MotĂśrizer Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 cred ca am facut si eu o serie de fotografii aceste minunate mobre (la arc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 domnule harea.. ar trebuie sa i taxati pe acesti oameni care va fotografiaza bijuteria ! credeti ma, a ti castiga bani grei ... e f rara gazela dumneavoastra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Nu stiu daca mai sunt motoare care sa aiba smecheria asta la far, dar o consider o evolutie in domeniu moto. Uite aici evolutie serioasa: http://www.youtube.com/watch?v=iz1pDehH5-g Info: tocmai s-a incheiat Alpen Masters 2010; la categoria enduro/funbikes Super Tenere a reusit un bine meritat loc 3; nu-i rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 8, 2010 Autor Share Postat August 8, 2010 (editat) Cand le-or monta si pe GS mai stam de vorba ca deocamdata chiar si cu xenon sunt tot de cacao Eu am scris altceva, dar vad ca forumul modifica cuvintele cu 2k!!! Primele doua locuri banuiesc ca sunt ocupate de bmw sau a revenit iar a nustiucataoara V-Stromul. Editat August 8, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 10, 2010 Autor Share Postat August 10, 2010 Frumoase poze! Zici ca-s decupate din revista. Oricum suportul GPS nu mai este de actualitate. I l-am facut cadou lui AndreiZ, ca nu-mi placea designul, m-am cam grabit cand l-am facut. Acum am altul. Sper sa apara in numarul viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Frumoase poze! Zici ca-s decupate din revista. Oricum suportul GPS nu mai este de actualitate. I l-am facut cadou lui AndreiZ, ca nu-mi placea designul, m-am cam grabit cand l-am facut. Acum am altul. Sper sa apara in numarul viitor. Pozele sunt cumva facute la Arc? Si pt. a ajunge acolo ai nevoie de GPS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 ce rai ie unii, de fapt individiosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 ce rai ie unii, de fapt individiosi Nu se pune problema nici de rautate, nici de invidie... suntem berbeci amandoi si ne mai luam in coarne cand vine vorba de BMW sau in cazul de fata de GPS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 10, 2010 Autor Share Postat August 10, 2010 (editat) Pozele sunt cumva facute la Arc? Si pt. a ajunge acolo ai nevoie de GPS? Stii ca toate acesoriile pt motorul meu, indiferent de marca, mi le fac singur, iar in drumul pana la Arc, suportul GPS era in probe (vibratii, vizibilitate la umbra si cu soarele in spate, etc). Suportul original, special pt moto, de la Garmin, nu a trecut testul si l-am aruncat, asa ca trebuiau facute probe in oras, nu la primul drum. Sunt pretentios recunosc, convins ca totul este perfectibil si tocmai de asta BMW nu este pt mine. Editat August 10, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 convins ca totul este perfectibil si tocmai de asta BMW nu este pt mine. Ahaa... BMW fiind din start perfect, nu mai ai ce "perfecta" la el si ar insemna "moartea pasiunii", ce ai mai mesteri tu la garaj? Acum serios... cu cutiile ce ai de gand? Din cate stiu, cele originale sunt ceva cam mici... faci altele? Topcase ti-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 10, 2010 Autor Share Postat August 10, 2010 (editat) Nimic nu este perfect si totul este perfectibil! Problema la BMW este ca imperfectiunile lor nu le pot eu corija. Consumul de ulei, fiabilitatea slaba a unor componente, lumini proaste, vibratii, moment giroscopic, etc. Si BMW este constient de limitele si inconvenientele motorului boxer de care istoria ii leaga si pt a indulci amarul pun pe motoare tot felu de prostii mecanice sau electronice care maresc nejustificat complexitatea si pretul final. Eu ma refer strict la clasa care ma intereseaza, enduro-turing mare. Revenind la motoarele adevarate suportul GPS din poza anterioara a plecat la Andrei Zaiceanu celalat proprietar de ST1200, iar eu mi-am facut altul cu desinul putin modificat. Editat August 10, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 (editat) daca te razgandesti si in privinta suportului asta de gps il vreau eu Editat August 10, 2010 de Florin_FZN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 10, 2010 Autor Share Postat August 10, 2010 Ai de la mine unul identic cand cumperi un ST1200 nou sau SH. Oferta este valabila in urmatorii 10 ani Pe alte motoare nu se potriveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 merci, apreciez gestul si ma multumesc cu atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Problema la BMW este ca imperfectiunile lor nu le pot eu corija. Io te intrebasem de cutii si tu o tii p-a ta, cu cat de naspa e BMW-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 11, 2010 Autor Share Postat August 11, 2010 (editat) Io te intrebasem de cutii si tu o tii p-a ta, cu cat de naspa e BMW-ul... Ordinea este inversa. Tu ai spus ca BMW-ul este perfect din start, afirmatie care este o minciuna si eu ti-am raspuns cu argumente cam cum sta treaba. Si nu mai exagera! Nu am afirmat ca BMW-ul este naspa, ci doar ca nu este perfect. Daca ai ceva de spus legat de argumente, bine, daca nu las-o asa cum a cazut Legat de cutii sunt intradevar mai mici decat cele facute de mine pt V-Strom, dar am renuntat la bagajele inutile pe care le caram dupa mine si acum am loc suficient. Caut un topcase mare pt 2 casti integrale, dar inca nu m-am hotarat. Editat August 11, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Ordinea este inversa. Tu ai spus ca BMW-ul este perfect din start, afirmatie care este o minciuna si eu ti-am raspuns cu argumente cam cum sta treaba. Si nu mai exagera! Nu am afirmat ca BMW-ul este naspa, ci doar ca nu este perfect. Daca ai ceva de spus legat de argumente, bine, daca nu las-o asa cum a cazut Legat de cutii sunt intradevar mai mici decat cele facute de mine pt V-Strom, dar am renuntat la bagajele inutile pe care le caram dupa mine si acum am loc suficient. Caut un topcase mare pt 2 casti integrale, dar inca nu m-am hotarat. dc nu unul de aluminu, precum cele pe care le fac baietii de la Heavy duty cluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 (editat) mi se pare misto super tenere asta, m-am urcat pe el in showroom, e ingrijit lucrat. sa-l stapanesti sanatos. imi place mai mult decat gs1200, e mai ingrijit lucrat. lazile sunt nasoale rau, n-au nimic de enduro, sunt fragile si mici, peretii sunt dintr-o structura gen fagure din plastic iar panourile sunt din tabla de aluminiu subtire. arata de mii de ori mai bine alea zega de la touratech sau cele hepco integral din metal. astea sunt si mai mici decat se vad din cauza grosimii peretilor din plastic. nu sunt un fan nici al celor de gs, expandabile, sunt f grele. le prefer pe cele mentionate mai sus chiar si celor de gsa, facute de touratech dintr-un aluminiu prost pasivat care face oxid negru in interior de-ti strica si murdareste orice pui inauntru. saua mi se pare de asemenea mult mai buna decat la gs, e plana, la gs nu mai stiam cum sa o pun, oricum o puneam nu stateam comod. ma tot invart sa-mi iau inca un motor mai de teren si asta ar fi una din optiuni, nu stiu ce sa fac. e posibil sa fie ok tehnic, adica sa nu aiba slabiciuni, dar firma in sine e submediocru reprezentata in romania, ma intreb daca poti rezolva undeva o eventuala problema tehnica. romania e arondata unui dealer din grecia care vinde unor amarati de pe aici, cica dealeri locali. vai mama lor. vad ca viteza finala e peste 200, ma omoara boxerele astea de nu sar de 200, ma simteam mult mai acasa pe k, aluia cat ii dadeam atat imi dadea. belea mare cu motoarele astea. daca s-ar da gratis ar fi grozav. p.s nu are nici un rost disputa marca contra marca, este tot un semn al lipsei de educatie si al intolerantei, consecinta a primei. de asta exista atatea marci si modele, fiecare cu piata sa, unii insa doresc sa impuna propriile standarde sau preferinte altora sau tuturor. eu nu am preferinte generale de marca, aleg ce consider ca ma satisface la un moment dat. s-a intamplat ca in marea majoritate a cazurilor sa aleg bmw. maine pot alege orice altceva. Editat August 11, 2010 de Doru BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 11, 2010 Autor Share Postat August 11, 2010 Merci de urare. Cutiile, este clar, nu sunt grozave, dar daca au fost la oferta nu am avut ce face si le-am luat. Preferam motorul fara cutii si-mi faceam eu unele si ieftine si oricum mult mai bune, pe o reteta verificata pe V-Strom. Din cate te stiu eu, nu te vad pe Supertenere la anul, mai degraba pe noul K1600 Si nu mai critica atata BMW ca imediat cazi in dizgratia fanilor Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 15, 2010 Admin Share Postat August 15, 2010 (editat) Bogdane, cind vrei sa upgradezi totusi ceva la el cauta-ma.. Editat August 15, 2010 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 15, 2010 Autor Share Postat August 15, 2010 Bogdane, cind vrei sa upgradezi totusi ceva la el cauta-ma.. Evident xenoanele vor fi marca L.U.V. , dar probabil la iarna, sa am si atunci activitate. Mesaj completat Prima problema semnalata, suportul de plastic in care se fixeaza topcase-ul original. Va fi schimbat in octombrie cu altul reproiectat, probabil mai solid. Pe mine nu ma afecteaza intrucat oricum nu vreau topcase-ul original, iar piesa cu buba va fi inlocuita pe motorul meu de un rezervor suplimentar de 9-11 L pt benzina. http://wordpress.jhbyamaha.co.za/?p=788 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Evident xenoanele vor fi marca L.U.V. , dar probabil la iarna, sa am si atunci activitate.Mesaj completat Prima problema semnalata, suportul de plastic in care se fixeaza topcase-ul original. Va fi schimbat in octombrie cu altul reproiectat, probabil mai solid. Pe mine nu ma afecteaza intrucat oricum nu vreau topcase-ul original, iar piesa cu buba va fi inlocuita pe motorul meu de un rezervor suplimentar de 9-11 L pt benzina. http://wordpress.jhbyamaha.co.za/?p=788 pai mi se pare cam risipa de spatiu de stocare renuntarea la topcase in favoarea rezervorului suplimentar. aveti cumva de gand o excursie in salbaticie? pt ca cu 2 canistre de 3-5l atasate de coburi ati rezolva orice problema de autonomie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 16, 2010 Autor Share Postat August 16, 2010 (editat) Nu ai inteles! Topcase-ul ramane la locul lui, numai cu 2 cm mai sus, dar in loc sa se prinda de cele 2 piese de plastic originale, se va prinde direct de rezervorul suplimentar, care le inlocuieste. Practic folosesc un loc liber. Acum am facut un mulaj din polistiren ca sa-i dau o forma rezonabila si totodata sa vad cat de mare pot sa-l fac, dar fara sa arate naspa. Volumul actual este de 11 L si am sa-l tot micsorez, din aproape in aproape. Sper sa ramana macar de 9 L. Rezervorul va fi din tabla de inox de 1 mm. Am intrat deja in febra constructiei, nu am mai confectionat rezervoare de.... 22 ani. Ce vremuri!!!!! Editat August 16, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 am inteles. va bagati si la modificari de rezervoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.