Sari la conținut

Accident Bdul. Dimitrie Cantemir (Dines)


gabi_tro
 Share

Postări Recomandate

eu raman la parerea mea ..daca blochezi roata fata cazi, incercati si voi pe un drum necirculat :baldy: ..sa daca iese ..respectele mele

Tu poti sa ramai. Eu pot sa-ti spun simplu: cand scartaie caucioacele? Cand se blocheaza roata respectiva, nu? De multe ori se intampla sa franez scurt si sa blochez ambele roti. De spate nu-ti mai spun, pot sa te duci cu ea taras metri buni. Cu fata nu m-am dus mai mult de un metru niciodata, pentru ca pur si simplu nu mi s-a intamplat.

Cat despre nedumerirea aia a ta cu franarea, fata sau spate sau amandoua e simplu: ai doua frane ca sa le folosesti pe amandoua. Vorba cuiva care a mai zis: exerseaza undeva pana tocesti un set de placute. Dar nu la 30 la ora, ca banuiesc ca nu la viteza aia e problema. Exerseaza de la 60 in sus. Asta daca nu ti-e tarseala sa nu culci mobra. Daca iti e e si mai simplu: mergi incet de tot si n-o sa fii nevoit niciodata sa blochezi vreo frana. Dar s-ar putea sa se suie jumate din masinile din Bucale pe tine. Ma rog, asta e alta discutie.

 

Toate povestile de mai sus nu sunt valabile la franarea pe curbe, pe suprafete alunecoase sau infigerea ca berila in frane. De asemenea nici cand cauciucurile sunt tocite inegal, au galme, sarme iesite, presiune aiurea, mobra e dezechilibrata lateral de bagaje, ai pasager care se joaca in toate partile sau alte chestii d-astea. Si, de asemenea, povestile alea reprezinta parerea mea formata din experienta pe doar trei modele de motoare, dintre care niciunu' CBR 600.

Mesaj completat

Mai nasol e la frânarea pe asfalt denivelat când se blochează ca la ABS, în trepte, Âşi se comprimă furca la maxim. Aia e senzație nasoală plus ouțe sparte.

Nu si daca ai enduro sau ceva spre enduro ;) . E chiar misto, exact cum spui, zici ca am ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mi s-a intamplat de mai multe ori sa alunece fata, mai ales iarna cand e asfaltul rece, pe ploaie, pe praf si nu am cazut niciodata de la asta. nu cred ca e nimic asa fantastic sau imposibil. :baldy:

si eu nu sunt vreun racer.... ;)

intradevar daca bruschezi fata (chiar fara sa o blochezi) si nu ai ghidonul prea drept e destul de neplacut si poti sa ajungi foarte usor pe jos....

Mesaj completat

bine, din cate am inteles (parca pmoldovan zicea la topicul de care a amintit si beatrice) asta ar fi un atu al ss-urilor.

eu te cred dar poate ai blocat ff putin ..eu nu pot sa cred ca blochezi fata si aluneci 10m ..dar cine stie..m oi insela, intr adevar n am fost nevoit niciodata sa blochez fata. Cand mi s a intamplat sa imi iasa unu in fata am evitat. E adevarat ..de cand mi am luat motor am tot zis ca ma duc sa exersez franarea de urgenta, dar n am facut o.

Editat de gabi_tro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi trebuit sa avem mai multi, poate. Tare mi-e ca n-are nicio legatura modul de a frana sau a pilota. Dupa parerea ta, "Vrajitorii" sunt talentati? Dar Pascota? Daca ar fi avut sponsori ca ai lu' Rossi, de ce n-ar fi ajuns in Moto GP?

Dar cu ce ar putea avea legatura ? Cu modul in care fac clatitele sa nu se lipeasca de tigaie ? Stai linistit, ca daca esti cu adevarat valoros vin sponsorii la tine. :D E valabila treaba asta de la Leonardo da Vinci incoace treaba asta. :blbl:

 

Pa ghidon n-am ideie cati sunt, dar pe ghidon sunt destui. da nu stiai ca avem romani si la MotoGP, doar ca ce avem noi sunt doar in MotoGP pe PC

Mesaj completat

Esti mai noutz pa forum, nu ?...Pe cine am avut mah...pe Robi ? :baldy: Bineeeeeeee......

 

Hai la cat mai putini metri cu roata fata blocata... ;)

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati uitat sa puneti in ecuatie cel mai important lucru: Tipul cauciucului si vechimea lui, restul e cancan.

Editat de Brugus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna. Sunt prietena tipului implicat in accidentul de la Dines. E la spital acum si e intr-o stare urata. Va rog daca a fost cineva pe la locul accidentului, daca ati vazut ceva, daca aveti orice informatie....va rog din suflet sa ne contactati. Tineti-i pumnii pt k are nevoie! Piciorul stang e varza!!!! A fost azi operat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarasi ati pornit discutie legata de franarea cu blocat roata fata (daca pici sau nu), si ma minunez cum unii sustineti ca NU poti pica daca esti in linie dreapta si blochezi fata, si iar ma minunez cum altii sustin ca DA, cazi. Fratilor, chestia asta nu e batuta in cuie... daca vi s-a intamplat sa nu cadeti cand ati blocat fata, asta nu inseamna ca nu se cade... inseamna ca toti ceilalti factori (ex. asfalt, cauciuc, inclinare, etc) au fost in favoarea voastra. Se poate sa incerci de 20 de ori sa blochezi fata si sa nu cazi, iar a 21-a oara sa te imprastii... deci nu exista doar DA sau NU... exista si DA si NU, in functie de multi alti factori. Asa ca nu mai fiti ferm convinsi ca e imposibil sau ca e garantat. Cine a picat cand a blocat fata, la fel... sunt sanse ca data viitoare sa nu cada.

 

Ce trebuie sa intelegem cu totii este ca nu e deloc recomandat sa blocam fata. Cand scartatie, ii dam drumul usor, fiindca stiti cu totii ca o roata blocata parcurge o distanta mai mare prin alunecare pe asfalt decat una care este infranata aproape de limita. Dar deja intram in prea multe amanunte, fiindca totul tine de reactiile fiecaruia intr-o situatie de urgenta, asa ca teoria o stim degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pui frana rapid se duce taras,ca sa faci stoppie trebuie sa pui frana progresiv cam juma de secunda ca sa aiba timp sa se incarce fata,sa se aplece tare ,atunci ai greutate pe roata fata,ai aderenta buna si opresti rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna. Sunt prietena tipului implicat in accidentul de la Dines. E la spital acum si e intr-o stare urata. Va rog daca a fost cineva pe la locul accidentului, daca ati vazut ceva, daca aveti orice informatie....va rog din suflet sa ne contactati. Tineti-i pumnii pt k are nevoie! Piciorul stang e varza!!!! A fost azi operat!

Are nevoie de donat sange sau de alte actiuni de astea de sprijin? Daca da, te rog contacteaza-ma pe PM sau pe YM sau pe unde poti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna. Sunt prietena tipului implicat in accidentul de la Dines. E la spital acum si e intr-o stare urata. Va rog daca a fost cineva pe la locul accidentului, daca ati vazut ceva, daca aveti orice informatie....va rog din suflet sa ne contactati. Tineti-i pumnii pt k are nevoie! Piciorul stang e varza!!!! A fost azi operat!

ti am dat mesaj, iti spun eu tot ce tre sa stii; imi pare tare rau pt el..mai ales ca nu de mult mai avut altul. Oricum cel mai imp e sa se refaca..apoi urmatorul lucru important e sa nu l lasam pe ghertzoi sa scape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stlk
sa nu l lasam pe ghertzoi sa scape.

 

Din pacate daca nu exista martori sau camere video, faptul ca ghertzoiu' a fost lovit in spate va cantari mult la scaparea lui ... asta e, belesti ochii si pastrezi distanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate daca nu exista martori sau camere video, faptul ca ghertzoiu' a fost lovit in spate va cantari mult la scaparea lui ... asta e, belesti ochii si pastrezi distanta.

gresit, nu stiu de unde stii tu, eu am fost acolo. EXISTA MARTORI, si exista poze la urma de franare..care indica clar ca motoru era pe mijlocu benzii si a franat pana la impact. Cum spuneam si la inceput in ultimii zeci de cm de franare se vede cum urma se duce spre dreapta..deci e destul de limpede ca ala i a taiat calea si el a incercat sa l evite si n a putut. De asta e si lovita masina in dreapta spate. Nu vad cum concluzia ar putea fi alta..orice alt scenariu n are nici un sens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu poti sa ramai. Eu pot sa-ti spun simplu: cand scartaie caucioacele? Cand se blocheaza roata respectiva, nu? De multe ori se intampla sa franez scurt si sa blochez ambele roti. De spate nu-ti mai spun, pot sa te duci cu ea taras metri buni. Cu fata nu m-am dus mai mult de un metru niciodata, pentru ca pur si simplu nu mi s-a intamplat.

Cat despre nedumerirea aia a ta cu franarea, fata sau spate sau amandoua e simplu: ai doua frane ca sa le folosesti pe amandoua. Vorba cuiva care a mai zis: exerseaza undeva pana tocesti un set de placute. Dar nu la 30 la ora, ca banuiesc ca nu la viteza aia e problema. Exerseaza de la 60 in sus. Asta daca nu ti-e tarseala sa nu culci mobra. Daca iti e e si mai simplu: mergi incet de tot si n-o sa fii nevoit niciodata sa blochezi vreo frana. Dar s-ar putea sa se suie jumate din masinile din Bucale pe tine. Ma rog, asta e alta discutie.

 

Toate povestile de mai sus nu sunt valabile la franarea pe curbe, pe suprafete alunecoase sau infigerea ca berila in frane. De asemenea nici cand cauciucurile sunt tocite inegal, au galme, sarme iesite, presiune aiurea, mobra e dezechilibrata lateral de bagaje, ai pasager care se joaca in toate partile sau alte chestii d-astea. Si, de asemenea, povestile alea reprezinta parerea mea formata din experienta pe doar trei modele de motoare, dintre care niciunu' CBR 600.

Mesaj completat

 

Nu si daca ai enduro sau ceva spre enduro :baldy: . E chiar misto, exact cum spui, zici ca am ABS.

bai inteligentule unde dreacu ai blocat tu ambele rotl te arunca direct in cap

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

v-ati gasit cam prost locul de joaca...dar in fine...fie cum credeti voi...zeii motoretismului care blocheaza 3 roti nu una....

parerea mea e ca nici el nu era obisnuit prea bine cu motoreta...si ca o sa fie scos vinovat...orice lovitura ar fi...daca e din spate e vina ta...e ca atunci cand cazi si intri sub o masina la semafor...

totusi sa speram ca se reface complet si rapid, tine-ne la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

v-ati gasit cam prost locul de joaca...dar in fine...fie cum credeti voi...zeii motoretismului care blocheaza 3 roti nu una....

parerea mea e ca nici el nu era obisnuit prea bine cu motoreta...si ca o sa fie scos vinovat...orice lovitura ar fi...daca e din spate e vina ta...e ca atunci cand cazi si intri sub o masina la semafor...

totusi sa speram ca se reface complet si rapid, tine-ne la curent.

nu e lovitura in spate, e lovitura in lateral

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stlk
gresit, nu stiu de unde stii tu, eu am fost acolo. EXISTA MARTORI, si exista poze la urma de franare..care indica clar ca motoru era pe mijlocu benzii si a franat pana la impact. Cum spuneam si la inceput in ultimii zeci de cm de franare se vede cum urma se duce spre dreapta..deci e destul de limpede ca ala i a taiat calea si el a incercat sa l evite si n a putut. De asta e si lovita masina in dreapta spate. Nu vad cum concluzia ar putea fi alta..orice alt scenariu n are nici un sens.

 

Pai atunci mult succes la expertiza tehnica. Sa gaseasca un expert si un avocat bun pentru ca cocalarul sigur va veni cu contraexpertiza. Bafta multa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai atunci mult succes la expertiza tehnica. Sa gaseasca un expert si un avocat bun pentru ca cocalarul sigur va veni cu contraexpertiza. Bafta multa.

mi e f greu ca poate sa iasa altfel decat trebuie. repet..urma de franare e pe mijlocu benzii, daca era nebun motoristu ..intra eventual in spatele lui; dar din mom ce urma e pe centru benzii si masina lovita in apripa spate dreapta ..nu pot sa mi imaginez un alt scenariu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai inteligentule unde dreacu ai blocat tu ambele rotl te arunca direct in cap

Zi sa-ti moara tie antena de bulgari... Vad ca esti din Bucale, cand ne vedem sa-ti arat?

 

On: daca se poate face ceva concret care nu implica bani (ca n-am) o rog pe prietena baiatului sa zica, aici sau pe PM.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"motociclistul era pe banda 2, iar cocalaru cu audi cu numere de spania era pe banda 3. A tras dreapta si i-a taiat fata motociclistului, "

Te-am citat exact ca sa nu fie dubii,pare clar ca ala cu Audi avea chef de glume iar tu ai putea fi martor,acum intelegi ce vreau sa zic? Sa scriu cu bold ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"motociclistul era pe banda 2, iar cocalaru cu audi cu numere de spania era pe banda 3. A tras dreapta si i-a taiat fata motociclistului, "

Te-am citat exact ca sa nu fie dubii,pare clar ca ala cu Audi avea chef de glume iar tu ai putea fi martor,acum intelegi ce vreau sa zic? Sa scriu cu bold ?

chiar nu inteleg ce vrei sa zici, eu n am fost la fata locului cand s a intamplat, dar asta reiese f clar din "datele problemei"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Eu sunt victima, sunt in spital la Bagdasar Arseni, am fost operat la piciorul stang de fractura de tibie, mi-au pus tija sau ceva de genul. Mai raman internat cateva zile. Varianta ta despre accident este cea corecta si precizarea ultimului post este corecta, a tras brusc de dreapta fara sa se asigure si fara sa semnalizeze cu intentia probabil, sa opreasca la shaworma! Momentan cam atatea...mai multe informatii cand imi voi reveni. Multumesc pt solidaritate si atitudine! Right safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gresit, nu stiu de unde stii tu, eu am fost acolo. EXISTA MARTORI, si exista poze la urma de franare..care indica clar ca motoru era pe mijlocu benzii si a franat pana la impact. Cum spuneam si la inceput in ultimii zeci de cm de franare se vede cum urma se duce spre dreapta..deci e destul de limpede ca ala i a taiat calea si el a incercat sa l evite si n a putut. De asta e si lovita masina in dreapta spate. Nu vad cum concluzia ar putea fi alta..orice alt scenariu n are nici un sens.

 

daca ai fost acolo ai semnat ca martor??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Eu sunt victima, sunt in spital la Bagdasar Arseni, am fost operat la piciorul stang de fractura de tibie, mi-au pus tija sau ceva de genul. Mai raman internat cateva zile. Varianta ta despre accident este cea corecta si precizarea ultimului post este corecta, a tras brusc de dreapta fara sa se asigure si fara sa semnalizeze cu intentia probabil, sa opreasca la shaworma! Momentan cam atatea...mai multe informatii cand imi voi reveni. Multumesc pt solidaritate si atitudine! Right safe!

a venit garcea la tine sa dai declaratii ?

Mesaj completat

daca ai fost acolo ai semnat ca martor??

am mai zis de cateva ori. am ajus la cateva minute DUPA, deci nu aveam cum sa semnez ca martor. Am ajutat in schimb la masuratori..si am semnat acolo, dar n are nici o imp asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...