Sari la conținut

kawasaki zxr400


Postări Recomandate

salut toti motociclisti in primu rand.....am si eu o problema cu un kawasaki zxr400 pana acuma 2 zile am asteptat un releu de pornire din Uk k stiam k cel vechi era defect.l-am montat a incarcat bateria k nu mai fusese pornita de vreo 8 luni am mers vreo 2 ore si peste cateva ore cand am vrut sa o pornesc ......click click se auzea de la panoul de sigurante...releul nici un semn de viata.....nu stiu ce sa ii mai fac dati-mi niste ideii va rog......multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut toti motociclisti in primu rand.....am si eu o problema cu un kawasaki zxr400 pana acuma 2 zile am asteptat un releu de pornire din Uk k stiam k cel vechi era defect.l-am montat a incarcat bateria k nu mai fusese pornita de vreo 8 luni am mers vreo 2 ore si peste cateva ore cand am vrut sa o pornesc ......click click se auzea de la panoul de sigurante...releul nici un semn de viata.....nu stiu ce sa ii mai fac dati-mi niste ideii va rog......multumesc

 

 

 

ca fost proprietar de kawa zxr 400..te sfatuiesc sa iti bagi picioarele in ea...sunt faine,ok..dar daca ai avea piese la dispozitie cacalau. asa mai mult pe tusa stai. ca se duce aia,astepti nush cat...inlocuiesti si deja apare alta buba...la a mea picau intro veselie : de la pompa de benzina,la relee,cdi etc...din ce "spune" mecanicii...kawa si in special zxr400 ar fi printre cele mai pacatoase. pacat de ele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu rautoacios dar se strica pentru ca e kawasaki!!

On topic:Cel mai probabil nu l-ai montat corect,sau ai ceva probleme la instalatie.Daca se auzea clic la releu atunci era el de vina sau ma rog..bateria moarta.Posibil chear sa fie moarta si atunci deaia face clic clic.Lumini ai? clason?Ce intesintate au?

Incearca sa atingi cele 2 borne ale releului de pornire pur si simplu faci scurt intre ele si ar trebui sa invarta electromotorul(sa dea la automat) defapt acesta este si rolul releului,cand primeste curent pe firul acela subtire deschide circuitul bornei carte electromotor!

Succes!

PS: incearca sa eviti limbajul de mirc/messenger pentru ca nu te baga nimeni in seama!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu rautoacios dar se strica pentru ca e kawasaki!!

On topic:Cel mai probabil nu l-ai montat corect,sau ai ceva probleme la instalatie.Daca se auzea clic la releu atunci era el de vina sau ma rog..bateria moarta.Posibil chear sa fie moarta si atunci deaia face clic clic.Lumini ai? clason?Ce intesintate au?

Incearca sa atingi cele 2 borne ale releului de pornire pur si simplu faci scurt intre ele si ar trebui sa invarta electromotorul(sa dea la automat) defapt acesta este si rolul releului,cand primeste curent pe firul acela subtire deschide circuitul bornei carte electromotor!

Succes!

PS: incearca sa eviti limbajul de mirc/messenger pentru ca nu te baga nimeni in seama!!

 

 

aceeasi problema cu releu de pornire am avut si eu. era dus dar suntat pe borne o lua.dar nici releul de incarcare nu-si mai facea treaba..trebuia schimbat si ala. nu ma dau mare cunascator,nu sunt mecanic,un simplu motociclist care a avut probleme. dar dupa cum spune si colegul, ar trebui verificata si instalatia cap coada. mie cred ca de acolo mi s-au dus si releele,si pompa si cdi si altele..doar ca ia timp. dar paza buna pazeste primejdia rea. desi acum am un cbr,nu sunt la fel de "indragostit" cum am fost de fostul kawasaki la care ma bucuram cand pornea practic..iti trebuie bani si rabdare multa cu ea..si eventual inca un motor cu care sa te dai in timp ce stai cu kawa pe tusa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut toti motociclisti in primu rand.....am si eu o problema cu un kawasaki zxr400 pana acuma 2 zile am asteptat un releu de pornire din Uk k stiam k cel vechi era defect.l-am montat a incarcat bateria k nu mai fusese pornita de vreo 8 luni am mers vreo 2 ore si peste cateva ore cand am vrut sa o pornesc ......click click se auzea de la panoul de sigurante...releul nici un semn de viata.....nu stiu ce sa ii mai fac dati-mi niste ideii va rog......multumesc

 

Ce pot sa iti zic ...vezi poate nu iti incarca, de curand am luat si eu un zx4 la care printre altele avea si releul de pornire dus, adica dadeai la buton click, click, click dar nimic ... l-am desfacut, l-am curat si cu greu l-am si montat la loc, acum merge ok releul dar problema acum e la pornirea la cald. La rece porneste foarte usor fara shock in schimb la cald te cam rogi de el sa porneasca, suspectez carburatoarele, mai exact amestec prea bogat. Cand l-am luat le-am curatat, reglat aerul si sincronizat, in schimb nu am verificat pozitia la care e setat cuiul, sau daca are setare pentru asa ceva, am sa mai merg cu el o perioada asa si apoi am sa verific bujiile sa vad daca chiar e amestecul de vina sau daca face asa din alte motive. In rest mi se pare un motor destul de dragutzel ca sa zic asa, care, ca orice motor daca ii acorzi atentia necesara, si nu numai atentie cat si piese, te serveste fara probleme.

 

@Thh tu nu prea te poti considera fost posesor l-ai avut dar nu ai si mers cu el ... Culmea ... stiam motorul dinainte sa ajunga la tine si intradevar avea problemele lui, dar mergea, si ce mergea ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce tare.. topic de kawasaki si numai cei care au Honda au scris ;)

 

Subscriu la verificare borne, releu incarcare, baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce tare.. topic de kawasaki si numai cei care au Honda au scris ;)

 

Subscriu la verificare borne, releu incarcare, baterie.

 

Ce e asa tare ... Primul motor pe care l-am avut acum cativa ani, un GPz de 550 din 86 mergea saracu, cat a fost la mine a mers de zbarnaia ... cum l-am dat cum nu mai merge ca inainte. Desi momentan detin o Honda pot spune cu mana pe inima ca mi-as lua oricand un Kawasaki, cred ca asta e si motivul pentru care am luat si zx-ul de 400, unde mai pui ca ma tot bate gandul sa trec la un zx6 sau la un Z daca am sa reusesc sa strang bani.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut toti motociclisti in primu rand.....am si eu o problema cu un kawasaki zxr400 pana acuma 2 zile am asteptat un releu de pornire din Uk k stiam k cel vechi era defect.l-am montat a incarcat bateria k nu mai fusese pornita de vreo 8 luni am mers vreo 2 ore si peste cateva ore cand am vrut sa o pornesc ......click click se auzea de la panoul de sigurante...releul nici un semn de viata.....nu stiu ce sa ii mai fac dati-mi niste ideii va rog......multumesc

deci daca iti arde mereu releul verifica statorul ,cele 3 fire care vin din capac probeaza fiecare in parte cu masa ,(nu trebuie sa aiba continuitate cu masa) ,ca fapt divers tre sa sti ca releul functioneaza ok doar daca ai suficient curent in baterie,deci nu incarci o baterie goala pe motor ,in alta ordine de idei am avut si eu pe vremuri (a fost primul meu moto) un zx4 dar a mers f bine si nu am avut nici o problema cu el 2ani pana lam facut praf (din pacate si pe mine)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut toti motociclisti in primu rand.....am si eu o problema cu un kawasaki zxr400 pana acuma 2 zile am asteptat un releu de pornire din Uk k stiam k cel vechi era defect.l-am montat a incarcat bateria k nu mai fusese pornita de vreo 8 luni am mers vreo 2 ore si peste cateva ore cand am vrut sa o pornesc ......click click se auzea de la panoul de sigurante...releul nici un semn de viata.....nu stiu ce sa ii mai fac dati-mi niste ideii va rog......multumesc

 

deci daca iti arde mereu releul verifica statorul ,cele 3 fire care vin din capac probeaza fiecare in parte cu masa ,(nu trebuie sa aiba continuitate cu masa) ,ca fapt divers tre sa sti ca releul functioneaza ok doar daca ai suficient curent in baterie,deci nu incarci o baterie goala pe motor ,in alta ordine de idei am avut si eu pe vremuri (a fost primul meu moto) un zx4 dar a mers f bine si nu am avut nici o problema cu el 2ani pana lam facut praf (din pacate si pe mine)

"Unde dai si unde crapa"; "Surdu' n-aude da le potriveste"

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci in concluzie iau 2 litri de benzina si ii dau foc k mam saturat sa stau pe tusa si sa ma rog de ea sa porneasca....dar releul ala nu poate fi reparat,nu sunt in domeniu ce sa zic......aveti vreun releu de zxr ?offfff si cat de mult imi place motoru asta nu vreau sa stau pe tusa...multumesc pentru sfaturi prieteni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci in concluzie iau 2 litri de benzina si ii dau foc k mam saturat sa stau pe tusa si sa ma rog de ea sa porneasca....dar releul ala nu poate fi reparat,nu sunt in domeniu ce sa zic......aveti vreun releu de zxr ?offfff si cat de mult imi place motoru asta nu vreau sa stau pe tusa...multumesc pentru sfaturi prieteni

 

 

 

de reparat nu prea ai cum. parerea mea e sa nu iti bati capul singur,de-te cu el la un MECANIC (asta insemnand om care chiar stie cu ce se mananca si nu doar presupune) sa vada ce si cum. releu de incarcare gasesti tot pe forum p'aici la baieti care dezmembreaza cu vreo 50E ;)

 

mult spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de releul de pornire zici, nu de regulatorul de incarcare, da?

 

De ce nu s-ar putea adapta unu de dacie de exemplu?!

 

 

da ca lam schimbat si a mers cateva ore....si nici siguranta nu se arde.....zici k ar merge ce de la dacie?

Mesaj completat

sigur releul de pornire nu are nici o treaba , este ok

problema poate sa fie (cum sa scris si mai sus) din bterie , releu incarcare ,instalatie

Ia si tu toate astea mai simple la verificat si apoi (daca nu i aici defectul ) incepe cu cele mai complicate

eu zic sa verifici bateria (inclusiv incarcarea ,mufa releului, releul),bornele , borna de la starter la electromotor , electromotorul

la treaba si asteptam sa ne comunici daca ai gasit defectul

 

daca as gasi si pe cine in bacaul asta sa se priceapa.nu mecanici din spatele blocului(si fac referire la cineva).......apropo de cand sa ars primul releul asta acum 1 an mie nu imi mai merg semnalizarile si ultima oara cand am duso la un mecanic mia pus pe siguranta de la releu o lita mica cica sa nu sa arda......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul de pornire e ca orice alt releu! Are 4 fire de regula, o bobina cu electromagnet si cam atata... Cauta pe net mai multe despre cum functioneaza un releu, apoi cu schema electrica a mobrei in fata ca sa vezi care fire fac ce si cu un releu de DACIE ii dai de cap. Repet, daca ala ii problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu rautoacios dar se strica pentru ca e kawasaki!!

 

stai jos...nota 4!

 

 

deci in concluzie iau 2 litri de benzina si ii dau foc k mam saturat sa stau pe tusa si sa ma rog de ea sa porneasca....dar releul ala nu poate fi reparat,nu sunt in domeniu ce sa zic......aveti vreun releu de zxr ?offfff si cat de mult imi place motoru asta nu vreau sa stau pe tusa...multumesc pentru sfaturi prieteni

 

 

incearca sa te duci la un mecanic cu el sa iti verifice instalatia electrica. ..am avut si eu zx4r ...nu e cum zice lumea...si l-am bubuit pe pitesti ca l-am forjat prea mult( in ferioare prea "naspa" tinuta pe roshu ...in fine ...experimente...) si mi-a batut pistonu in chiulasa...este un motor bun si este ideal de incepator ...nu te lua dupa posesorii de Honde de pe aici ... vezi ca se pot potrivi multe piese si de la zx6r !

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai jos...nota 4!

 

 

 

 

 

incearca sa te duci la un mecanic cu el sa iti verifice instalatia electrica. ..am avut si eu zx4r ...nu e cum zice lumea...si l-am bubuit pe pitesti ca l-am forjat prea mult( in ferioare prea "naspa" tinuta pe roshu ...in fine ...experimente...) si mi-a batut pistonu in chiulasa...este un motor bun si este ideal de incepator ...nu te lua dupa posesorii de Honde de pe aici ... vezi ca se pot potrivi multe piese si de la zx6r !

 

bafta!

mutumesc ;)

Mesaj completat

cunoasteti vreun mecanic in bacau care sa se priceapa la partea electrica?....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mutumesc ;)

Mesaj completat

cunoasteti vreun mecanic in bacau care sa se priceapa la partea electrica?....

 

 

in bacau din cate stiu sunt destui motociclisti. si chiar motociclisti,nu "posesori" de motociclete. intreaba-i pe ei.oricum,eu m-am ars in 3 service-uri inainte sa gasesc ceva calumea. so...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum au spus si ceilalti, tre sa vf intai daca intr-adevar e releul au ba.

 

Printre altele, am avut si eu pb cu reg/rec-ul la motorul meu cand l-am luat. Problema a fost ca m-am prins prea tarziu si apucase sa descarce bateria (noua, ca deh, m-am luat dupa gura altora fara sa vf) complet. Dupa ce am schimbat si reg/rec-ul a trebuit sa incarc bateria de cateva ori pana si-a revenit si a inceput sa "tina curentul". Faza e urmatoarea: tu spui ca ai avut bateria descarcata. Daca ai reusit s-o pornesti, probabil ca mai avea ceva in ea bateria... dar asta nu inseamna ca atat timp cat a rulat si a fost incarcata de releu a reusit sa tina in ea curentul cat a stat degeaba.

 

Nu sari la concluzii ca asta e sau asta nu e. Ia si vf.

 

Daca totusi e releul, sa stii ca se potrivesc multe. Trebuie doar sa cauti specificatiile releului tau (de ex, pentru sv-ul meu se potriveste si unul de cbr..) si sa vezi care se fabrica in momentul actual. NU este musai sa iei unul tot de zxr (defapt, daca s-a ars usor, poate ca nici nu-i bine sa iei unul tot de zxr ;) ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum au spus si ceilalti, tre sa vf intai daca intr-adevar e releul au ba.

 

Printre altele, am avut si eu pb cu reg/rec-ul la motorul meu cand l-am luat. Problema a fost ca m-am prins prea tarziu si apucase sa descarce bateria (noua, ca deh, m-am luat dupa gura altora fara sa vf) complet. Dupa ce am schimbat si reg/rec-ul a trebuit sa incarc bateria de cateva ori pana si-a revenit si a inceput sa "tina curentul". Faza e urmatoarea: tu spui ca ai avut bateria descarcata. Daca ai reusit s-o pornesti, probabil ca mai avea ceva in ea bateria... dar asta nu inseamna ca atat timp cat a rulat si a fost incarcata de releu a reusit sa tina in ea curentul cat a stat degeaba.

 

Nu sari la concluzii ca asta e sau asta nu e. Ia si vf.

 

Daca totusi e releul, sa stii ca se potrivesc multe. Trebuie doar sa cauti specificatiile releului tau (de ex, pentru sv-ul meu se potriveste si unul de cbr..) si sa vezi care se fabrica in momentul actual. NU este musai sa iei unul tot de zxr (defapt, daca s-a ars usor, poate ca nici nu-i bine sa iei unul tot de zxr :laugh: ).

Mic dictionar explicativ:

 

vf - verifica/verifici

reg/rec - regulator/rectifier (?)

sv-ul - suceveanul (?)

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nooo, prst ast nu le-am az in vt mea! ;)

 

(da' poate nu am vf eu in ult tmp)

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
salut toti motociclisti in primu rand.....am si eu o problema cu un kawasaki zxr400 pana acuma 2 zile am asteptat un releu de pornire din Uk k stiam k cel vechi era defect.l-am montat a incarcat bateria k nu mai fusese pornita de vreo 8 luni am mers vreo 2 ore si peste cateva ore cand am vrut sa o pornesc ......click click se auzea de la panoul de sigurante...releul nici un semn de viata.....nu stiu ce sa ii mai fac dati-mi niste ideii va rog......multumesc

 

sal, daca erai din Buc, te ajutam cu mare placere. Piese am, pt k dezmembrez un ZXR 400. Dar asa... In primul rand ia unaparat demasurat si pune-l pe bornele bateriei ( pozitia 20 V, cc) si trebuie sa indice in jur de 12,8V, +-0.2V. Mai mult ca sigur bateria e descarcata. Fa rost de un redresor, incarc-o, sau mai simplu, pune 2 cabluri de pornire si ia curent de la alta motocicleta si incearca sa pornesti ZXR-ul. Daca ai facut toate astea si nu merge, ia calea unui electrcian. Sa ne anunti ce ai rezolvat. Vad ca nu ai mai scris de o luna. Sa se fi rezolvat problema intre timp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de reparat nu prea ai cum. parerea mea e sa nu iti bati capul singur,de-te cu el la un MECANIC (asta insemnand om care chiar stie cu ce se mananca si nu doar presupune) sa vada ce si cum. releu de incarcare gasesti tot pe forum p'aici la baieti care dezmembreaza cu vreo 50E :laugh:

 

mult spor!

cu un sfat vin si eu nu stiu daca e la fel sau asemanator sistemul: eu aveam o dioda cu 3picioruse care era oxidata si aveam curent peste tot dar cand dadeam la automat se auzea exact ce ai descris tu fara so pot porni..cauta poate o fi dacolo e o varianta. cel mai bine cerei un sfat lui DAUNATORU DE MOTOARE e priceput in ale mecanici tare . Nota 10

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de releul de pornire zici, nu de regulatorul de incarcare, da?

 

De ce nu s-ar putea adapta unu de dacie de exemplu?!

dupa cunostintele mele, Dacia nu are releu de pornire ca la motocicleta.

poti pune un releu de la orice motocicleta cel putin la fel de mare ca a ta...

 

releele de pornire se pot repara dar nu au viata prea lunga dupa aia.

Mesaj completat

1. ai suntat releul de pornire? Faci scurt cu un patent sau cu orice chestie metalica intre bornele lui.

2. ai verificat tensiune bateriei? daca ai 12 V si cand aprinzi farul scade, inseamna ca e descarcata, ceea ce poate insemna ca releul de incarcare e pa sau poate bateria e prea veche

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...