dragonlord Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Salut! Are cineva o schita, poza, STAS, prieten la RAR, sau cei cu servicuri... despre cum se regleaza farurile la moto? Aici ma refer la valori. Presupun ca metoda seamana cu cele de la masini: pui motoru la perete si masori inaltimea unde bate faru. Ma intereseaza distanta si inaltimea. Mersi anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Salut! Are cineva o schita, poza, STAS, prieten la RAR, sau cei cu servicuri... despre cum se regleaza farurile la moto? Aici ma refer la valori. Presupun ca metoda seamana cu cele de la masini: pui motoru la perete si masori inaltimea unde bate faru. Ma intereseaza distanta si inaltimea. Mersi anticipat! Distanta 5 m,inaltimea:de la sol la mijlocul farului[cam 1 m adica]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Regleaza suspensia inainte sa reglezi farurile si stai pe moto cand masori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 am si eu o problema in sensul asta, desi farul e dat la maxim in jos (cel putin asa cred), cand sunt calare si mai ales cu pasager, ii orbesc pe conservari, ii vad pe toti cum isi modifica oglinzile sau fug din calea mea, mai exact daca stau in spatele unuia la 5-6-10 metri, farul meu ii bate fix in oglinda retrovizoare, acu nu cred ca am ce sa-i mai fac dar nici nu ma agit, orbirea temporara a conservarilor n-a omorat pe nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 In primul rand becul trebuie sa fie cu "lingura" in sus pentru ca lumina merge catre partea superioara a farului si de acolo se reflecta in jos pe asfalt. Se observa ca pe partea dreapta lumina bate undeva mai sus pentru a face vizibili pietonii si semnele de circulatie ,zona orizontala de pe stanga trebuie sa ajunga pe asfalt pana la 30 de metri deci pe un perete la distanta de 15 m trebuie sa apara la jumatate din inaltimea farului. Se poate observa de aici ca masinile cocalaresti cu volan pe dreapta orbesc pe cei din sens invers si ar trebui sa-si schimbe farurile pentru ca la ele V-ul acela e invers.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Se poate observa de aici ca masinile cocalaresti cu volan pe dreapta orbesc pe cei din sens invers si ar trebui sa-si schimbe farurile pentru ca la ele V-ul acela e invers.. daca ai o asigurare englezeasca si circuli prin europa, pentru a fi valabila in caz de accident trebuiesc lipite ceva buline din folie in dreptul becului, pe sticla de far. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Distanta 5 m,inaltimea:de la sol la mijlocul farului[cam 1 m adica]. Unde scrie asta? Asa stiu si eu de 8m de perete vertical si 1m inaltime. Mesaj completat am si eu o problema in sensul asta, desi farul e dat la maxim in jos (cel putin asa cred), cand sunt calare si mai ales cu pasager, ii orbesc pe conservari, ii vad pe toti cum isi modifica oglinzile sau fug din calea mea, mai exact daca stau in spatele unuia la 5-6-10 metri, farul meu ii bate fix in oglinda retrovizoare, acu nu cred ca am ce sa-i mai fac dar nici nu ma agit, orbirea temporara a conservarilor n-a omorat pe nimeni. Posibil sa fie farul prost. Sau prost prins. Daca e suprotul stramb sau ceva prindere subreda... ghinion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Posibil sa fie farul prost. Sau prost prins. Daca e suprotul stramb sau ceva prindere subreda... ghinion. Sau arcul amortizorului spate varza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Septembrie 1, 2010 Autor Share Postat Septembrie 1, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 (editat) Unde scrie asta? Asa stiu si eu de 8m de perete vertical si 1m inaltime.Mesaj completat Posibil sa fie farul prost. Sau prost prins. Daca e suprotul stramb sau ceva prindere subreda... ghinion. deci stii gresit!eu stiu ca in RO se masoara la 5 m.in film se zice 3,8 m.oricum ai lua nu e 8 m.si inaltimea e pana in centrul farului. Uite ptr. edificare:e de pe Motorcyclistonline So how are you supposed to aim the beam? A lot of riders simply adjust until the light startles oncoming drivers--and then back off a half turn. Believe it or not, there are official recommendations. Find a flat patch of ground with a white or light-colored wall at one end. (You may have one of these right there at home--it's called a driveway.) Place the bike 25 feet from the wall or garage door (4). Measure from the center of the headlight to the ground with the bike level (5). Now go over to the garage door and mark one line at the same height above ground, and another two inches lower (6). Use a carpenter's level to draw a horizontal reference line (7). Editat Septembrie 2, 2010 de kyvacka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 (editat) Unde scrie asta? Asa stiu si eu de 8m de perete vertical si 1m inaltime.Mesaj completat Posibil sa fie farul prost. Sau prost prins. Daca e suprotul stramb sau ceva prindere subreda... ghinion. posibil sa fie faru prost, prost prins nu e, nici suportu nu e indoit, nici cadru de bord. Sau arcul amortizorului spate varza. amortizorul e mai tare decat era din fabrica cu mult e modificat de mine e drept ca sunt si greu,110kg + nevasta 45kg si uneori bagaje. dar si cand sunt singur pe astia cu masini mai joase ii termin am doua reglaje, unu regleaza pe verticala, iar celalalt nu face nimic, cred ca de acolo e totusi, adica ala pe verticala invart de el si se misca sus jos, dar la celalalt invart degeaba Editat Septembrie 2, 2010 de reltih Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floris Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Salutare, E vreun posesor de CBR600F4i destul de amabil sa imi explice si mie cum se regreaza farurile pe inaltime, mentionez ca faza scurta imi bate cam sus. Sunt cele marcate cu ros din imaginea de mai jos pentru inaltime? Cand umblu la suruburile marcate mi se pare ca se misca pe inaltime, dar e destul de incomod de umblat acolo. Anyone? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 deci stii gresit!eu stiu ca in RO se masoara la 5 m.in film se zice 3,8 m.oricum ai lua nu e 8 m.si inaltimea e pana in centrul farului. Uite ptr. edificare:e de pe Motorcyclistonline So how are you supposed to aim the beam? A lot of riders simply adjust until the light startles oncoming drivers--and then back off a half turn. Believe it or not, there are official recommendations. Find a flat patch of ground with a white or light-colored wall at one end. (You may have one of these right there at home--it's called a driveway.) Place the bike 25 feet from the wall or garage door (4). Measure from the center of the headlight to the ground with the bike level (5). Now go over to the garage door and mark one line at the same height above ground, and another two inches lower (6). Use a carpenter's level to draw a horizontal reference line (7). Cam tarziu dupa 3,5 ani dar : 25 feet = 7,62 m deci distanta de aprox. 8m e corecta. 2 inches = cam 5cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.