ssergiu_tuning Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 la oras cam 4-4 si ceva inainte imi lua 10 si ceva E bine si asa...Decat consum de BMW !!Pompa de vacuum era defecta?Cu,carburatorul asta mai mic,nu e mai "lenes"scuterul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 E bine si asa...Decat consum de BMW !!Pompa de vacuum era defecta?Cu,carburatorul asta mai mic,nu e mai "lenes"scuterul? pompa de vacum era defecta,baga benzina prea multa si ii mai lenes scuteru cu carburatoru asta,mai trebuie sa ii bag jigler mai mare si am terminat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Eu zic ca ai confundat un scuter usor, care nu are inertie mare si e incetinit de frecari si rezistenta aeruluii cu frana de motor. Chiar daca ar fi motorul cuplat la transmisie, cu clapeta de gaz deschisa nu franeaza nimic. Poti sa obti o frana de motor astfel:Intr-o panta blochezi pentru un moment roata spate incat sa decupleze ambreiajul,il lasi sa prinda nitica viteza si accelerezi si obti o frana de motor de toata frumusetea sau tot in panta imi iese de multe ori las acceleratia si dupa accelerez si incepe sa franeze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) Poti sa obti o frana de motor astfel:Intr-o panta blochezi pentru un moment roata spate incat sa decupleze ambreiajul,il lasi sa prinda nitica viteza si accelerezi si obti o frana de motor de toata frumusetea sau tot in panta imi iese de multe ori las acceleratia si dupa accelerez si incepe sa franeze mi`ai luat`o inainte ..asta vroiam sa zic si eu .... blochezi spatele si accelerezi putin cat sa cupleze si ai frana de motor Editat Iunie 26, 2008 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 in oricare situatie .. frana de motor la motoarele in 2 T este f f mica .. asa ca folositi frana cu care e dotat scuterul .. (asta ca sa fiti in siguranta) .. si in plus, un motor in 2t in clipa in care il lasi in "frana de motor" il cam nenorocesti .. pt ca pistonul isi face treaba acolo dar nu mai intra ulei in cilindru .. care sa unga angrenajul !! asta duce la uzura ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Cum sa nu mai intre ulei? N-am inteles la ce te-ai referit...cat timp intra benzina, intra si ulei. Cand nu intra benzina, nu functioneaza motorul, datorita sistemului free wheel de la ambreiaj. Frana de motor exista, la mn e foarte rara, de obicei knd vine o panta, pun frana si il las sa se duca din inertie. Motorul intra in hibernare(sta cu mult sub turatia de relanti) si cand il accelerez doar putin nu face nimic, cand il accelerezi putin mai tare imediat se infraneaza...exact ca la frana de motor, cand dai inferioara la masina. Daca accelerezi tare dupa loc, este exact cum ai da inferioara si ai tura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 baieti!exista frana de motor si e foarte eficienta daca e cuplata transmisia si turatia nu scade sa decupleze ramai in frana de motor eu asa cobor si pante ff abrupte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 baieti!exista frana de motor si e foarte eficienta daca e cuplata transmisia si turatia nu scade sa decupleze ramai in frana de motor eu asa cobor si pante ff abrupte. Exista, nu e asta problema, insa o sa bage uleiul necesar ungerii doar pana in carburator. In frana de motor, nu intra destul ulei in motor => uzura prematura! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 yo cred ca tie cine ti`a zis chestia asta si`a batut joc rau de tot de tine...frana de motor exista si la 2t si la 4t...in momentul in care nu il mai accelerezi el intra automat in frana de motor...si daca vrei s aiasa pe `liber` pui frana pe spate mai tare cat sa se blokeze roata si iti iese pe liber... in oricare situatie .. frana de motor la motoarele in 2 T este f f mica .. asa ca folositi frana cu care e dotat scuterul .. (asta ca sa fiti in siguranta) .. si in plus, un motor in 2t in clipa in care il lasi in "frana de motor" il cam nenorocesti .. pt ca pistonul isi face treaba acolo dar nu mai intra ulei in cilindru .. care sa unga angrenajul !! asta duce la uzura ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) la oras cam 4-4 si ceva inainte imi lua 10 si ceva I-am facut si eu consumul [ iar ] Am mers 270 km cu 7.5 litri =>> consumul = 2.77 ... chiar nu ma asteptam , eu zic ca pt 2T e bine Din astia 270 , 200 sunt facuti la drum lung - viteza constanta aprox 70 restu in oras :) Editat Iunie 26, 2008 de mihaiand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Am si eu doua intrebari: cat fuge blana un rs50? Trage bine in panta cu doi pe el, sau tot ca scuterul te rogi de el? (ma rerfer la cutia de viteze daca face diferanta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) Faza cu frana de motor la e valabila si la cele cu viteze gen rs????(sau in cazu meu rieju matrix) (motor in 2 timpi) Editat Iunie 26, 2008 de rieju matrix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 frana de motor exista oricum. prinzi viteza si cand lasi acceleratia sa iei contactu si sa vezi ca motorul tot se invarte. deci actioneaza frana de motor pt ca transmisia sta cuplata. ea se decupleaza la viteza foarte mica, aproape cand stai pe loc. daca nu ar fi frana de motor, puteai sa iei contactul din mers si motorul nu se mai invartea!! simplu. ca la masina cand scoti pe liber si nu mai ai frana de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Am si eu doua intrebari: cat fuge blana un rs50? Trage bine in panta cu doi pe el, sau tot ca scuterul te rogi de el? (ma rerfer la cutia de viteze daca face diferanta) lenes frate...stock 70-80 km/h si schimbi viteze la el mai repede ca femeile ) ...merge doar dak are piese pe el...mai bine 125 cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 insa o sa bage uleiul necesar ungerii doar pana in carburator. In frana de motor, nu intra destul ulei in motor => uzura prematura!Bafta! omu asta a inteles !! .. daca motorul e in frana de motor .. automat nu intra benzina in cilindru .. decat o cantitate infima ... (asadar si cantitatea de ulei va fi infima) yo cred ca tie cine ti`a zis chestia asta si`a batut joc rau de tot de tine...frana de motor exista si la 2t si la 4t...in momentul in care nu il mai accelerezi el intra automat in frana de motor...si daca vrei s aiasa pe `liber` pui frana pe spate mai tare cat sa se blokeze roata si iti iese pe liber... bai baiatule !! daca nu stii despre ce e vb nu inteleg de ce vorbesti !! .. exista frana de motor la 2 timpi .. dar e f f mica ! aproape insesizabila .. nu ma refer la faptul ca esti intr-a 5 a .. ii dai 2 - 3 trepte inferioare , dai drumu la ambreiaj si uite frana de motor ! ... la 4 timpi in orice treapta ai fi cand ai luat mana din gaz simti frana de motor !! nu e necesar sa dai o treapta inferioara ! defapt nu inteleg de ce imi bat eu gura ... cine are ceva in cap intelege ce am spus !!! sau poate pe forumul asta mai sunt si "raideri" din aia care te intreaba primul lucru cand cumpara un motor / scuter .. etc.. "CAT PRINDE???" restul nu e important .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) @rolly: e puturos si schimbi de te plictisesti, insa la urcare face diferenta cutia manuala, poti urca panta in cuplu maxim cu a 2-a sau a 3-a linistit, acolo unde un CVT cam patineaza. @rieju matrix: daca dai inferioara da, ai frana de motor destul de eficienta. Bafta! (comentariu offtopic) Unii gandesc/inteleg/stiu din experienta, altii duc lipsa de logica! A doua tabara este insa majoritara...trist Editat Iunie 26, 2008 de VladuL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 la 4 timpi in orice treapta ai fi cand ai luat mana din gaz simti frana de motor !! nu e necesar sa dai o treapta inferioara ! defapt nu inteleg de ce imi bat eu gura ... cine are ceva in cap intelege ce am spus !!! sau poate pe forumul asta mai sunt si "raideri" din aia care te intreaba primul lucru cand cumpara un motor / scuter .. etc.. "CAT PRINDE???" restul nu e important .. la 4 timpi e asa cum zice borosescu. . eu insa nu am cutie de viteze, dar oricum... cand sunt in panta si iau mana de pe acceleratie, frana de motor intra in functiune. Deci, ca sa decuplez frana de motor tre sa pun frana pe spate as incat sa se opreasca roata... sau ceva de genu'? :Dthx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 la 4 timpi e asa cum zice borosescu. . eu insa nu am cutie de viteze, dar oricum... cand sunt in panta si iau mana de pe acceleratie, frana de motor intra in functiune. Deci, ca sa decuplez frana de motor tre sa pun frana pe spate as incat sa se opreasca roata... sau ceva de genu'? :Dthx franezi cat sa decupleze ambreiajul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Si de viteza doar doctoru mi-a zis...doar 80 fuge rs-ul? si un tzr50 cum e? Care e mai bun...? In afara de fiabilitate ca asta stiu, viteza e tot acceasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Si de viteza doar doctoru mi-a zis...doar 80 fuge rs-ul? si un tzr50 cum e? Care e mai bun...? In afara de fiabilitate ca asta stiu, viteza e tot acceasi? vrei sa iti iei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 @rolly: e puturos si schimbi de te plictisesti, insa la urcare face diferenta cutia manuala, poti urca panta in cuplu maxim cu a 2-a sau a 3-a linistit, acolo unde un CVT cam patineaza.@rieju matrix: daca dai inferioara da, ai frana de motor destul de eficienta. Bafta! (comentariu offtopic) Unii gandesc/inteleg/stiu din experienta, altii duc lipsa de logica! A doua tabara este insa majoritara...trist Ma refeream la fazza ca iti buleti motoru dak e adevarata mai am si eu o intrebare :De ex dak fac un drum lung si il tin la 8 -9 mii de ture el are 12 mii (este limitat la 9 mii i se taie gazu credeti k o sa bulesc motoru????)nush va intreb pe voi sa nu fac vreo prostie(are racire pe apa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Ma refeream la fazza ca iti buleti motoru dak e adevarata mai am si eu o intrebare :De ex dak fac un drum lung si il tin la 8 -9 mii de ture el are 12 mii (este limitat la 9 mii i se taie gazu credeti k o sa bulesc motoru????)nush va intreb pe voi sa nu fac vreo prostie(are racire pe apa) nu are nimic ..mai ales daca e si limitat.... probabil ca nu o sa ai probleme cu temp daca faci drum lung si e pe apa cum ai zis : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Si de viteza doar doctoru mi-a zis...doar 80 fuge rs-ul? si un tzr50 cum e? Care e mai bun...? In afara de fiabilitate ca asta stiu, viteza e tot acceasi? Eu stiam ca un TZR 50 delimitat fuge 100-110 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 frate vad ca tu tot insisti...la scuterul de 2t vrei sa zici ca frana de motor e insesizabila...tin sa te contrazic...pentru ca am scuter de 125 in 2t si am avut si de 49 in 2t....si au frana de motor...e ilogic ceea ce spui tu ca e f mica frana de motor....iar la trepte inferioare e adevarat...pentru ca asta e la orice vehicul... omu asta a inteles !! .. daca motorul e in frana de motor .. automat nu intra benzina in cilindru .. decat o cantitate infima ... (asadar si cantitatea de ulei va fi infima) bai baiatule !! daca nu stii despre ce e vb nu inteleg de ce vorbesti !! .. exista frana de motor la 2 timpi .. dar e f f mica ! aproape insesizabila .. nu ma refer la faptul ca esti intr-a 5 a .. ii dai 2 - 3 trepte inferioare , dai drumu la ambreiaj si uite frana de motor ! ... la 4 timpi in orice treapta ai fi cand ai luat mana din gaz simti frana de motor !! nu e necesar sa dai o treapta inferioara ! defapt nu inteleg de ce imi bat eu gura ... cine are ceva in cap intelege ce am spus !!! sau poate pe forumul asta mai sunt si "raideri" din aia care te intreaba primul lucru cand cumpara un motor / scuter .. etc.. "CAT PRINDE???" restul nu e important .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 (editat) fratilor am si eu nevoie de o curea rezistenta cu insertii din kevlar am ajuns la a 4 a curea care o arunc la gunoi , dimensiunile sunt 669-18-30 , am vazut pe http://scooter-center.com/catalog/product_...oducts_id=12015 dar este mai mare 680-18 ...... oare o sa`mi mearga ? avand in vedere ca este pt scuter ca al meu baotian ... in fine oricum nu are pe stoc , deci cine stie de unde pot gasii o curea pt petarda mea ??? LE: i`a uitati`va la asta... http://www.youtube.com/watch?v=cTRv_OLOhsE...feature=related deci cum se duce si ce forta are scuterasu ala... Editat Iunie 26, 2008 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.