Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

Din latura off a acestor motoare de turing eu nu aleg decat soliditatea generala, suspensia cu cursa lunga si eventual o fiabilitate prelungita, daca tot o folosesc predominant pe sosea. Si nu te mai tavali de ras, Vlade ca la fel vei face si tu cu GS-ul pe care te pregatesti sa-l cumperi.

 

Tavalitul de ras nu era la adresa voastra ci la a celui care credea ca o sa faceti si niste testari serioase off-road, ca si cum altceva mai bun n-aveti de facut p-acolo. Am vazut ca el s-a prins... :D

Mesaj completat

Oi fi eu tampit, dar afirmatii cu supertehnologia para/tele ma fac sa rad. Daca suspensia fata era in varianta BMW atat de buna o foloseau si la HP2, dar nu au facut-o, optand pt o suspensie clasica, dar bine gandita,

 

Din cauza ca esti asa pornit, te cam arunci cu capul inainte, sa spunem in necunostinta de cauza. ;)

La HP2 Enduro s-a facut orice pt. a micsora greutatea, asa cum s-a renuntat la un disc de frana pe fata sau la ABS (carora sper ca nu le poti nega utilitatea in mod normal); s-a renuntat la orice lucru care in enduro nu era prea necesar, s-a renuntat si la telelever; acesta ramane insa foarte util pe asfalt.

Mesaj completat

Testul din Alpi - aceasta munca titanica implica o organizarea minutioasa, o echipa internationala formata din experti, ingineri, jurnalisti si nu in ultimul rand o credibilitate solida in fata a sute de mii de cititori din intreaga lume

pastrata in timp numai prin profesionalism !

 

Cum, si nu le-a dat BMW d-o ciorba ca sa iasa bine in clasament?

Mai Bogdane, tu ce zici de asta? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din cauza ca esti asa pornit, te cam arunci cu capul inainte, sa spunem in necunostinta de cauza. :laugh:

La HP2 Enduro s-a facut orice pt. a micsora greutatea, asa cum s-a renuntat la un disc de frana pe fata sau la ABS (carora sper ca nu le poti nega utilitatea in mod normal); s-a renuntat la orice lucru care in enduro nu era prea necesar, s-a renuntat si la telelever; acesta ramane insa foarte util pe asfalt.

renuntarea la ABS si un disc de frana nu cred ca s-a facut din considerente de greutate ci de faptul ca la enduro nu ai nevoie de componentele astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

renuntarea la ABS si un disc de frana nu cred ca s-a facut din considerente de greutate ci de faptul ca la enduro nu ai nevoie de componentele astea

 

Acum ce faci, repeti ce am spus si eu? Cu ce scop?

Am spus ca primul motiv a fost greutatea (ca sa compenseze din greutatea motorului boxer) si apoi renuntarea la tot ce nu este necesar in enduro... :laugh:

Mesaj completat

... s-a renuntat la orice lucru care in enduro nu era prea necesar, ...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma scuzi de deranj

 

oricum eu nu inteleg cui vor sa se adreseze cu hp2 enduro

 

Exprimare deficitara... in ce sens? Am scris ceva prost sau gresit??

 

Hmmm... esti moderator si ai puterea sa modifici posturile (fara sa se vada ca ai editat si perlute ai scos).. mai bine le-ai sterge pe ultimele ca de data asta ai cam dat-o-n bara :laugh: (inclusiv pe astea ale mele ca raspuns la ale tale, ca nu ma supar)

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uuuu, orgolii post-25459-1282950723.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Doar ca e vorba de orgolii la modul "eu o am mare si o pun pe masa, chiar daca o fac doar ca sa fiu anonimul sef din aceasta gloata banala" :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La HP2 Enduro s-a facut orice pt. a micsora greutatea, asa cum s-a renuntat la un disc de frana pe fata sau la ABS (carora sper ca nu le poti nega utilitatea in mod normal); s-a renuntat la orice lucru care in enduro nu era prea necesar, s-a renuntat si la telelever; acesta ramane insa foarte util pe asfalt.

 

Mi-ai luat vorba din gura. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tineri bavarezi,

 

Vai de tara unde amatorii detesta maestrii !

Din fericire, meschinii care nu accepta valoarile umane se numara pe degete...

Da, dexteritatile se diminueaza odata cu trecerea anilor, recordurile si valorile morale, nu !

In orice timp, istoria a fost facuta de invingatori si nu de frustrati !

 

Oricum, prefacutii si vulgarii nu au recunoscut niciodata valorile autentice.

Nu ma astept la onestitate si recunoastere - dar vreau sa fiu bine inteles:

 

Nu sunt „buricul pamantului” dar nici un neica-nimeni de Romania !

Nu m-am lamentat niciodata pentru un insucces

dar nici nu am inventat istorii... sa dea bine la berarie...

Realizarile... le-am mentionat pur si simplu... pentru ca exista !

 

Domnilor,

Lista victoriilor trecute... este inchisa !

Succesele viitoare... sunt in mana voastra.

 

...La fel cum... chiar si Yamaha XT1200Z Super TĂŠnĂŠrĂŠ poate avea succes in Alpi !

 

 

Vechiul sistem telelever pe care l-au imbunatatit si patentat cei de la BMW:

Urmeaza poza vechii Mobre cu furca fata cu bascula triunghiulara... patent Zundapp !

 

Esti intr-o grava "oroare", stimabile...

Mai studiaza !

 

Earles

The telescopic Earles fork was a variety of leading link fork where the pivot point was aft of the rear of the front wheel ─ this was the basis of the Earles' patent. Designed by Englishman Ernest Earles, this triangulated fork actually caused the front end of a motorcycle to rise when braking hard — the reverse of the action of a telescopic fork. It was designed to accommodate sidecars, and from 1955 to 1969, BMW used the fork even though most of its motorcycles were sold as solo bikes.

 

post-882-1283004118_thumb.jpg

 

Saxon-Motodd (Telelever)

The Saxon-Motodd (marketed as Telelever by BMW) has an additional swingarm that mounts to the frame and supports the spring. This causes the trail and castor angle (rake) to increase during braking instead of decreasing as with traditional telescopic forks. In the 21st century, BMW's boxer twins are equipped with Telelever forks

 

post-882-1283004256_thumb.jpg

 

Hossack/Fior (Duolever)

The Hossack/Fior (marketed as Duolever by BMW) separates completely the suspension from steering forces. It was developed by Norman Hossack though used by Claude Fior and John Britten on racebikes. Hossack himself described the system as a 'steered upright'. In 2004 BMW announced the K1200S with a new front suspension that appears to be based upon the design. As of 2006, the Duolever is on the K1200S, K1200R, and K1200GT.

 

post-882-1283004375_thumb.jpg

 

Sa auzim numai de bine,

La multi kilometri frumosi !

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off topic - Doamne, asta e Romania ?

 

In asa hal am ajuns de pana si oamenii..s-au schimbat ?

 

Este incredibil ce vad - n-a mai ramas nimic necontaminat ?

 

Stiam de mult ca s-a ales praful de comunitate dar am sperat ca macar oameni sa ramanem.

 

Topicul cu Mongolia , varzuit , AMR-uit, asta la fel.

 

Sterian parca avea un refren greu:

 

"Doamne, Vino Doamne,

Sa vezi ce-a mai ramas din OAMENI"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

 

Imi cer scuze ca nu sunt suficient de boier si dau replicile cuvenite

si celui care se balaceste in ignoranta - si celui care abereaza... tehnic !

 

Repet:

Este foarte posibil ca la testul urmator "Super-Tenerache" sa "bata" Alpii...

 

La multi kilometri frumosi !

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am plictisit pana-n gat de toti smiorcaitii care se vaita de temperamentul nostru. Da' duceti-va frate si uitati-va la Trinitas TV daca nu va place ceea ce vedeti aici. Nu exista topic sa vina unu' sa se vaicareasca ca ba suntem off topic, ba suntem scandalagii. Da frate, astia suntem, avem sangele fierbinte. Ne certam, ne impacam, asta e! Nu va place, la azil cu voi! Schimbati canalul, stiti voi, Trinitas!

Mesaj completat

Repet:

Este foarte posibil ca la testul urmator "Super-Tenerache" sa "bata" Alpii...

 

Rabla aia copiatoare de BMW-uri poate bate transalpul, ca mai mult nu cred :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Angi

De dragul prieteniei ce ti-o port, rectific:

 

Sa bata TransAlpii ! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este foarte posibil ca la testul urmator "Super-Tenerache" sa "bata" Alpii...

 

Este IMposibil! Confom regulamentului, nicio motocicleta nu poate participa mai mult de o data (pana la o modificare de model) decat daca castiga finala, caz in care participa automat la finala din anul urmator pt. a-si apara titlul; asadar, GS va fi si la anu' in finala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este IMposibil! Confom regulamentului, nicio motocicleta nu poate participa mai mult de o data (pana la o modificare de model) decat daca castiga finala, caz in care participa automat la finala din anul urmator pt. a-si apara titlul; asadar, GS va fi si la anu' in finala.

 

Si tu ce castigi la faza asta de deschizi sampanii???

 

Serios acum... asta e topic de Super Tenere 2010... in loc sa fie lasati oamenii de si-au luat sa-si expuna parerile / problemele / modificarile si toate cele vin unii si dau cu chestii legate de modele de la alta marca ( de multe ori tot din auzite si / sau dat o tura scurta cu o motoreta de imprumut ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

Imi cer scuze ca nu sunt suficient de boier si dau replicile cuvenite

si celui care se balaceste in ignoranta - si celui care abereaza... tehnic !

 

O, paÂşă! Cât de darnic esti!

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este IMposibil! Confom regulamentului, nicio motocicleta nu poate participa mai mult de o data (pana la o modificare de model) decat daca castiga finala, caz in care participa automat la finala din anul urmator pt. a-si apara titlul; asadar, GS va fi si la anu' in finala.

 

de la anul va aparea versiunea normala fara coburi. poategasesc ceva de modificat pana atunci ca prosti nu-s japo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mai de discutii in lipsa mea! :) Si toate ontopic :) Eu nu mai m-am atins de calculator fiind plecat in excursie :P Multumesc pe aceasta cale lui Vlad si celorlalti care m-au impins la testul ST vs GS. Concluziile peste o zi sau doua cand se mai sedimenteaza impresiile :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mai de discutii in lipsa mea! :) Si toate ontopic :P Eu nu mai m-am atins de calculator fiind plecat in excursie :) Multumesc pe aceasta cale lui Vlad si celorlalti care m-au impins la testul ST vs GS. Concluziile peste o zi sau doua cand se mai sedimenteaza impresiile :P

Sunt curios!!!macar asa ai o scuza ca nu ai raspuns la telefon :P sper sa fii obiectiv!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane, nu-ti mai face sange rau. Cei care te cunosc si macar au auzit de experienta ta te apreciaza, ceilalti iarta-i ca nu stiu ce spun! Si sincer nici nu cred ca-i vina lor. Nimeni nu mai vorbeste de trecut, iar noi, pe noi insine, ca natie, ne luam in bascalie. Asfalt uscat tuturor, indiferent de marca motorului si varsta!

 

Bogdane,

Imi pare sincer rau ca - pe topicul tau -

i-am bagat in seama pe directorii de la minima-frecventa ai motociclismului romanesc...

Ca si pe cei care nu se pot bucura de bucuria altui om !

 

Imi mai pare rau ca nu am fost si eu "rezon" la testul cu... "diapazon"...

dar, sper sa citesc aici toate sentimentele traite de tine in saua noii tale zmeoaice !

 

Sa auzim numai de bine,

La multi kilometri frumosi !

 

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TEST COMPARATIV ST 1200 vs GS 1200 ambele 2010, realizat de amatori pt amatori

 

 

LOCUL DESFASURARII pe parcursul unui weekend in BG in 2 etape prima intre Jilava si Vama Giurgiu , aproximativ 55 km sosea impecabila , libera , parcursa cu viteza intre 50 km /h si 160 km /h pe o vreme frumoasa .

Etapa 2 in BG intre Teteven si Troian cu aceiasi vreme frumoasa ,pe drumuri virajate de munte cu asfalt bun ,dar si cu damburi si mici crevase , gropi balcanice .

PRECIZARE : Testul a fost facut de doi amatori , proprietarii celor 2 motoare , eu si Ovidiu bazindu-ne pe experienta personala ( nu foarte vasta ) si apeland la pareri ,impresii ,senzatii .Singurele date concret masurate ,cat de precis s-a putut, se refera la consum. Comparatia am facut-o cel putin in cazul meu strict intre cele doua motoare fara trimiteri sau legaturi cu altele mai noi sau mai vechi.

Am s-o iau cat pot de sistematic pe capitole intr-o ordine aleatoare ,dar punctind ceea ce mie mi s-a parut important in comportamentul unui motor.

POZITIA PE MOTOR :Foarte asemanatoare ,sei la fel de comode , ambele motociclete am fost gandite pt turing. Singura observatie scaritele la GS un pic mai inalte ,ceea ce duce la o pozitie mai adunata a picioarelor , pozitie ce afecteaza rezistenta la drum lung .Protectia la vant proasta la ambele in varianta standard chiar daca GS avea parbrizul Adv, la mine substantial imbunatatita, dar nu perfecta, acum cu cel bricolat de mine.

COMENZI La GS m-a surprins placut semnalizarea ,stanga / dreapta care desi se face actionand 3( trei ) butoane, are un releu care se decupleaza automat dupa citeva secunde ,in cazul in care uiti sa anulezi comanda . Foarte utila mai ales in cazul uitucilor ( printre care ma numar si eu) care merg km cu semnalizarea pornita.Tot la GS pozitiv indicatorul de treapta de viteza ( am inteles mai tarziu rostul lui in dotarea de serie) si butoanele de accesare a computerului la ghidon, apreciat de cei care vor sa se joace cu informatiile disponibile, in mers.

Tot la capitolul plusuri fata de ST maneta ambreiajului mai moale, mai usor de actionat , dar in schimb tot moale si cea de frina in sensul ca forta de frinare nu mi s-a parut proportionala cu forta efectiv aplicata manetei .Aveam senzatia ca in prima treime a cursei, franarea este prea slaba urmand sa o simti efectiv dincolo de jumatatea cursei manetei, .Franele combinate ale ST –ului mi se par mai promte .

MOTOR : Trebuie sa o spun de la inceput ca a fost prima dezamagire . Ma asteptam la foarte mult dupa atata polemica si reclama . Motorul GS-ului mi s-a parut arhaic de-a dreptul. Cand accelerezi incepe sa tremure groaznic si sa scoata zgomote de utilaj agricol. Dupa ce se tureaza se mai linisteste si daca mergi in faimosul stil IANAKIM ,mai aproape de rosu si fara sa tii seama de consum si uzura este mai bine.Ce este curios ,daca la ST zgomotul si vibratia sunt proportionale cu solicitarea motorului ,la GS zgomotul si in special vibratia sunt mari la inceput si scad cu cit mergi mai turat,dar indiferent in ce turatie, este infinit mai mare decit la ST .De cele mai multe ori deranjant si se simte in ghidon, scarite , sa ,carene , bord .Am observat la GS o frana de motor mult mai slaba decat la ST. Indiferent de viteza si turatie la ST cand tai acceleratia simti frana si de cele mai multe ori pasagerul se ciocneste cu casca de casca mea .La GS nu s-a intamplat niciodata ,reducind acceleratia aluneci la vale ca pe sanie. Mergaind, la 10-15 m, in spatele lui Ovidiu, care era pe ST ,cu aceiasi viteza si abordare, am observat ca la virajele la care el folosea numai frina de motor ,eu eram obligat sa apas frana zdravan pt a nu iesi in decor.La GS maneta schimbatorului de viteze marcheaza foarte slab prin ceva (clic , tac) intrarea in viteza si acum se vede utilitatea indicatorului de treapta la care ma uitam mereu sa stiu ca am schimbat viteza sau nu .La ST schimbarea vitezei se face mai ferm , cand a facut « tac » stii sigur ca a intrat ,dar si scoaterea la neutru cere antrenament.

Referitor la celebrul cuplu de jos marca boxer BMW ,iarasi dezamagire .La ST pot pleca de pe loc cu turatia de ralanti numai din ambreiaj ,iar in viteza 6 merg fara probleme cu 50 km /h .La GS cu vibratii si impotriviri serioase abia daca puteam mentine 55-60 km /h cu aceiasi viteza 6 .

CADRU / CICLISTICA :Desi GS in acte este mai usoara, se simte mai grea decat ST incepind de la ridicarea motorului de pe cricul lateral in pozitie verticala ,ridicarea / coborirea de pe cricul central si mersul usor in viraj. In mers normal amandoua sunt incredibil de usoare. Nu mi-e foarte clara cauza, dar mergind pe GS m-a frapat felul cum se comporta la demaraje puternice si frina de motor ( atunci cind se face simtita) .Am avut senzatia ca la fiecare accelerare / franare cu motorul , cadrul sau mai exact tot ansamblul spate ,se inmoaie in limita cedarilor elastice.Parca era ceva de cauciuc , care datorita efortului facea ca pt o fractiune de secunda tot motorul sa vibreze stanga / dreapta , dupa care-si revenea .Balabaneala asta pe laterala ,ca o ezitare , nu am intalnit-o la ST oricit de tare am tras de el.Aceiasi inmuiere pasagera a motocicletei GS am simtit-o si pe viraje abordate mai tare cind am nimerit o groapa sau damb in asfalt .Aceiasi pendulare stinga / dreapta scurta .La ST in situatii similare nu am simtit decit oscilatii pe axa verticala a motocicletei ( normale) ,nimic pe lateral.

CARDAN : Trebuie sa spun din start ca toata viata am vrut motoare pe lant si dupa ce am incercat cardanul ST, nu intelegeam de ce toata polemica cardan vs lant, pt ca eu nu simteam nici o diferenta ,ma refer la zgomote ,intarzieri in raspuns ,pierdere temporara a tractiunii , alunecari nedorite .Am inteles toata discutia dupa ce am mers pe GS .Intradevar la GS accelerarea si frana de motor incepe cu o pauza si un KLANC , in care se anuleaza probabil jocurile angrenajului spatele. Nu este foarte deranjant pe sosea uscata , probabil ca bmw-isti sau obisnuit ,dar exista, si eu ca neinitiat am simtit-o si probabil ca in conditii de aderenta precara micul decalaj intre acceleratie si miscarea rotii spate face diferenta . La ST nu am simtit nimic deranjant. Tragi de acceleratie si motorul pleaca inainte fara ezitari,timpi morti sau cloncaneli. Roata spate este parca legata direct si solid de mansonul de acceleratie. Celebrul moment giroscopic l-am simtit in viraje scurte abordate mai curajos in momentul cind in a doua jumatate a curbei am tras serios de acceleratie .Ceva ma ridica sau apasa pe curba , nu foarte tare si fara consecinte pe teren uscat. Nu stiu ce se intampla pe ploaie sau praf .Bineinteles ca ST nu are aceste mici inconveniente.

SUSPENSIA :La GS comparativ cu ST mi s-a parut moale , amindoua setate din fabrica si incarcate la fel .Intradevar este o diferenta intre sistemul para / tele vs clasic ,dar intr-un mod ciudat, GS atenueaza perfect pana la disparitie micile imperfectiuni ale soselei , care la ST sunt traduse intr-un murmur ce se transmite prin sa in posterior ,oferid un contact senzorial cu soseaua. La GS stai ca pe o perna groasa de puf ,nu simti nimic atunci cind soseaua este buna ,dar te trezesti din amorteala cind dai in gropi si dimburi pt ca se simt aproape la fel ca la ST. Ca o curiozitate , daca la ST in mers simti soseaua si denivelarile atunci cind apar, la GS simti motorul prin vibratii in ghidon , scarite , sa si denivelarile atunci cind apar.

CONSUM :Singurele date exact masurate la pompa . Etapa 1 317,2 km parcursi, consum de benzina : ST 13,87 L ( 4,37 L/%) si GS 13,75 L (4,33L/%), si Etapa 2 287,1 km parcursi consumand : ST 13,9 L (4,84L/%) si GS 13,5 L (4,7L/%).Per total in 604,3 km parcursi ST a consumat 27,77 L (4,59L/%) si GS 27,25 L (4,51L/%). Declar castigator la capitolul cunsum GS-ul cu o diferenta de 0,5 L in 600km. O fi mult, o fi putin, nu stiu, dar la capitolul autonomie teoretica in conditiile date, ST cu un rezervor de 23 L merge 501 km, iar GS cu 20 L numai 443 km adica cu aproape 60 km mai putin. Oricum foarte bine pt amandoua motoarele chiar daca, nu s-a mers foarte tare, eram amandoi cu pasager si bagaje. Ca o mica erata in etapa 2 ratand o intrare nesemnalizata la BG a trebuit sa mai fac un ocol de cativa km pe care nu i-am luat in calcul pt GS facand calculul si pt el pe km parcursi de mine nu pe cei reali ai GS-ului.

CONCLUZII Nu vreau sa fiu inteles gresit, ambele motoare merg foarte bine si sunt destul de apropiate, dar urcandu-ma pe GS dupa ce am mers pe ST parca am facut o calatorie cu masina timpului in trecut. Revenind, in zilele noastre pe ST, mi s-a confirmat ca am facut, aproape intamplator, alegerea cea mai buna pt mine. Evident daca mergi pe GS dupa V-Strom sau orice alta motocicleta mono sau de cca 600 cm este altceva, dar comparate strict intre ele, aproape cu regret pot spune, ca nu as face schimb. Daca ar fi sa caracterizez in cateva cuvinte GS, moale, zgomotoasa, vibratoare, ezitanta, dar comoda, iar ST linistita, dura, ferma, hotarata si de asemenea foarte comoda. Am intarziat cateva zile cu concluziile pt ca m-am tot gandit, discutand si cu prieteni BMW-isti, ce aspect esential in comportamentul GS mi s-a parut deasupra ST. La observatiile mele de genul vibreaza, ezita la plecarea de pe loc, clancane, se balanseaza la inceputul solicitarilor primeam un singur raspuns : asa e boxerul sau asa este BMW si imediat completarea : dar te obisnuiesti. Daca asa este boxerul si BMW in general, multumesc, nu am nevoie. Vlade, un sfat de la batranul tau prieten. Daca BMW este chiar pasiunea vietii tale nu fa testul cu ST, vei fi ravasit si poate nu-ti vei revenii niciodata. Iar pt cei care stati in cumpana intre cele doua nu ezitati sa testati ST-ul, macar pt a sti ce pierdeti daca nu-l luati. Eu cel putin cativa anii stau cuminte cu ce am si astept noua generatie de GS pt a o testa, mai ales ca de la anu am inteles ca va devenii disponibil si pt industria moto kriptonitul pt cadru si articulatiile basculei si poate cu el BMW sa ma atraga intr-un fel, sau macar cu noua configuratie a motorului boxer cu cilindrii paraleli. Astept si eu cu interes parerea lui Ovidiu, a lui Dan Nastase si Doru BMW cand isi vor face timp pt teste si impresii si sincer nu ma intereseaza decat care sunt cele mai rele lucruri pe care le-au intalnit mergand pe ST in comparatie cu GS, mai ales de la ultimii doi, care au sange alb-albastru in vine. Asfalt uscat tuturor si multi km de poveste !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...