sorinm Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Salutari ! Doresc un enduro extrem de ieftin, maxim 800 euro sa functioneze ca a 2.a motoreta pentru a ma cara in zilele mai putin frumoase si pentru a o baga pe toate tipurile de sosele (bune, denivelate, cu gropi). Nu ma pasioneaza offroadul dar as vrea ceva cu care sa nu imi fie frica la un drum lung de drumurile unde cu CBR-ul nu ma lasa inima sa-l bag. Eu ma gandeam la o Aprilia Pegaso, voi aveti alte indrumari ? Nu ma intereseaza puterea asa de mult, ma intereseaza sa pot face un Transfagarasan cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 (editat) La 800 euro o sa iei o ragalie in care va trebui sa bagi bani la fiecare 500km ca sa nu te lase in drum. Sau te va lasa in drum si vei baga si mai multi bani. Iar la drumuri lungi sa nici nu te gandesti. Daca esti la mai mult de doua ore de mers pe jos de casa, e grav. Poti face transfagarasan cu CBR fara probleme. Dar o sa te doara spatele. Mai bine il schimbi pe un VFR si ai rezolvat problemele Serios vorbind, tu chiar te astepti sa iei ceva cat de cat functional in banii aia? Editat August 27, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 (editat) .. Editat August 30, 2010 de Soso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Daca motoru ala e in toate mintile, atunci e ok Dar sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 toata motocicleta e in mintile ei doar eu nu mai am nervi de ea(am vrut prea multe de la un sh, cum spuneam si in topicul dedicat...fie vreme buna rea mobra tre sa pornesca si sa ma duca unde vrea plm). asa sunt eu mai ghinionist! sunt convins ca nu va face nazuri si probleme urmatorului proprietar(am rezolvat prea multe, doar motorul sa crape). oricum motocicleta o dau doar dupa o verificare amanuntita da catre urmatorul proprietar, nu vreau sa-mi umple nimeni frigiderul de carne(asa cum am facut eu dupa ce am luat-o). in alta ordine de idei kawa kle sunt mobre mai catre enduro f ieftine. stiu una luata cu 1000(aspect si stare zic eu oarecum jalnica, comparativ cu a mea) dar la care n-a cazut nimik pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat August 27, 2010 Autor Share Postat August 27, 2010 (editat) De asta va intreb, am crezut ca sunt motoare mai simple si ori merg ori nu merg. Nu sa existe pericolul sa ma lase balta din senin. Nu ma intereseaza anul atat timp cat e dupa 90, important e sa fie functionala. Nu e problema de dureri de spate, m-am obisnuit cu toate pozitiile. Intr-adevar, sunt numai panarame la 800 de euro in afara de vreo 2 Pegaso care le-am gasit pe bikeshop si la prima vedere incanta ochiul. Dar la 1000 euro, recomandati-mi o motoreta care sa functioneze, estetic nu conteaza atata de mult dar nici sa fie inchegata cu sarma. Cele mai ieftine ar mai fi KLE-urile, sunt mai ok decat Pegaso-urile? Desi mizez pe functionabilitate KLE-urile arata cam nasol, imi place lookul ala de TDM care il inspira Pegaso-ul Editat August 27, 2010 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 kle-urile ....din punctul meu de vedere sunt motoare duse la limita, fabricantul a scos din ele si ultima picatura...motiv pentru care ar fi mai performante dar si mai uzate. sunt mai catre enduro intradevar pegaso si f650 cam aceeasi marie cu alta palarie..dar F-ul parca e mai ok zic eu. ps: sa inteleg ca nu te bagi la un drum din ct pana in tm? vi cu trenul si pleci pe mobra. garantez ca ajungi cu mobra ok inapoi altfel banii inapoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat August 27, 2010 Autor Share Postat August 27, 2010 (editat) Mersi, daca erai mai aproape sigur aruncam macar o privire la motoreta ta dar sa strabat tara pentru ceva ce incerc sa il iau cat mai ieftin nu e prea OK http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Initial m-am gandit la pegaso-ul de mai sus, in poze arata bine. Editat August 27, 2010 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 kle-urile ....din punctul meu de vedere sunt motoare duse la limita, fabricantul a scos din ele si ultima picatura...motiv pentru care ar fi mai performante dar si mai uzate. sunt mai catre enduro intradevar Un bicilindru de 500cc si cu 48HP nu mi se pare deloc dus la limita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 si eu sunt de parere ca un KLE este o optiune foarte OK pentru a combina sosea, oras dar si forestiere (sau drumuri de Romania). Daca nu ma insel motorul este cel de GPZ care este demonstrat de timp un motor reusit (a se citi durabil). Pina la urma fata de un F650 sau Pegaso sau DR 650 sau Dominator, KLE-ul are 2 cil. in linie si racire pe apa, deci vibratii mai mici, plaja mai mare de turatie, dozabilitate mai buna a cuplului si o uzura mai mica datorata racirii mai bune. Dupa parerea mea KLE-ul este un motor foarte reusit, pacat ca nu s-au obosit foarte mult cu designul. (dar mie-mi place, de fapt, mie imi plac toate asa ca nu se pune ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Parerea mea de posesor KLE: cel mai bun raport caliate/pret/touring/enduro. Nu simte nicio denivelare/groapa/sina de pe sosea (nu ma refer la cratere), stie suficient off-road cat sa n-ai probleme pe forestiere sau chiar carari de munte, atata timp cat sunt uscate. La noroi nasol e mai greu daca n-are crampoane si daca nu-i dai furca jos. Bine, e problematic pe noroi si din cauza greutatii (200 kg)... Motorul este de pe GPZ 500, motor de turatie, nu ca la F650, doi cilindri, racit cu apa, putere maxima pe la 8500 rpm, cuplu maxim pe la 7500 (parca); aproape 50 de caluti, suficient pentru mine si dupa doi ani; 6 viteze, protectie la vant pana pe la 120 cu parbrizul standard... Concluzie, eu n-as schimba mobra mea decat cu una productie 2007, doar din cauza vechimii. In rest n-as schimba modelul ever in Romania. E facuta parca pentru drumurile noastre de (cuvant urat). A, chiar, la coborarea de la Balea pe sud, l-am asteptat pe un prieten o juma' de ora sa ajunga cu un CBR, si cand a ajuns era cu creerii prastie de la gropile argesene... Daca vrei, sunt niste unele de vanzare pe forumul dedicat, la mine in semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 yamaha xt ) suna ca un gater dar si tine la fel de mult )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 fiabilitatea kaskazaki recunoscuta peste tot. in sens invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 nu stiu cum e kawa la fiabiltate, eu vorbeam de GPZ. am prieten care a avut un GPZ 500 din 92 parca, cred ca era al 3-4-lea proprietar in ro, a tras de ea vreo 2 ani de zile fara sa-i faca nimic, si a dat-o mergind. cred ca a schimbat cablu de ambreiaj in tot timpul asta si ceva reglaje la supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 oameni buni, tot vad de vanzare enduriste din 92,94 etc. , as vrea la un moment dat sa-mi iau una... Bun, stiu ca sunt fiabile, dar daca se strica ceva la ele, de unde gasesti piese? Sa zicem de la dezmambrari - stoc cam mic as spune (parerea mea, neavizata). Altundeva decat dezmembrari??? Ca doar nu se mai fac piese... noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 (editat) Zici tu? Se fac la majoritatea. La modele dinainte de 87-88-89 sa-ti faci griji. Ai ebay. Ai dealeri de piese aftermarket inlocuitoare. Ai dealeri OEM. Ce-ti mai trebe? Inca nu am luat in calcul dezmembratorii locali, mai mult sau mai putin romani. Editat August 31, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 votez si io xt. m-am intalnit anu asta cu un nea care a facut belgia -> romania in 3 zile cu ea, deci e relativ ok la drum lung. saua e suficient de lata cat sa poti sa duci un pasager (dar nu mult) sau niste bagajele (dar nu multe). pe off se comporta decent spre bine. iar ca fiabilitate sta bine -> f bine. le gasesti si la ban ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Serios vorbind, tu chiar te astepti sa iei ceva cat de cat functional in banii aia? Cum sa nu, e criza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 in bani aia iei o pegasa ok. si merita frate. piese multe din dezmembrari deci nui stres. si merg nenica. parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 eu nu ti-as recomanda pegaso pt consuma mult si e italiana deci poate sa cada orice pe ea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 eu nu ti-as recomanda pegaso, consuma mult si e italiana deci poate sa cada orice pe ea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 eu nu ti-as recomanda pegaso, consuma mult si e italiana deci poate sa cada orice pe ea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 eu nu ti-as recomanda pegaso, consuma mult si e italiana deci poate sa cada orice pe ea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 eu nu ti-as recomanda pegaso, consuma mult si e italiana deci poate sa cada orice pe ea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 fiabilitatea kaskazaki recunoscuta peste tot. in sens invers Fata de recunoscuta marca "nu am" de mare angajament mondial... Mesaj completat Xt-ul nu mi s-a parut, din superficiala parere pe care am apucat sa mi-o conturez, o mobra care sa-ti permita ceva touring. Cu atat mai putin cu bagaje si pasager. Ca enduroaica mi-a sunat bine, dar atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.