pe zi ce trece ma indragostesc tot mai mult de acest motor. Este pur si simplu incredibil, trage in orice treapta, are "viata" in el Ma bucur mult ca am facut aceasta alegere. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpEeD_DaEmOn Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Desi si eu am miar vreau sa iti zic ca nu e cea mai buna alegere!!!Parerea mea....750-ul este motocicleta ideala.....trage bine aproape de perfomantele celui de 1L ciclistica este fff buna,greutatea este mai mica aproape de cel de 600.....intradevar nu se asaza asa de bn pe curbe ca cel de 1L,dar se aseaza cu un efort in plus fata de 1L....In fine asta am avut de zis....Sa ai parte de el si sa va bucurati impreuna si sa faceti cati mai multi km fara incidente..RESPETA-L ca sa te RESPECTE...ASFALT USCAT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 intradevar nu se asaza asa de bn pe curbe ca cel de 1L,dar se aseaza cu un efort in plus fata de 1L.... Poate zici si ce ai vrut sa spui prin asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpEeD_DaEmOn Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Poate zici si ce ai vrut sa spui prin asta ! Ma refer la faptul ca suzuki gsrx de 1000cmc se aseaza mult mai repede pe curbe si este mai usor de "atins cu genunchiu".....un efort mic fata de 600-750.....cine stie cunoaste cine nu.....sa se intereseze experimenteze....ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Ma refer la faptul ca suzuki gsrx de 1000cmc se aseaza mult mai repede pe curbe si este mai usor de "atins cu genunchiu".....un efort mic fata de 600-750.....cine stie cunoaste cine nu.....sa se intereseze experimenteze....ASFALT USCAT nu sunt un experimentat in ale motociclismului dar cred ca o mobra de 600 o inclini mai usor (fata de 1000 cmc) pentru ca este mai mica (ingusta), mai usoara asta e parerea mea, nu aruncati cu rosii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 nu sunt un experimentat in ale motociclismului dar cred ca o mobra de 600 o inclini mai usor (fata de 1000 cmc) pentru ca este mai mica (ingusta), mai usoara asta e parerea mea, nu aruncati cu rosii in niciun caz in tine! mai speed...whatever, de unde scoti ineptiile astea? ))) tu nu stii ce model de mobra ai si dai sfaturi in legatura cu..."genunchiul pe jos"? Mesaj completat P.S. ASFALT USCAT! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Mai copii, daca sunt prost informat va rog sa ma corectati, dar... in primul rand usurinta cu care se inclina o mobra depinde, in ordinea importantei de: 1) pilot; 2) profilul cauciucului si dimensiunile acestuia; 3) modelul motocicletei; Punctul 3 se refera doar la ciclistica, suspensii, pozitia pilotului, nu la greutate. Unghiul furcii fata este mult mai important decat greutatea motorului de exemplu. Motorul nu se inclina "din c.u.r" ci din ghidon, facand un mic CS. Aproape acelasi efort este necesar pentru a face counter stearing si pe r6/2009 si pe zzr1100/1992. Acuma daca aveti simturi fine (in sensul ca dama perfecta are dimensiunile 91.23 60.32 92.78) nu ma pot certa cu domniile voastre si argumetul meu este neavenit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpEeD_DaEmOn Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 in niciun caz in tine! mai speed...whatever, de unde scoti ineptiile astea? ))) tu nu stii ce model de mobra ai si dai sfaturi in legatura cu..."genunchiul pe jos"? Mesaj completat P.S. ASFALT USCAT! ) Nu stiu ce mobra am ah...???) intra te rog pe forumu DETINATORII DE SEZUKI GSXR si ai sa vezi daca am dreptate sau nu......ASFALT USCAT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Nu stiu ce mobra am ah...???)intra te rog pe forumu DETINATORII DE SEZUKI GSXR si ai sa vezi daca am dreptate sau nu......ASFALT USCAT!!! Nu stiu de unde scoti tu ineptiile astea cu "miarul il lasi mai usor ca 750-ul sau 600-le" da habar nu ai ce vb ! hai ASFALT USCAT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Nu stiu ce mobra am ah...???)intra te rog pe forumu DETINATORII DE SEZUKI GSXR si ai sa vezi daca am dreptate sau nu......ASFALT USCAT!!! reciteste te rog ce ai scris acolo si ce reply-uri ti s-au dat si vezi daca stii ce mobra ai sau nu! ASFALT USCAT! TE SALUT CU FARUL! DRUM FARA PERIPETII! BAFTA LA PESTE! FIR INTINS! MOARTE CONSERVARILOR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpEeD_DaEmOn Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 reciteste te rog ce ai scris acolo si ce reply-uri ti s-au dat si vezi daca stii ce mobra ai sau nu! ASFALT USCAT! TE SALUT CU FARUL! DRUM FARA PERIPETII! BAFTA LA PESTE! FIR INTINS! MOARTE CONSERVARILOR! FRATE CARE EJTI U CUNOSCATORU NR1......MAI EXPLIC DEGEABA.....CAND AI SA AI SI U MIAR ATUNCI MAI VB SI O SA VEZI DIFERNTELE PE CURBE INTRE ELE......PANA ATUNCI SHUUUUU......ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 ai dreptate! deci...cand vrei sa iti intorc casca in cap cu un 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.