CostinALN Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 Eu tot pe ala care l-am pus eu zic ca ar merge sau ceva unu de genul,unul mic,nu stiu ceva frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 mie mi se pare frumoasaaaa poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 (editat) Am scos "comunismul" din logo PS: Mai dati idei ca poate iese ceva... Editat Martie 19, 2007 de VladuL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scr33ky2000 Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 eu zik ca motto-ul nostru sa fie "pasiunea pentru sosea incepe cu noi" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cottoninio Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 merge..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 eu zik ca motto-ul nostru sa fie "pasiunea pentru sosea incepe cu noi" merge..... Ramane acesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 (editat) Am scos "comunismul" din logo PS: Mai dati idei ca poate iese ceva... Sau asa: sau alte fonduri: Editat Martie 20, 2007 de VladuL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_boy_gabi Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 zici ca e de la pompe funebre de pe vremea lui ceasca...PROPUN CA LITERELE CSR sa nu fie in culorile steagului nostru NATIONAL ... Traiasca partidul comunist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 Sau asa: sau alte fonduri: Salut. N-ar suna mai bine "Pasiune pe 2 roti" ??? Asfalt uscat si salutari cu farul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 (editat) : : E mai bine csr-istii? Culorile sunt mai vii, dar in format bmp Editat Martie 20, 2007 de VladuL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_boy_gabi Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 reverse , cand ne apucam sa iti taiem si tie toba aia? mai dam o liniuta ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OVK Postat Martie 20, 2007 Autor Share Postat Martie 20, 2007 cu cat rolele sunt mai usoare cu atat mai multe rpm sunt nevoie ca sa plece de pe loc deci automat va avea un demaraj mai bun,iar viteza max va scadea;cu cat sunt mai grele,trebuie mai putine rpm sa plece de pe loc si viteza maxima va creste.Acum nu trebuie foarte grele sau foarte usoare pt ca (,) cum vedeti nu va merge. Care stie ce dimensiune are cureaua de pe Gilera DNA? Mie de aseara ,cand am prins strada goala si l-am cam tinut in overload mai mult ,la relanti imi cupleaza ambreiaju si se misca roata.Parca as avea role grele.Se pune in miscare la muult mai putine rotatii acum. Ce dracu l-o fi apucat?Exact dupa forja a inceput sa faca asa.O fi bine,o fi rau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 cu cat rolele sunt mai usoare cu atat mai multe rpm sunt nevoie ca sa plece de pe loc deci automat va avea un demaraj mai bun,iar viteza max va scadea;cu cat sunt mai grele,trebuie mai putine rpm sa plece de pe loc si viteza maxima va creste.Acum nu trebuie foarte grele sau foarte usoare pt ca (,) cum vedeti nu va merge. Care stie ce dimensiune are cureaua de pe Gilera DNA? Mie de aseara ,cand am prins strada goala si l-am cam tinut in overload mai mult ,la relanti imi cupleaza ambreiaju si se misca roata.Parca as avea role grele.Se pune in miscare la muult mai putine rotatii acum. Ce dracu l-o fi apucat?Exact dupa forja a inceput sa faca asa.O fi bine,o fi rau? Si mie mi se misc acuma si la relanti,dupa ce duminica l-am tinut in blana pe mai multe strazi ... ieri cel putin la relanti o invartea incet,o sa ma uit si azi ..da` mi-e lene sa ies pana afara ... oricum ce ai scris tu acolo cu rolele e cam 90% , cu role usoare se tureaza mai mult motorul...mie acuma cu 7gr imi merge mult mai turat la blana dar cu o viteza de 2-3km mai mica ...vedem cand delimitez si toba,da` nu ma grabesc oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 Prea mult negru pe fundal....cred ca noi suntem mai veseli(asta o demonstreaza aventura de duminica)deci...hai sa gasim ceva mai vesel..eu votez pentru desenul lui costy...e reusit....mai ales daca inlocuim motorul cu un scuter....e perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sima7x Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 ce am constatat eu la scuteru meu.. cu role de 3g nici nu pleca de pe loc cu role de 7.5 g demaraj cam slab, viteza maxima 70-75km/h cu role de 9 g demaraj mult mai bun fata de cele de 7.5 g , viteza maxima de 60-65km/h. tocmai invers fatza de ce ati scris voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 ce am constatat eu la scuteru meu.. cu role de 3g nici nu pleca de pe loc cu role de 7.5 g demaraj cam slab, viteza maxima 70-75km/h cu role de 9 g demaraj mult mai bun fata de cele de 7.5 g , viteza maxima de 60-65km/h. tocmai invers fatza de ce ati scris voi n`are cum fii atent cum e la mine jetforce delimtat doar din transmisie,nu si din toba cu role de 3,9 dabea dabea pleaca de pe loc si mai mult de 30-35 nu ia cu role de 7 gr demaraj mai bun dupa 20 la ora si vit maxima 76 fix cu role de 9,8 (alea originale,stock) demaraj apropiat de cele de 7gr dar mai slab totusi si vit maxima 78 sa zicem iar in panta 80-82 asa ..cu alea de 7gr nu trec de 80 in panta din cate am observat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sima7x Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 teoretic nu are cum, dar uite ca la mine asa e ! cu cele de 3g mergea maxim 20km/h dupa care se tura in gol. (am exagerat cand am zis ca nu pleaca de pe loc). dar sigur cu cele de 9g aveam demarajul mai bun si viteza mai mica fata de cele de 7,5 g care mi-au scazut demarajul si au marit viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreas_Krastl Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 Incercati sa mergeti fara role. Eu am folosit pana acum rolele originale cu care mergea cam 60/65 km/h , rolele Leo Vince pe care le am acum ii dau scuterului o viteza mai mare - cam 76-80 km/h. Iar cu role de 6.5, astea pe care vreau sa le vand , avea demaraj mai bun fata de cele originale. Very confusing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 (editat) Mai oameni buni...unele lucruri mai au si logica in viata. Eu gandesc asa: daca rolele sunt foarte grele, atunci fenomenul de centrifuga are loc mai incet ele ridicandu'se mai greu iar dupa caz accelerarea poate fi slaba insa se atinge viteza maxima ele putand prin greutate mai mare sa impinga cureaua pana la capat SAU daca chiar sunt foarte grele nu se mai pot ridica si astfel nu avem nici viteza. Al doilea caz principal fiind cel cu rolele usoare ele se ridica mult mai repede insa neavand greutatea corepunzatoare nu pot ridica cureaua destul insa pana la un anumit nivel se ridica rapid. Asadar adevarul e undeva la mijloc...bine asta e o explicatie mai din topor insa care mie unu mi se pare plauzibila Editat Martie 20, 2007 de crettz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 cu cat rolele sunt mai usoare cu atat mai multe rpm sunt nevoie ca sa plece de pe loc deci automat va avea un demaraj mai bun,iar viteza max va scadea;cu cat sunt mai grele,trebuie mai putine rpm sa plece de pe loc si viteza maxima va creste ... Salut. Ai spus-o exact pe dos. Rolele grele sunt pentru demaraj, iar cele usoare pentru viteza Ideea este sa ai rolele suficient de grele incat sa prinzi exact turatia unde scuterul tau are CUPLUL MAXIM, dar totodata suficient de usoare pentru ca sa nu urce raportul prea repede (adica sa nu schimbe prea repede pe foaia mare si pinionul mic, ca sa va explic in termeni "biciclistici") si motorul sa ruleze in turatia de CUPLU MAXIM. Asfalt uscat si salutari cu farul! PS - Pentru cine se crede Gica Contra sa ma contrazica, putem face un pariu, asta daca este il tine sa puna scuterul la bataie Mai oameni buni...unele lucruri mai au si logica in viata. Eu gandesc asa: daca rolele sunt foarte grele, atunci fenomenul de centrifuga are loc mai incet ele ridicandu'se mai greu iar dupa caz accelerarea poate fi slaba insa se atinge viteza maxima ele putand prin greutate mai mare sa impinga cureaua pana la capat SAU daca chiar sunt foarte grele nu se mai pot ridica si astfel nu avem nici viteza. Al doilea caz principal fiind cel cu rolele usoare ele se ridica mult mai repede insa neavand greutatea corepunzatoare nu pot ridica cureaua destul insa pana la un anumit nivel se ridica rapid. Asadar adevarul e undeva la mijloc...bine asta e o explicatie mai din topor insa care mie unu mi se pare plauzibila Mosule esti varza la fizica eu te lasam corujent pe tema asta. Forta centrifuga ce actioneaza asupra unui corp este direct proportionala cu greutatea sa. Mai exista si forta centripeta, care are sens fata de forta centrifuga. In traducere libera cu cat rolele sunt mai grele cu atat sunt aruncate mai usor in afara, la o viteza unghiulara mai mica, adica ... Scuterul se tureaza mai putin cu role mai grele pentru a pleca de pe loc, fata de cazul in care ar avea role mai usoare, cand ar trebui sa atinga o turatie mai mare. Dupa ce schimbati rolele trebuie sa ajustati arculetele de la ambreaj astfel incat sa cupleze la turatii diferite. Daca puneti arcuri mai moi, ambreiajul va cupla la o turatie mai scazuta, iar daca puneti arcuri mai tari, va cupla la o turatie mai ridicata. Incercati cu diferite arculete si atunci cand scuterul mananca asfaltul puteti fi siguri ca ati nimerit turatia de CUPLU MAXIM! Asfalt uscat si salutari cu farul! PS - Asigurati-va ca aveti o curea de kevlar inainte, pentru ca cele mai "SH" se duc foarte repede. PPS - Daca scuterul vostru are deja un ambreaj sport, atunci cel mai probabil va rezista numeroaselor teste Daca nu ar trebui sa va luati un ambreaj sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 Cand va hotarati sa imi ziceti si mie, nu de alta dar prietena mea lucreaza la o firma de publicitate care printre altele se ocupa si cu decoratii auto si poate se face un discount. Asta asa ca sa ne miscam mai rapid si sa avem logo-ul pe scutere cat mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 Un logo precum cel urcat de costy e in proiectare Asa ca rabdare si tutun ca pana diseara sper sa fie gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 O explicatie perfecta...felicitarile mele!!! insa din pacate nu esti profesoara mea de fizica si spre uimirea ta stau foarte bine la materia asta(electricitate anu' asta). Acum sa iti spun la ce m'am gandit eu: daca iti pun in mana un lant la capatul caruia se afla o nicolvala, as fi curios cum pui tu in miscare rotativa ansamblul asta...Intru totu de acord cu tine cu cat e mai greu obiectul pus in centrifuga cu atat este mai mult aruncat in afara, dar trebuie si sa-l urnesti din loc mai intai. INSA nu cred ca e cazul asta la un scuter ca doar nu se fac vreodata role din plumb sau hartie...recunosc am mers muult prea departe cu imaginatia. Ele sunt concepute astfel incat sa nu se intample nici una din situatii in care ar fi muuult prea usoare sau grele. Eu unu o las balta...oricum explicatia lui Alias e cea mai corecta desi ii cam place sa faca pe zmeu'. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scr33ky2000 Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 abia astept sa vad ce va coace mintea eu am incercat vad ca logourile mele sunt cam cmplexe vedem ce o iesi salutari cu faru si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 Lumeee, lumeeee! Eventual sa scrie si un motto care o sa-l votam duminica cel mai bine Acum are dimensiuni de 17x17 cm, dar se poate miscora si la dimensiunea de 12 cm(cat un cd ). Daca nici logoul asta nu e bun, io ma las pagubas Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.