Speedy.K Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 eu raman la parerea mea ..daca blochezi roata fata cazi, incercati si voi pe un drum necirculat ..sa daca iese ..respectele mele Tu poti sa ramai. Eu pot sa-ti spun simplu: cand scartaie caucioacele? Cand se blocheaza roata respectiva, nu? De multe ori se intampla sa franez scurt si sa blochez ambele roti. De spate nu-ti mai spun, pot sa te duci cu ea taras metri buni. Cu fata nu m-am dus mai mult de un metru niciodata, pentru ca pur si simplu nu mi s-a intamplat. Cat despre nedumerirea aia a ta cu franarea, fata sau spate sau amandoua e simplu: ai doua frane ca sa le folosesti pe amandoua. Vorba cuiva care a mai zis: exerseaza undeva pana tocesti un set de placute. Dar nu la 30 la ora, ca banuiesc ca nu la viteza aia e problema. Exerseaza de la 60 in sus. Asta daca nu ti-e tarseala sa nu culci mobra. Daca iti e e si mai simplu: mergi incet de tot si n-o sa fii nevoit niciodata sa blochezi vreo frana. Dar s-ar putea sa se suie jumate din masinile din Bucale pe tine. Ma rog, asta e alta discutie. Toate povestile de mai sus nu sunt valabile la franarea pe curbe, pe suprafete alunecoase sau infigerea ca berila in frane. De asemenea nici cand cauciucurile sunt tocite inegal, au galme, sarme iesite, presiune aiurea, mobra e dezechilibrata lateral de bagaje, ai pasager care se joaca in toate partile sau alte chestii d-astea. Si, de asemenea, povestile alea reprezinta parerea mea formata din experienta pe doar trei modele de motoare, dintre care niciunu' CBR 600. Mesaj completat Mai nasol e la frânarea pe asfalt denivelat când se blochează ca la ABS, în trepte, Âşi se comprimă furca la maxim. Aia e senzație nasoală plus ouțe sparte. Nu si daca ai enduro sau ceva spre enduro . E chiar misto, exact cum spui, zici ca am ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat August 12, 2010 Autor Share Postat August 12, 2010 (editat) mi s-a intamplat de mai multe ori sa alunece fata, mai ales iarna cand e asfaltul rece, pe ploaie, pe praf si nu am cazut niciodata de la asta. nu cred ca e nimic asa fantastic sau imposibil. si eu nu sunt vreun racer.... intradevar daca bruschezi fata (chiar fara sa o blochezi) si nu ai ghidonul prea drept e destul de neplacut si poti sa ajungi foarte usor pe jos.... Mesaj completat bine, din cate am inteles (parca pmoldovan zicea la topicul de care a amintit si beatrice) asta ar fi un atu al ss-urilor. eu te cred dar poate ai blocat ff putin ..eu nu pot sa cred ca blochezi fata si aluneci 10m ..dar cine stie..m oi insela, intr adevar n am fost nevoit niciodata sa blochez fata. Cand mi s a intamplat sa imi iasa unu in fata am evitat. E adevarat ..de cand mi am luat motor am tot zis ca ma duc sa exersez franarea de urgenta, dar n am facut o. Editat August 12, 2010 de gabi_tro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 (editat) Ar fi trebuit sa avem mai multi, poate. Tare mi-e ca n-are nicio legatura modul de a frana sau a pilota. Dupa parerea ta, "Vrajitorii" sunt talentati? Dar Pascota? Daca ar fi avut sponsori ca ai lu' Rossi, de ce n-ar fi ajuns in Moto GP? Dar cu ce ar putea avea legatura ? Cu modul in care fac clatitele sa nu se lipeasca de tigaie ? Stai linistit, ca daca esti cu adevarat valoros vin sponsorii la tine. E valabila treaba asta de la Leonardo da Vinci incoace treaba asta. Pa ghidon n-am ideie cati sunt, dar pe ghidon sunt destui. da nu stiai ca avem romani si la MotoGP, doar ca ce avem noi sunt doar in MotoGP pe PCMesaj completat Esti mai noutz pa forum, nu ?...Pe cine am avut mah...pe Robi ? Bineeeeeeee...... Hai la cat mai putini metri cu roata fata blocata... Editat August 12, 2010 de TARKA 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 (editat) Ati uitat sa puneti in ecuatie cel mai important lucru: Tipul cauciucului si vechimea lui, restul e cancan. Editat August 12, 2010 de Brugus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panamea66 Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Buna. Sunt prietena tipului implicat in accidentul de la Dines. E la spital acum si e intr-o stare urata. Va rog daca a fost cineva pe la locul accidentului, daca ati vazut ceva, daca aveti orice informatie....va rog din suflet sa ne contactati. Tineti-i pumnii pt k are nevoie! Piciorul stang e varza!!!! A fost azi operat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Iarasi ati pornit discutie legata de franarea cu blocat roata fata (daca pici sau nu), si ma minunez cum unii sustineti ca NU poti pica daca esti in linie dreapta si blochezi fata, si iar ma minunez cum altii sustin ca DA, cazi. Fratilor, chestia asta nu e batuta in cuie... daca vi s-a intamplat sa nu cadeti cand ati blocat fata, asta nu inseamna ca nu se cade... inseamna ca toti ceilalti factori (ex. asfalt, cauciuc, inclinare, etc) au fost in favoarea voastra. Se poate sa incerci de 20 de ori sa blochezi fata si sa nu cazi, iar a 21-a oara sa te imprastii... deci nu exista doar DA sau NU... exista si DA si NU, in functie de multi alti factori. Asa ca nu mai fiti ferm convinsi ca e imposibil sau ca e garantat. Cine a picat cand a blocat fata, la fel... sunt sanse ca data viitoare sa nu cada. Ce trebuie sa intelegem cu totii este ca nu e deloc recomandat sa blocam fata. Cand scartatie, ii dam drumul usor, fiindca stiti cu totii ca o roata blocata parcurge o distanta mai mare prin alunecare pe asfalt decat una care este infranata aproape de limita. Dar deja intram in prea multe amanunte, fiindca totul tine de reactiile fiecaruia intr-o situatie de urgenta, asa ca teoria o stim degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 daca pui frana rapid se duce taras,ca sa faci stoppie trebuie sa pui frana progresiv cam juma de secunda ca sa aiba timp sa se incarce fata,sa se aplece tare ,atunci ai greutate pe roata fata,ai aderenta buna si opresti rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Buna. Sunt prietena tipului implicat in accidentul de la Dines. E la spital acum si e intr-o stare urata. Va rog daca a fost cineva pe la locul accidentului, daca ati vazut ceva, daca aveti orice informatie....va rog din suflet sa ne contactati. Tineti-i pumnii pt k are nevoie! Piciorul stang e varza!!!! A fost azi operat! Are nevoie de donat sange sau de alte actiuni de astea de sprijin? Daca da, te rog contacteaza-ma pe PM sau pe YM sau pe unde poti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat August 12, 2010 Autor Share Postat August 12, 2010 Buna. Sunt prietena tipului implicat in accidentul de la Dines. E la spital acum si e intr-o stare urata. Va rog daca a fost cineva pe la locul accidentului, daca ati vazut ceva, daca aveti orice informatie....va rog din suflet sa ne contactati. Tineti-i pumnii pt k are nevoie! Piciorul stang e varza!!!! A fost azi operat! ti am dat mesaj, iti spun eu tot ce tre sa stii; imi pare tare rau pt el..mai ales ca nu de mult mai avut altul. Oricum cel mai imp e sa se refaca..apoi urmatorul lucru important e sa nu l lasam pe ghertzoi sa scape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stlk Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 sa nu l lasam pe ghertzoi sa scape. Din pacate daca nu exista martori sau camere video, faptul ca ghertzoiu' a fost lovit in spate va cantari mult la scaparea lui ... asta e, belesti ochii si pastrezi distanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat August 12, 2010 Autor Share Postat August 12, 2010 Din pacate daca nu exista martori sau camere video, faptul ca ghertzoiu' a fost lovit in spate va cantari mult la scaparea lui ... asta e, belesti ochii si pastrezi distanta. gresit, nu stiu de unde stii tu, eu am fost acolo. EXISTA MARTORI, si exista poze la urma de franare..care indica clar ca motoru era pe mijlocu benzii si a franat pana la impact. Cum spuneam si la inceput in ultimii zeci de cm de franare se vede cum urma se duce spre dreapta..deci e destul de limpede ca ala i a taiat calea si el a incercat sa l evite si n a putut. De asta e si lovita masina in dreapta spate. Nu vad cum concluzia ar putea fi alta..orice alt scenariu n are nici un sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera2006 Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Tu poti sa ramai. Eu pot sa-ti spun simplu: cand scartaie caucioacele? Cand se blocheaza roata respectiva, nu? De multe ori se intampla sa franez scurt si sa blochez ambele roti. De spate nu-ti mai spun, pot sa te duci cu ea taras metri buni. Cu fata nu m-am dus mai mult de un metru niciodata, pentru ca pur si simplu nu mi s-a intamplat.Cat despre nedumerirea aia a ta cu franarea, fata sau spate sau amandoua e simplu: ai doua frane ca sa le folosesti pe amandoua. Vorba cuiva care a mai zis: exerseaza undeva pana tocesti un set de placute. Dar nu la 30 la ora, ca banuiesc ca nu la viteza aia e problema. Exerseaza de la 60 in sus. Asta daca nu ti-e tarseala sa nu culci mobra. Daca iti e e si mai simplu: mergi incet de tot si n-o sa fii nevoit niciodata sa blochezi vreo frana. Dar s-ar putea sa se suie jumate din masinile din Bucale pe tine. Ma rog, asta e alta discutie. Toate povestile de mai sus nu sunt valabile la franarea pe curbe, pe suprafete alunecoase sau infigerea ca berila in frane. De asemenea nici cand cauciucurile sunt tocite inegal, au galme, sarme iesite, presiune aiurea, mobra e dezechilibrata lateral de bagaje, ai pasager care se joaca in toate partile sau alte chestii d-astea. Si, de asemenea, povestile alea reprezinta parerea mea formata din experienta pe doar trei modele de motoare, dintre care niciunu' CBR 600. Mesaj completat Nu si daca ai enduro sau ceva spre enduro . E chiar misto, exact cum spui, zici ca am ABS. bai inteligentule unde dreacu ai blocat tu ambele rotl te arunca direct in cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 v-ati gasit cam prost locul de joaca...dar in fine...fie cum credeti voi...zeii motoretismului care blocheaza 3 roti nu una.... parerea mea e ca nici el nu era obisnuit prea bine cu motoreta...si ca o sa fie scos vinovat...orice lovitura ar fi...daca e din spate e vina ta...e ca atunci cand cazi si intri sub o masina la semafor... totusi sa speram ca se reface complet si rapid, tine-ne la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat August 13, 2010 Autor Share Postat August 13, 2010 v-ati gasit cam prost locul de joaca...dar in fine...fie cum credeti voi...zeii motoretismului care blocheaza 3 roti nu una....parerea mea e ca nici el nu era obisnuit prea bine cu motoreta...si ca o sa fie scos vinovat...orice lovitura ar fi...daca e din spate e vina ta...e ca atunci cand cazi si intri sub o masina la semafor... totusi sa speram ca se reface complet si rapid, tine-ne la curent. nu e lovitura in spate, e lovitura in lateral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stlk Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 gresit, nu stiu de unde stii tu, eu am fost acolo. EXISTA MARTORI, si exista poze la urma de franare..care indica clar ca motoru era pe mijlocu benzii si a franat pana la impact. Cum spuneam si la inceput in ultimii zeci de cm de franare se vede cum urma se duce spre dreapta..deci e destul de limpede ca ala i a taiat calea si el a incercat sa l evite si n a putut. De asta e si lovita masina in dreapta spate. Nu vad cum concluzia ar putea fi alta..orice alt scenariu n are nici un sens. Pai atunci mult succes la expertiza tehnica. Sa gaseasca un expert si un avocat bun pentru ca cocalarul sigur va veni cu contraexpertiza. Bafta multa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat August 13, 2010 Autor Share Postat August 13, 2010 Pai atunci mult succes la expertiza tehnica. Sa gaseasca un expert si un avocat bun pentru ca cocalarul sigur va veni cu contraexpertiza. Bafta multa. mi e f greu ca poate sa iasa altfel decat trebuie. repet..urma de franare e pe mijlocu benzii, daca era nebun motoristu ..intra eventual in spatele lui; dar din mom ce urma e pe centru benzii si masina lovita in apripa spate dreapta ..nu pot sa mi imaginez un alt scenariu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Analiza e corecta,imi inchipui ca exista si martorul asa ca sunt sanse sa-l taxeze pentru lovire intentionata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat August 13, 2010 Autor Share Postat August 13, 2010 da deci omu era un fel de kamikaze..asta chiar are sens ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 (editat) bai inteligentule unde dreacu ai blocat tu ambele rotl te arunca direct in cap Zi sa-ti moara tie antena de bulgari... Vad ca esti din Bucale, cand ne vedem sa-ti arat? On: daca se poate face ceva concret care nu implica bani (ca n-am) o rog pe prietena baiatului sa zica, aici sau pe PM. Editat August 13, 2010 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 "motociclistul era pe banda 2, iar cocalaru cu audi cu numere de spania era pe banda 3. A tras dreapta si i-a taiat fata motociclistului, " Te-am citat exact ca sa nu fie dubii,pare clar ca ala cu Audi avea chef de glume iar tu ai putea fi martor,acum intelegi ce vreau sa zic? Sa scriu cu bold ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat August 13, 2010 Autor Share Postat August 13, 2010 "motociclistul era pe banda 2, iar cocalaru cu audi cu numere de spania era pe banda 3. A tras dreapta si i-a taiat fata motociclistului, "Te-am citat exact ca sa nu fie dubii,pare clar ca ala cu Audi avea chef de glume iar tu ai putea fi martor,acum intelegi ce vreau sa zic? Sa scriu cu bold ? chiar nu inteleg ce vrei sa zici, eu n am fost la fata locului cand s a intamplat, dar asta reiese f clar din "datele problemei" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stlk Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 "a tras dreapta" sugereaza intentie. Diferit de "a virat dreapta" sau "a schimbat banda fara sa se asigure" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panamea66 Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Salutare! Eu sunt victima, sunt in spital la Bagdasar Arseni, am fost operat la piciorul stang de fractura de tibie, mi-au pus tija sau ceva de genul. Mai raman internat cateva zile. Varianta ta despre accident este cea corecta si precizarea ultimului post este corecta, a tras brusc de dreapta fara sa se asigure si fara sa semnalizeze cu intentia probabil, sa opreasca la shaworma! Momentan cam atatea...mai multe informatii cand imi voi reveni. Multumesc pt solidaritate si atitudine! Right safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 gresit, nu stiu de unde stii tu, eu am fost acolo. EXISTA MARTORI, si exista poze la urma de franare..care indica clar ca motoru era pe mijlocu benzii si a franat pana la impact. Cum spuneam si la inceput in ultimii zeci de cm de franare se vede cum urma se duce spre dreapta..deci e destul de limpede ca ala i a taiat calea si el a incercat sa l evite si n a putut. De asta e si lovita masina in dreapta spate. Nu vad cum concluzia ar putea fi alta..orice alt scenariu n are nici un sens. daca ai fost acolo ai semnat ca martor?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat August 13, 2010 Autor Share Postat August 13, 2010 Salutare! Eu sunt victima, sunt in spital la Bagdasar Arseni, am fost operat la piciorul stang de fractura de tibie, mi-au pus tija sau ceva de genul. Mai raman internat cateva zile. Varianta ta despre accident este cea corecta si precizarea ultimului post este corecta, a tras brusc de dreapta fara sa se asigure si fara sa semnalizeze cu intentia probabil, sa opreasca la shaworma! Momentan cam atatea...mai multe informatii cand imi voi reveni. Multumesc pt solidaritate si atitudine! Right safe! a venit garcea la tine sa dai declaratii ? Mesaj completat daca ai fost acolo ai semnat ca martor?? am mai zis de cateva ori. am ajus la cateva minute DUPA, deci nu aveam cum sa semnez ca martor. Am ajutat in schimb la masuratori..si am semnat acolo, dar n are nici o imp asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.