gn77b Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) nu. stiu motorul asta bine, in special cum reactioneaza la genul asta de frinare. mai mult, stiu exact care sint soselele unde e recomandat sa mergi ultrapreventiv, pentru ca e de rahat asfaltul. mi-au confirmat si alti motociclisti din oras ca acolo nu ai aderenta. greseala a fost ca am stat prea in c.urul celui din fata, pe o sosea cu asfalt ok nu s-ar fi intimplat (testat de zeci de ori). dar e interesant ca tu stii mai bine decit mine cum era asfaltul. erai in spatele meu? Editat Septembrie 12, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Te-ai luat aiurea? Tu postezi aici nedumerit, eu incerc sa imi dau cu parerea si tu te superi? Am si scris poate, ce-ai de faci asa? Xanax si somn usor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Te-ai luat aiurea? Tu postezi aici nedumerit, eu incerc sa imi dau cu parerea si tu te superi? Am si scris poate, ce-ai de faci asa? Xanax si somn usor! probabil inseamna "e foarte posibil sa". daca nu ai fost acolo e greu sa spui "e foarte posibil sa". Xanax o sa-i administrezi sub forma de supozitor lui ma-ta. somn usor si tie! PS: interesant e si cum unii care cu vreo doua pagini in urma militau pentru pacifism o iau cu poante din astea de karter care, evident, sint menite sa linisteasca spiritele Editat Septembrie 12, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Calin, ce motocicleta ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 e irelevant pentru ca nici amortizarea spate nici cea fata nu sint stock. e extrem de putin probabil sa fi mers pe o motocicleta ca a mea care sa aiba aceeleasi amortizari, deci orice discutie ar fi pura speculatie ("e posibil", "e probabil", "poate", "ma gindesc ca" etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Si eu care credeam ca am pus o intrebare simpla ))) bine Calin, este cum zici tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) nu o sa raspund dintr-un motiv simplu. de-a lungul timpului am asistat la discutii de genul (si o sa dau un exemplu inventat acum): A: mi s-a stricat masina de cafea B: ce marca e? A: Zanussi B: A, clar, si varu'miu a avut si si s-a stricat, e clar ca-s proaste B nu stie ca A a incercat sa macine pietre cu ea, in loc de cafea. intelegi unde bat? exista n'spe cai spre speculatie si am vazut de multe ori intimplindu-se asta, oameni care nu au nici 20% din datele problemei dau sentinte batute-n cuie. daca intelegi ce zic, bine, daca nu, tot bine. Editat Septembrie 12, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Incuie-te in casa si asculta doar ce-ti zic vocile. Pe cine crezi ca intereseaza ca era sa cazi cu rapandula ta misterioasa, in afara de tine? Ai apasat maneta prea repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Incuie-te in casa si asculta doar ce-ti zic vocile. Pe cine crezi ca intereseaza ca era sa cazi cu rapandula ta misterioasa, in afara de tine? Ai apasat maneta prea repede. un modus operandi destul de evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) uitati de ce mi se pare ca aplicarea pe strada a tehnicilor de circuit nu e ok. mergeam in coloana cu 10 km/h Poti sa-mi spui te rog din tot sufletul, ce tehnica de circuit ai aplicat la 10km/h? Editat Septembrie 12, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Poti sa-mi spui te rog din tot sufletul, ce tehnica de circuit ai aplicat la 10km/h? stii foarte bine ce-am vrut sa spun, sper doar ca si asistenta sa stie esti un maestru al rastalmacirii, drept pentru care aplic tehnica lui Bibi si-ti urez bun-venit in lista mea de ignore. stii cum e o discutie cu tine? e ca si cum unu' si-ar juli un deget de dulap si s-ar mira ce tare-l doare. nu e ca si cum dulapul ar fi tare istet, doar ca e de lemn. trebuie doar sa nu-ti indrepti mina inspre el, ca te invinge tot timpul pentru ceilalti: da, era evident de la inceput si nici n-am pretins altceva, am apasat maneta prea tare pentru conditiile de drum, adica asfaltul cu pricina. am apasat la fel maneta si-n alte dati, cu alte tipuri de asfalt. cine crede ca asfaltul e la fel peste tot, n-are decit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Mie-mi dau lacrimile de ris @Cesar Mersi de link, habar n-aveam (Nu stau prea mult pe site-uri) Editat Septembrie 12, 2012 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Poti te rog sa-mi mai explici o data ce tehnica de circuit ai aplicat la 10km/h? Multumesc pt. Intelegere! Ai nevoie de public si oglinzi imaginare ca sa explici? Daca ai nevoie de atatea postari ca sa nu spui ce motoreta ai, e clar ca e nevoie din cand in cand sa iti mai aprind un bec in cap. Click! Pentru ceilalti - ai apasat maneta repede. Poti sa o apesi tare si pe pietris ca nu ajungi la cazatura din aia penibila din care te mai scapa niste picioare cu valoare si talent. cind ramii in picioare uitindu-te la motor si niste conservari au satisfactia sa te ocoleasca, aruncindu-ti din mers un "ba (cuvant jignitor), si mai zici ca nu esti respectat" Poti sa continui cu filmele despre piloteala la limita din capul tau si umilintele de rigoare? Ma intereseaza mai tare decat cum crezi ca ai aplicat tehnici de circuit in spatele unui papuc nehotarat pe frane. Editat Septembrie 12, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 cazatura din aia penibila, cind ramii in picioare uitindu-te la motor Uite aici o idee: Sa zicem ca se intimpla (Doamne fereste), si-l scapi dintre craci pe jos, si tu ramii in picioare. Te duci in fata lui, in lateral, linga far, scoti curu in spate, pectu in fata, miinile sus si le tragi un salut in cele directii cardinale precum fetele de la gimnastica. Dupa care, daca-n spate e o gagica buna, la volan, ii iei nr de telefon (pt asigurare, evident) dupa care te duci la motor inapoi (oricum ai adrenalina de-l ridici cu 2 degete), il ridici si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 CalinD, avand in vedere ca eu ti-am raspuns cat am putut de frumos pentru cat de prost esti, iar tu ai dat-o in d'alea cu mame, o sa incep cu traditionalul futu-ti mortii ma-tii de prost. Si acum cu argumente: Probabil sub impulsul momentului ai strans prea tare frana si de asta ai alunecat. Sau poate era ceva praf pe jos. pentru ceilalti: da, era evident de la inceput si nici n-am pretins altceva, am apasat maneta prea tare pentru conditiile de drum, adica asfaltul cu pricina. am apasat la fel maneta si-n alte dati, cu alte tipuri de asfalt. cine crede ca asfaltul e la fel peste tot, n-are decit. Adica esti prost, recunosti a doua zi ce ti s-a zis din prima. Asa ca ia-ti supozitoarele alea, si bagati-le in gura, poate nu mai debitezi prostii. Ca sa nu mai zic, ca Cesar incerca sa te ajute si el, iar tu ai reactionat ca un psihopat legat de calorifer. Hai sictir! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Xanax o sa-i administrezi sub forma de supozitor lui ma-ta. somn usor si tie! Vaai, ce tendinte reprimate de baieteala! Da reset la ignore si baga un reply, deosebitule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Azi e cuminte ca s-a dus efectul de la droguri, poate mai pe seara il ia de cap iar si prinde tupeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) 1.uitati de ce mi se pare ca aplicarea pe strada a tehnicilor de circuit nu e ok. 2.mergeam in coloana cu 10 km/h, cind ala din fara frineaza brusc, naiba stie de ce. 3.am frinat asa cum am frinat de multe ori, fara sa-mi fac griji. 4.nu mica mi-a fost mirarea cind am simtit ca fata o ia intr-o parte. 1.Aplicarea tehnicilor de circuit pe strada este APROAPE imposibila.Pe strada aproape TOTUL difera.Chestiile si tehnicile care vrei sa le inveti le poti incerca pe circuit, dar invers e cam dificil... 2.Daca mergeai in coloana, probabil ca "tehnica mersului de strada" nu te-a ajutat.Si anume: -poate ai folosit incadrarea gresita pe latimea benzii,astfel sa nu poti evita un obstacol -poate nu ai pastrat distanta suficienta fata de vehicului din fata (mai ales la 10kmh...) -poate nu ai anticipat ca in mersul in coloala ORICAND cel din fata poate pune frana brusc 3 / 4.Cand franezi, aproape mereu trebuie sa iti faci griji...la modul figurat vorbind.Probabil ca ai franat necorespunzator, ai incarcat prea brusc fata si eventual ai reusit sa blochezi fata.Conteaza si pozitia pilotului in momentul franarii, pozitia mainilor, a genunchilor,privirea,totul...Asta e una din exceptiile "tehnicilor" de circuit care se aplica oriunde,chiar si pe strada... Editat Septembrie 13, 2012 de cry_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Am vazut cam toate filmuletele de la MotoJournal si Serge Nuques ala e chiar meserias pe toate tipurile de moto. Sunt de acord ca secventa generalizata de franare e cea prezentata pentru majoritatea tipurilor de motociclete si pentru motoare sport cu frane,suspensii,cauciucuri medii. Astfel unu' care are o motoreta stock prin secventa asta de franare se va apropia de ceea ce poate scoate altul cu frane,suspensii,cauciucuri mai performante, doar cu frana fata si fara stresul blocarii/redresarii spatelui, cu creierul mai atent la ocolirea obstacolului si la franarea in siguranta. Pe langa secventa generala in topic s-au discutat multe chestiuni mai de finete, care sunt binevenite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Cum mai stam cu franarea cu spatele? http://www.sportrider.com/riding_tips/1306_using_the_rear_brake/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Concluzia? Proper application will undoubtedly make you a safer rider both on the street and at the track. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 CalinD, avand in vedere ca eu ti-am raspuns cat am putut de frumos pentru cat de prost esti, iar tu ai dat-o in d'alea cu mame, o sa incep cu traditionalul futu-ti mortii ma-tii de prost. Si acum cu argumente: Adica esti prost, recunosti a doua zi ce ti s-a zis din prima. Asa ca ia-ti supozitoarele alea, si bagati-le in gura, poate nu mai debitezi prostii. Ca sa nu mai zic, ca Cesar incerca sa te ajute si el, iar tu ai reactionat ca un psihopat legat de calorifer. Hai sictir! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 (editat) Sa inteleg ca distanta de rulare pe asfalt ( pe coate , genunchi , etc ) este direct proportionala cu forta de apasare a manetei de frana ? Scuze ptr off topic . Editat Iulie 16, 2013 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Exista trei feluri de franare la motociclete: fata, spate si de motor. Cine merge pe drumurile publice si nu le ia in calcul pe toate trei si nu stie sa le combine in functie de situatia data e un incepator. Circuit? Franare doar cu fata dozata nu stiu cum? Calcule matematice? Asta e in capul vostru ala ametit. Terminati cu prostiile, baieti. Bagati un drum cu de toate si sa va vad eu cum franati doar cu fata. Asa la o liniuta pe uscat merge, sunt de acord.Culmea e ca la accidente astia cu vitezane tin topicul ridicat, pe prima pagina, si tot ei sunt cu gura mare. Pustani cu aere de Rossi, ce poti sa faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Exista trei feluri de franare la motociclete: fata, spate si de motor. Cine merge pe drumurile publice si nu le ia in calcul pe toate trei si nu stie sa le combine in functie de situatia data e un incepator. Circuit? Franare doar cu fata dozata nu stiu cum? Calcule matematice? Asta e in capul vostru ala ametit. Terminati cu prostiile, baieti. Bagati un drum cu de toate si sa va vad eu cum franati doar cu fata. Asa la o liniuta pe uscat merge, sunt de acord.Culmea e ca la accidente astia cu vitezane tin topicul ridicat, pe prima pagina, si tot ei sunt cu gura mare. Pustani cu aere de Rossi, ce poti sa faci? La urmatoarea plimbare gen Cheia-Siriu sau alte destinatii care ne vor veni in minte te rog sa vii si sa ne arati cum trebuie franat cu toate franele si cu vele, panze,trinca,randunici,ce oi mai avea tu pe motor pe acolo. Iar eu vin si cu pasagera si demontez si frana spate. Cine ajunge ultimul la destinatie inseamna ca franat cel mai incet,nu? Te bagi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.