Sari la conținut

Accident mortal 29.06.2010 - intre Costinesti si Lazu


cata_30
 Share

Postări Recomandate

Strict legat de accident: acel motociclist, fara sa fie cine stie ce munte de om, a indoit pragul masinii cu corpul in timp ce motocicleta si-a gasit singurica loc sa treaca pe langa masina => cu o experienta adecvata pentru viteza pe care o avea era PE motocicleta si treceau pe langa injurand conservarul indolent. Sau fara experienta si fara viteza.

Cam atat e de invatat din accidentul asta.

 

 

 

Daca si-ar face meseria cum trebuie multi motociclisti ar fi plini de amenzi ... numere indoite, fara asigurare, fara itp + amenzi de viteza din 2 in 2 zile.

De fapt tuturor ne place ca nu isi fac datoria, mai putin atunci cand e cu nasoleli

"Its all fun and games until someone loses an eye"

 

 

 

 

"un motociclist care intoarce si se" asigura de 5 ori" nu e de blamat" - uite asa se nasc oamenii cu 3 oua si drepturi mai multe decat restul participantilor la trafic. El e zmeu, el poate ca e agil si smecher.

Ori e lege pentru toti ori nu e, simplu. Urmand firul ideii ... un biciclist poate sa se si pise pe tine, ca el e super agil nu ?

 

 

Nu stiu cum puteti emite pretentii de corectitudine de la altii cat timp un procent MARE dintre motociclisti sunt niste infractori.

Vreti sa analizati corect situatia traficului ? Nu mai dati voi grade de gravitate infractiunilor, treceti cu + si - (corect, incorect) si o sa vedeti cum da calculul. Depasirea vitezei legale, linii continue, depasiri fara semnal, depasiri la viteza mare cu semnal din scurt.

 

Cum poti sa blamezi un sofer care fuge de la locul accidentului cand tu ca motociclist circuli cu numar indoit ?

CE inseamna numar indoit ? Sustragerea de la o posibila sanctiune (viteza, fuga de politie) ... = fuga de la locul infractiunii (care poate fi accident cateodata).

 

Lasati gandirea asta de camaredie tribala, puneti-va intr-un tablou mai amplu si abstract daca vreti sa fiti obiectivi.

 

 

De ce ai tu proasta impresie ca toata lumea reactioneaza la fel? De ce tu crezi ca daca avea viteza mai mica scapa? Nu iei in calcul ca poate s-a pierdut..ca poate era cu privirea in alta parte sau cine stie cate alte motive pot fi...viteza...iarasi te intreb de unde stii ca avea viteza? poate circula regulamentar, poate a avut 500 si era in frânare ...nu te da cu presupusuri daca nu stii despre ce este vorba. Cert e ca a murit, Dumnezeu sa-l odihneasca, nu GENERALIZA asa cum o spune si d-na/domnisoara care a postat inainte. Crezi tu ca daca lumea nu e constienta cand depaseste linia continua? De unde poti stii gandurile unui motociclist oarecare care depaseste de 10x pe minut linia continua...poate i se pare cool, poate i se pare amuzant, dar la fel de bine poate avea si remuscari...majoritatea constientizam (sau nu) ca fiecare actiune atrage dupa sine si o consecinta. Nu mai generaliza...nu poti sti ce este in minte/sufletul unui om respectiv..intr-un moment respectiv.

:smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 228
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dar daca domnul sofer se asigura cand a facut manevra, poate ca incepatorul(mort) nu era pus in situatia sa evite sau cel putin sa incerce. Ca tot se vorbeste despre incepatori/experimentati, stiu motociclisti cu ani buni de mers in sa, care in momentul unui impact nu au stiut cum sa reactioneze, au "inghetat"..reactiile in asemenea momente difera de la individ la individ, cu sau fara experienta. Hai sa-i dam motociclistului in cap ca-si vedea de drum si(atentie!) nu se stie ce viteza avea ca sa dam cu presupusul si inca ceva..e mort!

 

Cei care comentati in legatura cu "3 oo" sau "cocosi" spuneti ca pe autostrada sau in afara localitatii, daca-i drumul drept si aparent liber(zic aparent pt ca se mai gaseste cate un nefericit care sa taie benzi, sa intoarca dupa bunul plac) mergeti cu 60km/h?

Editat de ValoXM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar daca domnul sofer se asigura cand a facut manevra, poate ca incepatorul(mort) nu era pus in situatia sa evite sau cel putin sa incerce. Ca tot se vorbeste despre incepatori/experimentati, stiu motociclisti cu ani buni de mers in sa, care in momentul unui impact nu au stiut cum sa reactioneze, au "inghetat"..reactiile in asemenea momente difera de la individ la individ, cu sau fara experienta. Hai sa-i dam motociclistului in cap ca-si vedea de drum si(atentie!) nu se stie ce viteza avea ca sa dam cu presupusul si inca ceva..e mort!

 

Cei care comentati in legatura cu "3 oo" sau "cocosi" spuneti ca pe autostrada sau in afara localitatii, daca-i drumul drept si aparent liber(zic aparent pt ca se mai gaseste cate un nefericit care sa taie benzi, sa intoarca dupa bunul plac) mergeti cu 60km/h?

 

Nu, dar cam belesti ochii cand mergi cu motoru si nu te uiti dupa peisaje cum sunt multi de pe acilea :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

posturile gen "Gica-contra" sunt ultimele lucruri care ar trebui sa-si gaseasca locul aici.

Nu cred ca s-a facut un studiu de caz "cati motociclisti intorc pe linia dubla continua"; vorbind tot generic, cum spui tu, nu poti compara niciodata o intoarcere facuta cu motocicleta si una facuta cu masina. Desi personal sustin ce spune Gixxxu'(mai bine merg 2 km in plus decat sa-mi risc pielea), un motociclist care intoarce si se" asigura de 5 ori" nu e de blamat, pt ca nu se pune in pericol. Motocicleta e mult mai usoara ca o masina, e mai agila si timpii de repliere sunt infinit mai buni decat in cazul aceleiasi situatii, dar cu o masina. Hai sa fim seriosi!!

 

Este ultimul post in acest topic pentru ca, intr-adevar, nu-si au locul aici.

Exact mentalitati de-aste ne "ajuta" sa nu schimbam nimic in aceasta tara. Mentalitati de genul "noi putem, avem voie, suntem mai cu motz dar altii nu..." Asa gandesc si soferii ...ca ei au voie dar tiristii nu....

 

Si conform legii atat soferii cat si motociclistii incalca legea LA FEL. Nu conteaza eventualele pagube provocate. Faptul ca intoarcem mai repede, ne repliem mai repede nu ne da drepturi in plus fata de altii.

 

Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, dar cam belesti ochii cand mergi cu motoru si nu te uiti dupa peisaje cum sunt multi de pe acilea :smoke:

 

 

Oricand ti se poate intampla sa "belesti" ochii la peisaje, mai ales daca in fata ta drumul e liber...In principiu, cand te urci in sa, capul ti se transforma in "girofar"-cum bine mi-a spus cineva, sa fii atent la ceilalti participanti la trafic, sa incerci sa anticipezi miscarile lor, amnevrele. Chestia asta nu mai functioneaza in momentul in care se trezeste un destept sa faca ce a facut domnul asta.

 

Ma mir pe ce banda circula motociclistul si cum s-a incadrat cel care nu l-a vazut venind..

Mesaj completat

Este ultimul post in acest topic pentru ca, intr-adevar, nu-si au locul aici.

Exact mentalitati de-aste ne "ajuta" sa nu schimbam nimic in aceasta tara. Mentalitati de genul "noi putem, avem voie, suntem mai cu motz dar altii nu..." Asa gandesc si soferii ...ca ei au voie dar tiristii nu....

 

Si conform legii atat soferii cat si motociclistii incalca legea LA FEL. Nu conteaza eventualele pagube provocate. Faptul ca intoarcem mai repede, ne repliem mai repede nu ne da drepturi in plus fata de altii.

 

Sanatate!

 

Nu ma intelege gresit, Gabriell; nu am spus ca "noi putem, avem voie etc"! Tu insuti ai scris ca ai gasit un topic in care motociclistii afirmau ca se asigura de 5 ori inainte de a incalca linia dubla continua..lucru cu care nu sunt de acord. Am spus doar ca DACA exista personaje care fac chestia asta(si exista), se asigura si atat. Nu am auzit pana acum de vreun accident in care un motociclist a facut manevra asta si a omorat pe cineva..de ce oare? pt ca se intampla foarte rar..

discutiile-s in van..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care comentati in legatura cu "3 oo" sau "cocosi" spuneti ca pe autostrada sau in afara localitatii, daca-i drumul drept si aparent liber(zic aparent pt ca se mai gaseste cate un nefericit care sa taie benzi, sa intoarca dupa bunul plac) mergeti cu 60km/h?

Pe autostrada nu te feresti de intors peste linie continua, pentru ca nu se poate. Acolo sunt alte pericole, legate de viteza traficului si posibila neasigurare la depasire a celor de pe banda 1 si eventuale animale mici-medii care sa apara brusc dintre sensurile de mers.

Pe DN'uri belesti ochii, pentru ca, DA, se poate intampla asa ceva daca pe centru nu sunt puse delimitatoare (de ciment, de plastic umplute cu apa, etc.).

Pacat de tanar. Personal nu il invinovatesc, poate doar pentru viteza cam mare (cum zicea mai sus @zidu, iti trebuie energie cinetica sa indoi cu oasele tale o masina si sa declansezi capsele pirotehnice ale airbagurilor). Probabil ca daca era mai experimentat s'ar fi prins ca e ceva in neregula cu passatul de se deplaseaza prea incet sau pune frana in camp deschis (nu pot sa cred ca o masina intoarce brusc la 100/h, mai ales o barca de passat). De asemenea, poate ca in cei 18 metri de franare + inca nitel pana la impact ar fi putut gasi rapid un escape route, eventual prin spatele masinii. Poate, daca si cu parca, cert este ca baiatul acuma este mort, facut zob.

Tot ce se poate invata din ce s'a intamplat este ca nu avem banda noastra pe care nu ni se poate intampla nimic si, in consecinta, trebuie sa ne limitam viteza la cea legala sau putin peste, dar mai ales la nivelul de experienta. Asta pentru a putea spera la o sansa de a scapa in caz de neprevazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Puneti-va tobe sport,scoate-ti site din ele...sa sune cat mai tare,macar sa ne auda daca de vazut nu :smoke: :lol: :cheers: ;) :D

 

Nu va aude nici dracu, puteti sa scoateti si tobele de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puneti-va tobe sport,scoate-ti site din ele...sa sune cat mai tare,macar sa ne auda daca de vazut nu

 

 

Nu va aude nici dracu, puteti sa scoateti si tobele de tot.

 

 

:smoke:

 

OFF-TOPIC : Am inceput cu toba stoc - cand ma bagam printre masini la stop - abia imi faceau loc ca nu stiau ca sunt pe acolo...mi-am schimbat toba in una sunatoare...bulevard faceam printre masini daca turam de 2-3 ori ( deh se uitau in oglinzi ) - acum motor nou - toba stoc - m-am intors cum eram inainte, abia se uita in oglinzi - nu ma vad ( nu ii vad ca se uita in oglinzi )...Pana nu treci si de partea cealalta a baricadei degeaba vorbesti. Ciudat, numa astia cu tobe normale si n-au avut si ei o toba care suna vorbesc astfel si sustin ca face fix pix...este o diferenta enorma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe autostrada nu te feresti de intors peste linie continua, pentur ca nu se poate. Acolo sunt alte pericole, legate de viteza traficului si posibila neasigurare la depasire a celor de pe banda 1.

Pe DN'uri belesti ochii, pentru ca, DA, se poate intampla asa ceva daca pe centru nu sunt puse delimitatoare (de ciment, de plastic umplute cu apa, etc.).

Pacat de tanar. Personal nu il invinovatesc, poate doar pentru viteza cam mare (cum zicea mai sus @zidu, iti trebuie energie cinetica sa indoi cu oasele tale o masina si sa declansezi capsele pirotehnice ale airbagurilor). Probabil ca daca era mai experimentat s'ar fi prins ca e ceva in neregula cu passatul de se deplaseaza prea incet sau pune frana in camp deschis (nu pot sa cred ca o masina intoarce brusc la 100/h, mai ales o barca de passat). De asemenea, poate ca in cei 18 metri de franare + inca nitel pana la impact ar fi putut gasi rapid un escape route, eventual prin spatele masinii. Poate, daca si cu parca, cert este ca baiatul acuma este mort, facut zob.

Tot ce se poate invata din ce s'a intamplat este ca nu avem banda noastra pe care nu ni se poate intampla nimic si, in consecinta, trebuie sa ne limitam viteza la cea legala sau putin peste, dar mai ales la nivelul de experienta. Asta pentru a putea spera la o sansa de a scapa in caz de neprevazut.

 

A nu se intelege gresit, am dat exemple cu autostrada SI iesirile din localitati. Pe autostrada e valabil ce am scris in legatura cu "saritul" benzilor fara asigurare in prealabil etc.Nu am stat sa clasific fiecare drum si pericolele aferente fiecaruia.

 

Azi e ziua neagra;tocmai ce a mai aparut un topic la sectiunea asta...Doamne fereste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc cu cei ca tine care sunt "obiectivi" si GENERALIZEAZA. Cam asta ai facut tu in postul tau.. :lol:

 

Intre a ABSTRACTIZA si a GENERALIZA e o mica mare diferenta. Cand e vorba sa analizezi ceva, abstractizezi problema.

Suntem pe un topic unde (cica) invatam din greselile altora, pe care trebuie sa le analizam obiectiv. Ce ai vrea sa particularizez :cheers: ? Faptul ca era tanar si baiat bun si cu toata viata inainte?

Poate si soferul era FIX LA PRIMA ABATERE (evident suna aberant dar...) poate nici amenzi nu are...

 

Cei care comentati in legatura cu "3 oo" sau "cocosi" spuneti ca pe autostrada sau in afara localitatii, daca-i drumul drept si aparent liber(zic aparent pt ca se mai gaseste cate un nefericit care sa taie benzi, sa intoarca dupa bunul plac) mergeti cu 60km/h?

Pe autostrada limita legala este 130 (daca vorbim d.p.d.v legal). In oras (Bucuresti) ma trezesc des cu 70-80, as zice ca poate fi si medie de viteza, pe autostrada am avut si 250, am mers (cam de multe ori) destul de beat pe diverse distante.

Pe intelesul tuturor, vad ca in general se arunca cu pietre doar intr-o directie (conserva) pentru ca X-Y a intors ori fara sa se asigure ori peste dunga continua, etc. iar singurul motiv al accidentelor este ilegalitatea comisa de altul.

 

NU pozez in model dar nici nu am nesimtirea sa il vreau tras pe roata si spanzurat pe unul care face (aceleasi) ilegalitati (ca mine) doar ca ... are ghinion saracul, ceasul rau, pisica neagra si i se pilafeste un motociclist de masina.

(apropos ironic la accidentele comise de motociclisti care se termina cu "a avut ghinion saracul")

 

Cu cat mai repede va iese din cap ideea ca motociclistii sunt doar "descurcareti" si restul ilegalisti cu atat ne va fi mai bine (ca țară).

 

De ce ai tu proasta impresie ca toata lumea reactioneaza la fel? De ce tu crezi ca daca avea viteza mai mica scapa? Nu iei in calcul ca poate s-a pierdut..ca poate era cu privirea in alta parte sau cine stie cate alte motive pot fi...viteza...iarasi te intreb de unde stii ca avea viteza? poate circula regulamentar, poate a avut 500 si era in frânare ...nu te da cu presupusuri daca nu stii despre ce este vorba. Cert e ca a murit, Dumnezeu sa-l odihneasca, nu GENERALIZA asa cum o spune si d-na/domnisoara care a postat inainte. Crezi tu ca daca lumea nu e constienta cand depaseste linia continua? De unde poti stii gandurile unui motociclist oarecare care depaseste de 10x pe minut linia continua...poate i se pare cool, poate i se pare amuzant, dar la fel de bine poate avea si remuscari...majoritatea constientizam (sau nu) ca fiecare actiune atrage dupa sine si o consecinta. Nu mai generaliza...nu poti sti ce este in minte/sufletul unui om respectiv..intr-un moment respectiv.

:smoke:

 

Nu am deloc impresia ca toata lumea reactioneaza la fel, de acolo si concluzia mea. DACĂ MERGEA CU VITEZA LA CARE ERA CAPABIL SĂ REACȚIONEZE, SCĂPA.

De unde stiu eu ca avea viteza? Poate nu te-ai uitat la pozele de la accident, vezi ca e galerie foto pe site-ul ziarului.

 

Nici tu nu stii ce a fost in sufletul omului care a intors pe linie continua... poate a fost sunat de acasa ca facuse infarct taica-su si a intors brusc asa că sa

 

Sa nu ma intelegeti gresit, nu ii iau apararea DAR nu iau apararea NICIUNUI infractor cu oricate roti si oua o fi el.

Sa o dau in poezie, mesajul pe care vreau sa il transmit ar fi "Be the change you want to see in the world." - Mahatma Gandhi ( vrei corectitudine ? fi corect )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este o diferenta enorma.

..cand cei pe care ii depasesti stau la semafor, cu muzica low. Daca vii cu 200/h nu te aude NICI DRACU, sunetul inspre inainte e insignifiant mai puternic.

In oras face diferenta, afara aproape deloc. Poate doar daca conservarul are geamul lasat si muzica oprita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-l ierte. Nici nu vreau sa ma gandesc la ce simte familia lui in clipele astea. Parerea mea este ca putin din sangele lui e si pe mainile voastre, mainile cu care tastati ca viteza nu e un factor, poate chiar un factor major...ca poate sa aiba si 500 km/h DACA ALA NU INTORCEA, motociclistul ajungea intreg acasa. Pe drum mai sunt si multe alte pericole. Cu cat bagi mana in gaz mai puternic, cu atat sansele de a ajunge acasa scad. Din ce am vazut eu la rubrica de accidente, in covarsitor procent, cele grave au o cauza majora, viteza. E numitorul comun al celor mai multe accidente soldate cu deces. Nu stiu de ce va cramponati atat sa ii aparati pe cei ce incalca viteza legala. E drept ca viteza nu e singurul factor, dar e cel agravant. Infrastructura de cacao, permise pe naspa, animale, cultura sociala 0, trupul uman atat de fragil si de expus pe motocicleta si voi adaugati cu de la sine putere ca viteza e irelevanta. Oare asa sa fie?

 

Sa nu ma intelegeti gresit, nu vreau sa-l scot pe sofer nevinovat, nici sa arunc vina pe motociclist. Dupa opinia mea (si cineva care are cunostinte solide in domeniu poate confirma sau infirma) soferul o sa scape pentru ca o sa se considere CULPA COMUNA. NEACORDARE DE PRIORITATE SI VITEZA PESTE LIMITA LEGALA. (stiu ca dupa postul asta o sa-mi umpleti frigiderul si pe mine o sa ma acoperiti de rahat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

OFF-TOPIC : Am inceput cu toba stoc - cand ma bagam printre masini la stop - abia imi faceau loc ca nu stiau ca sunt pe acolo...

 

Nu are nimeni obligatia sa-ti faca loc sa treci in fata la stop, daca ai loc bine, daca nu stai in coloana.

 

mi-am schimbat toba in una sunatoare...bulevard faceam printre masini daca turam de 2-3 ori ( deh se uitau in oglinzi )

 

Daca mergi corect nu trebuie sa faci galagie ca sa fii observat, te vede omul in oglinda la fel cum vede si o masina. Daca e genul de om care nu se asigura degeaba ai tobe "urlatoare".

 

- acum motor nou - toba stoc - m-am intors cum eram inainte, abia se uita in oglinzi - nu ma vad ( nu ii vad ca se uita in oglinzi )...Pana nu treci si de partea cealalta a baricadei degeaba vorbesti. Ciudat, numa astia cu tobe normale si n-au avut si ei o toba care suna vorbesc astfel si sustin ca face fix pix...este o diferenta enorma.

 

Am avut o mobra inainte cu capacele la toba taiate (de fostul proprietar) si in afara de faptul ca plecau alarmele la masini pe unde treceam nu ieseam cu nimic in evidenta. In afara de mobra mai conduc si masini si pot sa spun ca "loud pipes save lives" e doar o vrajeala, nu te aude nimeni pana nu ajungi in dreptul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca soferul dadea un semnal din timp, incetinea si mergea cu semnal pe banda 2 dacatot stia ca intoarce acolo, altfel stateau lucrurile. Motociclistul era obligat sa treaca pe banda 1 si nu se mai intampla nimic, chiar daca specimenul asta intorcea pe banda continua dubla. Vedeti voi..deasta zic ca pustiul a fost EXECUTAT, nu i s-a dat nici o sansa. Cum mortii si ranitii, sa intorci de pe banda 1, peste linie continua. Mergi cu vreun tren ? Dar daca oprea un pic pe 1, se asigura bine cu semnal si apoi intorcea, nu se intampla nimic. Ce o fi atat de greu? Eu m-as uita un pic si cine le-a fost instructor astora si cine le-a dat permisul si in functie de cate cazuri grave au invataceii lor la activ, i-as trimite la cizmarie sau prelucrari prin aschiere pe instructori si agentii cu care au sustinut examenele, daca trec un prag. Asa poate isi vor da interesul. Daca face daca ar drege politia amenzi etc etc.Pai sa faca sa isi faca datoria si cu unii si cu altii daca esti prins sa platesti la fel cu orisicare altul din trafic pentru ca iti poate salva viata si tie sa iti mai dea o sansa pe viitor. Daca te parleste o data poate mai apoi esti mai atent si cu siguranta asa si este !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca putin din sangele lui e si pe mainile voastre, mainile cu care tastati ca viteza nu e un factor, poate chiar un factor major...ca poate sa aiba si 500 km/h DACA ALA NU INTORCEA, motociclistul ajungea intreg acasa.

 

Sa nu ma intelegeti gresit, nu vreau sa-l scot pe sofer nevinovat, nici sa arunc vina pe motociclist. Dupa opinia mea (si cineva care are cunostinte solide in domeniu poate confirma sau infirma) soferul o sa scape pentru ca o sa se considere CULPA COMUNA. NEACORDARE DE PRIORITATE SI VITEZA PESTE LIMITA LEGALA. (stiu ca dupa postul asta o sa-mi umpleti frigiderul si pe mine o sa ma acoperiti de rahat).

Dragutule, nu vrei tu sa mergi macar 200km pe motor prin tara, si apoi sa deschizi gurita, in cazul in care mai traiesti, si sa ne impartasesti din experientele tale, cum ai evitat tu pericolul la milimetru?

 

Cu masina poate merge orice idiot sa mearga, in schimb pe motocicleta, oricata experienta ai avea, se gaseste unu' d-asta care sa te aranjeze, de nu se mai stie ce esti...

Si daca tot e culpa comuna, tare as vrea sa aiba la comun jumate din ceea ce i s-a intamplat motociclistului. Sa-l vad macar calcat pe maini sau pe picioare...

 

Si da, viteza e un factor, dar nu unul major! Factorul major care duce la tragedii este nerespectarea regulilor de circulatie si tupeul infect pe care il au multi soferi din romanica (cu "r" mic).

 

Corect - dar daca nu ai tu grija de pielea ta atunci crezi ca ala care face manevre d-astea ii pasa de tine? Se greseste enorm pe astfel de nebunii.

Poate ca daca si conservarii ar fi atat de expusi si de fragili cum suntem noi, s-ar schimba lucrurile la 180 de grade.

Ala cand intoarce se gandeste:

1. "Da-l dracu' p-ala care o veni, ma vede si pune frana" - ori noi nu putem frana din scurt, ca o masina, ca ne facem praf. Chiar saptamana trecuta l-am vazut pe unu' ca a franat pe trecerea de pietoni, atat de tare, incat cauciucurile ii fumegau, de ziceai ca au luat foc.

2. "Eh, si daca nu ma vede, asta e, ne busim putin" - ori noi il busim p-ala putin, dar in schimb, ne facem bucatele... Impactul unui motociclist, nici nu se poate compara vreodata cu cel suferit de conservar... Foarte bine, lui i se indoaie putin tabla, la noi nu mai stii unde-i capul, unde-s mainile, picioarele, sau organele...

Crezi ca daca lor li s-ar intampla asta, ar mai incalca regulile? Eu tare cred ca nu!

Doar ca pe majoritatea ii doare fix in sula de restul, lor sa le fie bine.

3. Cum am mai zis, oricat de preventiv ai merge, intotdeauna poate aparea ceva care sa nu-ti permita sa eviti. Daca mai esti si incepator, ai pus-o in stil mare.

 

 

Strict legat de accident: acel motociclist, fara sa fie cine stie ce munte de om, a indoit pragul masinii cu corpul in timp ce motocicleta si-a gasit singurica loc sa treaca pe langa masina => cu o experienta adecvata pentru viteza pe care o avea era PE motocicleta si treceau pe langa injurand conservarul indolent. Sau fara experienta si fara viteza.

Cam atat e de invatat din accidentul asta.

 

Lasati gandirea asta de camaredie tribala, puneti-va intr-un tablou mai amplu si abstract daca vreti sa fiti obiectivi.

Bravo chelie, ne-ai zis-o! :smoke:

 

Ieri stateam de vorba cu cineva, si ne povestea ca a avut un accident pe vremea cand avea un scuter de 50cmc, chinezarie...

I-a taiat unu' calea, el avea maxim 40km/h!!! si s-a infipt cu genunchii, mainile si capul in masina (avea genunchiere, manusi si casca), si la "viteza" aia "super-luminica", i-a indoit aripa destul de bine, si plafonul putin + stalpul ala de care tot ziceti voi ca-i asa solid!

Baiatul asta nu cred ca avea mai mult de 80 - 90 km/h... Sa nu-mi zici ca nu mergi cu peste 100km/h in afara localitatii, la drum drept; chiar si cand ai fost relativ incepator, nu cred ca mergeai cu 80...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-l ierte. Nici nu vreau sa ma gandesc la ce simte familia lui in clipele astea. Parerea mea este ca putin din sangele lui e si pe mainile voastre, mainile cu care tastati ca viteza nu e un factor, poate chiar un factor major...ca poate sa aiba si 500 km/h DACA ALA NU INTORCEA, motociclistul ajungea intreg acasa. Pe drum mai sunt si multe alte pericole. Cu cat bagi mana in gaz mai puternic, cu atat sansele de a ajunge acasa scad. Din ce am vazut eu la rubrica de accidente, in covarsitor procent, cele grave au o cauza majora, viteza. E numitorul comun al celor mai multe accidente soldate cu deces. Nu stiu de ce va cramponati atat sa ii aparati pe cei ce incalca viteza legala. E drept ca viteza nu e singurul factor, dar e cel agravant. Infrastructura de cacao, permise pe naspa, animale, cultura sociala 0, trupul uman atat de fragil si de expus pe motocicleta si voi adaugati cu de la sine putere ca viteza e irelevanta. Oare asa sa fie?

 

Sa nu ma intelegeti gresit, nu vreau sa-l scot pe sofer nevinovat, nici sa arunc vina pe motociclist. Dupa opinia mea (si cineva care are cunostinte solide in domeniu poate confirma sau infirma) soferul o sa scape pentru ca o sa se considere CULPA COMUNA. NEACORDARE DE PRIORITATE SI VITEZA PESTE LIMITA LEGALA. (stiu ca dupa postul asta o sa-mi umpleti frigiderul si pe mine o sa ma acoperiti de rahat).

 

Nu iti umplem nimic, ca de, s-a facut tva-ul cat casa, dar .... in ipotetica situatie cand tirul se va sui pe tine ca mergeai in comuna cu 59 km /h, iar muschiul lui a vrut sa intoarca 40 de tone pe tine, si te-a facut afis, oare comment-urile tot asa vor suna, nu : a avut viteza peste limita legala, ca daca avea 24 km/h , nu patea nimic.

Ti-am mai sugerat o data, cand vei stii cum e din ambele puncte de vedere(tabere, 2 si 4 roti), vino si da-ti cu parerea, pana atunci ai grija la bariera, ca trenul nu incetineste, cum sugerai tu motociclistului de la Moghioros.

 

Pe subiect... pai da, avem legi, nu ne folosesc, ca nu le respecta nimeni. zicem de viteza, asa e , tre recunoscut ca e un factor, dar moldoveanul ala, pentru ca a luat o viata, posibil a si miscat masina de la locul accidentului, nu merita oare la cariera de piatra pe viata ? Pana la urma, indiferent ce si cum, moldoveanu, nu vede parnaie , nici macat in vizita, cand de fapt, ar trebui incadrat la omor cu premeditare si intentie. Noi nu stim decat de bici, asta e natia, asta ne e felul. daca am stii ca pentru asa ceva, iei pe viata, nu ai merge sa intorci regulamentar 100 km ? dar cand stii ca, indiferent daca omori unul sau 10, indiferent daca pe mij. strazii sau pe zebra, tot nimic nu patesti, de ce ai respecta legea? pentru omor , atunci cand esti vinovat, ar trebui sa iei instant jj ani , fara nici un fel de suspendare, fara nici un fel de daca sau parca, direct. Omor = 10 ani, minim, la spart piatra, punct.

 

In acelasi spirit, daca tot sustinem sa se aplice legile, atunci da, sa ridice si taloane pt numere indoite, invizibile, inexistente, sa ne dea amenzi pentru viteze, adica chestia aia utopica, cand legea este aplicata mereu si impartial.

 

Daca moldoveanul avea macar... hai sa zic "bunul simt"sa se asigure ca nu vine nimeni, nici macar randunici pe cer, era ok.

Asa cum am mai zis-o , fa tata ce vrei, cum vrei unde vrei, atata vreme cand nu deranjezi pe nimeni. Dar sa o comiti maxim, si in final tu nu patesti nimic, e prea de tot.

 

Condoleante familiei si putere de a merge mai departe !!!

 

 

 

 

Mesaj completat

OFF-TOPIC : Am inceput cu toba stoc - cand ma bagam printre masini la stop - abia imi faceau loc ca nu stiau ca sunt pe acolo...

 

Nu are nimeni obligatia sa-ti faca loc sa treci in fata la stop, daca ai loc bine, daca nu stai in coloana.

 

mi-am schimbat toba in una sunatoare...bulevard faceam printre masini daca turam de 2-3 ori ( deh se uitau in oglinzi )

 

Daca mergi corect nu trebuie sa faci galagie ca sa fii observat, te vede omul in oglinda la fel cum vede si o masina. Daca e genul de om care nu se asigura degeaba ai tobe "urlatoare".

 

- acum motor nou - toba stoc - m-am intors cum eram inainte, abia se uita in oglinzi - nu ma vad ( nu ii vad ca se uita in oglinzi )...Pana nu treci si de partea cealalta a baricadei degeaba vorbesti. Ciudat, numa astia cu tobe normale si n-au avut si ei o toba care suna vorbesc astfel si sustin ca face fix pix...este o diferenta enorma.

 

Am avut o mobra inainte cu capacele la toba taiate (de fostul proprietar) si in afara de faptul ca plecau alarmele la masini pe unde treceam nu ieseam cu nimic in evidenta. In afara de mobra mai conduc si masini si pot sa spun ca "loud pipes save lives" e doar o vrajeala, nu te aude nimeni pana nu ajungi in dreptul lui.

 

tot offtopic

 

da-mi voie sa te contrazic. tobele fara silencer, in majoritatea cazurilor, fac soferul sa stie pe unde esti, ca esti.

Nu tre sa faca nimic, dar pt mine e f important sa stie ca sunt si io pe acolo, pe urma vedem, cum si pe unde trecem amandoi.

la tobele stoc sau cu silencer, soferul nu are nici cel mai mic habar ca e vreun motociclist pe undeva.

eu am vazut pe pielea mea, diferenta intre stoc si race, cand sunetul de race atentioneaza soferii ca un moto e pe langa ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi am zis ca nu o sa mai scriu in acest topic, revin asupra deciziei si mai scriu unul

 

Ma gandesc daca nu cumva baiatul a fost strivit intre masina si motocicleta aceasta ricosand mai departe fara sa atinga masina. De aici poate deformarile masinii si felul in care era storcit trupul. E o varianta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca nu are rost sa faceti atatea comentarii in plus.mai ales cei care nu au nici macar habar despre care drum e vb (altfel sar pune problema vitezei daca ati fi mers vreodata pe acolo).http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/destin-frant-motociclist-spulberat-de-un-sofer-inconstient.html

 

Am mers pe acolo de n ori cu moto, dar tot nu inteleg la ce te referi cu "altfel s-ar pune problema" !!!

la ce te referi ? ca oricum o dai, oricum faci, toti mergem pe spinarea noastra. Nu e singurul drum care te imbie la gaz, asa ca ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pfff , cred ca-l stiu pe baiat. :smoke: dumnezeu sa-l ierte.

se merge tare de tot pe portiunea aia de drum. eu acum am ajuns acasa dupa ce am fost in vama sa ma intalnesc cu un amic. am facut zona aia de vreo 50 de ori in ultima luna si ceva cred. si de fiecare data am peste 130 acolo. draci...

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi am zis ca nu o sa mai scriu in acest topic, revin asupra deciziei si mai scriu unul

 

Ma gandesc daca nu cumva baiatul a fost strivit intre masina si motocicleta aceasta ricosand mai departe fara sa atinga masina. De aici poate deformarile masinii si felul in care era storcit trupul. E o varianta....

 

Daca era asa , motocicleta trebuia sa aibe urme de sange pe ea, ceea ce din poze nu reiese. Nu are nici o pata de sange!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Beatrice: un mare adevar ai spus tu singurica. VORBEAI cu cineva. Deci omul ala, in aceeasi situatie, mai e printre noi, tu spunand ca singura diferenta intre accidente fiind viteza.

@ Fire929: da, nu am A-ul, am recunoscut. Daca minteam si ziceam ca am un 500k pe motocicleta, vorbele mele aveau mai multa greutate? erau mai adevarate sau mai false? Ma confunzi, eu nu i-am recomandat nimic motociclistului de la Moghiorosh. Am sustinut doar ca si pensionarul merita un RIP si poate putin respect. N-am zis nimic de niciun tren.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Fire929: da, nu am A-ul, am recunoscut. Daca minteam si ziceam ca am un 500k pe motocicleta, vorbele mele aveau mai multa greutate? erau mai adevarate sau mai false? Ma confunzi, eu nu i-am recomandat nimic motociclistului de la Moghiorosh. Am sustinut doar ca si pensionarul merita un RIP si poate putin respect. N-am zis nimic de niciun tren.

 

nu, nu erau mai mult sau mai putin adevarate. Dar, crede-ma, ti-o spun cu bune intentii, e altfel cand vorbesti stiind ambele puncte de vedere.

Cand vezi ce ti se intampla zilnic mergand pe 2 roti, perceptia si judecata vor suferi modificari. Despre asta vorbesc. In rest , putem da cu cuvintele cat dorim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...