VladuL Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 baieti!exista frana de motor si e foarte eficienta daca e cuplata transmisia si turatia nu scade sa decupleze ramai in frana de motor eu asa cobor si pante ff abrupte. Exista, nu e asta problema, insa o sa bage uleiul necesar ungerii doar pana in carburator. In frana de motor, nu intra destul ulei in motor => uzura prematura! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 yo cred ca tie cine ti`a zis chestia asta si`a batut joc rau de tot de tine...frana de motor exista si la 2t si la 4t...in momentul in care nu il mai accelerezi el intra automat in frana de motor...si daca vrei s aiasa pe `liber` pui frana pe spate mai tare cat sa se blokeze roata si iti iese pe liber... in oricare situatie .. frana de motor la motoarele in 2 T este f f mica .. asa ca folositi frana cu care e dotat scuterul .. (asta ca sa fiti in siguranta) .. si in plus, un motor in 2t in clipa in care il lasi in "frana de motor" il cam nenorocesti .. pt ca pistonul isi face treaba acolo dar nu mai intra ulei in cilindru .. care sa unga angrenajul !! asta duce la uzura ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) la oras cam 4-4 si ceva inainte imi lua 10 si ceva I-am facut si eu consumul [ iar ] Am mers 270 km cu 7.5 litri =>> consumul = 2.77 ... chiar nu ma asteptam , eu zic ca pt 2T e bine Din astia 270 , 200 sunt facuti la drum lung - viteza constanta aprox 70 restu in oras :) Editat Iunie 26, 2008 de mihaiand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Am si eu doua intrebari: cat fuge blana un rs50? Trage bine in panta cu doi pe el, sau tot ca scuterul te rogi de el? (ma rerfer la cutia de viteze daca face diferanta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) Faza cu frana de motor la e valabila si la cele cu viteze gen rs????(sau in cazu meu rieju matrix) (motor in 2 timpi) Editat Iunie 26, 2008 de rieju matrix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 frana de motor exista oricum. prinzi viteza si cand lasi acceleratia sa iei contactu si sa vezi ca motorul tot se invarte. deci actioneaza frana de motor pt ca transmisia sta cuplata. ea se decupleaza la viteza foarte mica, aproape cand stai pe loc. daca nu ar fi frana de motor, puteai sa iei contactul din mers si motorul nu se mai invartea!! simplu. ca la masina cand scoti pe liber si nu mai ai frana de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Am si eu doua intrebari: cat fuge blana un rs50? Trage bine in panta cu doi pe el, sau tot ca scuterul te rogi de el? (ma rerfer la cutia de viteze daca face diferanta) lenes frate...stock 70-80 km/h si schimbi viteze la el mai repede ca femeile ) ...merge doar dak are piese pe el...mai bine 125 cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 insa o sa bage uleiul necesar ungerii doar pana in carburator. In frana de motor, nu intra destul ulei in motor => uzura prematura!Bafta! omu asta a inteles !! .. daca motorul e in frana de motor .. automat nu intra benzina in cilindru .. decat o cantitate infima ... (asadar si cantitatea de ulei va fi infima) yo cred ca tie cine ti`a zis chestia asta si`a batut joc rau de tot de tine...frana de motor exista si la 2t si la 4t...in momentul in care nu il mai accelerezi el intra automat in frana de motor...si daca vrei s aiasa pe `liber` pui frana pe spate mai tare cat sa se blokeze roata si iti iese pe liber... bai baiatule !! daca nu stii despre ce e vb nu inteleg de ce vorbesti !! .. exista frana de motor la 2 timpi .. dar e f f mica ! aproape insesizabila .. nu ma refer la faptul ca esti intr-a 5 a .. ii dai 2 - 3 trepte inferioare , dai drumu la ambreiaj si uite frana de motor ! ... la 4 timpi in orice treapta ai fi cand ai luat mana din gaz simti frana de motor !! nu e necesar sa dai o treapta inferioara ! defapt nu inteleg de ce imi bat eu gura ... cine are ceva in cap intelege ce am spus !!! sau poate pe forumul asta mai sunt si "raideri" din aia care te intreaba primul lucru cand cumpara un motor / scuter .. etc.. "CAT PRINDE???" restul nu e important .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) @rolly: e puturos si schimbi de te plictisesti, insa la urcare face diferenta cutia manuala, poti urca panta in cuplu maxim cu a 2-a sau a 3-a linistit, acolo unde un CVT cam patineaza. @rieju matrix: daca dai inferioara da, ai frana de motor destul de eficienta. Bafta! (comentariu offtopic) Unii gandesc/inteleg/stiu din experienta, altii duc lipsa de logica! A doua tabara este insa majoritara...trist Editat Iunie 26, 2008 de VladuL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 la 4 timpi in orice treapta ai fi cand ai luat mana din gaz simti frana de motor !! nu e necesar sa dai o treapta inferioara ! defapt nu inteleg de ce imi bat eu gura ... cine are ceva in cap intelege ce am spus !!! sau poate pe forumul asta mai sunt si "raideri" din aia care te intreaba primul lucru cand cumpara un motor / scuter .. etc.. "CAT PRINDE???" restul nu e important .. la 4 timpi e asa cum zice borosescu. . eu insa nu am cutie de viteze, dar oricum... cand sunt in panta si iau mana de pe acceleratie, frana de motor intra in functiune. Deci, ca sa decuplez frana de motor tre sa pun frana pe spate as incat sa se opreasca roata... sau ceva de genu'? :Dthx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 la 4 timpi e asa cum zice borosescu. . eu insa nu am cutie de viteze, dar oricum... cand sunt in panta si iau mana de pe acceleratie, frana de motor intra in functiune. Deci, ca sa decuplez frana de motor tre sa pun frana pe spate as incat sa se opreasca roata... sau ceva de genu'? :Dthx franezi cat sa decupleze ambreiajul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Si de viteza doar doctoru mi-a zis...doar 80 fuge rs-ul? si un tzr50 cum e? Care e mai bun...? In afara de fiabilitate ca asta stiu, viteza e tot acceasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Si de viteza doar doctoru mi-a zis...doar 80 fuge rs-ul? si un tzr50 cum e? Care e mai bun...? In afara de fiabilitate ca asta stiu, viteza e tot acceasi? vrei sa iti iei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 @rolly: e puturos si schimbi de te plictisesti, insa la urcare face diferenta cutia manuala, poti urca panta in cuplu maxim cu a 2-a sau a 3-a linistit, acolo unde un CVT cam patineaza.@rieju matrix: daca dai inferioara da, ai frana de motor destul de eficienta. Bafta! (comentariu offtopic) Unii gandesc/inteleg/stiu din experienta, altii duc lipsa de logica! A doua tabara este insa majoritara...trist Ma refeream la fazza ca iti buleti motoru dak e adevarata mai am si eu o intrebare :De ex dak fac un drum lung si il tin la 8 -9 mii de ture el are 12 mii (este limitat la 9 mii i se taie gazu credeti k o sa bulesc motoru????)nush va intreb pe voi sa nu fac vreo prostie(are racire pe apa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Ma refeream la fazza ca iti buleti motoru dak e adevarata mai am si eu o intrebare :De ex dak fac un drum lung si il tin la 8 -9 mii de ture el are 12 mii (este limitat la 9 mii i se taie gazu credeti k o sa bulesc motoru????)nush va intreb pe voi sa nu fac vreo prostie(are racire pe apa) nu are nimic ..mai ales daca e si limitat.... probabil ca nu o sa ai probleme cu temp daca faci drum lung si e pe apa cum ai zis : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Si de viteza doar doctoru mi-a zis...doar 80 fuge rs-ul? si un tzr50 cum e? Care e mai bun...? In afara de fiabilitate ca asta stiu, viteza e tot acceasi? Eu stiam ca un TZR 50 delimitat fuge 100-110 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 frate vad ca tu tot insisti...la scuterul de 2t vrei sa zici ca frana de motor e insesizabila...tin sa te contrazic...pentru ca am scuter de 125 in 2t si am avut si de 49 in 2t....si au frana de motor...e ilogic ceea ce spui tu ca e f mica frana de motor....iar la trepte inferioare e adevarat...pentru ca asta e la orice vehicul... omu asta a inteles !! .. daca motorul e in frana de motor .. automat nu intra benzina in cilindru .. decat o cantitate infima ... (asadar si cantitatea de ulei va fi infima) bai baiatule !! daca nu stii despre ce e vb nu inteleg de ce vorbesti !! .. exista frana de motor la 2 timpi .. dar e f f mica ! aproape insesizabila .. nu ma refer la faptul ca esti intr-a 5 a .. ii dai 2 - 3 trepte inferioare , dai drumu la ambreiaj si uite frana de motor ! ... la 4 timpi in orice treapta ai fi cand ai luat mana din gaz simti frana de motor !! nu e necesar sa dai o treapta inferioara ! defapt nu inteleg de ce imi bat eu gura ... cine are ceva in cap intelege ce am spus !!! sau poate pe forumul asta mai sunt si "raideri" din aia care te intreaba primul lucru cand cumpara un motor / scuter .. etc.. "CAT PRINDE???" restul nu e important .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 (editat) fratilor am si eu nevoie de o curea rezistenta cu insertii din kevlar am ajuns la a 4 a curea care o arunc la gunoi , dimensiunile sunt 669-18-30 , am vazut pe http://scooter-center.com/catalog/product_...oducts_id=12015 dar este mai mare 680-18 ...... oare o sa`mi mearga ? avand in vedere ca este pt scuter ca al meu baotian ... in fine oricum nu are pe stoc , deci cine stie de unde pot gasii o curea pt petarda mea ??? LE: i`a uitati`va la asta... http://www.youtube.com/watch?v=cTRv_OLOhsE...feature=related deci cum se duce si ce forta are scuterasu ala... Editat Iunie 26, 2008 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Vrerau sa vad un scuter cu CVt coborand o panta cu viteza constanta fara sa atinga pilotul franele si fara sa tina picioarele jos. Atunci o sa cred ca e posibila frana de motor si e buna de ceva. cred ca este destul de realizat , pentru ca nu nu poti sa decuplezi ambreajul cand vrei , adica trebuie mai intai sa opresti scuterul de tot ca sa decupleze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 cred ca este destul de realizat , pentru ca nu nu poti sa decuplezi ambreajul cand vrei , adica trebuie mai intai sa opresti scuterul de tot ca sa decupleze. ....sau blochezi roata spate si se decupleaza...dar mai e un mic inconvenient, eu am coborat o panta cu inclinatie destul de mare si nu era cuplat ambreiajul, la un moment dat am zis sa pun frana de motor si in momentul in care am dat caz sa cupleze s-a blocat roata spate pt o fractiune de secunda si a fugit putin de spate, deci poate fi periculos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scr33ky2000 Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 sall all hai sa va zic ce am facut eu cu keloo(tipul cu agility 50 de la asigurari..probabil il cunoasteti de la intruniri....un tip cu care m-am imprietenit foarte bine) am plecat la mare pe data de 20.06 vineri ora 2 dimineata .. am pregatit scooterul lui.. un schimb de ulei.. delimitare si reglat carburator.. uns bendix... curatat filtru aer .. deci cam o revizie in toata regula si am plecat... spre neplacerea noastra .. dupa ce am iesit de pe strada mea... care e plina de gropi... am avut surpriza.. sa ii dea in nas scooteru lui.. o data de 2 ori.. pana am aflat cauza.... sarise fisa de la bujie afara.. intr-un fnal .. am rezolvat problema.. si am plecat.. o mica oprire la shaormeria din d-na ghica sa mancam ceva dupa aceea la dum ... am plecat inarmati cu gps-ul.. am reusit sa iesim la 4 dimineata din bucuresti si am luat-o spre slobozia.. harsova constanta... am mers cu o viteza medie de 70-75 pe unele portiuni chiar si 80-85 pe undeva in apropiere de slobozia am gasit chici ce ./... TURNUL EIFEL LOLZ atentie la poze ) cateva poze din traseu intr-un final dupa 6 ore de drum inclusiv pauze.. la fiecare 70-100 de km am ajuns in vama veche am gasit gazda 25 de lei de caciula.. 50 camera.. curte .. destul de ferit...locul.. am legat scooterele.. am despachetat n-am echipat de plaje.. si am plecat sa BEM O BERE !! bine meritata dupa ce n-eam asigurat ca nu mai plecam nicaieri si putem sa sa bem ceva linistiti cateva poze de pe plaje bine seara ne-am cherchelit de tot.. fraternizam pe acolo cu ai nostri colegi motociclist.. si tot felul de tipe.... si najpete si.. si bunaciuni.. ce sa zik.. distractie la greu.. si mare durere de pwla .. sa nu ne intereseze de nimik.. etc.. a doua zi am plecat in venus unde ne-am intalnit cu marius JML si Alina..(nevasta sa ) si era planuit sa mancam ceva si sa mai stam pe plaja la venus dar a intervenit o problema... eu ramasesem fara CASh.. si trebuia sa scot de la bancomat... ajung la un hotel dotat cu ATm spre surprinderea mea.. UNDE E CVARDUUUU!!!! am cautat ca disperatu in bagaje.. nimik... in fine.. eram pe moment terminat...a sunat am blokat cardul.. si am aflat ca ultima oara a fost folosit la o benzinarie OMV din bucuresti.. deci a fost din vina mea ca l-am bagat in graba la buzunaru de la spate al blugilor ... benzina.. nu mai aveam nici eu nici cheloo mai mult de juma de rezervor fiecare dar ne-a ajutat marius cu 100 de lei de benzina.. imprumut.. cateva poze de pe plaja de la venus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 LE: i`a uitati`va la asta... http://www.youtube.com/watch?v=cTRv_OLOhsE...feature=relateddeci cum se duce si ce forta are scuterasu ala... Oare.. gasesc pt dna un asa kit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 [...] am plecat la mare pe data de 20.06 vineri ora 2 dimineata [...] Ba, tot nu mi-ai dat peste nas cu poza de la indicatorul Vama Veche ... Ce amintiri cu drumul asta A! De ce nu ai facut poze la orasul de floci, doar ai trecut pe acolo Hai ca la urmatorul drum merg si eu, cu motorul. Sa mergeti la fix, fara gps. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 nu stiu da scuteru ala pur si simplu ala rupe .... iti dai seama cate masini lasi la semafor , daca faci liniutza cu ele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 nu stiu da scuteru ala pur si simplu ala rupe .... iti dai seama cate masini lasi la semafor , daca faci liniutza cu ele ? 99% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.