-UFO- Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 (editat) Cred ca era o ironie. Tie iti trebuie lantul primar de transmisie. Lantul de distributie este altceva.. doar la motocicletele in 4 timpi. Celalalt lant care duce la roata e de transmisie finala. Editat Noiembrie 19, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Imi cer scuze pentru folosirea incorecta a termenilor. Deci ma poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 (editat) ... Deci ma poate ajuta cineva? Se numeste lant primar, transmisia dintre motor si CV prin itermediul ambreiajului. Dany cred ca te poate auta: danytunky@yahoo.com; tel 0740848790 sau direct aici pe PM. Editat Decembrie 1, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 /index.php?/topic/682771-vand-minsk/&do=findComment&comment=3250377 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 (editat) cosminv46 - Masina care prelucreaza crabotii pinioanelor face ca acestia sa fie la distante f.exacte intre ei , lucru imposibil de realizat manual cu flexul . Solutii ar fi : 1)cautat original , 2)dat la un atelier de prelucrat pinionul care sa-l faca dupa model (greu de realizat , pentru ca sa regleze masina de frezat dantura ii sunt necesare : distanta intre axe f.precis , deplasarea danturii si macar Diametrul de divizare) . Sectorul care asigura schimbarea vitezelor (harta) se poate scoate prin polizarea sudurilor cu un biax dotat cu freza . NU RECOMAND PIATRA deoarece pulberea de piatra este f.greu de spalat din carcasa CV (mai ales din rulmenti) . ATENTIE la remontare : trebuie sa asigurati sigur suruburile noi (de preferat tot cu un punct de sudura ; un surub iesit rupe dinti sau blocheaza CV care poate duce la accident ! Etansare toba : eu folosesc fir de azbest peste care pun garnitura lichida (din tub) pentru temperatura . LA MULTI ANI CU SANATATE si sa va mearga bine ""fiarele"" ! Asfalt uscat si bani de benzina ! Cu stima , Liviu PS am vazut piese de MINSK la BURSA COMUNISTELOR pag.282(parca) Editat Decembrie 31, 2012 de Liviu M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian94 Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Va salut! Poate cineva sa imi spuna cum leg firele pe magnetou ca sa imi dea scanteie la bobina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 iti trebuie si napolitana, uite schema aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian94 Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 (editat) Am napolitana, am incercat toate combinatiile fara rezultat. Am procedat in felul urmator: firul care in poza este la borna M l-am legat la unul din suruburile de prindere al senzorului (cum am vazut in mai multe poze de pe forum), firul mai scurt al senzorului l-am legat la borna M, cel mai lung la borna A. Din borna M a magnetoului am dus fir in borna M a napolitanei si A la A (pe partea din fata, cea cu 4 intrari). In partea din spate a napolitanei, borna K am dus-o la plusul bobinei iar M la minusul bobinei. Nicun fel de scanteie. Am reusit intr-un final sa obtin o scanteie montand o platina in locul senzorului, pe care am legat-o la minusul bobinei, iar plusul bobinei l-am legat la borna 02 de pe magnetou (singurele borne care scot curent cand dau la pedala de pornire). Sper sa nu par stupid, mi-am facut vraiste toate cunostintele despre magnetoul de minsk acumulate dupa multe nopti pierdute Firele acelea maro vin de la bobinele cu fir gros iar cel negru de la singura bobina cu fir subtire. Sper sa ii dau de cap pana la urma. Editat Ianuarie 11, 2013 de marian94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 e posibil sa se fi trosnit senzorul (bobina aia mica)! verifica-i continuitatea! dupa cum arata, nu ar fi exclus! la mine arata rosiatic, are lacul intreg pe infasurare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baciu Cosmin Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 salutare,am nevoie de furcile cutiei de viteze si pinionul de atac (ultimul)? ma poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doncatalinu Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Buna ziua doresc sa fac o reparatie capital la un minsk si nu gasesc piese ,ma poate ajuta cineva?Imi trebuie un lant,o aparatoare lant,ambele pinioane de transmisie,cablu acceleratie,cablu ambreaj, ambele manere de cauciuc,manerele frana si ambreaj,releu semnalizare,aprindere electronica,toate semnalizarile,bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baciu Cosmin Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 poate gasesti ceva la exemplarul asta. l-am luat pentru piese,m-am servit din el,iar restul e de dat. pentru mine nu ai nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baciu Cosmin Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 posibil sa am si pentru tine,ma uit mai deseara si te anunt. nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 nimic? Pentru Minsk ce anume te-ar interesa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorinelu Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 poate gasesti ceva la exemplarul asta. l-am luat pentru piese,m-am servit din el,iar restul e de dat. Salutare,telescoapele din fata in ce stare sant,si cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baciu Cosmin Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 furci cutie si pinion atac 90 ron,pun poze daca mai esti interesat telescoapele de fata arcuiesc,cat ulei si de care 'or mai avea habar n-am. nu-s strambe sau lovite. 100 ron ambele,sau 135 ron cu tot cu juguri. da sunt interesat,chiar te rog sa postezi ceva poze,ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 De ce pui rulmenti vechi, din galeata, cand poti pune un set de rulmenti noi, FAG, SKF ? Nu inteleg filozofia. Am o problema. Cu Simsonul meu cu magnetou de Minsk. L-am pornit aseara si face scantei intre carcasa napolitanei si cadru. Am aprins un bec intre carcasa napolitanei si cadru. Am legat magnetoul si napolitana conform schemei de mai sus. Nu am tensiune mai mare de vreo 2 V pe nici una dintre iesirile "02". Ce se intampla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Ii dai cacao, merge ca un cacao. Sa bagi la ambielaj rulment degripat e neglijenta criminala. Nu se pune problema daca se mai gripeaza, ci cand. Daca se blocheaza brusc la 70 la ora si te aduni cu farasul de pe jos, aia e, atat ti-ai pretuit faptura si poate viata. Rulmentii de ambielaj noi si buni lucreaza in temperatura si din cauza asta cand il tii rece in mana ti se pare ca e usor uzat si are un pic de joc. Asta fiindca rulmentii de ambielaj trebuie sa fie clasa C4. E o clasa termica si de rezistenta. Cand ajung la temperatura de lucru, rulmentul merge exact, nu mai are joc deloc. Un rulment din acesta la SKF e cam 80-90 de lei bucata. Stiu ca e scump, dar din acesta trebuie. Daca bagi din cei ieftini, mai ales pentru motoare electrice, ei nu sunt proiectati sa functioneze cu socuri radiale(explozia) si fiind exacti la rece, cand ajung sa functioneze la temperatura dilatarile duc ori la gripare, ori la niste uzuri cum zici tu. Bile cu abatere de sfericitate, tot tacamul. Daca rulmentul ieftin mai e si de mamaliga, revenim la prima propozitie. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 incearca cu alta napolitana, astea sunt stricacioase de fel, din cate stiu carcasa la napolitana ar trebui sa fie conectata la masa in mod normal, daca ai vreuna stricata jumuleste spuma din ea si vezi care e treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 @choppermaniac - ai rezistenta de deparazitare din pipa de bujie? Fara aia Andrei_D avea scantei de la cablu de acceleratie la ghidon, langa masonul dreapta ;-) Explicatia e cu divizarea de tensiune dar sarim peste ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Eu folosesc magnetoul de Minsk si napolitana doar pentru lumini. Deocamdata. Motorul merge cu aprinderea originala: ansamblul magnetou, platina, bobina de inductie originale. O sa-i jumulesc spuma de la napolitana sa vad ce este in ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Bineinteles, fiecare baga ce vrea. Nu trebuie sa mi-l trimiti, scrie numai ce rulment e, fabricantul, toate codurile de pe el, inafara de codul care da dimensiunea. Sa vedem de la ce rulment ai avut asteptari de ambielaj si te-a inselat. Nu are cum sa fie ce trebuie. Si daca bagi ce trebuie, adica ce spune fabrica, si nu iti crapa nici dupa 50.000km, ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) Am o intrebare offtopic, cu valente on. De unde stii tu ca C4 este rulment pt socuri, si CN sau C3 nu este? C2, CN, C3, C4 sunt clase de toleranta (in ordine crescatoare), nu de rezistenta sau proprietati termice. Cel putin asa spun producatorii de rulmenti. Pe de alta parte, in Germania absolut toti vanzatorii vand C3 sau CN pentru motor, atat in cazul ETZ-ului, cat si in cazul Simsonului. Editat Aprilie 19, 2013 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oanceamihai46 Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Pt. Minsk 125 an 1992 caut scarite,toate 4 sicomplete.Rog bip. la 0723297338 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Am o intrebare offtopic, cu valente on. De unde stii tu ca C4 este rulment pt socuri, si CN sau C3 nu este? C2, CN, C3, C4 sunt clase de toleranta (in ordine crescatoare), nu de rezistenta sau proprietati termice. Cel putin asa spun producatorii de rulmenti. Pe de alta parte, in Germania absolut toti vanzatorii vand C3 sau CN pentru motor, atat in cazul ETZ-ului, cat si in cazul Simsonului. Da, stiu ca vand C3 din ratiuni economic dar ETZ-urile veneau din uzina cu C4 cu colivie de teflon si tot C4 spune cartea de service a uzinei ca trebuie pusi, inafara unuia, care lucreaza doar cand tragi ambreiajul, care e C3. E notoriu ca ETZ-urile tineau minim 40.000km primul set, apoi mai mult de 20.000 nici daca stateai in cap, cu piesele de la dealeri. Si vanzatorii trebuie sa vanda, si se vinde ce e mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.