Sari la conținut

KTM LC4 Adv vs BMW F650gs Dakar


Postări Recomandate

Asta e un mit. Preturile la BMW nu sunt cu nimic mai scumpe decat la japoneze, manopera in reprezentanta e cea care te rupe. De asemenea, in, sa zicem, 90% din cazuri, timpul in care vine piesa la bavareza e mai mic decat la japoneza.

 

Mie mi-au iesit mult mai mari, chiar in cazu in care luam in calcul sa ma duc si sa cumpar de la dealer din .de. cam tot ce am comandat de la yamaha, prin 3 surse au venit in 5-10 zile max.

 

All that aside, daca ar fi facut Tenereu' ala bicilindric (indiferent daca paralel sau V) ca sa-i mai taie din vibratii, m-as fi gandit serios sa-mi iau unul.

 

cam la fel vibratiile... cu gs-ul m-am dat doar in jurul parcari, cu tenere am facut pana acu' 5500km, cu max de 800km pe zi, e ok la vibratii... si inainte mergeam pe 4inline.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as inclina spre Tenere deoarece e mai sportiv si din cauza pretului pieselor de schimb la Bmw.

 

Nu as zice ca e mai sportiv in sensul de motor/putere... asemanator cu 650-ul, 800-le e mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam la fel vibratiile... cu gs-ul m-am dat doar in jurul parcari, cu tenere am facut pana acu' 5500km, cu max de 800km pe zi, e ok la vibratii... si inainte mergeam pe 4inline.

Nu zic ca ar vibra ca un DR 800, dar, pana la urma, tot un mono cu un singur arbore de echilibrare ramane. Daca e ceva ce urasc la un motor, asta e sa imi limiteze viteza maxima de croaziera pentru ca incep vibratiile. Asta ma enerva la culme la BMW, boxerul vechi neavand arbore deechilibrare, deoarece de la 4500rpm in sus (peste 125km/h) bazaia in ghidon si in sa. De asemenea Tenere e underpowered la cei ~40CP pe care-i are la roata. Un motor de 60-65CP ar fi fost exceptional si ar fi transformat mobra. De fapt, asta e buba tuturor celor 3 motoare, LC4, F650 si Tenere. Excelente daca vrei sa te duci din Romania spre Est, slabe daca vrei s-o iei inspre Vest. Ca sa-l citez pe Angi, "dupa fiecare concediu zic ca-mi vand mobra si-mi iau o bicilindrica. Dupa ma dau de doua ori pe coclau si-mi trece".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu zic ca ar vibra ca un DR 800, dar, pana la urma, tot un mono cu un singur arbore de echilibrare ramane. Daca e ceva ce urasc la un motor, asta e sa imi limiteze viteza maxima de croaziera pentru ca incep vibratiile. Asta ma enerva la culme la BMW, boxerul vechi neavand arbore deechilibrare, deoarece de la 4500rpm in sus (peste 125km/h) bazaia in ghidon si in sa. De asemenea Tenere e underpowered la cei ~40CP pe care-i are la roata. Un motor de 60-65CP ar fi fost exceptional si ar fi transformat mobra. De fapt, asta e buba tuturor celor 3 motoare, LC4, F650 si Tenere. Excelente daca vrei sa te duci din Romania spre Est, slabe daca vrei s-o iei inspre Vest. Ca sa-l citez pe Angi, "dupa fiecare concediu zic ca-mi vand mobra si-mi iau o bicilindrica. Dupa ma dau de doua ori pe coclau si-mi trece".

 

Strict vorbind de XT660Z, nu vibratiile limiteaza, ci motorul, puteau sa traga de el ( are compresie doar 10 ) dar na, n-au vrut'. Motorul si 21" pt asfalt e limtarea la Tenere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu zic ca ar vibra ca un DR 800, dar, pana la urma, tot un mono cu un singur arbore de echilibrare ramane. Daca e ceva ce urasc la un motor, asta e sa imi limiteze viteza maxima de croaziera pentru ca incep vibratiile. Asta ma enerva la culme la BMW, boxerul vechi neavand arbore deechilibrare, deoarece de la 4500rpm in sus (peste 125km/h) bazaia in ghidon si in sa. De asemenea Tenere e underpowered la cei ~40CP pe care-i are la roata. Un motor de 60-65CP ar fi fost exceptional si ar fi transformat mobra. De fapt, asta e buba tuturor celor 3 motoare, LC4, F650 si Tenere. Excelente daca vrei sa te duci din Romania spre Est, slabe daca vrei s-o iei inspre Vest. Ca sa-l citez pe Angi, "dupa fiecare concediu zic ca-mi vand mobra si-mi iau o bicilindrica. Dupa ma dau de doua ori pe coclau si-mi trece".

Pai motorul lu' LC4(690) cam 65 CP are.

PS:Si nu mai bazaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-au iesit mult mai mari, chiar in cazu in care luam in calcul sa ma duc si sa cumpar de la dealer din .de. cam tot ce am comandat de la yamaha, prin 3 surse au venit in 5-10 zile max.

 

 

cam la fel vibratiile... cu gs-ul m-am dat doar in jurul parcari, cu tenere am facut pana acu' 5500km, cu max de 800km pe zi, e ok la vibratii... si inainte mergeam pe 4inline.

 

Nu sunt cu nimic mai scumpe piesele la BMW. Mit motoristic / urban. Garantez pentru ca am si o japoneza si o bavareza. Am comparat pretul reperelor similare de la cele doua motociclete: identice. Desigur, un bloc motor in sine poate e mai scump, un cadru e mai scump, dar deja vorbim de piese majore, nu chestii pe care poti tu sa le strici mergand ca un (cuvant urat) sau cazand pana la 100 la ora. Piesele scumpe sunt in general alea care se fac pilaf la chestii grave. Acolo deja te gandesti daca iti mai trebe motor...

 

 

tenere-ul are acelasi motor ca al meu si nu cred ca te poti plange de vibratii. Conteaza in ce ture mergi.

 

Vibratii? La XT660z? Pardon, dar motocicleta aia vibreaza doar cat sa stii ca motorul e pornit. Stiu bi- si cvadri- cilindrice care vibreaza mai rau (nu, harley nu se pune).

Mesaj completat

Ah, si roata de 21 nu prea te limiteaza. XT660z merge 170 si sta acolo. Roata 21. KTM990 merge 160 cruising (bagaj lateral inclus) fara probleme (de directie) si cu siguranta e cel putin la fel de stabil ca XT660z-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, si roata de 21 nu prea te limiteaza. XT660z merge 170 si sta acolo. Roata 21.

 

Eu zic ca totusi se simte o "serpuire" de la roata de 21 comparat cu o roata mica, parerea mea.

 

170 - cand are chef, depinde de cum bate vantul si cat esti dispus sa astepti sa ajunga acolo. :D crede-ma :( 160 e cam pe ce te poti baza. 150 ca croaziera ca sa mai ai o rezerva. Daca tot nu ma crezi uita-te in profil :P Testat pe 2 motoare, ambele 2009. S-ar putea 2008 sa fie un pic diferit, un amic care a mers cu 2008 inainte zicea ca parea ca se duce mai bine la top speed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Am reusit sa vand motoarele si acuma pot privi spre un Dakar cu mai multa incredere :laugh:.

 

Am urmatoarele intrebari desi unele informatii au fost spuse deja:

 

1. De la ce an in sus sa caut si mai exact, unde pot gasi o lista cu ce modificari i-au adus fiecarei versiuni an de an (nu am reusit in cautarea mea)

 

2. Cum e cu kilometrajul, cati sunt prea multi ?

 

3. Alte sfaturi, detalii de verificat ? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

la dakar de la 2004 in sus sa lucrat la toate problemele aparute la cele din 2000,inclusiv injectia spark 2,te uiti pe inscriptia de pe motor,catalizator euro 2 .eu am cumparat recent dakar 2004 si sunt foarte multumit de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...