Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

Azi l-am pornit. Cu bujii noi, curent de la masina si... a luat-o. A trebuit sa insist putin, adica i-am dat de doua ori mai scurt, am vazut ca nu zice nimic si a treia oara am insistat cam 10 secunde si a luat-o. La inceput putin ezitant, dupa o secunda, doua a crescut turatia spre 3000. Am redus socul, l-am lasat putin sa se aseze si n-am mai avut rabdare ! Am comis o ilegalitate ! Am dat o tura pe stradutele din chitila fara casca pe cap ! N-a durat mai mult de un minut, am ajuns inapoi in fata portii, deja ii inchisesem socul de tot si statea singur la relanti (ce inseamna bujii noi !) si mi-am aprins o tigara ascultand motorul. Toarce ca un tigru :lol:

 

Asa ca acum am venit cu el la serviciu. Si e o vreme asa de misto de-mi venea sa nu ma mai opresc ! Din pacate nu mai am decat vreo 5 litri de benzina in rezervor si nici un ban in portofel, asa ca am revenit la realitate si m-am oprit la serviciu. Diseara o sa dau o tura putin mai lunga in drum spre casa. Cu ocazia asta am probat si pantalonii, ghetele si cagula de ultima achizitie de la louis. E ok, pe vremea asta mi-e chiar prea cald cu toate pe mine. Oricum, se mai raceste saptamana care vine, da' nu-l mai las acasa. Pana ninje merg cu el la munca !

 

Multumesc tuturor pentru sustinere, e misto sa vezi pareri pertinente care tin un topic in picioare !

 

@ChopperVonGal - am mers o singura data cu pasager cu VXul - cu sotia mea care era si insarcinata in luna a 7a - deci as putea spune ca am mers cu doi pasageri :rose: Drumul a fost destul de scurt, in total nu ne-am plimbat mai mult de o ora, dar ea nu s-a plans de absolut nimic ! Oricum, ea e un exemplar mai micut de pasager, de una singura are 1.65m si 48kg. La dimensiunile astea, locul pasagerului e absolut ok. Dar nu lasa asta sa fie un criteriu decisiv in alegerea VXului - se poate face o sa customizata cum vrea muschii tai si ai pasagerului ! (Laud si eu acum agregatul, din nou, ca am cu ce :D )

 

PS - Oly, la asta ma gandeam si eu de curand: tu ai deschis topicul si dup-aia ai disparut in ceata, nu mai zici nimic. Pe aici, cel putin, ca am vazut preocuparile tale actuale (tocpicul cu motoristii alcolisti :blink: )

Visul meu de 750 ani e un motor V cu cardan si peste 750 cc

Secretul e ca eu si pasagerul avem usor peste 100 ani. Nu sunt fara motor dar trebuie sa-mi realizez visul.

Si acest vis e si al sotiei mele.

Iata motivul pentru pasager.

Multumesc ptr raspuns.M-ai facut mai optimist

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut ! si 10X ,,burlaco,, dupa cum v-am spus am fost talharit ( da, asta e cuvantul ) de doua ori de ,,mecanici,, si ma cam saturasem de lichele dar ce sa vezi, la mine la munca ( S.N.S.P.A. nu stiu daca stiti ce inseamna dar pe scurt e fosta St. Gheorghiu) am doi soferi care fac si mecanica la masini normal, si intr-o zi ma plangeam de patanie la care ei mi-au propus sa o dau pe mana lor ( nu au mai facut asa ceva) dar sa fac rost de manuale pt ,,Suzi,, nu prea m-am gandit si am fost de acord ( ce putea sa se mai intample ?) am dus moto au desfacut-o si ce sa vezi ? una din fisele de la buji statea agatata de buji, da asa era, si (cuvant jignitor) mi-au dereglat toata moto pt atat !!! sau apucat de ea reglaj tachetii, carburatoare ( dar dupa ureche, nu au scule pt moto, nu fac asa ceva) si acum mere brici, haleste asfaltul ! acum cu recomandatul altor paciente ( moto) trebuie sa vorbesc cu ei daca vor sa se ocupe de altele, si va repet pt carburatoare nu au scule ( doar urechea) acum ramane sa vad cat consuma, si in cazul in care accepta va dau nr de tel al lor si vorbiti cu ei, e ok ?

Cat despre incidente, nici acum nu sunt reparat complet ( mi-a prins piciorul sub ea si...varza gamba, muschiul, dar e aproape gata )

Ce sa va mai zic, am inteles ca putem sa merem sa ne luam moto de prin Europa si nu mai platim taxele aste da cacao, sper sa fie asa, iar voua va urez un an plin de drumetii pe dragele voastre ( moto ) si fara nici cel mai mic incident !!! bafta, si va anunt cu mecanicii ( cei buni ) :D :lol: :D :D

:D eu unul ma bucur ca ai rezolvat-o :rose: felicitari domnilor mecanici -am citit undeva ca trebuie un pic mai multa atentie la reglajul tachetilor la vx,se vede ca baietii sunt meseriasi, numai bine -vx 800 o motocicleta fantastica :D

 

:P

Visul meu de 750 ani e un motor V cu cardan si peste 750 cc

Secretul e ca eu si pasagerul avem usor peste 100 ani. Nu sunt fara motor dar trebuie sa-mi realizez visul.

Si acest vis e si al sotiei mele.

Iata motivul pentru pasager.

Multumesc ptr raspuns.M-ai facut mai optimist

Cu respect

:D ce nume frumos v-ati ales domnule vongal...eu cred ca vx 800 e ideal pt. dumneavoastra si sotia- cum spune intr-una din reclame la vx 800 un motor cu caracter,si sa va zic ceva in soapta ,sa nu ne auda astia cu honde si bmw-uri-spune un frantuz ca a avut 2 cu care a facut,ghici 4sute de mii dekm....sus cu vx'u :blink: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Visul meu de 750 ani e un motor V cu cardan si peste 750 cc

Secretul e ca eu si pasagerul avem usor peste 100 ani. Nu sunt fara motor dar trebuie sa-mi realizez visul.

Si acest vis e si al sotiei mele.

Iata motivul pentru pasager.

Multumesc ptr raspuns.M-ai facut mai optimist

Cu respect

 

 

RESPECT !

 

Si visul meu a fost un motor in V cu transmisie pe cardan !

Iar pentru tot restul, repet, RESPECT !

 

vx 800 un motor cu caracter,si sa va zic ceva in soapta ,sa nu ne auda astia cu honde si bmw-uri-spune un frantuz ca a avut 2 cu care a facut,ghici 4sute de mii dekm

 

hehehe

:rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit mai toate topicurile si cei mai bucurosi(nu gasesc alt termen) de proprile motoare par a fi cei cu VX.

Se pare ca avem posibilitati financiare similare , e clar sa fie si o bucurie.

Noi la Sibiu suntem mai putini dar sper sa apara si aici cateva VX-uri.

Tare mult as vrea ca spiritul din acest topic sa ramana.Simt o anumita fratie si asta e ceva deosebit

Multumesc ptr ajutor

Cu respect

:rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am iesit si eu la o tura cu "Bombonelu'".Am observat ca incet incet bateria ma lasa.Deocamdata porneste, dar nu ca asta vara.

Am calatorit pana la Alexandria si retur cu pasager.Spun de pasager ca am vazut oameni interesati de plimbari cu pasager.

Eu am vreo 85 de kg, pasageru are si el saracu vreo 80.temperatura aerului era la dus in jur de vreo 8 grade si la intors( se facuse noapte ) scazuse cred ca pe la 5.

Parerile pasagerului meu sunt cam asa:( el are un cbr 600F)

- Stai ca-n fotoliu si asta face ca sa simti gopile si denivelarile mai mult decat la alte modele

- Daca mergeam pana in 100km/h putea dormi fara probleme

- Peste 100km/h zice ca se formeaza un curent tare nasol in zona capului. (Aici probabil mai conteaza si inaltimile celor doi calatori.In cazul nostru eu 1.88m, pasageru...cam 1.75)

Parerile mele:

- se simte ca motorul trage mai greu si nu mai are acelasi "zvac" cand tragi de gaz, dar dupa stilul meu de mers nu la modul ca motorul te lasa balta intr-o depasire.

-ca si manevrabilitate ...nici nu am simtit ca am pasager decat la viteze de maxim 5 km/h ( aici e si "vina" pasagerului care stia ce sa faca si ce sa nu faca...deh pilot pilot de sport touring)

-la franari violente nu am simtit ca vine peste mine ( cred ca e important si asta ca sa nu te faca una cu rezervorul)

-..cam atat imi vine in cap deocamdata.

 

Urmeaza sa schimb si eu saptamana viitoare filtrele de aer ( da..sunt 2 buc) si bujiile si sunt taaare curios daca se va schimba in vreun fel comportamentul motorului.

 

PS.celor care va interesati de VX, bun venit pe topicul nostru, si da..ma simt bine cand vad ca e unul din putinele care a ramas la un anumit nivel, unde lumea vorbeste civilizat, unde ne simtim bine si mandri ca posesori de aceste minunate motociclete.

 

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am iesit si eu la o tura cu "Bombonelu'".Am observat ca incet incet bateria ma lasa.Deocamdata porneste, dar nu ca asta vara.

Am calatorit pana la Alexandria si retur cu pasager.Spun de pasager ca am vazut oameni interesati de plimbari cu pasager.

Eu am vreo 85 de kg, pasageru are si el saracu vreo 80.temperatura aerului era la dus in jur de vreo 8 grade si la intors( se facuse noapte ) scazuse cred ca pe la 5.

Parerile pasagerului meu sunt cam asa:( el are un cbr 600F)

- Stai ca-n fotoliu si asta face ca sa simti gopile si denivelarile mai mult decat la alte modele

- Daca mergeam pana in 100km/h putea dormi fara probleme

- Peste 100km/h zice ca se formeaza un curent tare nasol in zona capului. (Aici probabil mai conteaza si inaltimile celor doi calatori.In cazul nostru eu 1.88m, pasageru...cam 1.75)

Parerile mele:

- se simte ca motorul trage mai greu si nu mai are acelasi "zvac" cand tragi de gaz, dar dupa stilul meu de mers nu la modul ca motorul te lasa balta intr-o depasire.

-ca si manevrabilitate ...nici nu am simtit ca am pasager decat la viteze de maxim 5 km/h ( aici e si "vina" pasagerului care stia ce sa faca si ce sa nu faca...deh pilot pilot de sport touring)

-la franari violente nu am simtit ca vine peste mine ( cred ca e important si asta ca sa nu te faca una cu rezervorul)

-..cam atat imi vine in cap deocamdata.

 

Urmeaza sa schimb si eu saptamana viitoare filtrele de aer ( da..sunt 2 buc) si bujiile si sunt taaare curios daca se va schimba in vreun fel comportamentul motorului.

 

PS.celor care va interesati de VX, bun venit pe topicul nostru, si da..ma simt bine cand vad ca e unul din putinele care a ramas la un anumit nivel, unde lumea vorbeste civilizat, unde ne simtim bine si mandri ca posesori de aceste minunate motociclete.

 

Toate cele bune!

 

Sper sa ne intalnim la cel putin una dintre intruniri.

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptr perioada rece incare nu pornesc motorul,garajul nu e incalzit,am cumparat de la Louis ,cu 5 eu,un incarcator de baterie.

Este recomandat pentru aceasta situatie.Curentul de incarcare 300 mlA.Ajuta la intretinerea bateriei

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptr perioada rece incare nu pornesc motorul,garajul nu e incalzit,am cumparat de la Louis ,cu 5 eu,un incarcator de baterie.

Este recomandat pentru aceasta situatie.Curentul de incarcare 300 mlA.Ajuta la intretinerea bateriei

Cu respect

 

Mii de scuze pretul e de 9.95 eu

Inca o data scuze

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa deci , si totusi un cod daca te rog ? ca vad ca ai probleme cu pm'u !

cod produs;10003704

denumire;BATTERIELADEGERAET H-TRON

AL300 PRO AUTOM.,2/6/12 V

adevarat sunt cateva probleme, dar vine el vara si ajung mai repede cu motoru decat cu melu :crack:

sunt multumit de produs

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut !!! si vad lume noua pe aici ! am avut ceva probleme cu netul si am schimbat operatorul, gata mere, cu ce va mai laudati ? ce mai este nou, sunteti sanatosi ?????? vad ca va mai dati cu ele....SI EUUUUUU !!!! mai ales acum ca mere brici, azi am spalat-o, polishat-o si siliconat-o, a iesit belea, maine daca nu ploua si nu este prea inorat bag o cursa pana la Snagov ( soacramea ) uraaaaa ! ( nu ca o vad, ci drumul ) vad ca aveti probleme cu bateriile, iarna se tin in casa si la 2 saptamani o puneti si mai porniti motoreta 10 min, daca nu aveti cu ce o incarca, eu asa am facut, si o i-a la a doua, dupa 2 saptamani, oricum am baterie noua dar e bine sa stea la caldura, in perioade de timp mai lungi de nefolosire, vad ca mai sunt si altii care vor VX, luati D-lor cu incredere, SUNT ADEVARATE !!!!( depinde si de unde o iei si in ce stare se afla ! cam asta e, mere bine moto dar trebuie sa ajung pe la un carburatorist priceput ca vad ca dupa ureche nu prea iese, se aude bine dar parca mai trebe ceva, cred ca totusi reglajul ala cu ceasuri e sfant, aaaa... si inca ceva mi-am dat gauri in tobe, se aude brici, zgomot, sa nu mai zica soferiiiii ca nu au vazut ca nu au auzit nimic, va salut si asfalt uscat la toti !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutări tuturor,

Am fost tare ocupat în ultima vreme cu lucrul la motor şi am tras tare de am terminat-o ieri. Printre altele m-am chinuit ca să-mi vopsesc capacul de la motor din dreapta, de pe care s-a cojit vopseaua, pe care nu l-am mai demontat din lipsă de garnituri şi l-am pictat acolo pe motor, izolând bine în jurul lui.

 

post-4365-1169966776_thumb.jpgpost-4365-1169966793_thumb.jpg

 

A ieşit bine, după părerea mea. Am vopsit şi bascula spate si carcasa grupului conic cu aceeaşi nuanţă.

 

post-4365-1169966875_thumb.jpgpost-4365-1169966897_thumb.jpg

 

Acum, că tot au fost demontate de pe el radiatorul, ventilatorul şi tuburile de la filtrele de aer, am putut să verific şi să fac reglajul la tacheţi. La admisie l-am făcut la 0.08 mm (strâns),

 

post-4365-1169967776_thumb.jpg

 

iar evacuarea la 0.13 mm (strâns).

 

post-4365-1169967827_thumb.jpg

 

Singurul lucru care m-a încurcat puţin a fost lipsa unei sculei cu interior pătrat de 3mm pentru capul tachetului, pe care am confecţionat-o "de casă".

 

post-4365-1169967673_thumb.jpg

 

Destul de mari greutăţi am întâmpinat când am înlocuit simeringurile de la telescopele furcii faţă datorită lipsei unei scule cu tijă lungă (cca 50 cm) şi hexagon intr-un capăt, pe care, ca fraieru', nu l-am măsurat când a fost desfăcut. Cu scula asta se desface amortizorul telescopic din interiorul telescopului pentru a se demonta complet. Dacă mai desfaceţi careva furca pentru a inlocui simeringurile, măsuraţi şi hexagonul şi scrieţi-l aici.

 

Astea sunt câteva poze de pe parcurs:

 

post-4365-1169968513_thumb.jpgpost-4365-1169968530_thumb.jpgpost-4365-1169968554_thumb.jpg

post-4365-1169968580_thumb.jpgpost-4365-1169968609_thumb.jpg

 

Am schimbat şi lichidul de răcire, informativ, a intrat cam 1.8 litri şi ulei cam 2.7 litri cu filtru nou. Acum, că tot am terminat-o, mi-am permis ieri să o mişc puţin pe şosea, chiar dacă a fost puţin frig (nu m-am putut abţine) şi să-i trag nişte poze:

 

post-4365-1169968937_thumb.jpgpost-4365-1169968962_thumb.jpgpost-4365-1169968981_thumb.jpg

 

Numai bine.

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ocazia asta am reuşit să "remediez" şi problema zgomotului din evacuarea dreaptă. Am agăţat-o cu un cârlig şi am ciocănit-o cu o bugată de lemn pe toată lungimea ca să localizez, aproximativ, zăngănitul (incercuit cu roşu).

 

post-4365-1169986201_thumb.jpg

 

Am dat două găuri în partea de jos şi spre interior (săgeţile) şi am tras două nituri (poc-nituri) de care am găsit mai groase cu cleştele ca să fixez, întru-câtva, una de cealaltă ţevile... şi e okay acum. La evacuarea mea se pare că acolo a fost roasă de rugină în interior. Săgeata din stânga trebuia să o pun ceva mai în spate, unde am pus-o e chiar pe comunicarea între evacuări. Sorry. :crack:

 

Am tras şi câte 4 găuri de 12mm în capacele tobelor (dar asta mai demult) şi are un sunet tare plăcut în mers, dar destul de dureros dacă bagi mâna în gaz... :lol:

 

Toate cele bune.

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu iar ca musca in lapte chiar daca nu are legatura cu ce s-a intamplat mai sus , desi ideea mi-a venit privind pozele lui lonerider . simplu LOUDPIPES e un V totusi si e V'ul de intruder .....oare cum ar suna? exista printre posesori vreunul care NU mai are esapamentele originale ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce materiale am folosit... pastă "Prevent", ceva cârpe de bumbac moale Âşi multă răbdare. LOUDPIPES? De la Jardine, uite aici un set care mă interesează:

 

post-4365-1170094485_thumb.jpgpost-4365-1170094502_thumb.jpg

 

Oferta am primit-o pe mail, au 30.000 mile arse in ele, vopsite în Dupli-color high temp (1200°) cu un preț de 75 USD. Mai rămâne să-mi răspundă cât e transportul. Sunt taragoate goale. ÂŞi mai sunt modelul ăsta, tot de la Jardine, slash-cut, dar nu am preț la ele:

 

post-4365-1170094890_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evacuări:

 

BSM Classic ~ 450€

 

BSM exhaust systems GmbH

Hollow road 1

65510 Limbach

http://www.bsm-exhausts.com/,

 

 

Sito: ~ 320€

 

Sito Exlusivhändler

Johannes J. Matthies GmbH & CO.

Hammerbrookstrasse 78, 20097 Hamburg

Phone: 040/23725 113

e-mail: scheidler@matthies.de

 

 

Laser JAMA ~ 375€

 

JAMA engineering B.V.

Boonsweg 85

3274 LH Heinenoord

The Netherlands

http://www.laser-jama.nl

Phone: 04149 931665

 

 

PipeMaster

 

Pipemasters motorcycle Exhausts

41 Allison Street

Mayne 4006

Queensland

http://www.pipemater.net

 

 

Jardine

 

Jardine

Header CO. Inc.

Summit Industries Inc.

1220 west Railroad Street

Corona

APPROX. 91720

Best number: Slash CUT 14-4903-01 TAP-talk 14-4803-01

 

Sursa: www.vx800.de

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...