Sari la conținut

Discutii Intre Noi


OVK
 Share

Postări Recomandate

fratilor am o problema si nu`i dau de cap, totu a inceput acuma 2 zile cand am dat jos filtru sal spal si am vazut ca era mizerie la gura unde`s ia aeru la carburator si m`am decis sa`l curat si pe asta, dupa ce am facut toate astea... l`am pus la loc odata cu filtru , si am obs ca merge inecat, da in nas... si nu inteleg de ce ... nu l`am dereglat nimic , l`am pus asa cum l`am scos(Carb) am incercat din surubu de aer , tot la fel i`am ridicat shaiba pe mijloc + reglat subur aer, nimic , nu inteleg de ce nu`mi merge parca e posedat

Ai incercat c-un exorcist? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 7,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu in scuterul meu am pus ulei mineral 15w40. L-am luat din hipermarket cu 12 lei. Am facut deja vreo 3000km cu acest ulei si ma gandesc deja sa-l schimb. desi ar mai merge inca, nu e degradat.

 

Ce ulei e ala 15W40 mineral ce firma ? Si de unde lai luat (asta ca ideie ca eu nu sunt din buc :))

 

Mai spun uni ca chinezariele nu sunt bune si nu tin, pai cum ei vor cum il cumpara sa mearga max cu ele, era unul care cica ia crapat motorul la 20 km dar el mergea 75 incontinu km multi, pai.... nu rodaj nu pastrate, mers cu el prin camp gropi, nu schimbat uleiul si dat forja, cum sa tina. Cei care vorbesc ca nu sunt bune si se strica repede mai intai sa invete sa ingrijeasca un scuter sa faca rodajul calumea schimb de ulei mai des mers decent si mai vorbim. Eu vad chiar la mine in sat ia scuter nou si jar cu el, cat tine tine si dupaia spune ca sunt proaste. Mai spun ca sh sunt bune pai alea le ei gata rodate la 10000 km motorul e rodat calumea ce sa mai crape si intradevar sunt mai rezistente dar sa nu dea pe un scuter 25 mill si sa-l tina cat unul de 100 mill. Si la unul de firma daca nu faci rodajul crapa si mergi prin toate gropile ce e tractor :blink: De ce la uni oameni chiar aici pe forum nu se plang asa tare de ele, sunt oameni care stie ce e ala scuter si scoate din el atat cat poate el e constient ca la 25-30 mill cat dai pe el merge cum merge si nu fuge cu 100 km/h si nu se ridica intr-o roata. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incercat c-un exorcist? :)

 

 

o sa`l duc la vre`unu sa vad daca mai paote fi recuperat.... acuma toate de`odata mi`au cazut :blink:) stopu spate(nu se mai aprinde cand franez) demaratoru (s`a spart un magnet) , acuma numai vrea sa mearga calumea... semnale numai am de vreo 2-3 luni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuteristu, in stilul asta la 5000 km schimbi motorul cu totul nu doar uleiul. 5000 km are interval de schimb dacia, in care intra 3 litri si are si filtru de ulei, ceea ce tu nu ai. De aia se schimba uleiul la 1000 km la chinezi, ca sa scoti impuritatile din motor.

Dar faci cum vrei.

 

motorul merge f bine, stai linistit. Dacia are intervalul de schimb la 15000km (desi ar merge si mai mult), intra 3 litri dar are si 4 pistoane.

Eu am controlat recent uleiul la scuteru meu, la 3000km, si pare in stare buna. e de culoare maro (un ulei uzat e negru) si are proprietati de ungere f bune. Uleiul se controleaza astfel: iei de pe joja o picatura de ulei si il pipai intre degete, daca il simti unsuros, mai merge. E o risipa sa schimbi uleiul la 1000km. Un ulei degradat e negru si se simte la pipait.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul tau nu e degradat, e plin de impuritati. Vei vedea asta daca-l schimbi si-l lasi la decantat intr-o sticla transparenta cateva zile.

poate si din cauza ca scuterele nu au filtru de ulei se impune un schimb mai des,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacaia 1310 are interval de schimb de ulei 5000 de km...

Poate omul se referea la uleiul de transmisie cand a spus 5000. Cel putin asa scrie "la carte" - uleiul de transmisie se schimba din 5000 in 5000km.

 

Unii poate sunt mai chitrosi si se gandesc ca e risipa sa schimbi uleiul des la un motor asa mic, fara pretentii. Dar tocmai asta e ideea, ca motorul asta fara pretentii are mai multa nevoie de atentie decat unul mare, sofisticat :)

Mai bine dau 25-30 lei pe ulei o data la 1000km si pierd 5 minute din timpul meu pretios, decat sa schimb setul la 5-6000 :blink:

 

Personal am schimbat prima oara uleiul la 20 km dupa ce am luat scuterul (nu aveam incredere in ce i-au pus ei din fabrica, si intr-adevar, deja era negru dupa 20 km), apoi la 400km si la 850km. Tot la 850 km am schimbat si uleiul de transmisie si am spalat filtrul de aer (care deja era plin de jeg in conditiile de trafic de Bucuresti). Urmatorul schimb il voi face la 1800 km, si motor si transmisie. Am folosit Motul 10W40 si Motul 80W90. La 1500 (mai am vreo 250 de facut) ii voi schimba si bujia cu un NGK Iridium.

 

Dar deh, eu sunt un caz aparte, care tine si ii place sa-si intretina motorizatele :) Am reusit performanta cu o dacie din '84 (pe care inca o mai am pt ca imi place sa surubaresc la ea :laugh: ) de a ajunge la 150mii km fara sa desfac motorul, si inca trage foarte bine si consuma ulei in limitele normale :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pm ce sa zic si eu :)

 

o sa fiu tata :blink: sper sa fie baiat daca-i fata o leg de calorifer cu lant sa nu puneti voi bagabontilor mana pe ea :)

 

multumesc anticipat

 

ps: pot sa-mi iau motor, acu am mostenitor ...

Editat de cosminake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari, cosminake!

eu m-am apucat de moto cand eram insarcinati...a mea a si venit la scoala moto cu burta la gura, de se uita chioras si instructorul :)

 

Sarcina usoara!!!

 

ps: la mine a iesit fata da's f mandru!!!!!! :blink:

 

sa-ti traiasca sa fie sanatoasa ... si tacsu la fel :)

Editat de cosminake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pm ce sa zic si eu :crack:

 

o sa fiu tata :laugh: sper sa fie baiat daca-i fata o leg de calorifer cu lant sa nu puneti voi bagabontilor mana pe ea :kiss:

 

multumesc anticipat

 

ps: pot sa-mi iau motor, acu am mostenitor ...

 

Felicitari cosminake. :P :makeout: :makeout:

 

cum reglez frana pe spate? e pe tambur ... potfaceeu singur oaresau sa ma duc la un mecanic? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum reglez frana pe spate? e pe tambur ...

Pe partea stanga a rotii spate ai un brat de care este prins cablul de frana. In partea de jos a bratului ai un surub. Daca strangi surubul, "intaresti frana", sabotii fiind mai aproape de tambur.

 

PS

felicitari Cosmin, sa-ti traiasca !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari cosminake! Asteptam nasterea si botezul sa dam pe gat bere fara alcool :makeout:

 

 

 

Bafta! :P

Editat de VladuL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pm ce sa zic si eu :makeout:

 

o sa fiu tata :makeout: sper sa fie baiat daca-i fata o leg de calorifer cu lant sa nu puneti voi bagabontilor mana pe ea :unsure:

 

multumesc anticipat

 

ps: pot sa-mi iau motor, acu am mostenitor ...

Felicitari! Sa fie intr-un ceas bun! Sanatate multa si sarcina usoara sotiei! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cateva prostii pe care le-am facut, cei de la yahoo mi-au inchis contul de mail. Ca atare mi-am pierdut toate id-urile voastre...

Asa ca as vrea sa ma readaugati sa mai vorbim...

Noul id: lau.americanu

 

..................................................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cateva prostii pe care le-am facut, cei de la yahoo mi-au inchis contul de mail. Ca atare mi-am pierdut toate id-urile voastre...

Asa ca as vrea sa ma readaugati sa mai vorbim...

Noul id: lau.americanu

 

..................................................

 

 

Ai hackerit? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carevamia spus ca trebuie sa strang un surub pentru a strange frana spate. nelamurirea mea e : care surub? ca am 2. pun poza.

asdasdasmo1.th.jpg

de care sa strang... ca de ala din dreapta nu pot...iar de ala dins tanga... degeaba strang ca e la max... si daca destrang.. nu-i vad rostul :P

ma ajuta cineva? ... si inca ceva. scartaie frana spate. Ce are oare? scartaie doar cateodata.. :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carevamia spus ca trebuie sa strang un surub pentru a strange frana spate. nelamurirea mea e : care surub? ca am 2. pun poza.

asdasdasmo1.th.jpg

de care sa strang... ca de ala din dreapta nu pot...iar de ala dins tanga... degeaba strang ca e la max... si daca destrang.. nu-i vad rostul :P

ma ajuta cineva? ... si inca ceva. scartaie frana spate. Ce are oare? scartaie doar cateodata.. :makeout:

 

 

surubu din stanga trebuie sa il destrangi, iar cel din dreapta sa-l strangi bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi dau seama exact din poza cum ai suruburile, dar ideea este sa le infiletezi/desfiletezi astfel incat sa faci ca bratul sa se deplaseze spre partea din fata. Poti sa impingi usor cu mana bratul in timp ce manevrezxi suruburile, ca sa nu mai fie in tensiune, sa-ti mearga mai usor :P

Iar de scartait, sigur e frana si nu roata (sau altceva) ? Pentru ca daca scartaie inseamna ca ai deja sabotii suficient de aproape sau chiar prea aproape de tambur.

post-40715-1219257465_thumb.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dc. troncane dupa mine cand merg cu scooteru rotita aia de la demarou de invarte roata aia de la variator ca sa porneasca scooteru la automat????Si are vreo importanta prelungirea aia de la axu pe care vine ambreiaju?pt ca mi se misca ambreiaju si imi bate cuiu ala pe margine la rulmentii aia de pe cutia de la transmisie (pot sa tai prelungirea aia pana la filet :P???)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar de scartait, sigur e frana si nu roata (sau altceva) ? Pentru ca daca scartaie inseamna ca ai deja sabotii suficient de aproape sau chiar prea aproape de tambur.

 

de scartait sigur e frana ca doar cand pun frana scartaie. Roata ... nu prea are cum. Sabotii nu stiu daca sunt suficient de aproape insa eu cand pun frana pate, maneta e "moale". :P

Maine o sa incerc sa reglez frana. :makeout: :makeout:

si inca ceva ... roata se misca in gol destul de usor ... inca un motiv pt care nu as crede sa fie sabotii suficient de aproape de tambur. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...