Mark81 Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 Salutare, ma gandeam sa spuna fiecare plusurile si minusurile acaretului cu care merge la enduro. Pana acum am folosit masina mica+remorca... -cronica lipsa de spatiu, mizerie in masina tot timpul, n-ai unde sa te schimbi, etc. Ma gandeam la o duba gen T4 sau un Pick-up 4x4. Care mai aveti idei, varsati totul aici.. Mersi Mesaj completat Cum incape motorul intr-un Vito sau T4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 MersiMesaj completat Cum incape motorul intr-un Vito sau T4? Incap trei motoare dar se freaca intre ele la transport, si iti raman 2-3 locuri cu sofer cu tot. Noi ne-am luat un LT46, dar nu il prea folosim pt ca e limitat la 90Km/h si consuma un pic cam mult fata de masina cu remorca.Astea nu ar fi nimic, dar cel mai tare ma obosete zgomotul de camion pe care il are. Vito are Abbas si e foarte bun pt ce vrei tu.El isi doreste o duba mai mare sa poata si dormi in ea la nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 (editat) Fiat Doblo Maxi 1.3 MultiJet Plusuri: - consum mic (5.5l/100km incarcata la maxim) - spatiu suficient pentru o mobra si muuuuulte bagaje - poti dormi in ea foarte comod ptr ca suprafata in duba este perfect plana. - incarcarea si descarcarea mobrei o poti face singur pentru ca inaltimea gurii de incarcare este foarte joasa - dispune de multe ochiuri de ancorare Minusuri: - gasesti rar pe 1.3 MultiJet ( care este un motor extraordinar de fiabil) aer conditionat - loc doar pentru 2 persoane pe scaune. - pentru a cara 2 mobre trebuie remorca si evident carlig. Eu, doar pentru aerul conditionat, ma gandesc ca in viitorul apropiat sa cumpar un Logan MCV 1.5 dci PS: referitor la Vito si T4 trebuie tinut cont de taxe. (RCA, Impozit) si nu in ultimul rand de consum. Editat Iulie 19, 2010 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Fiat Ducato 1,9TD an 1998 Plusuri: - consum OK 8-10 % depinde cum si pe unde mergi - impozit, asigurare, etc ieftine - destul de fiabila daca nu o menajezi, foarte fiabila daca ai grija de ea - spatiu suficient pentru doua motoare si inca ramane bancheta a-II-a - daca scoti tot din spate poti duce 3 motoare si ai 3 locuri pe scaune - daca pliezi a III-a bancheta ( are o functie de pliere ) poti duce doar o singura moto ( de la Hornet, Deauville, CB 500, Fazer la XR 400 toate au intrat fara probleme ) fara a scoate bancheta - poti dormi in ea pe bancheta/sub/langa/dupa/peste...s.a.m.d in functie de cum alegi sa o configurezi - incarcarea si descarcarea mobrei o poti face singur pentru ca inaltimea gurii de incarcare este destul de joasa - dispune de suficiente ochiuri de ancorare - este destul de inalta si trece peste denivelari cu o relativa usurinta - urca si diguri de pamant acoperite cu iarba - nu prea se impotmoleste pt ca are tractiune pe fata Minusuri: - parbriz mare si la drumurile din rRomania pline de toate rahaturile prima piatra il fisureaza - avand motorul relativ mic adora un 85-95 la ora consum mediu 8%, merge binisor la 100-105 si inca te incadrezi in consum mediu de 9 %, peste 110 suge si 14 % si urla motoru`n ea .... deci pe autostrada o sa fii un mic TIR pe banda 1 - are niste gumite de sustinere pe la toba care trebuiesc schimbate anual dar oricum costa 2 lei bucata si ai nevoie de maxim 10 buc - iarna cam rugineste daca nu o speli deoarece o mananca sarea de pe drum o am de 2 ani si sunt foarte multumit de ea ma serveste la iesiri de endureala si la concedii cu familia sau prietenii sau cateodata cand nu am job ma ajuta sa supravietuiesc de pe-o zi pe alta facand cate o cursa RECOMAND! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Fiat Doblo Maxi 1.3 MultiJetPlusuri: - consum mic (5.5l/100km incarcata la maxim) - spatiu suficient pentru o mobra si muuuuulte bagaje - poti dormi in ea foarte comod ptr ca suprafata in duba este perfect plana. - incarcarea si descarcarea mobrei o poti face singur pentru ca inaltimea gurii de incarcare este foarte joasa - dispune de multe ochiuri de ancorare Minusuri: - gasesti rar pe 1.3 MultiJet ( care este un motor extraordinar de fiabil) aer conditionat - loc doar pentru 2 persoane pe scaune. - pentru a cara 2 mobre trebuie remorca si evident carlig. Eu, doar pentru aerul conditionat, ma gandesc ca in viitorul apropiat sa cumpar un Logan MCV 1.5 dci PS: referitor la Vito si T4 trebuie tinut cont de taxe. (RCA, Impozit) si nu in ultimul rand de consum. avem unu coleg din club care detine audi si wv in valcea,si am avut ocazia sa probam aproape toate modelele de dube si minivan-uri ..la varianta T4,T5 recomand motorul de 2500(6,7%),fiindca ala de 1,9 consuma destul de mult(aprox 10-11% semiincarcat)si merge foarte turat..la deal cu masina plina gafaie destul de rau..in ele intra fara probleme 2 motoare (+4 locuri)sau 3motoare(+3 locuri),oricum e chinuiala sa le tot bagi si scoti,mai ales daca trebuie sa pleci cu ele nespalate inapoi..te murdaresti si tu si duba si bagajul(avantaj daca ploua,te schimbi lejer in duba.. am mers cu remorca dupa o gramada de masini dar cea mai buna mi s-a parut wv caddy life cu motorul de 2500 (nu a trecut de 6,8 % consum,iar usa cu glisare in spate este geniala oferind mult spatiu cand vrei sa te echipezi si afara ploua..in portbagaj intra echipamente ptr 3 motociclisti cu tot ce vrei si tot nu il umpli..spatiu ptr 4,5 adulti este fara probleme.. am mai folosit si un crafter in ultimul timp cand am fost la cursa la deva..am bagat cred ca vreo 9,10 motoare si tot echipamentul aferent+canistre si mai era loc destul,dar asta intra la alta categorie oricum.. IN CONCLUZIE VA RECOMAND LA CAPITOLUL DUBE WV:motorizare de 2,5l,chiar daca este ceva mai scumpa la taxe, nu simte cand e duba full,consum mic,spatiu suficient ,majoritatea au AC la echipare de nivel mediu.. si daca tot suntem la capitolul asta eu personal visez la un fiat wohnmobil detleffs cu remorca dupa el..ceva mai practic nu imi pot imagina ptr enduro.. LA CAPITOLUL VEHICUL +REMORCA WV,caddy cu aceiasi motorizare este best off(puncte minus-PRETUL) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free ride Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 mercedes sprinter 311 cdi mare cat o casa incap 4 motoare lejer consum 8/10 fara sa te dai la ea incarcata la maxim 12% ,1.6 tone incarcatura maxima. pe autostrada merge cu 150 km\h goala.. plina lejer 120-130...minusuri ar fi gabaritul prea mare imi trebuiesc 1.5 locuri de parcare cine este amator de iesiri pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 (editat) avem unu coleg din club care detine audi si wv in valcea,si am avut ocazia sa probam aproape toate modelele de dube si minivan-uri ..la varianta T4,T5 recomand motorul de 2500(6,7%),fiindca ala de 1,9 consuma destul de mult(aprox 10-11% semiincarcat)si merge foarte turat..la deal cu masina plina gafaie destul de rau..in ele intra fara probleme 2 motoare (+4 locuri)sau 3motoare(+3 locuri),oricum e chinuiala sa le tot bagi si scoti,mai ales daca trebuie sa pleci cu ele nespalate inapoi..te murdaresti si tu si duba si bagajul(avantaj daca ploua,te schimbi lejer in duba.. am mers cu remorca dupa o gramada de masini dar cea mai buna mi s-a parut wv caddy life cu motorul de 2500 (nu a trecut de 6,8 % consum,iar usa cu glisare in spate este geniala oferind mult spatiu cand vrei sa te echipezi si afara ploua..in portbagaj intra echipamente ptr 3 motociclisti cu tot ce vrei si tot nu il umpli..spatiu ptr 4,5 adulti este fara probleme.. am mai folosit si un crafter in ultimul timp cand am fost la cursa la deva..am bagat cred ca vreo 9,10 motoare si tot echipamentul aferent+canistre si mai era loc destul,dar asta intra la alta categorie oricum.. IN CONCLUZIE VA RECOMAND LA CAPITOLUL DUBE WV:motorizare de 2,5l,chiar daca este ceva mai scumpa la taxe, nu simte cand e duba full,consum mic,spatiu suficient ,majoritatea au AC la echipare de nivel mediu.. si daca tot suntem la capitolul asta eu personal visez la un fiat wohnmobil detleffs cu remorca dupa el..ceva mai practic nu imi pot imagina ptr enduro.. LA CAPITOLUL VEHICUL +REMORCA WV,caddy cu aceiasi motorizare este best off(puncte minus-PRETUL) Sunt sigur ca marea majoritate a enduristilor nu vor o masina al carei pret porneste de la 25000 euro. Varianta "cal-magar" cred ca este mai aproape de noi. Altfel am niste propuneri de imi vine stau doar in masina si sa nu ma mai intorc acasa. Dar astea COSTA MUUULT. Editat Iulie 20, 2010 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 daca nu iti foloseste duba la altceva decat la enduro, antunci solutia cea mai buna o consider autoturism+ remorca, ideal remorca inchisa. ai confort, consum, spatiu protejat pt bagaje, te poti schimba inauntru daca esti mai rusinos.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinFB Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 eu am iesit doar cu masinile prietenilor: Fiat Doblo Maxi 1.3 diesel in care au intrat 2 motoare (KTM si DRZ) dar ne-am chinuit mult sa le facem loc. nu are AC, viteza maxima 130 km/h consum mic insa. Ford Transit nu stiu ce tip, dar e cu cabina si platforma acoperita in spate. intra 10 motoare lejer. si se conduce cu B-ul. eu am un Golf 4motion si ii pot pune remorca dar cred ca o sa il schimb cu un SUV pt garda la sol mai mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Eu am Peugeot Expert. Sau variantele identice Citroen Jumpy si Fiat Scudo. Printre cele mai ieftine dube de talie medie. Sau variante mai scumpe: Ford Transit mic, Mercedes Vito, VW Transporter, Renault Traffic, Opel Vivaro. Pot cara 3 motorete si 3 enduristi. Si se pot folosi pe post de garaj pt cei ce stau la bloc. Peugeotul meu e varianta cea mai mica: 5mc, 1.6l dar urca orice panta, prinde 155 km/h si consuma 6% la 100km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Narko Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Eu am reusit sa bag un DR 350 intr-un Fiat Punto 1.1 in 2 usi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Salutare, ma gandeam sa spuna fiecare plusurile si minusurile acaretului cu care merge la enduro. Pana acum am folosit masina mica+remorca... -cronica lipsa de spatiu, mizerie in masina tot timpul, n-ai unde sa te schimbi, etc. Ma gandeam la o duba gen T4 sau un Pick-up 4x4. Care mai aveti idei, varsati totul aici.. Mersi Mesaj completat Cum incape motorul intr-un Vito sau T4? Salutare tinere , 2 probleme din 3 le-ai rezolva cu o cutie din aluminiu montata pe protapul remorcii. Eu am protap facut din 3 traverse si ar sta numai bine pe el. Treaba e ca trebuie sa o calculezi bine ca sa nu lovesti masina cu cutia cand faci diverse manevre, mai ales cu spatele . Am vazut asa la cineva si castigi spatiu si curatenie bagand acolo echipamentul deobicei jegos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Treaba e ca trebuie sa o calculezi bine ca sa nu lovesti masina cu cutia cand faci diverse manevre, mai ales cu spatele . si asta se rezolva daca e bine gandita cutia, cu colturile "decupate". Amir are una asa, foarte buna, facuta la Malumet la BV. Eu am mers de cateva ori cu remorca aia si e aproape perfecta; era perfecta daca incapea o canistra de 20l in picioare :-)) "Malumetu" Marius Lupu e endurist si intelege foarte bine cum trebuie facuta o remorca. Cea mai economica varianta e remorca + cutie la remorca (daca nu se poate cutie, macar 2 suporti speciali pentru canistre, ca sa nu stai cu benzina in masina) + cutie/portbagaj de plafon in care sa bagi lucrurile murdare (e de plastic, si dupa ce se spala cu wap-ul e ca noua) Altfel, daca sunt $$$$$, cred ca masina perfecta pentru endurist e o duba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 si asta se rezolva daca e bine gandita cutia, cu colturile "decupate". Amir are una asa, foarte buna, facuta la Malumet la BV.Eu am mers de cateva ori cu remorca aia si e aproape perfecta; era perfecta daca incapea o canistra de 20l in picioare :-)) "Malumetu" Marius Lupu e endurist si intelege foarte bine cum trebuie facuta o remorca. Cea mai economica varianta e remorca + cutie la remorca (daca nu se poate cutie, macar 2 suporti speciali pentru canistre, ca sa nu stai cu benzina in masina) + cutie/portbagaj de plafon in care sa bagi lucrurile murdare (e de plastic, si dupa ce se spala cu wap-ul e ca noua) Altfel, daca sunt $$$$$, cred ca masina perfecta pentru endurist e o duba. Exact la aia ma gandeam, a lui Amir. Daca nu ma insel arata cam asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Exact la aia ma gandeam, a lui Amir. Daca nu ma insel arata cam asa: doar ca era o cutie mult mai mare, pe toata latimea remorcii. Mare. Incapea tot echipamentul + canistre + scule si mai ramanea si loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 23, 2010 Autor Share Postat Decembrie 23, 2010 Care stiti, intr-un Transit connect intra un motor, sau doar in varianta inalta? Partner/ berlingo a incercat cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ventomoto Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Care stiti, intr-un Transit connect intra un motor, sau doar in varianta inalta?Partner/ berlingo a incercat cineva? In Berlingo nu intra din cauza lungimii , eu personal mergeam la motocross cu rulota la care pe protap am facut suport pentru motor . Este testata si este OK , am mers din 2005 pana anul trecut , si la cateva intruniri si anul asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Care stiti, intr-un Transit connect intra un motor, sau doar in varianta inalta?Partner/ berlingo a incercat cineva? Am vazut pe unul care baga un CR intr-un Doblo Cargo Maxi. Dar zicea ca e chinuiala mare. Tranzit Connect e cam scurt. Cu ceva euro in plus iei un Tranzit normal. Varianta cea mai scurta. D-ala cum au bancile. Dar si taxele ulterioare vor fi mai mari (masa maxima autorizata mai mare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 (editat) Care stiti, intr-un Transit connect intra un motor, sau doar in varianta inalta?Partner/ berlingo a incercat cineva? In renault kangoo modelul vechi intra doar cu scaunul fata dreapta rabatat,in kangoo maxi(putin mai lung)intra fara probleme,in Kangoo modelul nou intra Doar cu scaunul dreapta rabatat.Toate mini van-urile au podeaua in mod normal de 1,5-1,6m,deci nu prea incape moto,decat pe diaginala si cu roata virata,adica putine posibilitati sa o legi temeinic. La inltime intra in toate. Mesaj completat Am vazut pe unul care baga un CR intr-un Doblo Cargo Maxi. Dar zicea ca e chinuiala mare. Tranzit Connect e cam scurt. Cu ceva euro in plus iei un Tranzit normal. Varianta cea mai scurta. D-ala cum au bancile. Dar si taxele ulterioare vor fi mai mari (masa maxima autorizata mai mare). Taxele sunt identice.Daca vorbim de Transit Conect cu motor 1,8 tdci si Transit cu motor de 2000,sunt ambele utilitare,deci sunt incadrate si la impozit,si la asigurare si la vigneta la MTMA 3,5T.Eu am Renault Kangoo si Citroen Jumper si taxele sunt toate identice,chiar daca la Kangoo am motor 1,5 si la Jumper 2,2. Editat Decembrie 23, 2010 de siadimet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 In Citroen Berlingo un KTM520 a intrat pe diagonala, cu o usa deschisa insa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 23, 2010 Autor Share Postat Decembrie 23, 2010 Connect-ul are peste doi metri platforma, de aia am intrebat. Asa fara sa incerc, as fi spus ca pe inaltime sunt probleme (1.15m). Mesaj completat PS. stie cineva de unde pot inchiria un transit connect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 Connect-ul are peste doi metri platforma, de aia am intrebat. Asa fara sa incerc, as fi spus ca pe inaltime sunt probleme (1.15m).Mesaj completat PS. stie cineva de unde pot inchiria un transit connect? Nu stiu la ce Conect are platforma peste 2m, daca era asa,imi cumparam eu,pentru ca ar fi intrat cel putin 2 europaleti.Eu zic sa masori unul.In afara de modelele maxi de la Fiat Doblo si Renault Kangoo(care oricum nu se vinde in RO),nu intra motorul in linie dreapta in nici un mini van.Mie la inaltime mi-a incaput un SXF 250 si apoi EXC 250-R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 24, 2010 Autor Share Postat Decembrie 24, 2010 Cum e kangoo=ul ca masina asa? Dar Citroen-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 In Berlingo, Kangoo, Partner, Caddy, Doblo, Conect, Combo, Logan Van, etc, motocicleta nu incape sau, daca intra cu chiu cu vai, te vei chinui si vei injura la fiecare iesire. Iti trebuie minim 2m lungime si 1.25m inaltime. Orienteaza-te spre Jumpy, Traffic, Expert, Transporter, Scudo, Tranzit, Vivaro, Vito, etc. Sau fratii lor mai mari Jumper, Boxer, Crafter (LT), Ducato, Tranzit, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 24, 2010 Autor Share Postat Decembrie 24, 2010 Am lamurit acest aspect deja, si nici nu prea vreau sa bag motoreta in masina decat in cazuri speciale. Eram mai degraba curios cum se comporta un minivan dinasta..mai ales frantuzesc, fata de o masina obisnuita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.