Cavaleru Postat Aprilie 15, 2020 Share Postat Aprilie 15, 2020 Acum 10 minute, Lucian_M a spus: Cum nu s-a inventat o sculă multifuncțională, luăm ce ne trebuie, funcție de necesități. Nu am testat jucăria mică la pinion de atac, la mine e de 32, dau cu aia pe fir, dacă o am la îndemână. Dacă nu, cu bară de rupere (breaker-bar). Totuși e mai comod să apeși pe buton. Doream să iau scule pneumatice, însă nu renteaza la mine, trebuie compresor mai mare, mă împiedic de furtun etc. Oricum, fără tubulare de impact merge mai aiurea la piulițe mari, din ce am testat (sunt mai nou pe felia cu impactul). prefer sa nu ma complic cu braker barul pt ca tre sa blochez miscarea de rotatie pneumaticele necesita intretinere. nu ma coafeaza, plus trebe compresor calumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 15, 2020 Share Postat Aprilie 15, 2020 (editat) Iar la furci de exemplu cu T de forță nu faci nici o brânză, trebuie musai impact ca să desfaci șurubul de jos! Am și eu unul no name la 230V, face treaba buna, nu mai bârâi compresorul pt orice șurub. Pt chestii serioase am însă pistol pneumatic. Păcat că imi lipsește o piesulică la Ingersoll, folosesc acum un Chicago Pneumatic care nu-i ajunge decât la gleznă deși pe hârtie caracteristicile sunt similare... Editat Aprilie 15, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 15, 2020 Share Postat Aprilie 15, 2020 da John. ai dreptate legat de furci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 15, 2020 Share Postat Aprilie 15, 2020 Ce am desfăcut până acum a mers și fără impact (unele cazuri). Dacă îmi era lene să caut pistolul, imbusul în L mergea la fix. Nu mai rețin la ce motoreta nu încăpea imbusul cu manșon pătrat și era să bulesc șurubul. Pus imbus clasic, rezolvat instant. Totul e până pocnește threadlocker-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 15, 2020 Share Postat Aprilie 15, 2020 Să vezi când se învârte "trompeta" aia dinăuntru, poti pune mama inbusului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 15, 2020 Share Postat Aprilie 15, 2020 Dacă n-am pățit, ce să fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 Cand se invarte in interior si nu ai nimic cu impact, cel putin la unele furci merge blocat din interior. La un gs500 de exemplu iti trebuie un cap de imbus maricel (20-24 nu mai stiu exact) cu un prelungitor foarte lung, sau poti improviza cu o tija filetata + 4 piulite blocate pe ea. ( sau 2 piulite sudate la capete). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 Voi desfaceți șurubul ăla înainte sau după ce desfaceți jamba? Că eu îl desfac înainte, cu elementele comprimate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 eu desfac intai capacul de la jamba, scurg grosul de ulei, apoi bag arcul comprim furca cu greutatea mea prin intermediul pistolului si ii dau la fraier sa sara Nu am avut niciodata probleme la desfacut de cand am Ryobi-ul. inainte era greu cu sculele normale, chiar am avut un pistol pe aer de 3 lei si fix 3 lei facea, bun de greutate si cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 Aștept să vină imbusurile alea, că am de servisat o furcă de Vstrom, dar până nu se termină cu pandemia, nu vine omul după mobra, așa că mai durează. Pe a mea am servisat-o de două ori, nu au fost probleme la desfăcut. Prima dată slăbesc capacele, slăbesc jugurile, extrag jambele. Pun jamba în menghină, desfac șuruburile din capăt o tură, scot capacele, scurg uleiul, scot șuruburile. Așa fac eu, nu susțin că e musai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 Dacă rezistă la ăla mic, îl ia naiba când umblu cu cel mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 Acum 1 oră, Cavaleru a spus: eu desfac intai capacul de la jamba, scurg grosul de ulei, apoi bag arcul comprim furca cu greutatea mea prin intermediul pistolului si ii dau la fraier sa sara cel mai simplu: suspenzi mobra dai roata jos dai haripa jos desfaci surupele vietii si lasi sa scurga oleiu , ai si ocazia sa pui un tocal dedesupt... sau nu care n-ai imbus gigantic (pt batraneti) sudezi un surub de o bara ... sa se nimereasca hexagonu e de preferat se intampla rar sa nu iasa la impactor dar cat timp avem hobyisti care pun loctite pe suruburile alea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 Din fabrică se pune threadlocker. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 fabrica din tecuci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 Am găsit threadlocker pe mobra cu 7000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 Dă-l dreq, are garanție 3 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 L-am pus în cutia cu care a venit. Acolo rămâne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 (editat) Acum 47 minute, Lucian_M a spus: L-am pus în cutia cu care a venit. Acolo rămâne. fa-i copie, se evapora scrisu de pe bon .. Acum 3 ore, Lucian_M a spus: Din fabrică se pune threadlocker. nu si la bmw Editat Aprilie 16, 2020 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 Parcă îi făcusem, nu mai rețin. Iar beamveu n-am avut la servisat, doar jafoneze și o austriacă mare și frumoasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 1 oră în urmă, Lucian_M a spus: beamveu n-am avut la servisat Mulțumește celui de sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 Cine are beamveu merge la reprezentanță, nu la amărâți ca mine. Nici nu mă apuc de investit în scule speciale pentru acest brand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Aprilie 17, 2020 Share Postat Aprilie 17, 2020 Din ciclul am strung deci exist sau mai bine sa ai orice fel de strung decat deloc am reusit sa termin printre picaturi timoneria de la cutia de viteze pentru M72. A trebuit sa mai fac o bucsa de alama pentru axul schimbator care vine in cutie: Dupa cateva gauriri cu diametre diferite am ajuns la cota dorita, 14mm: Bucsa: Am "croit" si un dispozitiv de presare: Si iata rezultatul: Am mai facut o bucsa de frictiune din teflon: Si ansamblul e aproape gata, mai am doar sa sudez pedala de ax: Nu am prezentat aceste imagini ca sa ma laud cu ceea ce am facut ci ca sa subliniez inca o data cat de important este un strung pt o persoana care repara fel de fel de chestii. Per total mi-a luat ceva timp sa fac toata timoneria (trei bucsi si axul de pedala de la zero) dar a iesit foarte bine si cel mai important este faptul ca nu am depins de nimeni. Ca o concluzie, orice strung e mai bun decat sa nu ai deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin.moto Postat Aprilie 17, 2020 Share Postat Aprilie 17, 2020 E bine ca ai unde mesterii.Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Aprilie 22, 2020 Share Postat Aprilie 22, 2020 On 17.04.2020 at 19:08, calin.moto said: E bine ca ai unde mesterii.Spor la treaba! Unii "are" noroc! 20200304_214228.mp4 Piesa din clip a fost prinsa pe interior si trecea la doi milimetri de batiu, am avut niste emotii pt ca mi-era frica sa nu sara din universal din cauza fortelor, motiv pentru care am mers pe o turatie joasa. Strungul se descurca onorabil, dupa parerea mea isi merita banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2020 Share Postat Aprilie 22, 2020 misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.