Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 24, 2020 Share Postat Octombrie 24, 2020 Eu stiam ca responsabilitatea unei masini iesite din service e a unitatii de service, atat timp cat figureaza ca reparata. Tu stii mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Octombrie 24, 2020 Share Postat Octombrie 24, 2020 10 minutes ago, AdrianB1 said: Eu stiam ca responsabilitatea unei masini iesite din service e a unitatii de service, atat timp cat figureaza ca reparata. Tu stii mai bine. Doar daca clientul e dispus sa plateasca pretul comunicat de service (piese plus manopera). Chiar si la reprezentanta daca se comunica onorabilului client ca trebuie schimbat ceva iar acesta refuza se mentioneaza pe fisa de reparatie ca clientul a refuzat reparatia. Acesta este motivul principal pentru care nu mai lucrez cu publicul de multi ani, ma limitez la proiectele mele personale in timpul liber. Chiar daca nu mai castig bani din mecanica ramane in continuarea pasiunea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 24, 2020 Share Postat Octombrie 24, 2020 Tocmai ca daca se refuza reparatia nu e permisa improvizatia, e mai clar acum? In service clientul are 2 optiuni, sa i se repare masina sau sa plece cu ea asa cum e pe propria raspundere. Daca unitatea de service ii face o improvizatie e responsabila de ea si teoretic are inclusiv garantie pentru lucrarea facuta. Ce face omul cu mana lui se numeste lucru manual, in proiectele personale poti face absolut ce doresti fara comentarii (poate doar sfaturi daca faci ceva periculos si nu realizezi asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 24, 2020 Share Postat Octombrie 24, 2020 Moaaaama, cum despicăm firul în paișpe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Octombrie 25, 2020 Share Postat Octombrie 25, 2020 8 hours ago, AdrianB1 said: Tocmai ca daca se refuza reparatia nu e permisa improvizatia, e mai clar acum? Adriene, reparatia facuta mai sus nu este o improvizatie chiar daca clientul nu a luat piese noi, deci nu mai abera si opreste-te aici pt ca poluezi topicul. Daca chiar vrei sa discutam pe subiect deschide un topic separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 25, 2020 Share Postat Octombrie 25, 2020 Acum 8 ore, AdrianB1 a spus: Tocmai ca daca se refuza reparatia nu e permisa improvizatia, e mai clar acum? In service clientul are 2 optiuni, sa i se repare masina sau sa plece cu ea asa cum e pe propria raspundere. Daca unitatea de service ii face o improvizatie e responsabila de ea si teoretic are inclusiv garantie pentru lucrarea facuta. Ce face omul cu mana lui se numeste lucru manual, in proiectele personale poti face absolut ce doresti fara comentarii (poate doar sfaturi daca faci ceva periculos si nu realizezi asta). Intr-o lume ideala este corect ce spui. Pe de alta parte avem probleme cu garantia pentru operatiuni facute cu piese noi si conform normative. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 25, 2020 Share Postat Octombrie 25, 2020 Acum 4 ore, mobiletron a spus: Adriene, reparatia facuta mai sus nu este o improvizatie chiar daca clientul nu a luat piese noi, deci nu mai abera si opreste-te aici pt ca poluezi topicul. Daca chiar vrei sa discutam pe subiect deschide un topic separat. Se zice "Adriane", nu "Adriene", si daca nu e improvizatie arata te rog in instructiunile de service ale producatorului unde apare asta ca reparatie autorizata. Altfel e doar o carpeala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 25, 2020 Share Postat Octombrie 25, 2020 (editat) reparaț voi numa' cum zice producătorul, când aveți joc intr-o bieletă de direcție înlocuiți toată caseta! Editat Octombrie 25, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 25, 2020 Share Postat Octombrie 25, 2020 Bună asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Noiembrie 23, 2020 Share Postat Noiembrie 23, 2020 Opelu' diesel functioneaza fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 24, 2020 Share Postat Noiembrie 24, 2020 Spune-le si celor care au ars la Piatra Neamt de la instalatia electrica carpita. Si familiilor celor de la Maternitatea Giulesti unde un electrician a facut o "reparatie". Sunt probabil sute de asemenea cazuri in care merge bine pana nu mai merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 Adriene, vorbesti aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 57 minutes ago, einstein1984 said: Are dreptate, dar in romania nu o sa -i dea nimeni Nu are dreptate si iti explic si de ce, in primul rand comparatia cu incendiile din spitale este cel putin fortata pentru ca in cazul motorului cel mai rau lucru care s-ar putea intampla ar fi ca masina sa se strice si sa ramai in drum iar asta nu se intampla deodata ci treptat, adica ai timp sa tragi pe dreapta si sa opresti masina in siguranta. In al doilea rand nu are dreptate pentru ca procedura de reparatie prevazuta de producator nu poate sa difere fata de cea facuta de fratele meu. Cata vreme acea camasa de injector se gaseste de cumparat inseamna ca procedura de reparatie inseamna schimbarea ei si implicit rectificarea scaunului pe care se aseaza acea camasa de injector. Chiar daca s-ar fi cumparat camasa noua scaunul pe care etanseaza tot trebuia rectificat pt ca altfel nu ar fi etansat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 Acum 16 minute, mobiletron a spus: Nu are dreptate si iti explic si de ce, in primul rand comparatia cu incendiile din spitale este cel putin fortata pentru ca in cazul motorului cel mai rau lucru care s-ar putea intampla ar fi ca masina sa se strice si sa ramai in drum iar asta nu se intampla deodata ci treptat, adica ai timp sa tragi pe dreapta si sa opresti masina in siguranta. In al doilea rand nu are dreptate pentru ca procedura de reparatie prevazuta de producator nu poate sa difere fata de cea facuta de fratele meu. Cata vreme acea camasa de injector se gaseste de cumparat inseamna ca procedura de reparatie inseamna schimbarea ei si implicit rectificarea scaunului pe care se aseaza acea camasa de injector. Chiar daca s-ar fi cumparat camasa noua scaunul pe care etanseaza tot trebuia rectificat pt ca altfel nu ar fi etansat. Da si nu. Un prieten bun a avut neplacta surpriza sa ii moara motorul in timp ce depasea un camion. Noroc ca nu este genul care sa forteze depasiri si nu venea nimeni din fata. (masina era un Passat 1,9tdi daca este cineva curios) Asadar un defect aparent minor poate ca in functie de imprejurari sa duca la situatii mult mai grave decat am putea anticipa. O procedura de reparatie de aceea a fost inventata: pentru ca in urma efecturarii acesteia sa ai garantia ca repartia este corect facuta si te poti baza pe ea. Evidnet ca tu poti sa o repari si altfel decat prevede procedura producatorului, si rezultatul sa fie (aparent) acelasi. Si toate sunt bune si frumoase pina se intampla un kakat precum cel de la Maternitatea Grivita sau de la Piatra Neamt si apoi te trezesti in fata unui porcuror, cu o foaie de hartie alba si un pix pe masa si dai cu subsemnatul pana iti iese. Efecturarea reparatiilor conform procedurilor producatorului te absolva de orice raspundere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 2 minutes ago, Silver Arrow said: Da si nu. Un prieten bun a avut neplacta surpriza sa ii moara motorul in timp ce depasea un camion. Noroc ca nu este genul care sa forteze depasiri si nu venea nimeni din fata. (masina era un Passat 1,9tdi daca este cineva curios) Asadar un defect aparent minor poate ca in functie de imprejurari sa duca la situatii mult mai grave decat am putea anticipa. Astfel de cazuri sunt numeroase, chiar si la masini noi la care nu au existat interventii sau care au fost reparate numai in reprezentante, inclusiv cele din strainatate. Deci de astfel de probleme te poti lovi si la masini construite sau reparate "corect". In cazul descris mai sus masina nu se poate opri deodata, pana s-ar produce defectiunea ar incepe sa creasca temperatura motorului iar asta se intampla treptat, pana sa fie reparata se intampla in 30-40 minute de mers continuu iar pe drumuri scurte de 5-10km masina nu prezenta nici un simptom. 2 minutes ago, Silver Arrow said: O procedura de reparatie de aceea a fost inventata: pentru ca in urma efecturarii acesteia sa ai garantia ca repartia este corect facuta si te poti baza pe ea. Evidnet ca tu poti sa o repari si altfel decat prevede procedura producatorului, si rezultatul sa fie (aparent) acelasi. Si toate sunt bune si frumoase pina se intampla un kakat precum cel de la Maternitatea Grivita sau de la Piatra Neamt si apoi te trezesti in fata unui porcuror, cu o foaie de hartie alba si un pix pe masa si dai cu subsemnatul pana iti iese. Efecturarea reparatiilor conform procedurilor producatorului te absolva de orice raspundere. Cine spune ca reparatia nu a fost facuta corect? AdrianB1? Sa fim seriosi, cred ca nu a reparat nimic in viata lui. Stie cineva procedura de reparatie in acest caz? Intreb doar de dragul dicutiei, trebuie sa fie identica cu cea a etansarii injectoarelor dar as vrea sa o vad extrasa din manualul de reparatie Opel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 @mobiletron asa este ca discutam de discutie. Esenta este urmatoarea: efectuarea reparatiei conform procedurii constructorului te absolva de raspundere daca iese ceva nasol. Departe de mine sa contest ca reparatia facuta de tine nu este buna si functionala. Sunt convins ca ai inteles ce am vrut sa spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 E imens, a luat-o la vale si creste pe zi ce trece. Eu unul m-am lamurit cu service-urile mari, treaba mai buna s-a facut la masini si la mobre de catre privati (cu atestat sau nu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 6 hours ago, Silver Arrow said: Sunt convins ca ai inteles ce am vrut sa spun. In principiu inteleg, problema e ca paralela este fortata si nici nu este argumentata. Nu a prezentat nimeni procedura de service si sunt convins ca nici nu o va prezenta pentru ca sunt doar vorbe goale tipice internetului. Reparatia nu a fost efectuata de mine dar daca ar fi fost cazul probabil ca la fel ar fi fost facuta avand in vedere datele problemei. In alta ordine de idei sa revenim on topic, mai jos doua scule care nu au fost cumparate ci facute dupa necesitatile mele. Un suport de filiera de 5mm cu gaura de centrare, am facut-o acum cativa ani la un strungar cu gandul sa fabric spite pt Ural si Dnepr dar ideea s-a dovedit a nu fi fezabila dpdv comercial. Totusi astazi am avut nevoie ca dintr-o spita mai lunga de Ural sa fac o spita mai scurta pentru Dnepr iar dispozitivul s-a dovedit a fi foarte util: Al doilea dispozitiv este o placa de centrare pentru roti cu spite. Placa a fost proiectata in Autocad si realizata de o firma care debiteaza cu laser, eroare maxim o zecime de milimetru. Am gandit-o tot pentru roti de Ural si Dnepr iar in gaura din centru am pus un ax de 20mm pentru a fixa roata. Aceasta placa imi permite sa centrez o roata mai repede si mai usor fata de centrarea rotilor in furca de centrare si imi ofera posibilitate sa fac offsetul de 5mm pentru butuc fata de janta: Placile de 5mm pt offset: Produsul finit: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 @mobiletron Strungul tău e chiar chinezesc sau doar îl alinţi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 E chinezesc 100%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 Acum 10 minute, mobiletron a spus: E chinezesc 100%. Pare mişto, mic dar eficace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 26, 2020 Share Postat Noiembrie 26, 2020 Acum 14 ore, GoodKat a spus: Drobul de sare este mare pe acest forum. 3 prieteni au avut (separat) accidente aeronautice din cauze tehnice, urmarile: unul e in scaun cu rotile, un decedat si 3 supravietuitori cu rani minore. Culmea, ca nici macar nu a fost vreo chestie "reparata" de amicii lui mobiltron la mijloc, dar toate accidentele se puteau preveni daca ar fi facut niste verificari de care ei nu stiau. "Stie cineva procedura de reparatie in acest caz?" In 2 din cazuri era inlocuirea unor componente, in altul o modificare recomandata de producator intr-un service bulletin. E in regula sa faci o improvizatie daca ramai cu masina in drum si vrei sa ajungi pe roti intr-un loc unde poti sa suni o platforma, dar nu sa ramai cu o improvizatie si sa mergi cat se poate de mult, ca "nu se intampla nimic rau". AdrianB1 nu a reparat nimic in viata lui, doar mai face intretinere la avioane cand timpul ii permite. De obicei schimba piese sau face reglaje, singura "reparatie" a fost un Pitot care dadea indicatii aiurea pe decolare dintr-o problema de montaj a unui mecanic certificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 26, 2020 Share Postat Noiembrie 26, 2020 Acum 2 ore, AdrianB1 a spus: 3 prieteni au avut (separat) accidente aeronautice din cauze tehnice (...) AdrianB1 nu a reparat nimic in viata lui, doar mai face intretinere la avioane cand timpul ii permite. Vreo legătură? Întreb pt un prieten. Nu știu câți prieteni zburători ai, dar mi se par cam mulți cei accidentați... Acum pe bune, intervenția de care te-ai legat chiar nu se încadrează la "cârpeală", și sunt mai multe cârpeli făcute pe avioane de linie, nu mai vorbesc de motocicletele userilor de pe moticiclism, așa că ai putea lua o pauză. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Noiembrie 26, 2020 Share Postat Noiembrie 26, 2020 @AdrianB1 Ultima ta postare este penibila, spui singur ca domeniul aviatiei e plin de incompetenti dar in acelasi timp si tu activezi in acelasi domeniu si emiti pareri. Iti dai seama ca opiniile tale sunt egale cu zero tu fiind tot un incompetent din domeniul aviatiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 26, 2020 Share Postat Noiembrie 26, 2020 pana la urma fiecare repara asa cum cere clientul iar acesta tre sa isi asume urmarile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.