Jump to content

Scule calitate /de unde cumparam?


mavetz
 Share

Recommended Posts

Acum 7 ore, Lucian_M a spus:

Tot de la Lidl și a mea, are minim 3 ani, 100 lei a costat, încă funcționează bine și arată cam ca la început. Raport calitate/preț chiar bun.

Acum mă bate gândul să-mi fac o chestie de genul ăsta, că m-am saturat să mă chinui cu chingă și cârlige.

IMG_20211019_234729.jpg

 

Luciane, sincer sa fiu nu-i vad utilitatea. Daca desfaci de la surubul de jos ai scos ansamblu arc piston cu totul si il poti curata ca ansamblu intreg fara sa il demontezi bucata cu bucata.

 

uleiul curat il pun la ml nu la nivel. 

 

eu cel putin asa procedez la furcile upside down pt ca nu merita efortul depus si nu schimba cu nimic rezultatul final.

 

ce iti recomand pentru spalatul furcilor este: https://www.emag.ro/pulverizator-cu-aer-comprimat-manual-2-l-m2000/pd/DM0X27MBM/

 

eu am asa ceva, e rezistenta la carburant si isi merita toti banii. nu mai stiu daca e acelasi brand dar arata identic. Si la wurth au una asemanatoare dar era parca mai mica si mai scumpa.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-am obisnuit sa curat de namol inclusic cartusul, asa ca obligatoriu trebuie desfacut tot. Daca nu-l curat, cantitatea de ulei va fi mai mare, ca eu unul nu stiu cat ulei incape in cartus, n-am masurat. Un dispozitiv de ala costa mai nimic sa fie construit, abia imi exersez si eu sudura, ca a trecut vreo jumatate de an de cand n-am mai avut treaba cu aparatul. De curatat, folosesc spray-uri de frana de 750 ml, cele mai mari pe care le-am gasit, cu pulverizatorul doar ce dau cu spuma masina sau mobra, pentru spalare, nu am jet destul pentru curtat namolul de pe fundul jambelor. Stii, cand omul are pitici, trebuie sa faca ce spun ei. :D

Link to comment
Share on other sites

cu pulverizatorul care ti l-am recomandat merge cu benzina

si cureti mai ieftin decat cu sprayul de frana... inclusiv pistonul pe interior se face gigea si iese namolul :))

Link to comment
Share on other sites

Acum 42 minute, Lucian_M a spus:

Merci de pont!

ajunsesem sa folosesc 1 spray de 500ml per crac de furca. chiar daca le iau ieftin e o cheltuiala considerabila si mi-am adus aminte ca la BMW in service aveam asa ceva de la wurth asa ca am cautat o alternativa. alea ieftine din dedeman nu rezista garnitura la banzina dar asta e pt uz industrial si e rezistenta la benzina/motorina.

 

plus ca o poti folosi si la curatarea altor piese/ repere

Link to comment
Share on other sites

Absolut merge si la alte chestii. Si la mine la fel, minim doua spray-uri de 500 pentru o furca, asa ca am cautat ceva mai "consistent", spray de 750, pe care il iau cu cca 14-15 lei si depasesc doar un pic pentru intreaga furca. De acum e cam gata sezonul, deci ramane pentru la anul. Iar dracia de comprimat o fac mai mult sa exersez sudura, ca anual am maxim 3-4 USD la lucru.

Link to comment
Share on other sites

S-a finalizat treaba cu compresorul.

Am luat Michelinu' de 100 L.

https://selectauto.ro/compresoare-cu-piston/930-compresor-de-aer-100-litri-mb-100348-8020119121351.html?gclid=CjwKCAjw5c6LBhBdEiwAP9ejG0ddXc46A8_FFmo4cypgdcaES-i-S0kMu1plqFWLbjjI6rxeBCKo0BoCtoYQAvD_BwE

 

2.050 lei cu transport cu tot.

 

image.thumb.png.76b57475889fa52b7d1deaf229c42851.png

 

Iata-l alaturi de batranul compresor de 25L, cumparat prin 2001-2002. Daca il doreste cineva, il dau cu placere. Inca functioneaza, dar trebuie schimbate amortizoarele de cauciuc ale pompei. Zbarnaie tare. In rest e functional.

 

Am facut si o proba a compresorului cel nou impreuna cu cabina de sablare.

 

- manusile nu au de suferit  de la jetul de nisip. Proba facuta la 8 bar

- debitul compresorului sustine continuu pistolul de sablat pe la circa 7 bar

- compresorul este reglat sa lucreze in domeniul 8-10 bar, iar iesirea este reglata la 8 bar

 

Iata si ceva poze de la sablare:

image.thumb.png.ade4d8be1e13f4732f2298063f8d7e6a.png

Partea de la pivot (partea superioara) a fost sablata cu furtun de alimentare aer de 8 mm, cea de la bara de directie cu furtun de 10 mm. Nu am remarcat o diferenta notabila.

image.thumb.png.dde9acf706116709c68ccb18d930683b.png

A aparut si o serie pe piesa 😂

 

Ceea ce trebuie facut este sa pun un exhaustor, un aspirator chior. Probabil ca am pus filtrele prea dese si nu iese aerul (e drept ca nici praful de nisip) dar nu mai se vede nimica in cutie 🤦‍♂️

image.thumb.png.f57a1eb6e7ff60e03bbeff4d48523c8d.png

 

Iata si accesul aerului in cutie: conector de trecere de 10 mm

image.thumb.png.5f1cbc1805b440247214f58348a67b8e.png

 

Nisipul se poate recupera.

image.thumb.png.31ea2c278d6d57a4a4c7c20c6c6892fa.png

 

Cu cateva modificari, cabina va lucra bine.

 

O sa mai fac o incercare: o sa leg in locul rezervorului de nisip un furtun care se mearga la un rezervor exterior. Sa fie mai usor de lucrat cu pistolul.

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 ore, Silver Arrow a spus:

S-a finalizat treaba cu compresorul.

Am luat Michelinu' de 100 L.

https://selectauto.ro/compresoare-cu-piston/930-compresor-de-aer-100-litri-mb-100348-8020119121351.html?gclid=CjwKCAjw5c6LBhBdEiwAP9ejG0ddXc46A8_FFmo4cypgdcaES-i-S0kMu1plqFWLbjjI6rxeBCKo0BoCtoYQAvD_BwE

 

2.050 lei cu transport cu tot.

 

image.thumb.png.76b57475889fa52b7d1deaf229c42851.png

 

Iata-l alaturi de batranul compresor de 25L, cumparat prin 2001-2002. Daca il doreste cineva, il dau cu placere. Inca functioneaza, dar trebuie schimbate amortizoarele de cauciuc ale pompei. Zbarnaie tare. In rest e functional.

 

Am facut si o proba a compresorului cel nou impreuna cu cabina de sablare.

 

- manusile nu au de suferit  de la jetul de nisip. Proba facuta la 8 bar

- debitul compresorului sustine continuu pistolul de sablat pe la circa 7 bar

- compresorul este reglat sa lucreze in domeniul 8-10 bar, iar iesirea este reglata la 8 bar

 

Iata si ceva poze de la sablare:

image.thumb.png.ade4d8be1e13f4732f2298063f8d7e6a.png

Partea de la pivot (partea superioara) a fost sablata cu furtun de alimentare aer de 8 mm, cea de la bara de directie cu furtun de 10 mm. Nu am remarcat o diferenta notabila.

image.thumb.png.dde9acf706116709c68ccb18d930683b.png

A aparut si o serie pe piesa 😂

 

Ceea ce trebuie facut este sa pun un exhaustor, un aspirator chior. Probabil ca am pus filtrele prea dese si nu iese aerul (e drept ca nici praful de nisip) dar nu mai se vede nimica in cutie 🤦‍♂️

image.thumb.png.f57a1eb6e7ff60e03bbeff4d48523c8d.png

 

Iata si accesul aerului in cutie: conector de trecere de 10 mm

image.thumb.png.5f1cbc1805b440247214f58348a67b8e.png

 

Nisipul se poate recupera.

image.thumb.png.31ea2c278d6d57a4a4c7c20c6c6892fa.png

 

Cu cateva modificari, cabina va lucra bine.

 

O sa mai fac o incercare: o sa leg in locul rezervorului de nisip un furtun care se mearga la un rezervor exterior. Sa fie mai usor de lucrat cu pistolul.

Bună ziua,m-ar interesa compresorul pentru umflat roţi,la ce preţ te-ai gîndit?

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, ninel60 a spus:

Bună ziua,m-ar interesa compresorul pentru umflat roţi,la ce preţ te-ai gîndit?

1 Leu compresorul si iti platesti transportul cu Fan sau il iei personal din Bucuresti. De umflat roti este foarte bun.

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 minute, Silver Arrow a spus:

1 Leu compresorul si iti platesti transportul cu Fan sau il iei personal din Bucuresti. De umflat roti este foarte bun.

 

Daca nu il ia colegul ma abonez eu in coada.

Acum 15 ore, Silver Arrow a spus:

S-a finalizat treaba cu compresorul.

Am luat Michelinu' de 100 L.

https://selectauto.ro/compresoare-cu-piston/930-compresor-de-aer-100-litri-mb-100348-8020119121351.html?gclid=CjwKCAjw5c6LBhBdEiwAP9ejG0ddXc46A8_FFmo4cypgdcaES-i-S0kMu1plqFWLbjjI6rxeBCKo0BoCtoYQAvD_BwE

 

2.050 lei cu transport cu tot.

 

image.thumb.png.76b57475889fa52b7d1deaf229c42851.png

 

Iata-l alaturi de batranul compresor de 25L, cumparat prin 2001-2002. Daca il doreste cineva, il dau cu placere. Inca functioneaza, dar trebuie schimbate amortizoarele de cauciuc ale pompei. Zbarnaie tare. In rest e functional.

 

Am facut si o proba a compresorului cel nou impreuna cu cabina de sablare.

 

- manusile nu au de suferit  de la jetul de nisip. Proba facuta la 8 bar

- debitul compresorului sustine continuu pistolul de sablat pe la circa 7 bar

- compresorul este reglat sa lucreze in domeniul 8-10 bar, iar iesirea este reglata la 8 bar

 

Iata si ceva poze de la sablare:

image.thumb.png.ade4d8be1e13f4732f2298063f8d7e6a.png

Partea de la pivot (partea superioara) a fost sablata cu furtun de alimentare aer de 8 mm, cea de la bara de directie cu furtun de 10 mm. Nu am remarcat o diferenta notabila.

image.thumb.png.dde9acf706116709c68ccb18d930683b.png

A aparut si o serie pe piesa 😂

 

Ceea ce trebuie facut este sa pun un exhaustor, un aspirator chior. Probabil ca am pus filtrele prea dese si nu iese aerul (e drept ca nici praful de nisip) dar nu mai se vede nimica in cutie 🤦‍♂️

image.thumb.png.f57a1eb6e7ff60e03bbeff4d48523c8d.png

 

Iata si accesul aerului in cutie: conector de trecere de 10 mm

image.thumb.png.5f1cbc1805b440247214f58348a67b8e.png

 

Nisipul se poate recupera.

image.thumb.png.31ea2c278d6d57a4a4c7c20c6c6892fa.png

 

Cu cateva modificari, cabina va lucra bine.

 

O sa mai fac o incercare: o sa leg in locul rezervorului de nisip un furtun care se mearga la un rezervor exterior. Sa fie mai usor de lucrat cu pistolul.

 

Arata chiar bine si rezultatul. Mediul de sablare se poate recupera? Trebuie cernut astfel incat sa nu se infunde diuza pistolului cu resturi rezultate din sablare?

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

Sablare umedă a încercat cineva? Am o sculă Karcher pt așa ceva, dar astrele nu mi s-au aliniat pt achiziția nisipului. 

 

Zici de 'vapor-blasting'?

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 minute, GoodKat a spus:

 

Daca nu il ia colegul ma abonez eu in coada.

 

Arata chiar bine si rezultatul. Mediul de sablare se poate recupera? Trebuie cernut astfel incat sa nu se infunde diuza pistolului cu resturi rezultate din sablare?

 

Zici de 'vapor-blasting'?

OK.

Pai intorci cutia si scurgi nisipul in rezervor 😊

Nu se poate infunda diuza. Gaurile sunt mult prea mari, de ordinul mm diametru.

 

@ENEOS  ai vreo indicatie de la Kärcher in privinta tipul de nisip?

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, GoodKat a spus:

vapor-blasting

N-are treabă cu vaporul! 😜

Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

indicatie de la Kärcher

:what:, cică merge cu ăsta :

 

Screenshot_20211024_180330_com.android.chrome.jpg

Link to comment
Share on other sites

Date tehnice:
- continut SiO2~ 97%

Adica nisip de pe jos :) 30lei.

Nu mai dati banii pe prostii. Luati nisip de pe jos ca merge. Testat. Nu trebuie sa-i faci nimic decat daca vrei sa-l speli inainte si dupa folosire ca sa nu mai faca praf.

Vrei tu nisip 03-08mm, fura-i ciurul nevestii si cerne-l.

Medii de sablare speciale se folosesc in situatii speciale. (coaja de nuca, sticla, etc...)Ca sa dai rugina si vopseaua jos de pe fiare, e suficient nisip de pe jos. Mai important ar fi sa va instalati filtre de apa la compresoare ca sa nu se mai infunde pistolul cu nisip ud. Dar si asta e optional ca nu lucrati 8 ore pe zi cu ele.

Link to comment
Share on other sites

Acum 21 ore, GoodKat a spus:

 

Daca nu il ia colegul ma abonez eu in coada.

 

Arata chiar bine si rezultatul. Mediul de sablare se poate recupera? Trebuie cernut astfel incat sa nu se infunde diuza pistolului cu resturi rezultate din sablare?

 

Zici de 'vapor-blasting'?

 

Acum 21 ore, Silver Arrow a spus:

1 Leu compresorul si iti platesti transportul cu Fan sau il iei personal din Bucuresti. De umflat roti este foarte bun.

 

Acum 21 ore, Silver Arrow a spus:

1 Leu compresorul si iti platesti transportul cu Fan sau il iei personal din Bucuresti. De umflat roti este foarte bun.

Bună ziua,mulţumesc mult,plătesc curierul.

Link to comment
Share on other sites

La 23.10.2021 la 23:48, Silver Arrow a spus:

- debitul compresorului sustine continuu pistolul de sablat pe la circa 7 bar

 

Deci merge continuu, nu se opreste singur in timp ce sablezi.

Link to comment
Share on other sites

Chiar acum, Nguyen a spus:

 

Deci merge continuu, nu se opreste singur in timp ce sablezi.

Daca tin iesirea la 8 bar, si tin pornit continuu pistolul de sablare, merge continuu.

Daca o las la 6 bar apuca compresorul sa creasca presiunea si se opreste.

Avand in vedere ca piesele nu sunt de dimensiuni mari,  si in timp de sablezi mai intorci piesa, o mai aranjezi, ceea ce inseamna opriri de aer, se poate sabla si cu 8 bar, compresorul apucand sa compenseze pierderea de presiune.

Cele de mai sus se petrec cu furtun de alimentare de 10 mm.

Daca folosesc furtun de 8 mm, atunci situatia de sus nu mai apare.

 

De asemenea diuza de la pistol are diametru mult prea mare (fiind utila la suprafete mari, nu la piese mici), si se pierde aer si nisip inutil. Ar merge una cu diametru mai mic.

Link to comment
Share on other sites

La 25.10.2021 la 12:31, Silver Arrow a spus:

De asemenea diuza de la pistol

 

Daca ai mult de sablat ia diuze ceramice, cele de metal se consuma repede.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...